Гра на місцевості "Ми діти свого народу" (квест)

Про матеріал

Гра на місцевості (квест) "Ми діти свого народу" передбачає від організаторів заходу розробку маршруту з 7 станціями на яких діти повинні виконати те чи інше завдання. За виконання завдання команда гравців отримує жетон, перемагає команда яка першою збере необхідну кількість жетонів виконавши всі завдання. Для організації гри потрібно залучити старшокласників або вчителів, які виконають роль ведучого на кожній із станцій.

Дана форма ігрової діяльності чудово підійде для використання у пришкільних таборах чи просто для змістовної організації дозвілля учнів на свіжому повітрі. Дана гра розрахована на велику кількість дітей (декілька класів). Автор сценарію з успіхом проводила дану гру на міському святі до Дня захисту дітей у сосновому парку.

Перегляд файлу

                                              С Ц Е Н А Р І Й

                                    Гри « Ми діти свого народу»

 

 

Перше наше слово з нами повсякчас

Мати Україна одна у всіх нас

Ниви і діброви і садів окрас –

Рідна батьківщина

Вона одна в нас.

 

Хай же мир і дружба поєднають всіх

І дзвенить дитячий безтурботний сміх

Ним зоріє доля світла і ясна

Мати Україна –

Вона в нас одна.

Недаремно нашу зустріч розпочала я віршем Миколи Сингаївського « Мати Україна», адже наш збір присвячено нашій Батьківщині – Україні. Сьогодні ми зібралися, щоб позмагатися, потоваришувати, врешті решт порозважатися і звичайно ж визначити команду кращих знавців нашої історії, звичаїв, обрядів.
 

Ото ж я оголошую про початок змагань, між командами які зібралися на   цій галявині під гаслом « Ми – діти свого народу»

А тепер про самі змагання: у сьогоднішній грі участь приймають 10 команд

Всі вони будуть боротися за перемогу проходячи різні випробування , які

чекають на них на різних станціях . Кожна команда на старті отримає маршрутний лист в якому зазначено порядок проходження станцій, в кожній

команді по черговість різна. На кожній станції ви повинні виконати певне

завдання, по його виконанню отримати пропуск (жетон із зображенням герба України) – право

брати участь в наступному випробуванні. Згідно маршрутного листа ви

повинні подолати 7 перешкод, а отже зібрати 7 жетонів.

Команда, яка першою повернеться з 7 жетонами до старту, місця початку змагань і буде переможцем сьогоднішньої гри.

 

Отже ви повинні згідно маршрутного листа знайти в нашому сосновому

парку 10 станцій, виконати запропоновані завдання, отримати за це 7

жетонів   і якомога швидше повернутися до місця старту. А щоб вам

легше було орієнтуватися в місце розташуванні станцій я дам невеличку

підказку, на кожній станції на вас чекатиме провідник в руках якого буде

табличка з назвою станції. Я попрошу представника кожної команди

дійти до старту де вони отримають маршрутні листи

і якщо немає запитань з початком розпочинаємо гру.

 

Бажаємо успіху! Чекаємо на вас з перемогою!

 

 

Старт:

Ведучий наводить на одному із маршрутних листів приклад куди дітям треба

 іти і що робити. Дається завдання командам придумати назву команди і девіз згідно теми гри, після виконання отримують маршрутні листи.

 

1 станція  «Н А Р О Д Н А  К У Л І Н А Р І Я»

 

Завдання : розгадати загадки, якщо без допоміжних запитань, то все, якщо з допоміжними запитаннями. То ще назвати 10 страв української кухні ( голубці, вареники, пампушки, борщ, галушки, бануш, вергуни, мамалига, гречаники, затірка, балабушки, перепічка)

 

  1. Соломаха – це? ( - кашоподібна страва;
    • великий вареник
    • грибна юшка)

 

  1. Хляки – це? ( - начинена ковбаса;
    • страва з частини волового шлунку
    • горохові млинці)

 

  1. Путря – це?  ( - печиво з прісного тіста;
    • гречана мука;
    • страва з непорібленої ячмінної крупи)

 

  1. кваша – це?  ( - перекисший борщ;
    • кисіль;
    • не спечене тісто)

 

  1. Душенина – це?  ( - М’ясна страва;
    • каша з пророщеного ячменю
    • недопечений хліб)

 

  1. Зрази – це? ( - невеличкі булочки;
    • печиво смажене в олії;
    • картопляні оладки з м’ясом)

 

  1. Лемішка – це ( - кашоподібна мучна страва;
    • сирна запіканка;
    • овочевий суп.

 

2 станція «  П Р И К А З К И»

 

Завдання:  Сказати три українські прислів’я або приказки, розшифрувати прислів»я.

 

  1. «Хто співає той журбу проганяє»

 

ОХТ    АЄСВПІ  ЙТО  УУБРЖ   ЄПЯРОГНА

 

  1. « Де нема співця послухаєш горобця»

 

ДЕ  АЕМН  ЯСЦПіВ   СЛУШЄОПХА   БРООЯЦГ

 

 

  1. «Не все те правда що в пісні співають»

 

ЕН СВЕ  ЕТ  ПАРДАВ  ЩО В СііПН   СТПЮіАЬВ

 

  1. «Борщ та каша – їжа наша»

 

ОРЩБ АТ ААШК _ ЖАЇ  ШАНА

 

  1. «Яка пташка така й пісня»

 

КАЯ  ААПКТШ   ТКАА   Й ЯНСПІ

 

 

3 станція  «НАРОДНІ ЗАГАДКИ»

 

Завдання:  скласти з слів загадку і відгадати.

 

  1. Хто завжди правду каже (дзеркало)
  2. що дістане зубами потилицю (гребінець)
  3. по соломі ходить, а не шелестить (тінь)
  4. золотий пішов а срібний прийшов (місяць і сонце)
  5. вдень з ногами а вночі без ніг (чоботи)
  6. сидить дід за подушками і стріляє галушками (град)

 

 

4 станція «Народна медицина»

 Завдання – згадати лікарські рослини рідного краю, а точніше розшифрувати вирахувавши правильно приклади і згідно ключа переставляючи отримані літери скласти назву тієї чи іншої лікарської рослини.

 

Ключ: 

А   Б   В   Г   Г   Д   Е    Є   Ж    З    И     І       Ї    Й    К    Л    М    Н    О    П    Р    С    Т    У    Ф    Х   

1     2    3  4   5     6   7    8    9     10   11   12   13  14  15   16   17    18   19   20   21  22   23  24   25   26

 

  Ц   Ч    Ш    Щ   Ь    Ю    Я

  27  28  29   30    31  32    33

 

1команда           К А Л И Н А

 

1)  27 – 15 + 34 -45 = 1   (А)

 

2)  22 + 38 – 45 + 1 = 16   (Л)

 

3)   10 – 2 + 5 – 1 + 3 =  15 (К)

 

4)  14 + 2 – 9 – 6 = 1 (А)

 

5) 105 – 92 + 5 – 6 = 12 (И)

 

6) 52 + 35 – 44 + 2 – 27 = 18 (Н)

 

 

2команда                М А Л И Н А

 

1) 52 + 35 – 44 + 2 – 27 = 18 (Н)

 

2) 58 + 41 – 28 + 5 – 59 = 17 (М)

 

3) 22 + 38 – 45 + 1 = 16 (Л)

 

4) 203 – 74 + 25 – 153 = 1 (А)

 

5) 27 – 15 + 34 – 45 = 1 (А)

 

6) 105 – 92 + 5 – 6 = 12 (И)

 

3 команда                     Ч Е РЕ Д А

 

1) 11 + 59 – 16 +24 – 70 = 8 (Е)

 

2) 59 – 23 + 68 – 76 = 28 (Ч)

 

3) 16 + 29 – 11 + 53 – 66 = 21 (Р)

 

4) 203 – 74 + 25 – 153 = 1 (А)

 

5) 209 + 34 – 167 + 15 – 83 = 8 (Е)

 

6) 46 + 15 – 32 – 23 = 6 (Д)

 

 

 

 

4 команда                               К А Ш Т А Н

 

 

1) 27 – 15 + 34 – 45 = 1 (А)

 

2) 95 + 12 – 13 + 74 – 139 = 29 (Ш)

 

3) 113 – 54 + 21 – 65 = 15 (К)

 

4) 14 + 2 – 9 – 6 = 1 (А)

 

5) 46 + 213 – 41 + 14 – 214 = 18 (Н)

 

6) 95 + 12 – 13 + 84 – 155 = 23 (Т)

1

5 команда                                  А К А Ц І Я

 

1) 27 – 15 + 34 - 45 = 1 (А)

 

2) 191 + 249 – 407 = 33 (Я)

 

3) 93 + 24 – 47 + 62 – 105 = 27 (Ц)

 

4) 29 + 314 – 46 + 79 - 363 = 13 (І)

 

5) 14 + 2 – 9 – 6 = 1 (А)

 

6) 113 – 54 + 21 – 65 = 15 (К)

 

Додаткове завдання назвати 5 лікарських рослин рідного краю, для чого вони використовуються.

 

5 станція «Народна пісня»

 

Завдання:  проспівати 3 українські народні пісні, які починаються на «ОЙ» , по куплету.

 

6 станція «Народний танець»

 

Завдання: назвати 3 народні танці ( хоровод, гопак, козачок)

Показати елемент танцю, наприклад «присядка»

 

7 станція «Історична»

 

Завдання: назвати державних діячів зображених на грошових купюрах .

1 – ВОЛОДИМИР ВЕЛИКИЙ

 

2- ЯРОСЛАВ МУДРИЙ

 

5- БОГДАН ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ

 

10- ІВАН МАЗЕПА

 

20 – ІВАН ФРАНКО

 

50 – МИХАЙЛО ГРУШЕВСЬКИЙ

 

100 – ТАРАС ШЕВЧЕНКО

 

200 – ЛЕСЯ УКРАЇНКА

 

8 станція: «Веселі козаки»

 

Завдання: туристичний перелаз

 

9 станція: «Народознавчий кросворд»

 

Завдання: розгадати кросворд і ключове слово «Козаки»

 

10 «Таблиця скарбів»

 

Заповнити таблицю словами на одну літеру.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Черненко Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кучерова Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Гринькова Надія
    Дякую за чудовий матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
12 березня 2018
Переглядів
7367
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку