7 квітня о 18:00Вебінар: Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики

Греко-перські війни. Веб-квест

Про матеріал
Після проходження web-квесту учні повинні:  Мати уявлення про особливості ведення греко-перських війн, їх причини та наслідки.  мати уявлення про послуги, які надає будь-якому користувачу всесвітня мережа Інтернет;  Давати моральну оцінку війнам, як способу вирішення суперечностям між людьми
Перегляд файлу

Web-квест «Греко-перські війни»

Мета web-квесту «Греко-перські війни» - познайомити учнів з особливостями ведення греко-перських війн, їх причинами та наслідками.

У ході роботи над даним web-квестом вирішувалося цілий ряд завдань:

  • підвищення мотивації учнів до вивчення історії;
  • розвиток навичок роботи з інформаційними ресурсами;
  • формування почуття патріотизму і любові до Батьківщини;
  • формування громадянської активності та соціальної відповідальності;
  • формувати негативне ставлення до будь-яких проявів насильства.

Після проходження web-квесту учні повинні:

  • Мати уявлення про особливості ведення греко-перських війн, їх причини та наслідки.
  • мати уявлення про послуги, які надає будь-якому користувачу всесвітня мережа Інтернет;
  • Давати моральну оцінку війнам, як способу вирішення суперечностям між людьми

Тип web-квесту: короткочасний.

До змісту

Хід web-квесту «Греко-перські війни»

І. Організаційний момен

ІІ. Мотивація web-квесту.

Вчитель: сьогодні на уроці ми продовжимо вивчення історії стародавньої Греції. Познайомимося з новим розділом "Греція в V—ІV ст. до н.е.".
В історичній науці цей період історії стародавньої Греції ще називають "класичним періодом", який охоплює недовгий час близько 200 років. Cьогодні ми з вами починаємо вивчення подій і сурових випробувань які прийшли на долю стародавніх греків.

Мета web-квесту познайомитись з особливостями ведення греко-перських війн, їх причинами та наслідками.

Випереджальні завдання

Напередодні уроку учнівські групи вибрали завдання web-квесту «Греко-перські війни». і підготували матеріал. Подивимось, що у них вийшло.

Роль 1. Перси

Завдання

  • Охарактеризувати географічне і політичне становище Персії та Греції;
  • Розкрити причини походу Дарія Першого на Грецію;
  • Описати Марафонську битву.

Для цього потрібно відповісти на такі питання:

  1. Географічне положення Перської імперії;
  2. Особливості політичного устрою Перської імперії;
  3. Дати характеристику перської армії;
  4. З'ясувати причини нападу на Грецію;
  5. Географічне положення Греції;
  6. Особливості політичного устрою Греції;
  7. Описати хід Марафонської битви;
  8. З'ясувати наслідки Марафонської битви.

Посилання, які допоможуть вам відповісти на питання.

  • http: //sites.google.com/site/annasergeevnalunina/priroda-drevnej-grecii
  • http://on-infantry.narod.ru/do-ne/perst.htm
  • http://antiquites.academic.ru/639/

марафонська битва

  • http://war-ellada.narod.ru/texts/ellada.htm,

Форма звіту: презентація.

Роль 2. Греки

Завдання

  • Описати Марафонську бітву, похід Ксеркса на Грецію;
  • Розкрити битву при Фермопілах.

Для цього потрібно відповісти на такі питання:

  1. Похід Ксеркса на Грецію;
  2. Приготування греків до війни;
  3. Оборона Фермопіл;
  4. Зрада;
  5. Наслідки поразки греків.

Посилання, які допоможуть вам відповісти на питання.

  • http://on-infantry.narod.ru/do-ne/perst.htm
  • http://www.youtube.com/watch?v=Xk-LIv9CRLk
  • http://antiquites.academic.ru/639/
  • http://war-ellada.narod.ru/texts/ellada.htm

Форма звіту: презентація.

Роль 3. Журналісти (військовий репортаж)

Завдання

  • Описати Саламінську битву
  • Підвести підсумки битви

Для цього потрібно відповісти на такі питання:

  1. Створення грецького флоту;
  2. Хитрість греків;
  3. Хід битви;
  4. Результат битви;
  5. Познайомитися з грецьким поетом, учасником битви;
  6. Визначити значення Саламинской битви;

Посилання, які допоможуть вам відповісти на питання.

  • http://on-infantry.narod.ru/do-ne/perst.htm
  • http://www.youtube.com/watch?v=Xk-LIv9CRLk
  • http://ukrmap.su/ru-wh6/1131.html
  • http://www.ancienthistory.spb.ru/book/13-37voiny/

Форма звіту: презентація, ессе.

Група 4. Історики

Завдання

  • Розкрити причини і наслідки греко-перських війн, як для Греції, так і для Персії.
  • Підвести підсумки;
  • Відповісти на запитання: Чому маленька Греція змогла перемогти велику і могутню Перську імперію?

Для цього потрібно відповісти на такі питання:

  1. Визначити причини греко-перських війн;
  2. Розкрити наслідки греко-перських війн;
  3. Показати різні точки зору щодо цих війн;
  4. Підвести підсумки.
  5. Відповісти на питання: Чому маленька Греція змогла перемогти велику і могутню Перську імперію?

Посилання, які допоможуть вам відповісти на питання.

  • http://www.youtube.com/watch?v=Xk-LIv9CRLk
  • http://antiquites.academic.ru/639/
  • http://on-infantry.narod.ru/do-ne/perst.htm
  • http://war-ellada.narod.ru/texts/ellada.htm

Форма звіту: презентація, буклет.

ІІІ. Роботи учасників веб-квесту над обраними завданнями з використанням ресурсів мережі Інтернет.

IV. Представлення результатів роботи.

Виступ учнів з кожної групи. Представлення звіту.

V. Підведення підсумків. Оцінювання учнів.

Обговорення кожного виступу. Самооцінка та взаємооцінка результатів роботи.

Отже, web-квест — це форма уроку з орієнтацією на розвиток пізнавальної, дослідницької діяльності учнів, на якому основна частина інформації добувається через ресурси Інтернет. Ця технологія перетворює інформаційні технології на універсальний інструмент, здатний допомогти в рішенні найрізноманітніших проблем сучасної людини.

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

Використання web-квестів на уроках історії дає свої позитивні результати. Підвищився не тільки рівень мотивації до предмета історії, але й зросла якість знань і рівень навченості на 13%.

В результаті роботи над web-квестом учні покращили свої знання. Поряд з рівнем мотивації навчання учнів з предмету відстежується позитивна динаміка загальної успішності та якості знань з історії.

Результати роботи учні продемонстрували на відкритому уроці «Греко-перські війни». Учні 8 класу виступили на семінарі «Використання сервісів WEB 2.0 в сучасній школі».

ВИСНОВОК

Сучасна дитина, це вже не той учень, якого ми вчили в кінці минулого століття і в перші роки 21 століття. Ще не переступивши шкільний поріг, дитина легко відкриває «двері» в Інтернет.

Web-квест - це унікальна можливість використання всесвітньої мережі для навчання. Традиційне навчання часто спонукає збирати готові відповіді, накопичуючи інформацію, але найбільш важливі питання вимагають від учня більше часу витрачати саме на роздуми над значенням і ступенем важливості інформації. Web-квест дозволяє школярам робити відкриття, а не просто засвоювати інформацію, підвищує впевненість у власних силах, пробуджує інтерес і самооцінку.

Підвищується мотивація школярів до вивчення історії, з одного боку, і до використання комп'ютерних технологій у навчальній діяльності, з іншого;

  • учні набувають навички науково-дослідної діяльності і роботи з інформацією, а також навички публічних виступів;
  • розвиваються навички командного вирішення проблем.

 Все це сприяє формуванню як комунікативної, так і інформаційної компетенцій.

WEB-квест дуже своєчасний і корисний інструмент для впровадження елементів гри у навчання. Навчання стає цікавішим, крім того підвищується мотивація. Сучасні викладачі, які застосовують WEB-квести, змінюють традиційні методи навчання на більш перспективні. Навчаючи дітей, навчаються самі.

Web-квест є чудовим засобом для створення міжнародних проектів, розвитку міжкультурних комунікацій і розуміння між націями.

Найголовніше – діти вчаться працювати в команді! Вони відмовляються від віртуального спілкування, яке ніколи не замінить їм досвід живого спілкування з людьми, коли доводиться контролювати свої емоції, думки, дії; погоджуватися з думкою інших.

docx
Додано
30 червня 2019
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку