Індивідуальний план самоосвіти
вчителя української мови та літератури. Складений на 2018-2019 навчальний рік по місяцях з урахуванням методичної проблеми
Індивідуальний план самоосвіти
вчителя української мови та літератури
Витрикуш Ірини Віталіївни
на 2018 / 2019 н. р.
№ з/п |
Зміст заходу |
Термін виконання |
1 |
Опрацювання законодавчих та нормативно-правових документів з питань освіти
|
Серпень 2018 |
2 |
Опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій щодо викладання української мови і літератури в 2018/2019 н. р. |
Серпень 2018 |
3 |
Опрацювання статей фахових журналів
|
Протягом року
|
4 |
Вивчення нових програм і підручників, розуміння їх особливостей і вимог
|
Серпень 2018 |
5 |
Виготовлення дидактичних матеріалів до уроків української мови і літератури
|
Протягом року |
6 |
Опрацювати методичні рекомендації щодо реалізації науково-методичної проблеми: “Компетентнісний підхід та особливості соціалізації в умовах створення єдиного освітнього простору ”
|
Вересень – жовтень |
7 |
Організація роботи з підготовки учнів до участі в олімпіадах, конкурсах
|
Протягом року |
8 |
Опрацювати тему “Самоосвітня компетентність учителя – одна із шляхів підвищення професійної майстерності”
|
Листопад |
9 |
Активна участь в різних формах методичної роботи
|
Протягом року
|
10 |
Опрацювати тему “Шляхи формування компетентностей учнів”
|
Грудень |
11 |
Вивчення новинок художньої, спеціальної і педагогічної літератури
|
Протягом року |
12 |
Опрацювати тему “STEM-освіта: проблеми та напрямки впровадження”
|
Січень |
13 |
Опрацювати тему “Вплив успіху вчителя на розвиток життєвих компетентностей учнів”
|
Лютий |
14 |
Опрацювати тему “Мейкерство як інноваційний підхід впровадження STEM-освіти”
|
Березень – квітень |
15 |
Опрацювати тему “Компетентний учитель – компетентний учень”
|
Травень |
16 |
Відвідування відкритих уроків і заходів колег, вивчення ППД учителів школи та району
|
Протягом року |