Індивідуальний план роботи учителя англійської мови на період карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи учителя англійської мови на період карантину на період з 12.03 по 04.03 2020 року.
Перегляд файлу

 

 ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                            Директор СЗШ І-ІІ ст. с. Гунча

                                                                                                     ___________________________

                                                                                                                «___» березня 2020 року

 

Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 12. 03 – 31.03. 2020

вчителя англійської мови СЗШ І-ІІ ст. с. Гунча

Зятковської-Жук Маргарити Вікторівни

№/ п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

12. 03

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-4, 6,8 класів

2. Онлайн консультації, телефонний зв'язок  з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

3. Робота з методичною літературою

08.30 – 11.00

 

11. 00 – 13. 00

 

 

13.00. – 14.00

підручник Карпюк

 

 

 

2

13. 03

1. Складання інтерактивних тестів для учнів середніх і старших  класів по темах

2. Створення групи 5 класу у групі Viber

3. Онлайн консультації з учнями

4. Розсилка завдань з англійської мови

8. 30 – 10. 00

 

 

10. 00 – 12. 00

 

12. 00 – 13. 00

13.00. – 14.00

Освітня платформа

«На урок»

 

 

 

 

Viber

3

16. 03

1. Складання інтерактивних тестів для учнів старших класів по темах

2. Розробка та розсилка завдань учням 1-4. 6.8 класів

3. Опрацювання фахової літератури

4. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів

9. 00 – 10. 00

 

10. 00 – 11. 00

 

11.00 – 13.00

13.00. – 14.00

Освітня платформа

«На урок»

 

 

Групи у Viber

 

 

 

 

4

17. 03

1. Розробка та розсилка завдань учням 1-4. 6.8 класів

2. Онлайн консультації з учнями

3. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

 4. Робота з шкільною документацією

9. 00 – 10. 00

 

10. 00 – 11. 00

 

11.00 – 13.00

13.00 – 14.00

Групи у Viber

 

5

18. 03

1.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи.

2. Розміщення завдань для учнів 1-4, 6,8 класів. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

3. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами  для дистанційного навчання.

8. 30- 10. 00

 

 

10. 00 – 12. 00

 

 

12. 00 – 14. 00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber.

6

19.03

1. Розміщення завдань для учнів

 

2. Робота з теми самоосвіти

3. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

8. 30- 10. 00

 

 

10.00 – 12.00

12.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber

7

20.03

1. Розміщення завдань для учнів 5, 6, 7, 9 класів.

2. Пошук інтерактивних завдань для учнів

3. Робота з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину

4. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber

 

Мобільний зв`язок, вайбер

8

23.03

1.Наповнення папки самоосвіта.

2.Впорядкування папки класного керівника.

3.Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

 

9

24.03

1..Опрацювання фахової літератури

2.Пошук інтерактивних завдань для учнів середніх класів.

 

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

 

10

25.03

1.Створення таблиць на тему «Граматичні часи дієслів»

2.Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів»

3.Перегляд записів вебінарів на тему: «Організація роботи під час карантину»

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

 

11

26.03

1. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів.

2.Розробка граматичних таблиць та схем.

3. Опрацювання фахової літератури. Проходження курсів на освітній платформі EdEra

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

 

12

27.03

1.Підбір завдань для учнів 6,8 класів для розвитку письма.

2.Навчальні завдання для    учнів 2,4 класів.

3. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів.

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

 

13

30.03

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-4,6-8. класів

2.Розробка тестових завдань на тему «Present Simple and Present Continuous»

3.Опрацювання фахової літератури

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

 

12.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber

14

31.03

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-4,6,8 класів

2.Підбір завдань для розвитку навичок аудіювання  для учнів 8 класу

3.Створення опорних таблиць з граматики для учнів 6 класу

4. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber

15

01.04

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-4,6,8 класів

2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

3. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

 

12.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber

16

02.04

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-4,6,8 класів

2.  Складання інтерактивних тестів для учнів середніх класів по темах

3. Редагування календарного планування

4. Перевірка та фіксування результатів роботи  учнів.

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

12.00 – 13.00

 

13.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber

17

03.04

1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-4,6,8 класів

2. Створення інтерактивних тестів для учнів старших класів

3. Індивідуальна робота з учнями та батьками. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.

 

8. 30- 10. 00

 

10.00 – 12.00

 

12.00 – 14.00

Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber

 

 

 

Учитель англійської мови                                          М. В. Зятковська-Жук

 

docx
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку