Індивідуальний план роботи керівника танцювального гуртка

Про матеріал
План розроблений для роботи на час карантину. Проблема: Як провести час карантину із користю? Як підтримати цікавість і розвинути самостійність гуртківців? Шляхи вирішення проблеми: запропонувати вихованцям гуртка веселі, захопливі й пізнавальні самостійні заняття. Залучити батьків.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом танці діти 

 

Індивідуальний план роботи

  керівника танцювального гуртка

під час карантину

з 13. 03 – 03. 04. 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проблема: Як провести час карантину із користю? Як підтримати цікавість і розвинути самостійність гуртківців?

Шляхи вирішення проблеми: запропонувати вихованцям гуртка веселі, захопливі й пізнавальні самостійні заняття. Залучити батьків.

 

№/ п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

16. 03

1. Онлайн консультації з вихованцями гуртка і батьками з питань  виконання завдань під час карантину

 

Молодша група

14.00 – 15.00

(1 клас)

 

Старша група

15.00 - 16.00

(5-9 клас)

 

 

 

1) Щоденна ранкова зарядка.

2) Чим корисна дихальна гімнастика для дітей:

 - Збагаченням кисню всіх клітин і органів дитини.

 - Поліпшенням роботи серцево-судинної і нервової систем, органів травлення.

 - Управлінням дихання і як наслідок - володінням собою.

 - Зняттям напруги голосових зв'язок.

 - Профілактикою хвороб органів дихання.

Зміцненням імунітету.

2

17.

03

1. Онлайн консультації з вихованцями гуртка і батьками з питань  виконання завдань під час карантину

 

 

 

 

 

Середня група

  14.30 – 15.30

(2-4 клас)

 

 

 

 

 

 

 

 

1) Щоденна ранкова зарядка.

2) Чим корисна дихальна гімнастика для дітей:

 - Збагаченням кисню всіх клітин і органів дитини.

 - Поліпшенням роботи серцево-судинної і нервової систем, органів травлення.

 - Управлінням дихання і як наслідок - володінням собою.

 - Зняттям напруги голосових зв'язок.

 - Профілактикою хвороб органів дихання.

Зміцненням імунітету

3

18.

03

1.  Розробка та розсилка завдань для вихованців гуртка

 

Старша група

15.00 - 16.00

(5-9 клас)

 

1) Повторити рухи танцю «Квітка»

2) Переглянути  відео фрагменти концерту Національного  ансамблю танцю ім..П.Вірського.  Записати назви рухів українського танцю, які побачили у постановках. Хто більше записує – отримує приз.

4

19. 03

Розробка та розсилка завдань для вихованців гуртка

 

Середня група

  14.30 – 15.30

(2-4 клас)

 

https://www.youtube.com/watch?v=df_aGH6OJ7M Танцювальні пісні. Узгоджувати танцювальний рух з музикою; виконувати самостійно прості танцювальні комбінації, координувати рухи.

 

5

23. 03

1. Розробка та розсилка завдань для вихованців гуртка

 

 

 

 

:16

 

Молодша група

14.00 – 15.00

(1 клас)

 

 

 

Старша група

15.00 - 16.00

(5-9 клас)

 

https://www.youtube.com/watch?v=kZUTrLqDJVQ Танцюєм Хокі-Покі. Узгоджувати танцювальний рух з музикою; виконувати самостійно прості танцювальні комбінації, координувати рухи.

 

Переглянути відео «Помилки, які заважають сісти на шпагат», робота над особистими помилками https://www.youtube.com/watch?v=BVaYaXzPycM&t=262s

6

24. 03

1.Онлайн консультації з вихованцями гуртка

 

 

Середня група

  14.30 – 15.30

(2-4 клас)

Відео-танці для дітей, які зацікавлять всю родину. Покращуємо свій настрій. https://www.youtube.com/watch?v=A09aJ3gvLWs

https://www.youtube.com/watch?v=qSs3oubvqUo

5

25.

03

Віртуальна екскурсія  «П.Вірський – творець державного академічного ансамблю народного танцю України»»

 

Старша група

15.00-16.00

(5-9 клас)

 

https://naurok.com.ua/virtualna-ekskursiya-p-virskiy-tvorec-derzhavnogo-akademichnogo-ansamblyu-narodnogo-tancyu-ukra-ni-45334.html

6

26.

03

Розробка та розсилка завдань для вихованців гуртка

Середня група

  14.30 – 15.30

(2-4 клас)

 

Танцювальна імпровізація на тему «Весняний настрій». Самостійно вибрати музику, добрати рухи, зняти відеоролик 30 секунд.

 

 

Тиждень самоосвіти керівника гуртка

7

30.

03

Перегляд онлан-семінару «Логоритміка. Танці, ігри, музично-ритмічні вправи для дітей».

14.00 – 16.00

 

8

31.

03

Розробка вправ партерної гімнастики

14.30 – 15.30

Ускладнити  раніше вивчені партерні вправи положеннями рук і швидкими переходами від однієї пози до іншої.

9.

01. – 02. 04.

 

Опрацювання навчально-методичного посібника «Дитяча хореографія».

Розробка вправ для виховання акторської майстерності, музично-образної уяви; вміння виразно й емоційно виконувати танцювальні елементи .

14.30 - 16.00

 

https://mon.gov.ua/storage/app/media/programy-rozvytku-ditey/6dityacha-xoreografiya-shevchuk.pdf

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Окармус Галина Нектарівна
    Цікавий план роботи.Ви молодець.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Демидова Марина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 березня 2020
Переглядів
10620
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку