Побудуйте на координатній площині і сполучіть послідовно точки:
А(-10;0), В(-5;0), С(-1;3), Д(7;3), Е(8;2),Ф(8;-3), Г(6;-3),
Х(5;-5), Л(4;-5), М(2;-3), Н(-4;-3), Р(-6;-5), Т(-7;-5), Ч(-8;-3), К(-10;-3)
Математична гра для старшокласників «Хто візьме гору: хлопці чи дівчата?»
Мета: формувати вміння грамотно висловлювати свої думки, відстоювати свою позицію; розвивати логічне мислення, кмітливість , винахідливість , цікавість до математики.
Правила гри :
Хід заходу
Доброго дня . Запрошую вас на інтелектуальну гру : «Хто візьме гору: хлопці чи дівчата?»
Перед початком гри дітям дається 1 хв. на , те щоб придумати назву команди.
Раунд 1: «Математична гімнастика» Задається логічні задачі.
Раунд ІІ. Змагання з малювання (5 хв.)
Побудуйте на координатній площині і сполучіть послідовно точки:
А(-10;0), В(-5;0), С(-1;3), Д(7;3), Е(8;2),Ф(8;-3), Г(6;-3),
Х(5;-5), Л(4;-5), М(2;-3), Н(-4;-3), Р(-6;-5), Т(-7;-5), Ч(-8;-3), К(-10;-3)
Відповідь:
Раунд ІІІ. Хто більше
По черзі за вибором команди обирають завдання з одного розділу, за вибором складності отримують бали
1) 5-х=3х-7 2х=12 х=6 |
= = = |
2) = = х-1=-1 х=0 |
2) : = =1 |
3)
() =347 = 7 х=1 |
3) -3x-4=0 D=9+16=25 X1=3+5/2=4 X2=3-5/2=-1 x=4 X=16 |
F(x)= |
1) = () = 216 -18= 198 |
F(x)= 3=8-8+C C=3 |
|
F(x)= - |
3)= |
Раунд IV . Чоловік чи жінка
Усім гравцям по черзі ставлять запитання . Гравцям потрібно визначити , якого роду відповідь на запитання: чоловічого чи жіночого. Саму відповідь називати не потрібно.
1)Чотирикутник , сторони якого попарно паралельні (Чоловічий)
2) Півдобуток діагоналей ромба (жіночий) (площа)
3)Твердження яка не потребує доведення (жіночий) (теорема)
4)Числовий множник ,що стоїть перед буквеним виразом (чоловічий) (коефіцієнт)
5)Графік квадратичної функції (жіночий)
6)Відрізок, що сполучає вершини трикутника. (Жіночий)
7)Чотирикутник, у якого тільки дві сторони паралельні (жіночій)
8)Прилад для вимірювання кутів (чоловічій)
9)Відрізок ,що сполучає дві точки кола (хорда) (жіночій)
10) Сума довжин усіх сторін многокутника (чоловічій)
11)Спільне , що можна винести за дужки у виразі (чоловічій ) (множник)
12)Добуток довжини, ширини і висоти прямокутного паралелепіпеда (чоловічій)
Раунд V. Скільки трикутників зображено на рисунку. (Завдання ЗНО)
Відповідь: 32
В кінці нагороджуемо переможців грамотами і подарунками.