Індивідуальний план вихователя під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вихователя ГПД включає : роботу з батьками дистанційне навчаннясамоосвіта
Перегляд файлу

                                                                          Індивідуальний  план роботи

                                                    (дистанційного навчання та професійного розвитку)

                                                     на період карантину з 23.03 по 03.04.2020 року

                                               вихователя групи подовженого дня Моквинського НВК

                                                                      «Гімназія –ЗОШ І ступеня»

                                                                    Гаврилюк  Ольги   Віталіївни

 

з/п

 

 Дата

 

     Час

 

Дистанційне навчання

Самоосвіта,

підвищення

кваліфікації

Робота з батьками

 1

23.03

09.00-13.00

Пошук та розміщення в соціальній мережі Viber казки про дружбу «Їжак і соловейко» для закріплення людських якостей учнів.

Перегляд інформації від Міністерства освіти і науки України (постійно).

 

Поширення інформації про курс «Короновірусна інфекція: факти проти паніки»  на на Prometheus.

 2

24.03

09.00-13.00

Пошук та розміщення в соціальній мережі Viber мультфільму «Три кота» (серія 87 «Сила волі»).

 

Перегляд вебінару « Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлай-ресурсів».

 

Опрацювання пам’ятки «Як запобігти хворобі».

 

 3

25.03

09.00-13.00

Розміщення в соціальній мережі Viber притчі «Добрий чоловік та злий пан» де йдеться про характер та поведінку людини для самостійного опрацювання учнями.

Опрацювання методичної літератури.

 

 

Індивідуальні консультації для батьків «Навчання на дистанційній формі»(соціальна мережа Viber)

 4

26.03

09.00-13.00

Розміщення в соціальній мережі Viber відео з виготовленням аплікації.

Участь у вебінарі « Як підготувати вчителя до сертифікації»від цифрове видавництво MCFR.

Консультація для батьків щодо врегулювання законодавством України  питання застосування технологій дистанційного навчання  в освітньому процесі.

 5

27.03

09.00-13.00

Розміщення в соціальній мережі Viber відео з проведення спортивних загально розвиваючих вправ.

 

Участь у вебінарі «Створення онлайнового середовища під час карантинних заходів».

Індивідуальна бесіда з батьками ГПД щодо організації  проведення часу під час карантину.

 6

30.03

09.00-13.00

Розміщення в соціальній мережі Viber онлайн-бесіди до Міжнародного дня дитячої книги;

Розробка матеріалів для виховних годин у ГПД.Перегляд матеріалів на сайті Всеосвіта.

Консультації для батьків. Навчаємо граючись: ідеї найцікавіших ігор для школярів молодших класів під час карантину.

 7

31.03

09.00-13.00

Розробка і розміщення в соціальній мережі Viber онлайн-бесіди про особисту гігієну учнів та профілактику інфекційних хвороб;

Робота з документацією, опрацювання нормативно-правових документів ГПД, перейняття передового педагогічного досвіду

Розміщення в соціальній мережі Viber інформації «Карантин. Сам удома(рекомендації батькам)».

 8

01.04

09.00-13.00

Розміщення в соціальній мережі Viber м/ф «Як Песик і Кошеня Мили Підлогу» для розвитку охайності;

Створення дидактичних матеріалів для закріплення програмового матеріалу з математики для кращого розуміння базових понять вихованцями ГПД.

Розміщення в соціальній мережі Viber Рекомендації батькам« Як уберегти дитину від хвороб?» .

 

 9

02.04

09.00-13.00

Пошук та розміщення в соціальній мережі Viber  відео «Цікаві факти про Україну» та зразки малюнків про Україну які дітям потрібно намалювати.

Поповнення власної бібліотеки вихователя ГПД розробками виховних годин, годин спілкування, тематичних годин, педагогічними новинками на основі опрацювання фахової літератури.

Добір та розміщення в соціальній мережі Viber Пам’яток «Виконання домашнього завдання», «Як розв'язувати задачу»

 

10

03.04

09.00-13.00

 Читання та обговорення оповідання

 К. Ушинського «Вранішні промені».
Математичні ігри.

Перегляд вебінару«Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів».

 

Індивідуальні консультації для учнів і батьків (соціальна мережа Viber)/

 

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку