20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Індивідуальні картки - пам'ятки з української мови для 2 класу.

Про матеріал

Добірка індивідуальних карток-пам'яток з української мови для учнів 2 класу. Ці картки допоможуть дітям краще засвоїти основні мовні поняття і правила.

Перегляд файлу

Дзвінкі і глухі приголосні звуки

Related image

Image result for дзвінкі і глухі приголосні звуки 2 клас презентація

Related imageМнемонічні фрази для запом'ятовування

глухих та дзвінких приголосних:

Цап хоче фісташки.- всі приголосні глухі

Буде гоже ґедзю у джазі.- всі приголосні дзвінкі

 

Тверді та м'які  приголосні звуки

Related image

Парні

тверді і м'які приголосні

 

      Т     З    С    ДЗ    Ц     Л     Н   Р ]

[Д`   Т`   З`  С`    ДЗ`   Ц`   Л`    Н`  Р` ]

                     Related image

                     Завжди м'який приголосний

                               [Й]

Related image

                 Непарні

тверді  приголосні

[Б  П  В  М  Ф  Г  Ґ  К  Х  Ж  Ч  Ш ДЖ]

 

 

Перенос слів з рядка в рядок

1)Частини слів з рядка в рядок переносяться складами:

сні-жин-ка, зи-ма. 

 

2)Склад з однієї букви не залишається в рядку і не переноситься:

яли-на, за-вія.

 

3)При переносі літери й, ь не можна відривати від попередньої літери:

 чай-ник,   тюль-пан.

 

4) Не можна розривати буквосполучення дж, дз,  якщо вони позначають один звук:   

ґу-дзик, хо-джу.

 

5) Не можна розривати буквосполучення ьо та відокремлювати його від попереднього приголосного.

по – льо – вий, ба – дьо – рий.

 

6) Не можна розривати буквосполучення йо:

Бо –йо -вий, га – йок, ма – йо – нез.

 

7) Не можна відокремлювати апостроф від попередньої букви:

Бур' – ян, солов' – їний.

 

8) Слова із збігом приголосних можна переносити різнимі способами:

Лист – ки, ли – стки.

 

9) Слова з подовженими м'якими приголосними звуками можна переносити по-різному:

 

Гіл-ля , гі - лля

                  АПОСТРОФ

після                     перед

Б                               

П

В   

Ф

М

р           

 

Зачин

називає тему висловлювання.

Що? Де? Коли?

Основна частина

розкриває думку, намічену в зачині.

Як? Чому? Хто? Що?

Кінцівка

завершує текст, підводить до висновку.

Що з того? Для чого?

                      РЕЧЕННЯ

Запам’ятай

  • Речення виражає закінчену думку.
  • Слова в реченні зв’язані між собою.
  • Зв’язок слів в реченні встановлюється

                      за допомогою запитань.

       C:\Users\n.bortsova\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\B43647A5.tmp

Види речень:

            За метою висловлювання

 

 

 

 

 

 

                       За інтонацією

 

 

 

 

 

Розділові знаки

 . ! . ! . !

РЕЧЕННЯ

Запам’ятай

-в реченні є головні слова;

-в реченні є другорядні слова.

Головні слова в реченні:

ПІДМЕТ                   ПРИСУДОК

 

 

 

 

Падає    сніг.

 

         Другорядні слова в реченні:

УСІ ІНШІ СЛОВА

(Який? Звідки? Куди? Де? Коли? Кого? Чого? )

 

У шубці сніжній стоїть берізка.

 

 

 

 

Image result for прийменники 2 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 червня 2018
Переглядів
4158
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку