Tема: Американські індіанці.
Мета: Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми.
Навчати складати монологічні повідомлення за темою. Розвивати комунікативні вміння учнів. Продовжувати формувати навички читання. Практикувати учнів у письмі. Розвивати ерудицію учнів.
Виховувати інтерес до культури та історії американського народу.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи.
ХІД УРОКУ
І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯПЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1.Привітання.
Т: Hello, children! I'm very glad to see you.
Ps: We are glad to see you, tool
2.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we'll continue speaking about the lifestyles of Native Americans. We'll remember what you already know about American Indians and learn some new information about them.
3.Уведення в іншомовну атмосферу. Виконання завдання на картках.
Учитель роздає картки з текстом, у якому пропущено слова. Учні заповнюють пропуски в тексті словами, що в рамці. Після виконання завдання учні ланцюжком читають доповнений текст.
Complete the text with the words from the box.
NATIVE AMERICANS TODAY
In the United States about 2.5 million people now call themselves Native--------------- Canada has more than 1 million . The native people of Canada are called First Nations people.
Today, most Native Americans live in cities. Their life is similar to that of other Americans _ . Other Native Americans in the States live on some 275 reservations.
Across North America, Native Americans have tried to preserve some of their traditions. They practice traditional art forms, attend traditional - ceremonies, such as powwows and speak their languages. In this way, Native American groups keep their distinct cultures alive. |
II.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Перевірка домашнього завдання.
РЗ, впр. 2 (с. 90).
Учні по черзі читають виправлені твердження про американських індіанців.
2.Активізація мовленнєвих зразків.
1)Впр. 1 (с. 164).
Учні в парах ставлять один одному запитання до малюнка, поданого у вправі, та дають уоні відповіді на них.
2)Впр. 2а (с. 164).
Двоє учнів читають діалог за ролями, а інші учні класу слідкують за текстом діалогу у підручниках.
3)Впр. 2Ь (с. 164).
Учні працюють у парах: обговорюють подані у вправі запитання до тексту діалогу.
4)Гра «Associations».
Учитель розподіляє клас на дві команди І запрошує вийти до дошки по одному представнику кожної команди. Потім показує представникам команд (Leaders) картку зі словом за темою «Американські індіанці». Представники команд по черзі називають інше слово, що асоціюється у них із заданим. Гравці команд повинні здогадатися, яке слово написане на картці. Наприклад, учитель показує учням картку зі словом «tribe”.
Leader 1:Indians.
Team 1: Is it the word «plains»?
Leader 1:No.
Leader 2:Many.
Team 2:Is it the word «tribe»?
Leader2:Yes!
Виграє команда, яка першою відгадає загадане слово.
3.Розвиток умінь мовлення.
1)Впр. З (с. 165).
Учні роздивляються малюнки в підручнику та складають усні монологічні повідомлення, як у поданому у вправі зразку.
2)Впр. 4 (с. 165).
Учні в парах складають діалоги за однією з поданих у вправі ситуацій. Потім учитель просить чотирьох-шістьох з них інсценувати свої діалоги перед класом.
4.Розвиток умінь письма. Впр. 5 (с. 165).
Учні самостійно перетворюють речення на заперечні та записують їх у зошити, потім по черзі читають речення.
III.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
1)РЗ, впр. 1 (с. 90), письмово.
2)РЗ, впр. 2 (с. 91), письмово.
Summarizing2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі Т-Р^Р^Р.
Т: What have you learned to tell about at the lesson today?
Tell what you have learnedabout the Native Americans.
Учні ланцюжком дають відповіді на запитання.