Індивідуальний план роботи
під час карантину з 10.03 – 03.04 вчителя математики
Костенюк Анастасії Василівни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
1. |
10.03 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 8-го,11-го класів, та розміщення їх на сайт школи. 2.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання. 3. Розробка тестів з алгебри 8 клас. Тема:“Квадратні рівняння“ 4.Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з математики. 5.Онлайн консультації з учнями 8-го класу. |
Інтернет ресурси.
Мобільний зв'язок . Освітня платформа «На Урок»
|
2. |
11.03 |
1.Робота зі шкільною документацією. ( шкільні журнали) 2.Онлайн консультації з учнями 9 класу. Підготовка до ДПА. 3.Розробка тестів для учнів 8-9-го класів. 4.Складання завдань для учнів 11-го класу. Тема: „ “ 5.Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» |
Освітня платформа «На Урок»
|
3. |
12.03 |
1. Робота над власним блогом. 2. Пошук матеріалів та створення презентації на тему: ‘’Розвязування прямокутних трикутників.’’ 3. Онлайн консультації з учнями 8-го класу. 4. Онлайн консультації з учнями 11-го класу. 5.Інтерактивна взаємодія – онлайн між учасниками освітнього процесу. 6.Онлайн консультації з учнями 9-го класу. |
Інтернет ресурси.
Освітня платформа «На Урок» |
4. |
13.03 |
1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 8-го класу. Тема: „Прямокутний трикутник.“ 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Складання інтерактивних тестів для учнів 9-го класу. 4.Створення презентації для учнів 8-го класу. 5. Онлайн консультації з учнями 9 класу. Підготовка до ДПА.
|
Освітня платформа «На Урок»
Освітня платформа «Всеосвіта»
Інтернет ресурси.
|
5. |
16.03 |
1. Онлайн консультації з учнями 8-го класу. 2. Онлайн консультація з учнями 9-го класу 3.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. 4. Створення презентації для учнів 11-го класу. 5.Перевірка робіт учнів 8-11-го класів. |
Інтернет ресурси.
Інтернет ресурси.
|
6. |
17.03 |
1. Опрацювання фахової літератури. 2.Робота зі шкільною документацією. 3. Упорядкування папки самоосвіти. 5. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину.» |
Освітня платформа «Всеосвіта»
|
7. |
18.03 |
1.Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. 2. Підготовка до годин спілкування. 3.Розробка тестових завдань для учнів 11-го класу. Тема: «Показникові рівняння і нерівності.» |
Інтернет ресурси.
Інтернет ресурси.
Освітня платформа «Всеосвіта»
|
8. |
19.03 |
1. Розробка та виготовлення флеш карток для учнів 8-го класу. «Формули коренів квадратного рівняння.» 2. Створення презентації для учнів 8-го класу на тему: «Теорема Вієта.» 3. Розробка бінарного уроку для 9-го класу по темі «Розв’язування рівнянь за допомогою Exel.» |
Інтернет ресурси.
Інтернет ресурси.
|
9. |
20.03 |
1.Виготовлення роздаткового матеріалу. 2. Опрацювання фахової літератури. 4.Участь у вебінарі «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками. |
Освітня платформа «На Урок» |
10. |
23.03 |
1. Розробка уроку для 11-го класу по темі «Вибіркові характеристики:розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення.» 2. Опрацювання фахової літератури. 3.Робота зі шкільною документацією. |
Підручник Істер |
11. |
24.03 |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 8-го,9-го, 11-го класів, та розміщення їх на сайт школи. 2.Консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання. 3.Опрацювання методичних рекомендацій МУ щодо організації дистанційного навчання з математики. 5.Онлайн консультації з учнями 9 класу. Підготовка до ДПА. |
Мобільний зв'язок
Інтернет ресурси.
|
12. |
25.03 |
1. Робота зі шкільною документацією. 2.Розробка тестів для учнів 8-гокласу. 3.Складання завдань для учнів 9-го класу . 4.Онлайн консультації з учнями 11-го класу. |
Мобільний зв'язок. |
13. |
26.03 |
1. Робота над власним блогом. 2.Онлайн консультації з учнями 8-го класу. 3. Онлайн консультації з учнями 9-го класу. Підготовка до ДПА. |
Інтернет ресурси.
Інтернет ресурси.
|
14. |
27.03 |
1.Склалання інтерактивних тестів для учнів 8-го класу. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Складання інтерактивних тестів для учнів 9-го класу. 4. Онлайн консультації з учнями 11-го класу. |
Освітня платформа «На Урок»
Освітня платформа «На Урок» |
15. |
30.03-03.04 |
1. Робота зі шкільною документацією. 2. Онлайн консультації з учнями 9-го класу. 3. Розмноження додаткового матеріалу. 4. Перевірка робіт учнів 8-го, 9-го, 11-го класів. |
Інтернет ресурси. Освітня платформа «Всеосвіта» |