ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор школи _________ Л.П. Іванченко
«___» березня 2020 року
Індивідуальний план роботи
під час карантину
з 12. 03 – 03. 04. 2020
вчителя англійської мови Центральної ЗОШ І-ІІІ ступенів
Дібрівної Тетяни Володимирівни
№п/п |
Дата |
Час роботи |
Зміст роботи |
Завдання
|
1 |
12.03 |
8.30-9.00 9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
Оперативна нарада . Вивчення он – лайн платформ для подачі навчального матеріалу учням. Виготовлення брошур для учнів школи «Як захистити себе від корона-вірусу». Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/ мобільних додатків. Робота з наказами МОНУ: Лист МОНУ №1/9-62 від 05.02.2016 «Щодо організації навчального процесу»; Наказ МОНУ від 25.04.2013 №466 зі змінами від 14.07.2015 №761 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання». |
Опрацювати Лист МОНУ №1/9-62 від 05.02.2016; Наказ МОНУ від 25.04.2013 №466 зі змінами від 14.07.2015 №761. Виготовити брошури для учнів «Як захистити себе від коронавірусу». Завдання для учнів 7,3,8,9,11 класів (групи у мережі Вайбер, сайт школи) |
2 |
13.03 |
8.30-9.00 9.00-10.00 10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
13.00-14.00
|
Оперативна нарада Створення групи 8 класу у мережі Вайбер Консультації для батьків і учнів. ( в т/р) Підготовка та передача завдань учням (viber) Опрацювання наказів МОН України.
Підготовка матеріалів до психолого – педагогічного семінару. Передача брошури « Як захистити себе від корона вірусу» батькам (он – лайн)
|
Опрацювання : Матеріали МОН України. Брошура « Як захистити себе від корона вірусу ». Завдання для учнів 5, 6, 10, 8 класів (групи у мережі Вайбер, сайт школи)
|
3 |
16.03 |
8.30- 9.00 9.00-10.00
10.00-11.00 11.00-14.00 |
Оперативна нарада . Заняття з комп’ютерної грамотності (он – лайн) Консультації для батьків і учнів.(т/р) Підготовка завдань учням (viber, сайт школи) он-лайн консультації для учнів. ( з елементами дистанційного навчання). Розміщення завдань для учнів на сайті школи, створеному для дистанційного навчання, групах Viber.
|
Опрацювання: Завдання для учнів 7,2,4,9,10 класів (групи у мережі Вайбер, сайт школи)
|
4 |
17.03 |
8.00-8.30 8.30-9.30
9.30-10.00
10.00-11.00
11.00-14.00 |
Оперативна нарада Коригування календарного та виховного плану на ІІ семестр. Робота з наказом МОНУ: Наказ від 16.03.2020р. №406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID – 19» та аналогічним наказом відділу освіти Снігурівської райдердадміністрації №47 від 17.03.2020р. он-лайн консультації для учнів.( з елементами дистанційного навчання). Розміщення завдань для учнів на сайті школи, створеному для дистанційного навчання, групах Viber.Підготовка матеріалів до засідання МО |
Опрацювати: Наказ МОНУ від 16.03.2020р. №406 та аналогічний наказ відділу освіти Снігурівської райдердадміністрації №47 від 17.03.2020р., поширення на власних блогах. Підготовка доповіді на МО . Завдання для учнів 5,6,8,9,3,1 класів (групи у мережі Вайбер, сайт школи)
|
5 |
18.03 |
8.00-8.30 8.30-9.30
9.30-10.30
10.30-14.00 |
Оперативна нарада Поповнення папки самоосвіти матеріалами для підвищення теоретичного та наукового рівня педагога. Індивідуальна робота з учнями схильними до правопорушень, пропусків уроків. Профорієнтаційна робота в школі.» (он-лайн) он-лайн консультації для учнів. ( з елементами дистанційного навчання). Розміщення завдань для учнів на сайті школи, створеному для дистанційного навчання, групах Viber.
|
Опрацювати: Матеріали для підвищення теоретичного та наукового рівня педагога. Завдання для учнів 2,4,5,6,7,11 класів (групи у мережі Вайбер, сайт школи)
|
6 |
19.03 |
8.00-8.30 8.30-9.00 9.00-11.00
11.00-14.00
|
Оперативна нарада.( он – лайн) Підготовка до семінару Психолого – педагогічний семінар«Поведінка як зовнішній прояв особистості школяра». (он-лайн) Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. Ознайомлення з новими формами роботи.Розміщення завдань для учнів (Viber, сайт школи) |
Опрацювати: матеріали ППС, розмістити на власних блогах, Завдання для учнів 7,3,8,9,11 класів (групи у мережі Вайбер, сайт школи) |
7 |
20.03 |
8.30-9.00 9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-14.00 |
Оперативна нарада.( он – лайн) Засідання ШМО учителів гуманітарного циклу, класних керівників. (он-лайн) Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання. Он-лайн консультації для учнів. ( з елементами дистанційного навчання). Розміщення завдань для учнів на сайті школи, створеному для дистанційного навчання, групах Viber. |
Опрацювати: Групи у соціальній мережі Фейсбук, (Вайбер, Телеграм), Завдання для учнів 1,2,5, 6, 10, 8 класів (групи у мережі Вайбер, сайт школи)
|
8 |
23.03 |
8:30-9:00
9:00-10:00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00 |
Оперативна нарада. (он-лайн) Методична оперативка «Огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури». (он-лайн) Підготовка до он - лайн консультацій в умовах навчання в дистанційній формі. Самоосвіта. Перегляд інформаційно - методичної літератури. Друкування власних матеріалів на сайті «На Урок» Консультації з батьками в телефонному режимі |
Поповнити папки самоосвіти новинками психолого-педагогічної літератури, Освітня платформа «На урок»
|
9 |
24.03 |
8:30-9:00 9.00-11.00
11.00-14.00 |
Оперативна нарада. (он-лайн) Самоосвіта. Опрацювання інформаційно – методичної літератури. Випуск бюлетеня «Шкідливі звички та їх наслідки» (ЗДВР) (он-лайн) . Розробка презентацій, підбір матеріалів і завдань з англійської мови Підготовка до педагогічної ради в умовах дистанційної роботи. Перевірка самостійних робіт учнів.
