План-конспект уроку на тему "Одяг" для 1-го класу

Про матеріал
План-конспект уроку для 1-го класу до підручника Герберта Пухти з англійської мови Quick Minds.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з теми «Clothes» для 1-го класу

 

Мета: вчити слова з теми «My clothes» clothes, jeans, sweater, jacket, cap, socks,              shoes, skirt, shorts, T-shirt, trousers; Im wearing…; повторити слово з теми «Погода», «Пори року», «Кольори»; відпрацювати вимову англійських звуків через вірш та пісню. Розвивати навички читання, аудіювання, говоріння та письма; формувати вміння ефективної співпраці в парах і групах.

Обладнання: підручник, ілюстрації до теми, картки для кожного учня і набір карток для роботи в групах; аудіозапис до теми; презентація.

Підготовка: на дошці написати тему «Clothes», розмістити ілюстрації і підписати всі предмети одягу.

Хід уроку

  1. Привітання (діалог учнів та вчителя)

Teacher       Good morning, good morning, and how are you?

Pupils          Good morning, good morning, we are fine, how are you?

  1. Мовна розминка (вчитель ставить запитання, діти відповідають)

What’s the weather like today?

What season is it?

  1. Фонетична зарядка.

Учні повторюють за вчителем вірш

     Spring is green

     Sumer is bright

     Autumn is yellow

     Winter is white

Учні самостійно намагаються розповісти вірш.

  1. Повторити назву кольорів (робота з картинками)

What colour is it?

Гра «Tougch something red» (вчитель називає колір, а діти, рухаючись по класу торкаються предметів відповідного кольору). Sing a song «Сolours» (звучить пісня, діти і вчитель співають).

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Учитель показує ілюстрації із зображенням предметів одягу та виразу I am wearing… і називає ці слова та вирази англійською мовою. Учні повторюють усі разом та по черзі.

а) робота з підручником, с. 30 впр. 1 діти слухають аудіозапис та повторюють слова за диктором, потім називають предмети одягу самостійно.

b) робота з інтерактивною дошкою, діти працюю в парах Whats this? It’s a cap. (Обмінюються репліками).

c) діти і вчитель працюють з дошки, прочитати слова назви предметів одягу.

d) робота в групах (групи розділено відповідно до розташування парт).

    Кожна група отримує розрізане слово clothes та будь-яке до теми      «Одяг». Переможець та група, яка швидше і правильно складе слово.

e) вчитель ще раз звертає увагу дітей на мовний  зразок   Im wearing

Children, look at me! Im wearing Діти складають речення за зразком називаючи свій одяг.

  1. Фізкультхвилинка

Учні повторюють за вчителем слова та рухи

         Hop on your right foot

         Hop on your left foot

         Turn yourself around

         Touch down your right hand

         Touch down your left hand

         Hop along on the ground

  1. Гра «Clap your hand»

Вчитель називає слово з різних тем, а учні повинні плеснути в долоні коли почують слово з теми «Одяг».

  1. Робота з картками. Вчитель називає номер малюнка, діти вписують його. А потім називає колір, діти розфарбовують і підписують назву одягу.
  2. Підведення підсумків уроку

Прощання: Goodbye, goodbye,

                    Goodbye, my doll,

                    Goodbye, goodbye,

                    Goodbye, you all!

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
2267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку