"Хто візьме гору: хлопці чи дівчата?"

Про матеріал
Це змагання допоможе учням розвивати логічне мислення та перевірити рівень знань з математики
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика- гімнастика для розуму

Номер слайду 2

105106+++======???Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки.

Номер слайду 3

108223833325106+++======???Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки.

Номер слайду 4

Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки.++-======???1207

Номер слайду 5

Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки.666++-6661======???161207

Номер слайду 6

Перевірте свій інтелект. Як виглядатиме піраміда, якщо на неї дивитись згори?

Номер слайду 7

Перевірте свій інтелект. Як виглядатиме піраміда, якщо на неї дивитись згори?

Номер слайду 8

Скільки сірників на малюнку?

Номер слайду 9

Скільки сірників на малюнку?8

Номер слайду 10

Вставте пропущене число.36?

Номер слайду 11

Вставте пропущене число.3620

Номер слайду 12

Скільки квадратів на картинці?

Номер слайду 13

Скільки квадратів на картинці?15

Перегляд файлу

Побудуйте на координатній площині і сполучіть послідовно точки:

А(-10;0), В(-5;0), С(-1;3), Д(7;3), Е(8;2),Ф(8;-3), Г(6;-3),

Х(5;-5), Л(4;-5), М(2;-3), Н(-4;-3), Р(-6;-5), Т(-7;-5), Ч(-8;-3), К(-10;-3)

C:\Users\Admin\Desktop\qw.jpg

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

100100100100200200200200300300300300 Показникові рівняння. Логарифм первіснаінтеграл

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Для функції f знайдіть первісну F , яка задовольняє дану умову:

Номер слайду 10

-

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Скільки трикутників бачите на рисунку?

Перегляд файлу

Математична гра для старшокласників «Хто візьме гору: хлопці чи дівчата?»

Мета: формувати вміння грамотно висловлювати свої думки, відстоювати  свою позицію; розвивати логічне мислення, кмітливість , винахідливість , цікавість до математики.

Правила гри :

  1. Роботу команди координує капітан. Він керує ходом обговорення відповіді, визначає, хто даватиме відповідь на поставлене питання.
  2. На обговорення логічного питання дається 1 хв.,на розв’язування більш складних завдань 2хв.
  3. Команді не зараховується правильну відповідь, якщо була підказка.
  4. Відповідь без пояснення не приймається.

Хід заходу

Доброго дня . Запрошую вас на інтелектуальну гру : «Хто візьме гору: хлопці чи дівчата?» 

Перед початком гри дітям дається 1 хв. на , те щоб  придумати назву команди.

Раунд 1:  «Математична гімнастика» Задається логічні задачі.

C:\Users\Admin\Desktop\Безымянный.jpg     Безымянный.jpg

 

Безымянный.jpg     Безымянный.jpg

Безымянный.jpg     Безымянный.jpg

Раунд ІІ. Змагання з малювання (5 хв.)

Побудуйте на координатній площині і сполучіть послідовно точки:

А(-10;0), В(-5;0), С(-1;3), Д(7;3), Е(8;2),Ф(8;-3), Г(6;-3),

Х(5;-5), Л(4;-5), М(2;-3), Н(-4;-3), Р(-6;-5), Т(-7;-5), Ч(-8;-3), К(-10;-3)

Відповідь:

20200116_212902.jpg

Раунд ІІІ. Хто більше

По черзі за вибором команди обирають завдання з одного розділу, за вибором складності отримують бали

Безымянный.jpg

1)

5-х=3х-7

2х=12

х=6

  = = =

2)

=

=

х-1=-1

х=0

2)

: = =1

3)

() =347

= 7

х=1

3)

-3x-4=0

D=9+16=25

X1=3+5/2=4

X2=3-5/2=-1

x=4

X=16

 

F(x)=

1) = ()  = 216 -18= 198

F(x)=

3=8-8+C

C=3

  1. =-

 

  1. -

F(x)= -

3)=

 

Раунд IV . Чоловік чи жінка

Усім гравцям по черзі ставлять запитання . Гравцям потрібно визначити , якого роду відповідь на запитання: чоловічого чи жіночого. Саму відповідь називати не потрібно.

1)Чотирикутник , сторони якого  попарно паралельні (Чоловічий)

2) Півдобуток діагоналей ромба (жіночий) (площа)

3)Твердження яка не потребує доведення (жіночий) (теорема)

4)Числовий множник ,що стоїть  перед буквеним виразом (чоловічий) (коефіцієнт)

5)Графік квадратичної функції (жіночий)

6)Відрізок, що сполучає вершини трикутника. (Жіночий)

7)Чотирикутник, у якого тільки дві сторони паралельні (жіночій)

8)Прилад для вимірювання кутів (чоловічій)

9)Відрізок ,що сполучає дві точки кола (хорда) (жіночій)

10) Сума довжин усіх сторін многокутника (чоловічій)

11)Спільне , що можна винести за дужки у виразі (чоловічій ) (множник)

12)Добуток довжини, ширини і висоти прямокутного паралелепіпеда (чоловічій)

Раунд V. Скільки трикутників зображено на рисунку. (Завдання ЗНО)

20200116_212913.jpg

Відповідь: 32

В кінці нагороджуемо переможців грамотами і подарунками.

 

zip
Додано
17 січня
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку