Індивідуальна навчальна програма
з алгебри
для учениці 8-А класу
згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 «Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів»
Укладачі програми (2012 р.): М.І.Бурда, Ю І.Мальований, Є.П.Нелін,
Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М.С.Якір
У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М.І.Бурда, А.В.Паньков, М.С.Якір, Д.А.Номіровський
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М.І.Бурда,
Б.В.Кудренко, О.Я.Біляніна, А.І.Азаренкова, О.І.Буковська, Т.С.Кіндюх,
О.Є.Лисенко, А.В.Миляник, Н.В.Панова, А.В.Паньков
Виконання програм та навчальних планів
|
Фактична кількість годин |
Кількість годин за програмою |
Тиждень |
2 |
2 |
І семестр |
33 |
32 |
ІІ семестр |
37 |
38 |
Рік |
70 |
70 |
Кількість контрольних робіт:
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
4 |
3 |
7 |
Цілі навчання (Очікувані результати) |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя |
|
І семестр |
||||
Розділ 1. Раціональні вирази |
||||
наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: · як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; · що таке стандартний вигляд числа; формулює: · основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; · правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; · умову рівності дробу нулю; · означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції |
Повторення. Цілі вирази |
|
01.09 |
|
Повторення. Функції |
|
05.09 |
||
Повторення. Лінійні рівняння та їх системи |
|
08.09 |
||
Контрольна робота №1 (діагностична) |
|
12.09 |
||
Аналіз контрольної роботи |
|
15.09 |
||
Раціональні вирази. Раціональні дроби |
|
19.09 |
||
Основна властивість раціонального дробу |
|
22.09 |
||
Основна властивість раціонального дробу |
|
26.09 |
||
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
29.09 |
||
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
03.10 |
||
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
06.10 |
||
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
10.10 |
||
Розв’язування вправ |
|
13.10 |
||
Контрольна робота №2 |
|
17.10 |
||
Аналіз контрольної роботи |
|
20.10 |
||
Множення дробів. |
|
31.10 |
||
Піднесення дробів до степеня |
|
03.11 |
||
Ділення дробів |
|
07.11 |
||
Ділення дробів |
|
10.11 |
||
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
14.11 |
||
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння |
|
17.11 |
||
Розв’язування вправ |
|
21.11 |
||
Контрольна робота №3 |
|
24.11 |
||
Аналіз контрольної роботи |
|
28.11 |
||
Степінь з цілим показником |
|
01.12 |
||
Властивості степеня з цілим показником |
|
05.12 |
||
Стандартний вигляд числа |
|
08.12 |
||
Стандартний вигляд числа |
|
12.12 |
||
Функція, її графік і властивості |
|
15.12 |
||
Функція, її графік і властивості. |
|
19.12 |
||
Розв’язування вправ |
|
22.12 |
||
Контрольна робота № 4 |
|
26.12 |
||
Аналіз контрольної роботи |
|
29.12 |
||
ІІ семестр |
||||
Розділ 2. Квадратні корені. Дійсні числа |
||||
наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій , за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ; |
Функція y = x2, її графік і властивості |
|
16.01 |
|
Функція y = x2, її графік і властивості |
|
19.01 |
||
Арифметичний квадратний корінь |
|
23.01 |
||
Властивості квадратних коренів |
|
26.01 |
||
Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
|
30.01 |
||
Тотожність , ≥ 0. Рівняння x2 = |
|
02.02 |
||
Тотожність , ≥ 0. Рівняння x2 = |
|
06.02 |
||
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
09.02 |
||
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
13.02 |
||
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
16.02 |
||
Функція y=, її графік і властивості |
|
20.02 |
||
Функція y=, її графік і властивості |
|
23.02 |
||
Розв’язування вправ |
|
27.02 |
||
Контрольна робота №5 |
|
02.03 |
||
Аналіз контрольної роботи |
|
06.03 |
||
Розділ 3. Квадратні рівняння |
||||
наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: · означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; · теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач |
Квадратні рівняння |
|
09.03 |
|
Квадратні рівняння |
|
13.03 |
||
Неповні квадратні рівняння |
|
16.03 |
||
Формула коренів квадратного рівняння |
|
20.03 |
||
Формула коренів квадратного рівняння |
|
23.03 |
||
Теорема Вієта |
|
03.04 |
||
Теорема Вієта |
|
06.04 |
||
Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач |
|
10.04 |
||
Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач. |
|
13.04 |
||
Розв’язування вправ |
|
17.04 |
||
Контрольна робота №6 |
|
20.04 |
||
Аналіз контрольної роботи |
|
24.04 |
||
Квадратний тричлен |
|
27.04 |
||
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
|
01.05 |
||
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
04.05 |
||
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
08.05 |
||
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь |
|
11.05 |
||
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь |
|
15.05 |
||
Контрольна робота №7 |
|
18.05 |
||
Аналіз контрольної роботи. |
|
22.05 |
||
Розв’язування вправ |
|
25.05 |
||
Розв’язування вправ |
|
29.05 |
||
Індивідуальна навчальна програма
з геометрії
для учениці 8-А класу
Твардовської Наталії
згідно з навчальною програмою, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 «Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів»
Укладачі програми (2012 р.): М.І.Бурда, Ю І.Мальований, Є.П.Нелін,
Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М.С.Якір
У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М.І.Бурда, А.В.Паньков, М.С.Якір, Д.А.Номіровський
Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М.І.Бурда,
Б.В.Кудренко, О.Я.Біляніна, А.І.Азаренкова, О.І.Буковська, Т.С.Кіндюх,
О.Є.Лисенко, А.В.Миляник, Н.В.Панова, А.В.Паньков
Виконання програм та навчальних планів
|
Фактична кількість годин |
Кількість годин за програмою |
Тиждень |
2 |
2 |
І семестр |
33 |
32 |
ІІ семестр |
37 |
38 |
Рік |
70 |
70 |
Кількість обов’язкових робіт:
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
2 |
4 |
6 |
Цілі навчання (Очікувані результати) |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя |
І семестр |
|||
Розділ 1. Чотирикутники |
|||
наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника; формулює: · означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції; · ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників; · теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника; класифікує чотирикутники; зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи; обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду; доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
Чотирикутник, його елементи |
|
02.09 |
Сума кутів чотирикутника |
|
07.09 |
|
Паралелограм, його властивості й ознаки |
|
09.09 |
|
Паралелограм, його властивості й ознаки |
|
14.09 |
|
Прямокутник і його властивості |
|
16.09 |
|
Прямокутник і його властивості |
|
21.09 |
|
Ромб і його властивості |
|
23.09 |
|
Ромб і його властивості |
|
28.09 |
|
Квадрат і його властивості |
|
30.09 |
|
Розв’язування вправ |
|
05.10 |
|
Контрольна робота №1 |
|
07.10 |
|
Аналіз контрольної роботи |
|
12.10 |
|
Трапеція |
|
14.10 |
|
Трапеція |
|
19.10 |
|
Трапеція та її властивості |
|
21.10 |
|
Вписані та центральні кути |
|
02.11 |
|
Вписані та центральні кути |
|
04.11 |
|
Вписані та описані чотирикутники |
|
09.11 |
|
Вписані та описані чотирикутники |
|
11.11 |
|
Теорема Фалеса |
|
16.11 |
|
Середня лінія трикутника, її властивості |
|
18.11 |
|
Середня лінія трапеції, її властивості |
|
23.11 |
|
Середня лінія трапеції, її властивості |
|
25.11 |
|
Розв’язування вправ |
|
30.11 |
|
Контрольна робота №2 |
|
02.12 |
|
Аналіз контрольної роботи |
|
07.12 |
|
Розділ 2. Подібність трикутників |
|||
наводить приклади подібних трикутників; пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур; формулює: · теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника; · означення подібних трикутників; · ознаки подібності трикутників; · узагальнену теорему Фалеса; зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники; обґрунтовує подібність трикутників; застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості |
Узагальнена теорема Фалеса |
|
09.12 |
Узагальнена теорема Фалеса |
|
14.12 |
|
Подібні трикутники |
|
16.12 |
|
Ознаки подібності трикутників |
|
21.12 |
|
Ознаки подібності трикутників |
|
23.12 |
|
Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику |
|
28.12 |
|
Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику |
|
30.12 |
|
ІІ семестр |
|||
Властивість бісектриси трикутника |
|
18.01 |
|
Властивість бісектриси трикутника |
|
20.01 |
|
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач |
|
25.01 |
|
Розв’язування вправ |
|
27.01 |
|
Контрольна робота № 4 |
|
01.02 |
|
Аналіз контрольної роботи |
|
03.02 |
|
Розділ 3. Розв’язування прямокутних трикутників |
|||
наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті; пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»; формулює: · властивості перпендикуляра і похилої; · означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника; · теорему Піфагора; · співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника; знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута; обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°; доводить теорему Піфагора; розв’язує прямокутні трикутники застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
Теорема Піфагора |
|
08.02 |
Теорема Піфагора |
|
10.02 |
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
15.02 |
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
17.02 |
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
22.02 |
|
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
24.02 |
|
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
01.03 |
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
|
03.03 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
08.03 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
10.03 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
15.03 |
|
Розв’язування вправ |
|
17.03 |
|
Контрольна робота №5 |
|
22.03 |
|
Аналіз контрольної роботи |
|
24.03 |
|
Розділ 4. Многокутники. Площі многокутників |
|||
наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола; формулює: · означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола; · теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції; записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті; зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола; співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури; обчислює площі вказаних у змісті фігур; застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів; розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо |
Многокутник і його елементи |
|
05.04 |
Сума кутів опуклого многокутника |
|
07.04 |
|
Многокутник, вписаний в коло, і многокутник, описаний навколо кола |
|
12.04 |
|
Поняття площі многокутника |
|
14.04 |
|
Площа прямокутника |
|
19.04 |
|
Площа паралелограма |
|
21.04 |
|
Площа паралелограма |
|
26.04 |
|
Площа трикутника |
|
28.04 |
|
Площа трикутника |
|
03.05 |
|
Площа трикутника |
|
05.05 |
|
Площа трапеції |
|
10.05 |
|
Площа трапеції |
|
12.05 |
|
Розв’язування вправ |
|
17.05 |
|
Контрольна робота №6 |
|
19.05 |
|
Аналіз контрольної роботи |
|
24.05 |
|
Розв’язування вправ |
|
26.05 |
|
Розв’язування вправ |
|
31.05 |