|
Ознайомитися з матеріалами бюлетеня «Шкідливі звички та їх наслідки» |
10 |
25.03 |
8:30-9:00 9:00-12:00
12.00-14.00 |
Оперативна нарада. (он-лайн) Педагогічна рада школи «Результати виховної роботи щодо формування всебічного та гармонійного розвитку особистості, яка здатна до самороз- витку і самореалізації». (он-лайн) перевірка самостійних робіт учнів. Участь у вебінарі «SUPER SKILLS FOR ALMOST ADULTS» |
Ознайомитися з матеріалами педради. Поділитися на власних блогах |
11 |
26.03 |
8:30-9:00 9:00-10:00
10.00-12.00
12.00-13.00
13.00-14.00 |
Оперативна нарада. (он-лайн) Робота над доповненням портфоліо. Поповнення папок самоосвіти та власного блогу матеріалами згідно з плану самоосвіти. Робота над коригуванням календарно-тематичного планування Робота над поповненням матеріально-технічної бази кабінетів. перевірка самостійних робіт учнів. |
Виготовлення роздаткового матеріалу |
12 |
27.03 |
8:30-9:00 9:00-10:00
10.00-12.00
12:00-13.00
13.00-14.00 |
Оперативна нарада. (он-лайн) Методична оперативка «Попередження шкідливих звичок серед учнів». (ЗДВР) (он-лайн) Робота над коригуванням календарно-тематичного планування Робота над поповненням матеріально-технічної бази кабінету. перевірка самостійних робіт учнів. Робота з методичною літературою на тему «Сучасні підходи для успішного розвитку творчих здібностей учнів» |
Ознайомитися з матеріалами методичної оперативки. Поділитися на власних блогах |
13 |
30.03 |
8.30-9.00 9.00-10.00
10.00-13.00
13.00-14.00 |
Оперативна нарада. (он-лайн) Методична оперативка «Вивчення Положення про державну підсумкову атестацію (для вчителів 4, 9-11 класів). Особливості проведення ДПА і ЗНО. (он-лайн) Ознайомлення учнів 9, 11 класів з «Положенням про державну підсумкову атестацію» та ЗНО. (он-лайн)он-лайн консультації для учнів. ( з елементами дистанційного навчання). Розміщення завдань для учнів на сайті школи, створеному для дистанційного навчання, групах Viber. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання на сайті школи, у групах ViberПошук інтерактивних завдань для учнів.Розробка граматичних таблиць та схем. |
Опрацювати: матеріалами методичної оперативки. Поділитися на власних блогах. Завдання для учнів 7,2,4,9,10 класів (групи у мережі Вайбер, сайт школи)
|
14 |
31.03 |
8.30-9.00 9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-14.00 |
Оперативна нарада. (он-лайн) Методична оперативка «Охорона дитинства». (ЗДВР) (он-лайн) Самоосвіта. Розробка дидактичного матеріалу з англійської мови. Он-лайн консультації для учнів. ( з елементами дистанційного навчання). Розміщення завдань для учнів на сайті школи, створеному для дистанційного навчання, групах Viber. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навча- ння на сайті школи, у групах Viber |
Ознайомитися з матеріалами методичної оперативки. Поділитися на власних блогах наробками дидактичного матеріалу. Завдання для учнів 5,6,8,9,3,1 класів (групи у мережі Вайбер, сайт школи)
|
15
|
1.04 |
8.30-9.00 9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-14.00 |
Оперативна нарада. (он-лайн) Поповнення матеріально – технічної бази класу. Створення опорних таблиць з граматики для учнів 5 кл. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання на сайті школи, у групах Viber. Он-лайн консультації для учнів. ( з елементами дистанційного навчання). Розміщення завдань для учнів на сайті школи, створеному для дистанційного навчання, групах Viber.Робота на платформі прометеус. |
Опрацювати: Матеріали для підвищення теоретичного та наукового рівня педагога. Завдання для учнів 2,4,5,6,7,11 класів (групи у мережі Вайбер, сайт школи)
|
16 |
2.04 |
8.30-9.00 9.00-.10.00
10.00-11.00
11.00-14.00 |
Оперативна нарада. (он-лайн) Підбір і розробка завдань для перевірки опрацьованого матеріалу учнями. Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури. Реєстрація на проходження онлайн-курсу на платформі прометеус. Он-лайн консультації для учнів. ( з елементами дистанційного навчання). Розміщення завдань для учнів на сайті школи, створеному для дистан -ційного навчання, групах Viber. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання на сайті школи, у групах Viber |
Опрацювати: Завдання для учнів 2,4,5,6,7,11 класів (групи у мережі Вайбер, сайт школи)
|
17 |
3.04 |
8.30-9.00 9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-14.00 |
Оперативна нарада. (он-лайн) Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з англійської мови. Індивідуальні консультації для окремих учнів у режимі он-лайн ( з елементами дистанційного навчання). Розміщення завдань для учнів на сайті школи, створеному для дистанційного навчання, групах Viber
|
Опрацювати: Завдання для учнів 2,4,5,6,7,11 класів (групи у мережі Вайбер, сайт школи)
|