Сполучені Штати Америки.

Про матеріал
Ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом теми. Удосконалювати вміння усного мовлення. Розвивати комунікативні вміння учнів. Продовжувати формувати навички читання. Практикувати учнів у письмі. Навчати працювати з картою. Виковувати інтерес до життя людей у Сполучених Штатах Америки»
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з англійської мови

для 6 класу

Урок № 92

Тема:  Сполучені Штати Америки.

Мета:  Ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом теми. Удосконалювати вміння усного мовлення. Розвивати комунікативні вміння учнів. Продовжувати формувати навички читання. Практикувати учнів у письмі. Навчати працювати з картою. Виковувати інтерес до життя людей у Сполучених Штатах Америки»

Обладнання: підручник,  робочий зошит, картки для роботи в парах , для індивідуальної роботи .

ХІД УРОКУ

І. підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1.Привітання.

Т: Hello! Niсe to sее you.

Рs:Nice to sее you, too.

2.Повідомлення теми тя мети уроку.

T: Today we'll speak about a very interesting country where people speak English - about the United State of America, But let's start with checking on your homework.

3.Перевірка домашнього зявдaння.

1)РЗ, впр. 1 (с. 86).

Учні по черзі ЧИТАЮТЬ СЛОва, які вони розшифрували і записали у зошити.

2)РЗ, впр. 2 (с. 86).

Учні ланцюжком читають запитання до тексту І відповіді нн них.

Warmingup4. Уведення я іншомовну атмосферу.

Учні в парах обговорюють запитання, подані на картках, і записують свої відповіді на них. Потім повідомляють свої відповіді учителю.

 

Answer the questions.

Who discovered the USA?_________________________________________. 

 What were the first people in the USA?_____________________________.

How many states are there?__________________________________________ What is the national language in the USA?______________________________.

 What is the capital of the USA?________________________________________.

 What is the largest city of the USA?__________________________________.

How is the house where the President lives and works called? ______________

_______________________________________________________________.

Who is the President of the USA?______________________________________.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Rhyme 1. Вивчення вірша «America The Beautiful». Впр. 1 (c. 154).

1)Презентація вірша.

Учитель читає вірш, а учні хором повторюють його.

2)Опрацювання лексичного матеріалу вірша.

Учитель просить дітей назвати слова, які автор вірша застосовує для характеристики країни. Потім двоє-троє учнів, за бажанням, декламують вірш перед класом.

Reading2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 154).

1)Етап підготовки до читання. Впр. 1с (с. 154).

Бесіда в режимі Т-Р-Р-Р.

Т:Look at the pictures on page154 and tell what America is famous for.

Учні роздивляються малюнки та складають усні повідомлення про те, чим відомі Сполучені Штати Америки.

2)Етап читання.

Т: Read the text and complete the table.

Учні самостійно читають текст і заповнюють таблицю.

Read the text and complete the table.

The name of the

Country

Number of

States

Capital city

The location

 of the capital city

 

 

 

 

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

 а) Бесіда в режимі T-*P.-*Pt-*Pr

 

Т: What are the names of America?

 How many states are there?

What is the name of the capital city?

 Is the capital located in a state?

 Where is it located?

 

б) Впр. З (c. 155).

Учні в парах обговорюють запитання, подані у вправі.

3.Розвиток умінь мовлення. Впр. 4 (с. 155).

 Робота з картою (с. 180).

Учні працюють у парах: по черзі загадують якийсь із американських штатів та ставлять загальні запитання, щоб здогадатися, який це штат. Потім просять один одного назвати штати по буквах.

  1.    4. АКТИВІЗАЦІЯ ЛО ТЕМИ.
  2.    1)Впр. 5 (с. 155).

Учні заповнюють пропуски в реченнях вправи поданими словами і ланцюжком читають ці речення.

  1.    2)Гра «MissingLetters».

Учні в парах складають завдання один для одного: пишуть слова з пропущеними літерами за темою «Сполучені Штати Америки». Потім заповнюють пропуски в словах і перевіряють один одного.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ .

Homework1. Домашнє завдання.

1)РЗ, впр. 1 (с. 86). письмово.

2)РЗ, впр. 2 (с. 86), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режиміT-P1-P2-P3.

Т: What topic have we discussed today? What have you learned to Speak about? Tell one thing you've found out about the USA at the lesson today. Учні по черзі дають відповіді на запитання.