Індивідуальний план роботи керівника гуртка на період карантину з 22 травня по 22 червня 2020р.
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
_________
Індивідуальний план роботи на період з 22 травня 2020р. по 22 червня 2020р. керівника гуртка
_______________________________________________
_______________________________________________
День тижня, дата |
Зміст організаційно-методичної роботи |
Час виконання |
Понеділок, 25/05 |
1. Самоосвіта: • реєстрація на курс «Медіаграмотність для освітян» (онлайн-платформа Рrometheus). Ознайомлення та опрацювання розділу «Вступ до курсу» https://courses.prometheus.org.ua/courses/coursev1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ • реєстрація на тренінг з підготовки тренерів дистанційного навчання ментальної арифметики, ейдетики, креативного та критичного мислення, нейрогімнастики на електронній тренажерній платформі «Ментаніум» (2/06-5/06) https://www.facebook.com/photo/?fbid=650273112193450&set=a.327470341140397 2. Розміщення навчальних матеріалів (інтерактивного завдання) на платформі Classroom згідно календарно-тематичного планування – тема: «Перевірка знань – комп’ютерні презентації». 3. Оповіщення у Viber-групі важливої інформації для батьків та гуртківців, пояснення виконання завдань. |
9.00- 17.00
|
Вівторок, 26/05 |
1. Самоосвіта, перехід до першого блоку курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 1.1. Що таке медіа. Історичний розвиток та різновиди медіа. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 2. Створення та розміщення навчальних матеріалів на платформі Classroom згідно календарнотематичного планування – тема: «Створення презентації на основі існуючого документа». 3. Розробка ілюстративних покрокових інструкцій виконання практичних робіт для подальшого використання на заняттях. 4. Надання консультацій батькам та дітям в телефонному режимі. |
9.00-17.00 |
Середа, 27/05 |
1. Створення коротких відео-роликів випускних робіт гуртківців та розміщення їх на сайті. 2. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 1.2. Вплив медіа на суспільство. Вотергейт. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 3. Збір та обробка дидактичних матеріалів для створення методичної розробки на тему «Збірник тематичних дидактичних матеріалів для занять на гуртку «Студія розвитку». 4. Підведення підсумків складання іспиту, заповнення відомості з результатами. 5. Реєстрація на Міжнародну конференцію з позашкільної освіти: 19-20.06.2020 https://cutt.ly/zySTBxW |
9.00-17.00
|
Четвер, 28/05 |
1. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 1.3. Вплив медіа на суспільство. Руанда. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 2. Підготовка, розробка та оформлення навчального матеріалу. Публікація на сайті керівника гуртка. 3. Створення відеоролика в програмі MS PowerPoint для розміщення на Youtube каналі. 4. Індивідуальні консультації гуртківцям, які потребують допомоги для успішного завершення навчального року. |
9.00-17.00 |
П’ятниця, 29/05 |
1. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 1.4. Вплив медіа на нас. https://courses.prometheus.org.ua/courses/coursev1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 2. Збір та опрацювання навчальної інформації для створення роздаткового матеріалу на заняттях гуртка. 3. Опрацювання виконаних практичних завдань та інтерактивних вправ гуртківцями. Підведення підсумків навчального року. Привітання гуртківців. 4. Проведення інструктажу з техніки безпеки під час літніх канікул: • Правила поведінки під час літніх канікул https://cutt.ly/dySpecq • Правила безпечної поведінки під час відпочинку на водоймах https://cutt.ly/yySptOJ |
9.00-17.00 |
Понеділок, 01/06 |
1. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 1.5. Завдання медіаосвіти. https://courses.prometheus.org.ua/courses/coursev1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 2. Початок проходження курсу «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості» на Prometheus, який стартує з 01/06. Реєстрація на курс – 24/03. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+PPK101+2020_T1/about 3. Самоосвіта, поповнення власних знань та навичок: • Особистий блог учителя: з чого почати https://cutt.ly/DySafRm • Як учителю працювати дистанційно і зберегти психічне здоров’я – головні тези з Онлайн-EdCamp |
