Індивідуальний план роботи
керівника танцювального гуртка
під час карантину
з 13. 03 – 03. 04. 2020
Проблема: Як провести час карантину із користю? Як підтримати цікавість і розвинути самостійність гуртківців?
Шляхи вирішення проблеми: запропонувати вихованцям гуртка веселі, захопливі й пізнавальні самостійні заняття. Залучити батьків.
№/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
16. 03 |
1. Онлайн консультації з вихованцями гуртка і батьками з питань виконання завдань під час карантину
|
Молодша група 14.00 – 15.00 (1 клас)
Старша група 15.00 - 16.00 (5-9 клас)
|
1) Щоденна ранкова зарядка. 2) Чим корисна дихальна гімнастика для дітей: - Збагаченням кисню всіх клітин і органів дитини. - Поліпшенням роботи серцево-судинної і нервової систем, органів травлення. - Управлінням дихання і як наслідок - володінням собою. - Зняттям напруги голосових зв'язок. - Профілактикою хвороб органів дихання. Зміцненням імунітету. |
2 |
17. 03 |
1. Онлайн консультації з вихованцями гуртка і батьками з питань виконання завдань під час карантину
|
Середня група 14.30 – 15.30 (2-4 клас)
|
1) Щоденна ранкова зарядка. 2) Чим корисна дихальна гімнастика для дітей: - Збагаченням кисню всіх клітин і органів дитини. - Поліпшенням роботи серцево-судинної і нервової систем, органів травлення. - Управлінням дихання і як наслідок - володінням собою. - Зняттям напруги голосових зв'язок. - Профілактикою хвороб органів дихання. Зміцненням імунітету |
3 |
18. 03 |
1. Розробка та розсилка завдань для вихованців гуртка |
Старша група 15.00 - 16.00 (5-9 клас)
|
1) Повторити рухи танцю «Квітка» 2) Переглянути відео фрагменти концерту Національного ансамблю танцю ім..П.Вірського. Записати назви рухів українського танцю, які побачили у постановках. Хто більше записує – отримує приз. |
4 |
19. 03 |
Розробка та розсилка завдань для вихованців гуртка |
Середня група 14.30 – 15.30 (2-4 клас)
|
https://www.youtube.com/watch?v=df_aGH6OJ7M Танцювальні пісні. Узгоджувати танцювальний рух з музикою; виконувати самостійно прості танцювальні комбінації, координувати рухи.
|
5 |
23. 03 |
1. Розробка та розсилка завдань для вихованців гуртка
:16
|
Молодша група 14.00 – 15.00 (1 клас)
Старша група 15.00 - 16.00 (5-9 клас)
|
https://www.youtube.com/watch?v=kZUTrLqDJVQ Танцюєм Хокі-Покі. Узгоджувати танцювальний рух з музикою; виконувати самостійно прості танцювальні комбінації, координувати рухи.
Переглянути відео «Помилки, які заважають сісти на шпагат», робота над особистими помилками https://www.youtube.com/watch?v=BVaYaXzPycM&t=262s |
6 |
24. 03 |
1.Онлайн консультації з вихованцями гуртка
|
Середня група 14.30 – 15.30 (2-4 клас) |
Відео-танці для дітей, які зацікавлять всю родину. Покращуємо свій настрій. https://www.youtube.com/watch?v=A09aJ3gvLWs |
5 |
25. 03 |
Віртуальна екскурсія «П.Вірський – творець державного академічного ансамблю народного танцю України»» |
Старша група 15.00-16.00 (5-9 клас)
|
|
6 |
26. 03 |
Розробка та розсилка завдань для вихованців гуртка |
Середня група 14.30 – 15.30 (2-4 клас)
|
Танцювальна імпровізація на тему «Весняний настрій». Самостійно вибрати музику, добрати рухи, зняти відеоролик 30 секунд.
|
Тиждень самоосвіти керівника гуртка |
||||
7 |
30. 03 |
Перегляд онлан-семінару «Логоритміка. Танці, ігри, музично-ритмічні вправи для дітей». |
14.00 – 16.00 |
|
8 |
31. 03 |
Розробка вправ партерної гімнастики |
14.30 – 15.30 |
Ускладнити раніше вивчені партерні вправи положеннями рук і швидкими переходами від однієї пози до іншої. |
9. |
01. – 02. 04.
|
Опрацювання навчально-методичного посібника «Дитяча хореографія». Розробка вправ для виховання акторської майстерності, музично-образної уяви; вміння виразно й емоційно виконувати танцювальні елементи . |
14.30 - 16.00
|
https://mon.gov.ua/storage/app/media/programy-rozvytku-ditey/6dityacha-xoreografiya-shevchuk.pdf |