Готуємося до зовнішнього незалежного оцінювання в 11 класі. Повторення вивченого з української літератури. Частина 7. Сподіваюся, що така форма повторення матеріалу сподобається педагогам і допоможе їхнім учням швидко та якісно підготуватися до ЗНО.
Завдання з літератури. Частина 7
Назвати письменника.
1. Зачинатель нової української літератури __________________________________________________________________
2. Батько нової української прози __________________________________________________________________
3. «Він був сином мужика і став володарем в царстві духа. Він був кріпаком і став велетнем у царстві людської культурі» __________________________________________________________________
4. Основоположниця дитячої української прози __________________________________________________________________
5. Український Пророк __________________________________________________________________
6. «Кроткий пророк» __________________________________________________________________
7. Український Сократ __________________________________________________________________ 8. Сто літ минуло, як те занедбане і закинуте під сільську стріху слово, мов Фенікс з попелу, воспряло знов і в устах батька нової літератури голосно залунало по широких світах
__________________________________________________________________
9. Протягом усього життя послідовно уникав усього того, що могло уярмити його дух і волю до свободи... __________________________________________________________________
10. Автор першого в українській літературі історичного роману __________________________________________________________________
11. Хрещений батько «Народних оповідань» Марка Вовчка __________________________________________________________________
12. Автор першої в українській літературі сентиментально-реалістичної повісті
__________________________________________________________________
Чиї це слова?
1. «Подяка блаженній натурі за те, що потрібне зробила неважким, а важке непотрібним». _____________________________________________________
2. «Лучче мені проміняти шаблю на веретено, аніж напасти вдвох на одного».
__________________________________________________________________3. «На кладовищі мене покидаєш, на кладовищі мене й знайдеш! Поминай мене, не удавайся в тугу ... прощай на віки вічні!..» __________________________________________________________________
4. «Зложити докупи обидва береги Дніпрові, щоб обидва ... приклонились під одну булаву! Виженем недоляшка з України, одтиснем ляхів до самої Случі – і буде велика одностайна Україна». __________________________________________________________________
5. «Знайся кінь з конем, а віл з волом» ._________________________________
6. «Де общеє добро в упадку, забудь отця, забудь і матку, лети повинность ісправлять». _______________________________________________________
7. «Нам незрівнянно більшу радість дає збирати мед, аніж його споживати».
__________________________________________________________________
8. «О мої синовці, Ігорю і Всеволоде! Рано єсте почали Половецьку землю мечами разити, а собі слави шукати». __________________________________
9. «... вмісто багатого батька найшов мать і дочку в бідності і без помощі. Все, здається, близило мене до щастя; но, як на те, треба ж опізнитись одним днем, щоб горювати во всю жизнь!» ___________________________________
Назвати подію за роком.
1. 1768 рік _________________________________________________________
2. 1840 рік _________________________________________________________
3. 1185 рік _________________________________________________________
4. 1663 рік _________________________________________________________
5. 1838 рік _________________________________________________________
6. 22 травня 1861 року _______________________________________________