ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор СЗШ І-ІІ ст. с. Гунча
___________________________
«___» березня 2020 року
Індивідуальний план роботи
під час карантину
з 12. 03 – 31.03. 2020
вчителя англійської мови СЗШ І-ІІ ст. с. Гунча
Зятковської-Жук Маргарити Вікторівни
№/ п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
12. 03 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-4, 6,8 класів 2. Онлайн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань дистанційного навчання 3. Робота з методичною літературою |
08.30 – 11.00
11. 00 – 13. 00
13.00. – 14.00 |
підручник Карп’юк
|
2 |
13. 03 |
1. Складання інтерактивних тестів для учнів середніх і старших класів по темах 2. Створення групи 5 класу у групі Viber 3. Онлайн консультації з учнями 4. Розсилка завдань з англійської мови |
8. 30 – 10. 00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 13. 00 13.00. – 14.00 |
Освітня платформа «На урок»
Viber |
3 |
16. 03 |
1. Складання інтерактивних тестів для учнів старших класів по темах 2. Розробка та розсилка завдань учням 1-4. 6.8 класів 3. Опрацювання фахової літератури 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів |
9. 00 – 10. 00
10. 00 – 11. 00
11.00 – 13.00 13.00. – 14.00 |
Освітня платформа «На урок»
Групи у Viber
|
4 |
17. 03 |
1. Розробка та розсилка завдань учням 1-4. 6.8 класів 2. Онлайн консультації з учнями 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 4. Робота з шкільною документацією |
9. 00 – 10. 00
10. 00 – 11. 00
11.00 – 13.00 13.00 – 14.00 |
Групи у Viber
|
5 |
18. 03 |
1.Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи. 2. Розміщення завдань для учнів 1-4, 6,8 класів. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. 3. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. |
8. 30- 10. 00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 14. 00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber. |
6 |
19.03 |
1. Розміщення завдань для учнів
2. Робота з теми самоосвіти 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00 12.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber |
7 |
20.03 |
1. Розміщення завдань для учнів 5, 6, 7, 9 класів. 2. Пошук інтерактивних завдань для учнів 3. Робота з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber
Мобільний зв`язок, вайбер |
8 |
23.03 |
1.Наповнення папки самоосвіта. 2.Впорядкування папки класного керівника. 3.Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
|
9 |
24.03 |
1..Опрацювання фахової літератури 2.Пошук інтерактивних завдань для учнів середніх класів.
|
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
|
10 |
25.03 |
1.Створення таблиць на тему «Граматичні часи дієслів» 2.Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів» 3.Перегляд записів вебінарів на тему: «Організація роботи під час карантину» |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
|
11 |
26.03 |
1. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів. 2.Розробка граматичних таблиць та схем. 3. Опрацювання фахової літератури. Проходження курсів на освітній платформі EdEra |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
|
12 |
27.03 |
1.Підбір завдань для учнів 6,8 класів для розвитку письма. 2.Навчальні завдання для учнів 2,4 класів. 3. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
|
13 |
30.03 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-4,6-8. класів 2.Розробка тестових завдань на тему «Present Simple and Present Continuous» 3.Опрацювання фахової літератури |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber |
14 |
31.03 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-4,6,8 класів 2.Підбір завдань для розвитку навичок аудіювання для учнів 8 класу 3.Створення опорних таблиць з граматики для учнів 6 класу 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber |
15 |
01.04 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-4,6,8 класів 2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання 3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber |
16 |
02.04 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-4,6,8 класів 2. Складання інтерактивних тестів для учнів середніх класів по темах 3. Редагування календарного планування 4. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів. |
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
13.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber |
17 |
03.04 |
1. Розробка та розміщення завдань для учнів 1-4,6,8 класів 2. Створення інтерактивних тестів для учнів старших класів 3. Індивідуальна робота з учнями та батьками. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
|
8. 30- 10. 00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00 |
Групи у соціальній мережі Фейсбук, Viber |
Учитель англійської мови М. В. Зятковська-Жук