Web-квест «Греко-перські війни»
Мета web-квесту «Греко-перські війни» - познайомити учнів з особливостями ведення греко-перських війн, їх причинами та наслідками.
У ході роботи над даним web-квестом вирішувалося цілий ряд завдань:
Після проходження web-квесту учні повинні:
Тип web-квесту: короткочасний.
Хід web-квесту «Греко-перські війни»
І. Організаційний момен
ІІ. Мотивація web-квесту.
Вчитель: сьогодні на уроці ми продовжимо вивчення історії стародавньої Греції. Познайомимося з новим розділом "Греція в V—ІV ст. до н.е.".
В історичній науці цей період історії стародавньої Греції ще називають "класичним періодом", який охоплює недовгий час близько 200 років. Cьогодні ми з вами починаємо вивчення подій і сурових випробувань які прийшли на долю стародавніх греків.
Мета web-квесту познайомитись з особливостями ведення греко-перських війн, їх причинами та наслідками.
Випереджальні завдання
Напередодні уроку учнівські групи вибрали завдання web-квесту «Греко-перські війни». і підготували матеріал. Подивимось, що у них вийшло.
Роль 1. Перси
Завдання
Для цього потрібно відповісти на такі питання:
Посилання, які допоможуть вам відповісти на питання.
марафонська битва
Форма звіту: презентація.
Роль 2. Греки
Завдання
Для цього потрібно відповісти на такі питання:
Посилання, які допоможуть вам відповісти на питання.
Форма звіту: презентація.
Роль 3. Журналісти (військовий репортаж)
Завдання
Для цього потрібно відповісти на такі питання:
Посилання, які допоможуть вам відповісти на питання.
Форма звіту: презентація, ессе.
Група 4. Історики
Завдання
Для цього потрібно відповісти на такі питання:
Посилання, які допоможуть вам відповісти на питання.
Форма звіту: презентація, буклет.
ІІІ. Роботи учасників веб-квесту над обраними завданнями з використанням ресурсів мережі Інтернет.
IV. Представлення результатів роботи.
Виступ учнів з кожної групи. Представлення звіту.
V. Підведення підсумків. Оцінювання учнів.
Обговорення кожного виступу. Самооцінка та взаємооцінка результатів роботи.
Отже, web-квест — це форма уроку з орієнтацією на розвиток пізнавальної, дослідницької діяльності учнів, на якому основна частина інформації добувається через ресурси Інтернет. Ця технологія перетворює інформаційні технології на універсальний інструмент, здатний допомогти в рішенні найрізноманітніших проблем сучасної людини.
РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ
Використання web-квестів на уроках історії дає свої позитивні результати. Підвищився не тільки рівень мотивації до предмета історії, але й зросла якість знань і рівень навченості на 13%.
В результаті роботи над web-квестом учні покращили свої знання. Поряд з рівнем мотивації навчання учнів з предмету відстежується позитивна динаміка загальної успішності та якості знань з історії.
Результати роботи учні продемонстрували на відкритому уроці «Греко-перські війни». Учні 8 класу виступили на семінарі «Використання сервісів WEB 2.0 в сучасній школі».
ВИСНОВОК
Сучасна дитина, це вже не той учень, якого ми вчили в кінці минулого століття і в перші роки 21 століття. Ще не переступивши шкільний поріг, дитина легко відкриває «двері» в Інтернет.
Web-квест - це унікальна можливість використання всесвітньої мережі для навчання. Традиційне навчання часто спонукає збирати готові відповіді, накопичуючи інформацію, але найбільш важливі питання вимагають від учня більше часу витрачати саме на роздуми над значенням і ступенем важливості інформації. Web-квест дозволяє школярам робити відкриття, а не просто засвоювати інформацію, підвищує впевненість у власних силах, пробуджує інтерес і самооцінку.
Підвищується мотивація школярів до вивчення історії, з одного боку, і до використання комп'ютерних технологій у навчальній діяльності, з іншого;
Все це сприяє формуванню як комунікативної, так і інформаційної компетенцій.
WEB-квест дуже своєчасний і корисний інструмент для впровадження елементів гри у навчання. Навчання стає цікавішим, крім того підвищується мотивація. Сучасні викладачі, які застосовують WEB-квести, змінюють традиційні методи навчання на більш перспективні. Навчаючи дітей, навчаються самі.
Web-квест є чудовим засобом для створення міжнародних проектів, розвитку міжкультурних комунікацій і розуміння між націями.
Найголовніше – діти вчаться працювати в команді! Вони відмовляються від віртуального спілкування, яке ніколи не замінить їм досвід живого спілкування з людьми, коли доводиться контролювати свої емоції, думки, дії; погоджуватися з думкою інших.