Збірка презентацій по теорії музики для уроків музичного мистецтва

Про матеріал

Цикл презентацій містить пояснення тем "Знаки альтерації", "Розміщення нот", "Засоби музичної виразності", "Тривалості нот" та інші. Використала для пояснення мою авторську віршовану Абетку і Словничок. Користуйтесь на здоров'я, якщо вам подобається.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Засоби музичної виразностіавторський вірш Демків Марії з циклу “ Музична Абетка і Словничок ”

Номер слайду 2

Віршовані історіїЗ музичної теоріїВам допоможуть, діти,У музиці зустріти. Усю її красу й гармонію,І закохатись в кожну оперу й симфонію. Ви зрозумієте закони деякі музичні,Як прочитаєте історії мої незвичні. Отож, знайомтесь, хлопчики й дівчатка,Для Вас – Музична Азбука – Малятко. РОЗМІЩЕННЯ НОТВСТУП

Номер слайду 3

Принцеси музичні на нотнім листку. Якось суперечку зчинили таку: Хто з них найкориснішим в музиці буде,Кого важливішим вважають всі люди?

Номер слайду 4

Сказала спогорда усім Висота –«Без мене – мелодія прісна й пуста,Без мене високо і низько всі ноти. Співати не зможуть. Хто скаже щось проти»?

Номер слайду 5

А на першій лінії, повірте, ми саміОселили третю нотку,Тобто нотку МІ.… Тривалість змовчати уже не змогла:«Сестричко, ти права, але й неправа, Важлива ти дуже, та думай сама – Пісень без тривалостей ноток – нема. Тривалість і Ритм прикрашають звучання,Тому ми важливі, кажу без вагання.»

Номер слайду 6

Дівчата, сестрички, чому сперечаєтесь?Ми вже не перше століття всі знаємось. Це Я – Принц Тембр, ваш менший братик,І хочу слово я вагоме теж сказати –Без мене ви також були би нещасні, Бо Я – це забарвлення звуків прекрасне,Послухайте тільки - і скрипка, й тромбон,Сопілочка, арфа, і акордеон,Сопрано і бас – ви ніколи не сплутаєте,Хіба вже ведмідь наступив вам на вуха».

Номер слайду 7

… Штрихи – трійнята враз з’явилисьІ в суперечку теж включились:«А наша роль хіба ж остання?Ми вкажем спосіб виконання: Легато, нонлєгато чи стаккато. Для музикантів важить теж багато!»

Номер слайду 8

«Ну так, звичайно, а про мене ви забули? – Обурився Принц Темп, - О Музи! Чи ви чули?Хіба ж звучить хорал і колискова жваво?І ж не буває гопачок повільний і ласкавий…Я теж важливий, сестри, знайте,Про Темп ніколи вже не забувайте!»

Номер слайду 9

З Куточка почулось Динаміки слово:«У музиці теж я важлива складова,Я тихо і голосно вмію співати,Раптово з’являтись, раптово зникати,Без мене у Музиці є нецікаво,І в залі глядач не кричав би всім «браво»».

Номер слайду 10

… І тут в суперечку вступив композитор: «Дозвольте, шановні, вас всіх помирити. Важливі усі ви, без сумніву, кожен,Але хтось один з вас – нічого не зможе!І тільки разом, у дружбі, і мирі,Музику МИ написати у силі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знаки альтераціїавторські вірші Демків Марії з циклу “ Музична Абетка і Словничок ”(два варіанти історій про знаки альтерації)

Номер слайду 2

Віршовані історіїЗ музичної теоріїВам допоможуть, діти,У музиці зустріти. Усю її красу й гармонію,І закохатись в кожну оперу й симфонію. Ви зрозумієте закони деякі музичні,Як прочитаєте історії мої незвичні. Отож, знайомтесь, хлопчики й дівчатка,Для Вас – Музична Азбука – Малятко. РОЗМІЩЕННЯ НОТВСТУП

Номер слайду 3

В гостях сьогодні повні гордості та граціїЧудові, Вірні друзі нот – Знаки Альтерації.1 варіант історії про знаки альтерації дієздубльдієзбекарбемольдубльбемоль

Номер слайду 4

Ноти дуже люблять жартуватиІ нас із вами з толку позбивати. Каблучки фірми «Дієз» поодягали –На пів тона вищі нотки стали. Весело дієз – нотка заспівала,Тільки пісня вже інакше зазвучала. Весело дієз – нотка заспівала,Тільки пісня вже інакше зазвучала.

