Готуємося до подорожі.

Про матеріал
Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми; продовжувати формувати навички усного мовлення; удосконалювати техніку читання; практикувати учнів у письмі; розвивати комунікативні вміння учнів; виховувати інтерес до життя людей в інших країнах.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з англійської мови

для 6 класу

Урок № 91

Тема:  Готуємося до подорожі.

Мета:  Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми; продовжувати формувати навички усного мовлення; удосконалювати техніку читання; практикувати учнів у письмі; розвивати комунікативні вміння учнів; виховувати інтерес до життя людей в інших країнах.

 Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

  1.                Привітання.

T: Howаre you today?

Ps: We are fine, thank you!

2. Повідомлення темита мети уроку.

Т: Today we are going to start a new topic «Travelling to the USA» and speak about different schools and school things. But first let's discuss the results of the test.

3. Обговорення результатів контрольної роботи.

Учитель підводить підсумки: повідомляє. які завдання було виконано успішно, а дні — неправильно, та пояснює складні моменти. Якщо учні мають «п питання стосовно завдань контрольної роботи, учитель відповідне на них. Учні письмово на­копують роботу над помилками.

4.Уведення а іншомовну атмосферу.

Вчитель читає діалоги, учні перекладають їх. Після цього декілька пар інсценізують діалоги перед класом.

Dialog 1

  •                           Do you often travel, Dennis?
  •                            From time to time.
  • What means of transport do you prefer?
  • I Iike travelling by air.
  •  Why? It's so expensive!
  •  Oh, not f think it's comfortable end fast.

Dialogue 2

  •                   Where did you go on holiday, Peter?

-  I went to Italy.

- Wow! How long was your Journey?

-  It lasted eight days.

- Who did you go with7

- With a friend of mine.

II.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Подання тексту для читання» Впр. 2(с. 152).

1) Етап підготовки до читання.

 а) Впр. 1 (с, 152).

Учні працюють у парах. Читають подані у вправі словата словосполучення і знаходять зазначені предмети те об'єкти на малюнку с.152.

Б) Бесіда в режиміT-P1-P2-P3

T: Look at the picture on page 152.

Who can you see?

Where are the people?

 What do they have in their hands?

а) Робота зі словником.

Учитель просить учнів записати нові слова з перекладом, подані у впр. 1 (с. 152), у словничок.

2) Етап читання.

Т: Let's read the text and do the task. Учні самостійно читають текст.

3)Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. З (с. 153).

Учні в парах ставлять один одному запитання, подані у вправі, та знаходять відповіді на них у тексті впр. 2 (с. 152).

б) Гра «Correct Your Friend.

Учні працюють у парах: по черзі висловлюють неправильні твердження за текстом вир. 2 (с. 162) і виправляють один одного.

2. Розвиток умінь мовлення. Вир. 5 (с. 153).

Учні працюють у парах: доповнюють текст діалогу, потім читають діалог за ролями та інсценують його.

3.Активізація ЛОтеми. Впр. 5 (с. 153).

Учні доповнюють пропуски в тексті поданими словами, після цього по черзі читають речення вправи.

4.Перевірка домашнього завдання.

1)РЗ, впр. 1 (с. 84).

2)РЗ, впр. 2 (с. 84).

Наприкінці уроку вчитель збирає робочі зошити і перевіряє правильність виконання завдання.

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1, Домашнє завдання.

  письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі T-P.-Pf-Pr

Т: What topic were we discussing today?

 Complete the word combination: departure Ps: Lounge!T: Passport ...

Ps: Control!