Конкурсна пізнавальна програма
«У кожній дитині є сонце»
Ігрова програма розрахована на дітей середнього шкільного віку.
Мета: навчальна: познайомити дітей середнього віку з командами різних шкіл міста. розкриття творчого потенціалу класного керівника, капітана команди та команди у цілому.
виховна: формування таких понять як дружба, повага до членів команди, взаєморозуміння, вміння спілкуватися в команді.
розвиваюча: розвиток творчих здібностей, пам’яті, уваги.
Методи: словесні, практичні
Тип заняття: комбінаторний
Вид заняття: ігрова програма
Оформленная: емблема дитячої організації « Росток», плакати з назвами програм;
Музичне оформлення: позивний, гімн дитячої організації «Росток», музичне оформлення ігор;
Реквізит: стільці, ручки , папір , клей , картки із завданнями , костюми казкових героїв ;
Місце проведення: Палац дитячої та юнацької творчості, актова зала.
Звучить позивний
1. Перекличка команд командними назвами і девізами
2. Представлення лідерів.
Лідери виходять в центр залу.
«Ваш кумир» - відповідаючи на питання, написати все про ваше кумира.
3. Гра «Інсценування дитячої казки»
Для виконання наступного завдання, вам необхідно згадати дитячі казки .
Члени команд отримують завдання, на картках написані назви дитячих казок.
Завдання: всією командою зробити інсценування тієї чи іншої казки, так щоб капітан відразу правильно відгадав .
4. Гра «Портрет вчителя»
Капітани підходять до столиків, на яких знаходиться все необхідне для створення портрета вчителя з різнокольорових геометричних фігур.
(Показ портретів після гри «Прекрасне ім'я ...»)
5. Представлення вчителів.
Гра «Наш учитель самий, самий ...»
По черзі хлопці перераховують компліменти своїм класним керівникам, повторюватися не можна.
6. Гра «Маскарад»
Класні керівники запрошуються в таємну кімнату, де вони повинні вибрати костюм казкового героя.
Завдання: сказати побажання усім від імені казкового героя, костюм якого одягнули .
(вихід керівників)
7. Гра «Прекрасне ІМ'Я ...»
На кожну літеру імені класного керівника назвати прикметники, що характеризують його
8. Гра «Я як ...»
Вчителям пропонується написати 2 назви улюблених тварин .
Потім ведучий ставить запитання, а вчитель відповідає з гумором на питання, продовжуючи фразою про обраний тварину.
Як ви ведете себе у перукарні ...
Як ви ведете себе у ресторані
Як ви ведете себе на батьківських зборах
Як ви ведете себе у зубного лікаря
Як ви ведете себе у магазині «Амстор » під час розпродажів
Як ви ведете себе у маршрутці
Як ви ведете себе, тікаючи від скаженої собаки
Як ви ведете себе на відкритому уроці
Як ви ведете себе у кабінеті директора школи
Як ви ведете себе під час відвідування парку
Як ви ведете себе на відпочинку , на морі
9. КАМ «Зобрази предмет»
Викликаються по одному учаснику з кожної команди.
Необхідно пояснити за допомогою жестів і міміки той предмет, написаний на картці. Завдання вважається виконаним, якщо команда відгадає предмет .
- Кухонне приладдя;
- Шкільне приладдя;
- Все про літо;
10. Гра «Я танцюю краще за всіх »
Чомусь вважається , що танцювати потрібно на двох ногах. А хіба не можна танцювати сидячи або стоячи ?
Ведучий запрошує вийти по одному кращому танцюристу з кожної команди і зайняти свої місця на стільцях. Лунає народна музика. Учасники повинні дізнатися її і згадати характерні для цієї музики руху , але танцювати буде та частина тіла , яку називає ведущий.
11. КАМ «Зобрази тваринного»
Викликаються по одному учаснику з кожної команди .
Необхідно пояснити за допомогою жестів і міміки то тварина, яка написано на картці. Завдання вважається виконаним , якщо команда відгадає тварина .
12. Танець по колу «Стиковка»
Викликається пара учасників з кожної команди (хлопчик і дівчинка). Хлопці утворюють велике коло . Звучить музика , всі танцюють , йдучи по колу. Музика зупиняється , ведучий називає ту частину тіла , якою потрібно стикнутися в парі.
Підведення підсумків гри.