«Інстаграм-проєкт як одна з форм розвитку мовних і літературних компетентностей учнів»

Про матеріал
«Інстаграм-проєкт як одна з форм розвитку мовних і літературних компетентностей учнів».Інстаграм-проєкти – досить сучасна форма роботи над розвитком конпетентностей учнів,адже мережа «Інстаграм» одна з найпопулярніших соціальних мереж саме серед школярської аудиторії,тому використання її як платформи в освітньому процесі є досить корисним.
Перегляд файлу

Досвід роботи вчителя української мови та літератури  Андрієнко Є.В.

Методична проблема  : «Інстаграм-проєкт як одна з форм розвитку мовних і літературних компетентностей учнів»

Працюю в царині проєктних методів навчання більше 10 років,останні 2 роки займаюся учнівськими проєктами саме в соціальній мережі «Інстаграм». На разі , зі своїми учнями маю 4 проєкти – сторінки , а саме :  «Мовний ревізор»,»Читаймо разом»,» ЗНО 2020.Література»,» Тарас Шевченко –інстаблогер».

1.Проєкт «Мовний ревізор» : мета – розвиток мовних компетентностей,а саме навички редагування помилково написаного тексту, у проєкті задіяні учні 10А- та 9б класів, він довготривалий,адже над ним працюємо вже 2 роки. Завдання учнів  - сфотографувати текст із помилкою ,написати пост,де обґрунтувати мовне правило,що порушено. Де шукаємо помилки ? Це зовнішня реклама - біг-борди,вивіски , а також цінники,пакування товарів,рекламні ролики  тощо. Робота учнів побудована за принципом «учитися на чужих помилках» ,і в цьому випадку, з «Мовним ревізором « ,досить ефективно цей принцип працює.

https://www.instagram.com/movniirevizor/

2.Інстаграм-проєкт «Читаймо разом»  спрямований на популяризацію читання серед школярів середньої ланки,над ним працюю з учнями 5-Б класу. Проєкт полягає в написанні постів –оглядів ,рекомендацій одноліткам творів дитячої та підліткової літератури, новинок,що з’являються на полицях книгарень,  і класики дитячої літератури,як українських,так і зарубіжних авторів. Мета: зацікавити прочитати ту чи іншу книгу,розвинути навичку читання та вміння  написання невеличкої рецензії –рекомендації у форматі посту до соціальної мережі. Ефективність проєкту для розвитку читацької компетентності досить висока,адже від початку навчального року створено 48 постів-оглядів,а отже,навіть той,хто не прочитав досі жодного позапрограмового твору, прочитав для участі в проєкті хоча б один, і це вже позитивна динаміка.

https://www.instagram.com/chytaimo_rathom/

3.Інстаграм-проєкт «ЗНО 2020.Література»,проєкт ,над якими ми працювали з мої випускниками 2020 року  - 11б класом . Мета проєкту : систематизувати матеріал для підготовки ,повторити літературні твори ,що винесені на ЗНО 2020.Формат – пости з  короткими оглядами творів програми ЗНО.

https://www.instagram.com/zno_ukrliterature_2020/

4.Інстаграм – проект «Тарас Шевченко –інстаблогер». До Шевченківських днів спробували уявити Кобзаря нашим сучасником і вели сторінку в Інстаграм від його імені.

https://www.instagram.com/shevchenko_1814/

Інстаграм-проєкти – досить сучасна форма роботи над розвитком конпетентностей учнів,адже мережа «Інстаграм» одна з найпопулярніших соціальних мереж саме серед школярської аудиторії,тому використання її як платформи в освітньому процесі є досить корисним.

 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2021
Переглядів
390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку