Індивідуальний план роботи під час карантину з 10.03 – 03.04 вчителя математики

Про матеріал
Індивідуальний план роботи під час карантину з 10.03 – 03.04 вчителя інформатики
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

під час карантину з 10.03 – 03.04 вчителя математики

                                                  Костенюк Анастасії Василівни

п/п 

Дата

Зміст роботи

Примітка

1.

10.03

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 8-го,11-го  класів, та розміщення їх на сайт школи.

2.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання.

3. Розробка тестів з алгебри 8 клас. Тема:Квадратні рівняння

4.Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з математики.

5.Онлайн консультації з учнями 8-го класу.

 Інтернет ресурси.

 

Мобільний зв'язок .

Освітня платформа «На Урок»

 

2.

11.03

1.Робота зі шкільною  документацією.

( шкільні журнали)

2.Онлайн консультації з учнями 9 класу. Підготовка до ДПА.

3.Розробка тестів для учнів 8-9-го класів.

4.Складання  завдань для учнів 11-го класу. Тема:

5.Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»

 

 

 

 

Освітня платформа «На Урок»

 

3.

12.03

1. Робота над власним блогом.

2. Пошук матеріалів та створення презентації на тему: ‘’Розвязування прямокутних трикутників.’’

3. Онлайн консультації з учнями 8-го класу.

4. Онлайн консультації з учнями 11-го класу.

5.Інтерактивна взаємодія – онлайн між учасниками освітнього процесу.

6.Онлайн консультації з учнями 9-го класу.

 

 

Інтернет ресурси.

 

 

 

Освітня платформа «На Урок»

4.

13.03

1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 8-го класу. Тема: „Прямокутний трикутник.“

2. Опрацювання фахової літератури.

3. Складання інтерактивних тестів для учнів 9-го класу.

4.Створення презентації для учнів 8-го класу.

 5. Онлайн консультації з учнями 9 класу. Підготовка до ДПА.

 

Освітня платформа «На Урок»

 

 

 

Освітня платформа «Всеосвіта»

 

Інтернет ресурси.

 

 

5.

16.03

1. Онлайн консультації з учнями 8-го класу.

2. Онлайн консультація з учнями 9-го класу

3.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання.

4. Створення презентації для учнів 11-го класу.

5.Перевірка робіт учнів 8-11-го класів.

Інтернет ресурси.

 

 

 

Інтернет ресурси.

 

 

6.

17.03

1. Опрацювання фахової літератури.

2.Робота зі шкільною  документацією.

3. Упорядкування папки самоосвіти.

5. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину.»

 

 

 

Освітня платформа «Всеосвіта»

 

7.

18.03

1.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання.

2. Підготовка до годин спілкування.

3.Розробка тестових завдань для учнів 11-го класу. Тема: «Показникові рівняння і нерівності.»

Інтернет ресурси.

 

 

Інтернет ресурси.

 

Освітня платформа «Всеосвіта»

 

8.

19.03

 1. Розробка та виготовлення флеш карток для учнів

 8-го класу. «Формули коренів квадратного рівняння.»

2. Створення презентації для учнів 8-го класу на тему: «Теорема Вієта.»

3. Розробка  бінарного уроку для 9-го  класу по темі «Розв’язування рівнянь за допомогою Exel

Інтернет ресурси.

 

 

Інтернет ресурси.

 

 

9.

20.03

1.Виготовлення роздаткового матеріалу.

2. Опрацювання фахової літератури.

4.Участь у вебінарі «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками.

Освітня платформа «На Урок»

10.

23.03

1. Розробка уроку для 11-го класу по темі «Вибіркові характеристики:розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення.»

2. Опрацювання фахової літератури.

3.Робота зі шкільною  документацією.

Підручник Істер

11.

24.03

1.Розробка та розсилка завдань для учнів 8-го,9-го,

11-го класів, та розміщення їх на сайт школи.

2.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання.

3.Опрацювання методичних рекомендацій  МУ  щодо організації дистанційного навчання з математики.

5.Онлайн консультації з учнями 9 класу. Підготовка до ДПА.

 

Мобільний зв'язок

 

 

 

Інтернет ресурси.

 

12.

25.03

1. Робота зі шкільною документацією.

2.Розробка тестів для учнів 8-гокласу.

3.Складання  завдань для учнів 9-го класу .

4.Онлайн консультації з учнями 11-го класу.

 

Мобільний зв'язок.

 

 

13.

 

 

26.03

 

 

1. Робота над власним блогом.

2.Онлайн консультації з учнями 8-го класу.

3. Онлайн консультації з учнями 9-го класу. Підготовка до ДПА.

 

 

Інтернет ресурси.

 

 

 

Інтернет ресурси.

 

14.

27.03

1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 8-го класу.

2. Опрацювання фахової літератури.

3. Складання інтерактивних тестів для учнів 9-го класу.

4. Онлайн консультації з учнями 11-го класу.

Освітня платформа «На Урок»

 

 

Освітня платформа «На Урок»

15.

30.03-03.04

1. Робота зі шкільною документацією.

2. Онлайн консультації з учнями 9-го класу.

3. Розмноження додаткового матеріалу. 

4. Перевірка робіт учнів 8-го, 9-го, 11-го класів.

Інтернет ресурси.

Освітня платформа «Всеосвіта»

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
21 березня 2020
Переглядів
761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку