План-конспект уроку
з англійської мови
для 6 класу
Урок № 94
Tема: Візит до Вашингтона.
Мета: Ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом теми; удосконалювати вміння усного мовлення; розвивати комунікативні вміння учнів; продовжувати формувати навички читання; практикувати учнів у письмі; виховувати інтерес до історії та культури Сполучених Штатів Америки.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах.
ХІД УРОКУ
І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ШНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.
1. Привітання.
Т: Hello, children! How are you today?
Ps: We are fine, thank you!
2.Повідомлення теми та мети уроку.
Т:Today you'll learn about the capital city of the USAЩWashington, d.c. You'll also practice the vocabulary on the topic in texts, games and exercise.
3.Перевірка домашнього завдання.
Учитель просить двох-трьох учнів прочитати речення, які вони склади про Сполучені Штати Америки.
4.Уведення а іншомовну атмосферу.
Гра «Countries».
Учні отримують картки для роботи в парах, де вони читають назви різних країв світу та їхні столиці. Завдання учнів — дібрати назви країн до їхніх столиць. Після виконання завдання учні відповідають на запитання вчителя. Т: What is the capital of Ukraine/Russia etc?
Match the countries with the capitals.
London
Brussels
Rome
Warsaw
Tokyo
Moscow
Kyiv
Washington
Berlin
Paris
Ukraine
Russia
The USA
The United Kingdom
France
Italy
Germany
Japan
Belgium
Poland
II.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Презентація нового лексичного матеріалу. Впр. 1 (с. 156).
Учні повторюють за вчителем нові слова та словосполучення, подані у вправі, потім записують їх з перекладом у словнички.
2.Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 156).
1)Етап підготовки до читання.
Бесідa в режимі T-P.-Pf-Pe,
Т: Look at the pictures on page 157 and answer my questions.
What sights can you see there?
What city are they located in?
Is Washington, D.C. the capital of the USA?
Is it the largest city of the USA?
2)Етап читання.
T: Let's read and translate the text now. Учні ланцюжком читають і перекладають текст.
3)Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Гра «CorrectMet.
Учитель висловлює помилкові твердження за текстом впр. 2 (с. 156), учні виправляють ці твердження.
б) Впр. З (с. 156).
Учні в парах відповідають на запитання.
3.Розвиток умінь діалогічного мовлення.
1)Впр. 4 (с. 156).
Учні в парах ставлять один одному запитання за малюнками на с. 157, спираючись на мовленнєві зразки, подані у вправі, та дають відповіді на ці запитання.
2)Впр. 5 (с. 157).
Учні працюють у групах по четверо-п'ятеро учнів. Ведучий загадує та складає усне повідомлення про якесь із визначних місць Вашингтона, інші учні групи здогадуються, про яке саме місце йдеться.
4. Розвиток умінь письма. Впр, 6 (с. 157).
Учні самостійно в зошитах записують речення про те, які місця Вашингтона вони б відвідали протягом чотириденної подорожі до цього міста.
III.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework1. Домашнє завдання.
1)РЗ, впр. 1 (с. 87), письмово.
2)РЗ, впр. 2 (с. 87), письмово.
Summarizing2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі T-P1-P2-P3.
Т: What topic have we discussed today? What have you learned to spook about? Tell one thing you've found out about Washington, D.C. at the lesson today. Учні noчерзі дають відповіді на запитання.