20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Гра «Через терни до зірок».

Про матеріал

Мета: в ігровій формі узагальнити і закріпити матеріал , пройдений на уроках алгебри і геометрії.

Перед початком гри клас ділиться на 4 команди. Для кожної команди запрошується куратор - учень старшого класу.

В ході гри команди повинні прагнути пройти 5 турів і в ході цього заробити максимальну кількість балів.

Перегляд файлу

Гра «Через терни до зірок». 8 клас

ЭМБЛЕМА%20СОВЕНОКМета: в ігровій формі узагальнити і закріпити матеріал , пройдений на уроках алгебри і геометрії.

Обладнання: секундомір або пісочний годинник ; плакати до завдань ; контрольні картки ( тобто карти , на які записуються вірні відповіді ) ; оформлення для дошки.

 

У класній кімнаті , де проходитиме гра має бути організоване місце для розсаджування чотирьох команд таким чином , щоб члени однієї команди могли вільно спілкуватися один з одним і робити записи .

Хід гри.

Перед початком гри клас ділиться на 4 команди. Для кожної команди запрошується куратор - учень старшого класу.

В ході гри команди повинні прагнути пройти 5 турів і в ході цього заробити максимальну кількість балів.

1 тур

Ведучий. Сьогодні ми з вами вирушаємо в далеку космічну подорож. Багато перешкод і труднощів чекають нас на шляху до зірок. Але, я сподіваюся, ви всі їх зможете подолати . Отже, в дорогу.

Але перш, ніж відправлятися в далеку подорож, необхідно перевірити згуртованість команди.

Командам видається набір завдань (по 1 завданню на кожного члена команди). У кожному завданні, крім першого є параметр . Значення цього параметра учень повинен отримати від попереднього члена команди. Всі значення параметрів записуються на контрольну карту, яка після закінчення туру здається куратору . Найбільшу кількість очок ( 4 ) заробляє команда , яка перша отримала вірні відповіді.

1 ) Обчислити значення a : .

2 ) Обчислити значення b : .

3 ) Обчислити значення з : ,

4 ) Обчислити значення d : .

5 ) Обчислити корінь : .

Відповіді : ; ; ; ; .

2 тур

Ведущій.  Команди сформовані. Ви самі бачите , що можете покластися на товариша . Наступний етап подорожі - посадка в космічний корабель.

На всю команду видаються 5 завдань. Рішення кожної задачі записується на дошці поруч з малюнком.

1 Ступінь . Розв'яжіть рівняння : .

2 Ступень . Моторний човен пройшла за течією річки 7 км і по озеру 6 км , витративши на весь шлях 1 ч. Знайдіть власну швидкість човна , якщо швидкість течії річки 2 км / ч.

3 Ступінь . У равнобедренном прямокутному трикутнику медіана , проведена до гіпотенузи , дорівнює 4 см. Знайдіть площу трикутника.

4 Ступень . У трикутник основа дорівнює 24 см , бічна сторона дорівнює 13 см. Обчисліть площу трикутника.

Старт . Вирішіть систему рівнянь :

Відповіді : 1 ) -6 , 2) 12 км / год; 3 ) 16 см2; 4 ) 60 см2; 5 ) і .

3 тур

Ведучий: Нарешті ми з вами знаходимося в космічному кораблі , і нам треба  зробити крок крізь простір . Кожен корабель повинен зробити стрибок через гіперпростір . Діяльність цього стрибка залежить від вас.

Командам пропонується набір з наведених квадратних рівнянь . За 60 сек команди повинні постаратися вирішити максимальна їх кількість . Відповіді записуються на сигнальних картках . Кожне вірно вирішена рівняння відповідає «стрибка » в 1 парсек.


1);    

2) ;

3) ; 

4) ;

5) ; 

6) ;

7) ; 

8) ;

9) ; 

10) ;

11) ; 

12) ;

13) ; 

14) ;

15) ; 

16) ;

17) ; 

18) ;

19) ;

20)


 Відповіді : 1) 3;4;   2) 1;10;    3) 3;7;     4) 1;4;     5) –2;-3;    6) –3;-4;     7) –10;-2;     8) –7;-6;     9) –3;2;     10) –4;3;     11) –1;6;     12) –1;7;     13) –6;1;     14) –3;5;     15) 2;     16) –3;     17) 2;4;     18) 3;5;         19) 4;9;     20) -7;-3.

4 тур

Ведучий: Зробивши стрибок в гіперпросторі , ми опинилися поряд з невідомої планетою. Подивимося тепер , як ви вмієте орієнтуватися.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На дошку вивішується плакат:

Необхідно відповісти на питання:

1 ) Скільки всього квадратів зображено на малюнку ?

2 ) Яка сума площ всіх квадратів , якщо площа самого маленького дорівнює 1 ?

Відповідь: 1) 30 ; 2 ) 104.

5 тур

Ведучий: Зрозумівши, на якій планеті ми знаходимося, ми зможемо її досліджувати. І, нарешті , відважна група дослідників опустилася на планету. Виявилося, що і тут живуть розумні істоти. Мало того, у них така ж математика,  як і у нас. Тільки терміни в ній мають прямо протилежний зміст. Подивимося , яка ж команда зуміє краще перевести з інопланетянський на нашу мову.

У цьому конкурсі необхідно зробити переклад перевертнів , тобто теорем, в яких всі слова замінені на протилежні.

1 ) На крівостороннім квадраті куб катетів різниться різниці кубів гіпотенуз .

2 ) Периметр крівосторонника різниться частке наших протилежних кутів.

3 ) Різні малосторонники хочуть різні периметри .

Відповіді : 1 ) У прямокутному трикутнику квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів .

2 ) Площа прямокутника дорівнює добутку його суміжних сторін .

3 ) Рівні багатокутники мають рівні площі.

Наприкінці гри підводяться підсумки і виставляються оцінки .

docx
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
Додано
24 листопада 2018
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку