Розробка уроку на тему «Корінні американці.»

Про матеріал
Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми; навчати складати монологічні повідомлення за темою; розвивати вміння діалогічного мовлення; удосконалювати техніку читання; продовжувати формувати навички письмо; розвивати ерудицію учнів; виховувати інтерес до культури та історії американського народу.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з англійської мови

для 6 класу

Урок № 94

Тема: Корінні американці.

Мета:  Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми; навчати складати монологічні повідомлення за темою; розвивати вміння діалогічного мовлення; удосконалювати техніку читання; продовжувати формувати навички письмо; розвивати ерудицію учнів; виховувати інтерес до культури та історії американського народу.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для командної гри (НО).

ХІД УРОКУ

I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Привітання.

Т: Good morning, children!

Ps: Good morning, teacher!

2)Повідомленій! теми та мети уроку.

Т: Today we'll speak about the first people on the American Continent Native Americans. You'll learn some information about the history of the USA and practise the new vocabulary in texts, dialogues and exercises.

3)Перевірка домашнього завдання.

 РЗ, впр. 2 (с.89).

Учні ланцюжком називають слова, які вони написали замість малюнків, та читають відповіді на запитання.

4)Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «JumbledWords».

Учитель розподіляє клас на дві команди. Потім розкладає на столі картки зі словами, в яких літери розташовано у неправильному порядку. Представники кожної команди по черзі підходять до столу, беруть картки, складають з літер слово за темою «Подорож до міста» і записують його на дошці. За кожне правильно написане слово команда отримує 1 бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.


SHWAINGNTO

ESPRENIDT

MOMEALRI

MENUNTMO

RALIRYB

SEMUUM

OLPICAT

SDIAINN

ESCRONGS

IOALNATN

LERGALY

NLNCLIO


 

II.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Активізація мовленнєвих зразків.

1)Впр. 1 (с. 162).

Учні в парах заповнюють текст діалогу поданими запитаннями, потім читають діалог за ролями.

 

2)РЗ, впр. 1 (с. 90).

Учні поєднують частини речень і по черзі читають ці речення.

2.Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 162).

1)Етап підготовки до читання.

 

а) Бесіда за малюнками в підручнику.

 

Т: Look at the pictures on page 163.

Who can we see there?

 How can we tell that these people are American Indiana?

 

б) Подання нового лексичного матеріалу.

Учитель записує на дошці нові слова та пояснює їхнє значення. Учні записують слова з перекладом у словнички.

 

2)Етап читання.

Т: Let's read the text now. Учні ланцюжком читають текст.

 

3)Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. З (с. 163).

Учні в парах ставлять один одному запитання, подані у вправі, та усно відповідають на них.

б) Впр. 2Ь (о. 162).

Учні готують усний переказ тексту з опорою на подані у вправі слова. Учитель викликає одного з учнів переказати текст перед класом,

3.Навчання діалогічного мовлення. Впр. 4 (с. 163).

Учні в парах складають діалоги за однією з поданих у вправі ситуацій. Потім учитель просить чотирьох-шістьох з них інсценувати свої діалоги перед класом.

4.Розвиток умінь письма. Впр. 5 (с. 163).

Учні самостійно складають речення з поданих слів і записують їх у зошити. Потім по черзі читають речення.

III.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Домашнє завдання.

РЗ, впр. 2 (с. 90), письмово.

2.Підведення підсумків уроку.

 Бесіда в режиміT-P-P-P.

 

Т: What topic did we discuss at the lesson today?       What have you learned to speak about?                                                                                                                 Tell one thing you remember about Native Americans.                                                                      Учні ланцюжком дають відповіді на запитання.