Презентація є наочним доповненням виступу на МО вчителів музичного мистецтва. детально розповідає про формуання музичної культури учнів засобами мультимедійних технологій. На першому слайді - інструкція з використання матеріалу.
Інструкція по використанню презентації: На кожному слайді працює штора-ширма, яку відчиняємо і зачиняємо , клацнувши на знак смайлик: Перехід на наступний слайд здійснюємо, клацнувши на морський штурвал: Цей слайд після ознайомлення видаляємо і користуємося!
Номер слайду 2
Формування музичної культури учнів засобами мультимедійних технологій «Духовне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе у світі гри, казки, музики, фантазії, творчості. Без цього вона – засушена квітка.» В. Сухомлинський
Номер слайду 3
Переваги уроку з використанням мультимедійної презентації: Підвищується інтерес учнів до навчання. Інформацію з екрана монітора, інтерактивної дошки діти сприймають значно краще, ніж книжкову інформацію. Посилюється навчальний ефект. Учитель має можливість використовувати анімацію, відео сюжети, звукові ефекти для того, щоб навчальний матеріал був зрозумілішим і доступнішим, а навчальний процес відбувався у комфортніших для учнів умовах. Збільшується щільність уроку. Попередньо підготовлена інформація з естетичним дизайном з’являється в презентації, а зекономлений час можна використати для збільшення обсягу інформації чи організації повторення, закріплення навчального матеріалу. Урізноманітнюються форми та види навчальної діяльності, активізується самостійна, творча, пошукова діяльність учнів, зростають пізнавальна активність школярів та інтерес до предмета. Змінюється естетика уроку. З’являються величезні можливості зробити будь-який урок привабливішим. Для цього вчителеві необхідно опанувати спеціальні програми: Windows Media Player, Sound Forge, Finale, Windows Movie Maker, Power. Point, Excel, One. Note, Paint та інші звукові, графічні та текстові редактори, конструктори.
Номер слайду 4
Дидактичні та методичні можливості мультимедійних технологій:урізноманітнення форм подання інформації;урізноманітнення типів навчальних завдань;створення навчального середовища, що забезпечує «занурення» учня в уявний світ, у певні соціальні та виробничі ситуації;забезпечення широкого кола застосування ігрових прийомів, широких можливостей відтворення фрагмента навчальної діяльності (предметно-змістової, предметно-операційної та рефлексивної);активізація навчальної роботи учнів, посилення їхньої ролі як суб’єктів навчальної діяльності;посилення мотивації навчання.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Критерії доцільності використання мультимедійних засобів на уроках:підвищена порівняно з використанням традиційних засобів ефективність навчання;неможливість реалізації певних засобів навчання у вигляді матеріальних об’єктів (оригінали у природних або штучних умовах). Використання мультимедіа доцільне як на уроках (наочність, вікторини, тести, подорожі, ігри, екскурсії, як фрагмент чи постійний супровід уроку), так і в позакласній роботі як декорації для оформлення свят , проведення вікторин, звітів, конкурсів, змагань та різноманітних ігор.
Номер слайду 7
Рівні засвоєння навчального матеріалу:Ілюстративно-описовий візуальний ряд ілюструє традиційну розповідь учителя. Цей візуальний ряд надалі використовують підчас опитування й узагальнення. Схематичний – в основу навчання покладено конструювання опорних конспектів або структурно-логічних схем. Наочний матеріал стає більш наочним, яскравим, доповненим руховими елементами.Інтерактивний – значно складніший, поєднує елементи ілюстративного й схематичного підходів. Різниця лише в тому, що використання різноманітного візуального матеріалу, схем і анімації поєднується, доповнюється залученням документів, уривків з різних джерел.