Номер слайду 5

А на першій лінії, повірте, ми саміОселили третю нотку,Тобто нотку МІ. А коли жартує Нотка, присідає,Десь її пів тона пропадає. Тому пісня Нотки нижче вже звучить,Карапуз – Бемоль із Ноткою сидить.

Номер слайду 6

Але в музиці ще є значок відмінний,Той, що дуже любить дисципліну. На місця всі знаки й нотки розставляє,Посварить їх, присоромить, привстидає,А Бемоля і Дієза дії всі повідміняє,Чемний знак музичних чар —Пам’ятайте – звуть цей знак Бекар.

Номер слайду 7

Ось такі вони, у гордості та граціїНаші гості – Знаки Альтерації.

Номер слайду 8

«Вітаю вас по скайпу! Мене всі звуть «Дієз»,-(ви ґуґлили, напевно, у світі ж то прогрес). Я, друзі, функцію важливу дуже маю: Звучання ноток на півтона піднімаю. В ладах, і при ключі, в тональностях блукаю,Я необхідний в музиці, вас щиро запевняю.2 варіант історії про знаки альтерації

Номер слайду 9

Не сам працюю: мені брат допомагає,Його ім’я — БЕМОЛЬ, це кожен знає. Бемоль — спортсмен, він вправно присідає,І цим звучання на півтона понижає.

Номер слайду 10

Та в нас з Бемолем строгий є татусь,Зовуть — БЕКАР. Я, як і брат, його боюсь. На нашу думку він нітрохи не зважає,І наші дії з братом завжди відміняє. А розповів це я для того вам, малята,Щоб ви про музику могли ще більше знати.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розміщення нот авторський вірш Демків Марії з циклу “ Музична Абетка і Словничок ”

Номер слайду 2

Віршовані історіїЗ музичної теоріїВам допоможуть, діти,У музиці зустріти. Усю її красу й гармонію,І закохатись в кожну оперу й симфонію. Ви зрозумієте закони деякі музичні,Як прочитаєте історії мої незвичні. Отож, знайомтесь, хлопчики й дівчатка,Для Вас – Музична Азбука – Малятко. РОЗМІЩЕННЯ НОТВСТУП

Номер слайду 3

На лінійці додатковій. Збудували ми гніздо,І у ньому поселили. Першу нотку, нотку ДО.

Номер слайду 4

РЕ під першою стрибала,І сміялась, і гойдалась,Не хвилюйтесь, не впаде. Друга нотка, нотка РЕ.

Номер слайду 5

А на першій лінії, повірте, ми саміОселили третю нотку,Тобто нотку МІ. А на першій лінії, Повірте, ми саміОселили третю нотку,Тобто нотку МІ.

Номер слайду 6

А поки далі думали ми, -- Задача ж непроста! –Між першою і другою Вмостилась нотка ФА.

Номер слайду 7

Спитай в Ключа Скрипічного. Його новий пароль: Живе на другій лініїЙого сестричка Соль.

Номер слайду 8

А потім завітала. На нотний стан здаля. Між другою і третьою. Наступна нотка, ЛЯ.

Номер слайду 9

І вже одноголосно ми. Вирішили всі,Що аж на третій лініїОселим ноту СІ.

Номер слайду 10

Вигляд в нотки незнайомий?Вам вона уже відома!Вища на октаву ДОПринесла своє гніздо.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тривалості нот авторські вірші Демків Марії з циклу “ Музична Абетка і Словничок ”( два варіанти віршів-пояснень про тривалості нот)

Номер слайду 2

Віршовані історіїЗ музичної теоріїВам допоможуть, діти,У музиці зустріти. Усю її красу й гармонію,І закохатись в кожну оперу й симфонію. Ви зрозумієте закони деякі музичні,Як прочитаєте історії мої незвичні. Отож, знайомтесь, хлопчики й дівчатка,Для Вас – Музична Азбука – Малятко. РОЗМІЩЕННЯ НОТВСТУП

Номер слайду 3

Музичні знаки всі однієї днини. Прийшли до Ключика Музичного на іменини. За стіл святковий вони сіли,І дружно тортик поділили. А так як музику ми добре знаєм,То тортик з нотками ми порівняєм.

Номер слайду 4

Великий торт – це нотка ціла,Вона без штилю – палички і біла. Цю нотку лічим на «чотири»,Вона найдовша, кажем щиро.

Номер слайду 5

Розріжем торт на дві частинки –Вийдуть дві нотки – половинки. У половинки біле личко й довгий штиль,А лічимо – на «два». Такий в них стиль!

Номер слайду 6

А на першій лінії, повірте, ми саміОселили третю нотку,Тобто нотку МІ. Розріжем торт на менші ми шматочки,Чотири стануть Четвертні, Цілої – дочки,У них – вже чорне личко, штиль ще збоку,Та з половинкою не плутай цю мороку!

Номер слайду 7

Якщо ж розріжем кожну четвертинку. На менші і дрібніші ще частинки,То познайомимось – короткі восьмі ноти. Швиденько бігають до школи й на роботу,Самі чорняві й носять хвостик – прапорець,Гуртуються всі під РЕБРО часом, от хитрі, хай їм грець!

Номер слайду 8

Ось так на іменинах знаки – нотки посиділиІ з чаєм тортики – тривалості всі з’їли. Та не дарма – бо поки їли й запивали,Тривалості усі запам’ятали.

Номер слайду 9

Відповідність пауз до тривалостей нот:

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Тривалості нот (2 варіант)Музична Красуня Принцеса Тривалість —Це, діти, Без сумніву, Сама Досконалість. Мелодії різні співає ритмічно,Принцесам усім помагає Музичним. Вона математику любить і знає,Рахує, яка нотка скільки звучати тут має,

Номер слайду 12

Без хвостика нотка й без штилю – ціла,Найдовше звучить, на «Чотири» вона. Без хвостика нотка й без штилю – ціла,Найдовше звучить, на «Чотири» вона. Без хвостика нотка й без штилю – ціла,Найдовше звучить, на «Чотири» вона.

Номер слайду 13

А менша удвічі – її половинка. Лічим на «два» ми її без запинки.

Номер слайду 14

На «раз» четвертна, або вісімки дві,Ми кажем на них всі ще «та» і «ті – ті».

Номер слайду 15

На «раз» четвертна, або вісімки дві,Ми кажем на них всі ще «та» і «ті – ті».

Номер слайду 16

Тривалість – важлива властивість у звуках,Без неї пісні нецікаво нам слухать. Бо, діти, Музична Принцеса Тривалість —Без сумніву, Леді Сама Досконалість

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Релятивна система Золтана Кодая

Номер слайду 2

Золтан Кодай – композитор и педагог. Головними особливостями педагогічної діяльності Золтана Кодая були незламна ініціатива, невтомний ентузіазм, розуміння, важливість в роботі кожної дрібниці і демократичність основної ідеї, визначала його педагогічне устремління: музика повинна належати всім! Ці чотири риси характеризують його життєвий шлях. Кодай вважав, що дітям слід давати лише досконалий за формою і змістом матеріал. Найкраще і буде тим, що потрібно. За допомогою великих творінь і повинні бути долучені діти до великих творінь. Рідною музичною мовою дитини має стати народна музика. Лише тоді, коли він опанує її, можна звернутися до іншого музичного матеріалу. За допомогою того музичного інструмента, який всього доступніше, - за допомогою людського голосу, співу слід, спиратися на народну музику, поступово освоювати великі музичні твори. По цій дорозі зможуть піти до музики не лише окремі обранці, але і широкі народні маси.

Номер слайду 3

Золтан Кодай – композитор и педагог. Ручні знаки дозволяють наочно зображати звуковисотного рух мелодій з точною передачею ритму і разом з тим виразний характер руху (плавного або чіткого, витонченого або енергійного і т.п.). Таким чином, коли діти співають по руці педагога, перед ними стоїть завдання « розшифровки» лише звуковисотного руху мелодії; ритм і відтінки виконання відтворюються рефлекторно-наслідувальною способом. Ручні знаки є дуже зручним інструментом для різного роду усних слухових диктантів і дитячих мелодійних імпровізацій. Ручні знаки добре запам'ятовуються, оскільки мають два рівня наочності - зоровий образ з'єднується в них з м'язово - моторним почуттям, що дуже важливо для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Номер слайду 4

ЙО

Номер слайду 5

ЛЕ

Номер слайду 6

ВІ

Номер слайду 7

НА

Номер слайду 8

ЗО

Номер слайду 9

РА

Номер слайду 10

ТІ

Номер слайду 11

Отже, тут слід сказати, що педагогічна концепція Кодая, по суті, склалася не до включення в неї релятивної сольмізації. Релятив їй не суперечить і використовується як методика розвитку внутрішнього слуху, звуковисотного мислення і чистого інтонування. Робота над музично-слуховими уявленнями і буде основою музичного розвитку і музичної освіти школяра.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Легка і розважальна музика. Презентація для уроків мистецтва

Номер слайду 2

Музична культура

Номер слайду 3

Чи буває важкою музика?Відразу зізнаємося -- термін цей не із вдалих. Ну, насправді: якщо є легка музика, значить має бути і важка? Але ж такої немає на світі. Буває музика серйозна, похмура, сумна, трагічна-- але тільки не важка. Тому і замість "легкої" краще говорити якось по-іншому. Наприклад – музикарозважальна. Справді: саме розважальна музика і є самою "легкою", доступною за змістом. Вона не викликає глибокихроздумів. 

Номер слайду 4

“ Легка" і "розважальна" музика – не синоніми. Однак "легка" і "розважальна" - не синоніми. Адже до легкої музики відносяться оперета, танцювальна музика, естрадні пісні, джазові композиції. А це-далеко не завжди тільки розвага. Та бувають оперети такі, як, наприклад, "Вільний вітер" Дунаєвського, де йдеться про боротьбу за мир проти паліїв нової війни. І естрадні пісні є веселі, а є і дуже серйозні, драматичні, що змушують глибоко задуматися... і джаз -- теж не завжди розважальне мистецтво. Напевно, ви вже прочитали про нього на сторінках книжки з мистецтва. І тим не менш – живе такий термін – легка музика. І доводиться його приймати. Тільки завжди будемо пам'ятати, наскільки він умовний.

Номер слайду 5

Що корисніше людині: легка чи серйозна музика?Питання полягає не в праві на існування того чи іншого типу музики, а в їх кількісному співвідношенні. Більшість людей завжди віддає перевагу тому, що легше, і лідирувати в масових перевагах, мабуть, завжди буде легка музика. Але яким буде її кількісне переважання – залежить від конкретної цивілізації і стану культури суспільства. На даний момент ми маємо підстави вважати, що в Україні процес масового поширення музики низького художнього рівня і придушення нею того, що ми називаємо класикою, приймає, на жаль, загрозливий характер.

Номер слайду 6

Види легкої, розважальної музики. Поп-музика. Рок-музика. Оперета (мюзикл)Джаз. Реп. Фольклор. Диско. Шансон. Рок-н-рол. Бардівська пісня

Номер слайду 7

Оперета. Оперету називали «легким жанром» ще в ХХ столітті; називають і зараз, але вже скоріше в сенсі: легкий жанр в сімействі серйозних. Оперета (мюзикл) за змістом музики простіше, ніж, наприклад, опера і тим більше симфонія; її інтонаційна і ритмічна організація не «підносить» людини, а «спускається» до нього. Але в порівнянні з естрадною музикою, поп-музикою, роком, репом та іншими сьогоднішніми несерйозними жанрами оперета – складне, серйозне мистецтво.

Номер слайду 8

Джаз. На кордоні серйозної і легкої музики сьогодні знаходиться джаз. У 1930-і – 1950-і рр. минулого століття (а в нашій країні і пізніше) джаз був уособленням музики розважальної. Якщо ж знову провести порівняння з уже згадуваними напрямками популярної музики, то джаз відрізняється від них гармонійною та ритмічною складністю, яка ставить його врівень з класикою. Зараз джаз виконує дві основні функції: гедоністичну і виховну. Перша робить його популярним, а друга визначається тим, що джаз своєю розважальною стороною притягує молодь; в той же час спілкування з ним (слухання, виконання і тим більше імпровізація) розвиває фантазію, привчає слух до сприйняття складних гармоній і ритму, тим самим звужуючи поле для проникнення в свідомість музичного примітиву і готуючи ґрунт для подальшого сприйняття класики.

Номер слайду 9

Музика нашого краю. До легкої музики належать народні пісні й танці . Така музика покликана , передусім, розважити слухачів, створити їм гарний настрій. У давнину в Україні такі свята супроводжувалися грою народних музикантів – троїстих музик. Троїстих тому, що зазвичай музикантів було троє. і виконували вони гру на трьох інструментах: цимбалах, скрипці, бубні. Іноді скрипку заміняла сопілка. Легка музика, що звучала під час свят, розваг і народних, гулянь, завжди захоплювала людину, подавала святкового настрою, створювала особливу радісну атмосферу.

Номер слайду 10

А чи знаєте ви?Вчені, які досліджували феномен музичної свідомості, встановили, що однією з передумов його виникнення є «тілесність» – здатність людського тіла виробляти певні звуки і здійснювати ритмічні рухи. Існує поняття «одягнені» і «роздягнені» народи. «Одягнені», тобто народи, що проживали в холодному кліматі, створювали музику, орієнтовану переважно на зміни висоти звуку. «Роздягнені» – жителі теплих кліматичних зон – воліли руху під ритмічний стукіт ударних інструментів.

Номер слайду 11

Як правильно слухати музику, щоб не втратити слух. Використовуйте засоби захисту в шумному середовищіОбмежуйте час щоденного користування персональними аудіо пристроями. Не піддавайте загрозі свій слух

Номер слайду 12

Як правильно слухати музику, щоб не втратити слух. Регулярно перевіряйтесвій слух. Не збільшуйте гучність. Втративши слух, ви не зможете його повернути

Номер слайду 13

Дякую за увагу !

Номер слайду 14

При підготовці матеріалу використала такі джерела:http://bibliograph.com.ua/slovar-muzika/103.htm http://moyaosvita.com.ua/muzika/sprijnyattya-serjozno%D1%97-i-legko%D1%97-muziki/http://narodna-osvita.com.ua/6970-suchasna-muzika-stil-ta-napryami.html http://www.subject.com.ua/textbook/music/7klas/16.htmlhttps://life.pravda.com.ua/health/2017/03/7/223007/

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Соната

Номер слайду 2

Соната – це циклічний сонатно-симфонічний тричастинний твір для одного або двох інструментів. Три частини сонати контрастують між собою, але мають спільний задум. Сонати зустрічають у творчості Моцарта, Бетховена, Гріга, Березовського та інших. Сонатна форма – це така форма, яка побудована на двох контрасних темах (Головна партія і Побічна партія), і ці теми проходять розвиток у трьох розділах: Експозиція;Розробка;Реприза. Інша назва – сонатне allegro. Сонатно-симфонічний цикл – це така форма, яка має декілька контрасних між собою частин (три-чотири), і хоча б одна з тих частин (перша або четверта) має форму сонатного алегро.

Номер слайду 3

Йоганн Себастьян Бах(1756-1791)Німецький композитор, органіст і скрипаль, представник стилю бароко, один із творців світової музичної класики, вважається одним із найвидатніших композиторів світу. Його роботи давали натхнення майже кожному композитору Європейської традиції, від Моцарта до Шенберґа. Він узагальнив досягнення музичного мистецтва перехідного періоду від бароко до класицизму, а в майстерності поліфонії і контрапункту не мав собі рівних серед сучасників. Писав він також тріо-сонати, сонати для солюючих флейти та віоли да гамба, які супроводжуються лише генерал-басом, а також багато канонів та ричеркар, переважно без вказівки інструментів для виконання. Творці сонати

Номер слайду 4

Георг Фрідріх Гендель(1756-1791)Німецький композитор епохи бароко в музиці, який мешкав спочатку в Німеччині, де і народився, а потім у Великій Британії, де скінчив свій життєвий шлях. Найвідоміший твір — «Месія», ораторія на тексти Біблії короля Якова, що звичайно виконується на Різдво Христове. Глибоко вплинув на багатьох пізніших композиторів, включаючи Гайдна, Моцарта і Бетховен. Творці сонати

Номер слайду 5

Йозеф Гайдн(1732-1809)Австрійський композитор та диригент перший представник Віденської класичної школи. Його називають “ батьком симфонії ” , тому що він написав найперші симфонії, і, крім того, у нього в доробку їх 104. Крім того, він написав 80 квартетів, 52 сонати, більше 30 опер і дві ораторії. Творці сонати

Номер слайду 6

Вольфганг Амадей Моцарт(1756-1791)Австрійський композитор, диригент, органіст, клавесиніст, другий представник Віденської класичної школи. Моцарт прожив коротке, але дуже ясне життя. За 35 років свого життя він написав 41 симфонію, 19 опер, 60 сонат, 27 квартетів, 9 квінтетів, концерти. “Реквієм” – це заупокійна месса для хору, солістів і оркестру (переважно виконувана в католицькій церкві). Творці сонати

Номер слайду 7

Людвіг ван Бетховен(1770-1827)Німецький композитор і піаніст. Цей композитор є одним із трьох представників класичної віденської композиторської школи. Бетховен не лише зберіг основні риси класицизму (ясність, монументальність, стрункість композиції), а й значно розширив сферу образів. У цьому значенні Бетховен є послідовником не лише Глюка, Гайдна і Моцарта, а й самого основоположника класичного строю в музиці — француза Люллі. Музиці Бетховена притаманна величезна енергетична напруга, збудженість почуттів, драматизм. Його творчість підсумувала здобутки епохи класицизму. Творці сонати

Номер слайду 8

Роберт Шуман(1756-1791)Німецький композитор-романтик, диригент, музичний критик та громадський діяч. Шуман — один з яскравих представників романтичного мистецтва ХІХ ст. Багато в чому споріднена з поезією Гейне, творчість Шумана кидала виклик духовній убогості Німеччини 1820-х — 40-х рр., кликала у світ високої людяності. Спадкоємець Шуберта і Вебера, Шуман розвивав демократичні і реалістичні тенденції німецького і австрійського музичного романтизму. Його твори тісно пов'язані з традиціями німецької музичної класики. При цьому Шуман увійшов до історії музики як один з найсміливіших новаторів. Творці сонати

Номер слайду 9

Фредерік Шопен(1810-1849)Видатний польський композитор та піаніст. Шопен вразив Париж своїми оригінальними мазурками і полонезами — жанрами, в яких знайшли віддзеркалення слов'янські танцювальні ритми і гармонічна мова, типова для польського фольклору. Ці чарівні, барвисті п'єси вперше принесли в західноєвропейську музику слов'янський елемент. Шопену належить також низка творів для фортепіано з оркестром і нечисленні камерні п'єси. Разом з віолончелістом О. Ж. Франшоммом він склав Великий концертний дует для віолончелі та фортепіано на теми з опери Мейєрбера «Роберт-диявол», сонату соль мінор, інтродукцію і полонез для такого ж складу. Творці сонати

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Кравцова Олена Вікторівна
    Дякуємо за Вашу творчість!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Зубкова Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Карєлкіна Ольга Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Івченко Поліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Литвин Наталія Ярославівна
    дуже творчо, цікаво, корисно. Дякую талановитому автору
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Mariushchenko Kateryna
    Як завжди відмінна робота!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ягодинець Вікторія Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
zip
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
7084
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку