План-конспект уроку з теми «Clothes» для 1-го класу
Мета: вчити слова з теми «My clothes» clothes, jeans, sweater, jacket, cap, socks, shoes, skirt, shorts, T-shirt, trousers; I’m wearing…; повторити слово з теми «Погода», «Пори року», «Кольори»; відпрацювати вимову англійських звуків через вірш та пісню. Розвивати навички читання, аудіювання, говоріння та письма; формувати вміння ефективної співпраці в парах і групах.
Обладнання: підручник, ілюстрації до теми, картки для кожного учня і набір карток для роботи в групах; аудіозапис до теми; презентація.
Підготовка: на дошці написати тему «Clothes», розмістити ілюстрації і підписати всі предмети одягу.
Хід уроку
Teacher Good morning, good morning, and how are you?
Pupils Good morning, good morning, we are fine, how are you?
What’s the weather like today?
What season is it?
Учні повторюють за вчителем вірш
Spring is green
Sumer is bright
Autumn is yellow
Winter is white
Учні самостійно намагаються розповісти вірш.
What colour is it?
Гра «Tougch something red» (вчитель називає колір, а діти, рухаючись по класу торкаються предметів відповідного кольору). Sing a song «Сolours» (звучить пісня, діти і вчитель співають).
Учитель показує ілюстрації із зображенням предметів одягу та виразу I am wearing… і називає ці слова та вирази англійською мовою. Учні повторюють усі разом та по черзі.
а) робота з підручником, с. 30 впр. 1 діти слухають аудіозапис та повторюють слова за диктором, потім називають предмети одягу самостійно.
b) робота з інтерактивною дошкою, діти працюю в парах What’s this? It’s a cap. (Обмінюються репліками).
c) діти і вчитель працюють з дошки, прочитати слова назви предметів одягу.
d) робота в групах (групи розділено відповідно до розташування парт).
Кожна група отримує розрізане слово clothes та будь-яке до теми «Одяг». Переможець та група, яка швидше і правильно складе слово.
e) вчитель ще раз звертає увагу дітей на мовний зразок I’m wearing…
Children, look at me! I’m wearing… Діти складають речення за зразком називаючи свій одяг.
Учні повторюють за вчителем слова та рухи
Hop on your right foot
Hop on your left foot
Turn yourself around
Touch down your right hand
Touch down your left hand
Hop along on the ground
Вчитель називає слово з різних тем, а учні повинні плеснути в долоні коли почують слово з теми «Одяг».
Прощання: Goodbye, goodbye,
Goodbye, my doll,
Goodbye, goodbye,
Goodbye, you all!