9.00-17.00 |
|
4. Наповнення розробленими навчальними матеріалами сайту керівника гуртка. |
|
Вівторок, 02/06 |
1. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 1.6. Світовий та український досвід медіаосвіти. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 2. Участь у тренінгу з підготовки тренерів «Ментаніум» - день 1. 3. Розробка ілюстративних покрокових інструкцій виконання практичних робіт для подальшого використання на заняттях. |
9.00-17.00
|
Середа, 03/06 |
1. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Проходження підсумкових тестових завдань першого блоку курсу. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 2. Збір та опрацювання матеріалів для створення методичної розробки на тему «Збірник тематичних дидактичних матеріалів на заняття гуртка «Студія розвитку»». 3. Підготовка інтерактивних вправ на сайті https://learningapps.org/ для подальшого використання на заняттях. 4. Участь у тренінгу з підготовки тренерів «Ментаніум» - день 2. |
9.00-17.00 |
Четвер, 04/06 |
1. Самоосвіта, перехід до другого блоку курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 2.1. Роль медіаграмотності у формування довіри до освітимедіаосвіти. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 2. Продовження збір та опрацювання інформації щодо дистанційного навчання «Усе в одному місці: як програма Discord допоможе організувати дистанційне навчання» https://cutt.ly/7ySxPFq 3. Розробка ілюстративних покрокових інструкцій виконання практичних робіт для подальшого використання на заняттях. 4. Участь у тренінгу з підготовки тренерів «Ментаніум» - день 3. |
9.00-17.00
|
П’ятниця, 05/06 |
1. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 2.2. Як працюють медіа. Стандарти журналістики. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 2. Завершення тренінгу з підготовки тренерів «Ментаніум» - день 4. Отримання сертифікату тренера дистанційного навчання «Mentanium». 3. Планування роботи на 2020-2021 н.р. Коригування навчальних програм. Створення Viber-групи для розміщення та розповсюдження інформації про гуртки серед батьків та школярів. |
9.00-17.00
|
Понеділок, 08/06 |
1. Реєстрація та початок перегляду Освітнього серіалу «Про кібербулінг для підлітків» на онлайнплатформі «Дія. Цифрова Освіта» https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyberbullying 2. Розробка календарно-тематичного плану роботи гуртка «Користувач ПК» на 1 семестр 2020-2021 н.р. |
9.00- 17.00
|
|
3. Створення онлайн форм для набору дітей до гуртків. 4. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 2.3. Чому школа має бути максимально відкрита до комунікації. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ |
|
Вівторок, 09/06 |
1. Перегляд Освітнього серіалу «Про кібербулінг для підлітків» на онлайн-платформі «Дія. Цифрова Освіта». Серія «Що таке кібербулінг?» https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyberbullying Проходження тестування. 2. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 2.4. Як працюють медіа і як з ними спілкуватися. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 3. Коригування навчальної програми гуртка «Користувач ПК» на 2020-2021 н.р. 4. Моніторинг, збір та створення роздаткового матеріалу для використання на заняттях гуртка «Користувач ПК» та розміщення напрацювань на сайті керівника гуртка. |
9.00- 17.00
|
Середа, 10/06 |
1. Розробка календарно-тематичного плану роботи гуртка «Користувач ПК» на 2 семестр 2020-2021 н.р. 2. Пошук та опрацювання матеріалів для методичної розробки «Збірник розвиваючих завдань «Весняні свята» для використання на заняттях гуртка «Студія розвитку». Завершення створення окремих розділів розробки. 3. Перегляд Освітнього серіалу «Про кібербулінг для підлітків» на онлайн платформі з цифрової грамотності. Серія «Як відбувається кібербулінг?» https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyberbullying Проходження тестування. 4. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus: Перегляд відеолекції 2.5. Як давати інтерв'ю. Проходження підсумкових тестових завдань другого блоку курсу. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ |
9.00- 17.00
|
Четвер, 11/06 |
1. Продовження перегляду Освітнього серіалу «Про кібербулінг для підлітків» на онлайн-платформі «Дія. Цифрова Освіта». Серія «Що робити жертві кібербулінгу?» https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyberbullying Проходження тестування. 2. Самоосвіта, перехід до третього блоку курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 3.1. Основи авторського права в мережі. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 3. Ознайомлення з інструментами Google сервісів для вчителів https://cutt.ly/mySgrPB |
9.00- 17.00
|
П’ятниця, 12/06 |
1. Завершення перегляду Освітнього серіалу «Про кібербулінг для підлітків» на онлайн платформі з цифрової грамотності. Серія «Як допомогти другу-жертві?» |
9.00- 17.00
|
|
https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyberbullying Проходження фінального тестування. Отримання сертифікату. 2. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 3.2. Як спілкуватися в соціальних мережах. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 3. Ознайомлення з онлайн-курсами підвищення кваліфікації вчителів: https://cutt.ly/aySg1jZ. |
|
Понеділок, 15/06 |
1. Розробка календарно-тематичного плану роботи гуртка «Студія розвитку» на 1 семестр 2020-2021 н.р. 2. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 3.3. Як працюють медіа. https://courses.prometheus.org.ua/courses/coursev1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 3. Підготовка інтерактивних вправ на сайті https://learningapps.org/ для подальшого використання на заняттях. |
9.00-17.00 |
Вівторок, 16/06 |
1. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus: Перегляд відеолекції 3.4. Як повідомляти про проблеми та їх вирішення. Проходження підсумкових тестових завдань третього блоку курсу. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 2. Коригування навчальної програми гуртка «Студія розвитку» на 2020-2021 н.р. 3. Розробка календарно-тематичного плану роботи гуртка «Студія розвитку» на 2 семестр 2020-2021 н.р. |
9.00-17.00 |
Середа, 17/06 |
1. Самоосвіта, перехід до четвертого блоку курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 4.1. Кібербулінг: визначення і небезпеки. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 2. Наповнення сайту керівника гуртка навчальними матеріалами: https://sites.google.com/view/gyrtok-vn. 3. Створення тестів на платформі «На Урок» для подальшого використання на заняттях: |
9.00-17.00 |
Четвер, 18/20 |
1. Опрацювання навчальної програми «Комп’ютерна графіка», підготовка навчальних матеріалів на 2020-2021 н.р. 2. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus. Перегляд відеолекції 4.2. Кібербулінг: різновиди загроз і способів захисту. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ 3. Моніторинг, збір та створення роздаткового матеріалу для використання на заняттях гуртка «Студія розвитку» та розміщення напрацювань на сайті керівника гуртка та на Google диску https://drive.google.com/. |
9.00-17.00 |
|
4. Завершення створення методичної розробки. |
|
П’ятниця, 19/06 |
1. Самоосвіта, проходження курсу «Медіаграмотність для освітян» на онлайн-платформі Рrometheus: Перегляд відеолекції 4.3. Кібербулінг: різновиди загроз і способів захисту. Ч.2. Проходження підсумкових тестових завдань четвертого блоку курсу. https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/course/ Завершення курсу. Отримання сертифікату. 2. Опрацювання проекту на освітньому сайті На Урок «Навчаємося розрізняти та спростовувати фейки в інтернеті» https://naurok.com.ua/project/navchaemosya-rozriznyati-ta-sprostovuvati-feyki-v-interneti-48 3. Завершення коригування навчальних програм гуртків на 2020-2021 н.р. 4. Участь у Міжнародній конференції з позашкільної освіти: 19-20.06.2020 https://cutt.ly/syST9Lh |
9.00-17.00 |
Керівник гуртка ________
Погоджено: заст.директора
з НВР ________
Ознайомлена
заввідділом ________