3 клас
Інтегрована тема. Птахи
Мета. Заохочувати учнів поповнювати свої знання новою інформацією про птахів, удосконалювати вміння і навички з математики, української мови, літературного читання, природознавства. Вчити учнів працювати самостійно, в парах, в групах; розвивати зв’язне мовлення. Виховувати бережливе ставлення до природи рідного краю, птахів.
Ц е н т р м а т е м а т и к и
Тема. Вправи й задачі на закріплення вивчених таблиць множення і ділення.
Мета. Удосконалювати вміння учнів обчислювати вирази, закріплювати вміння складати та розв’язувати задачі, розвивати мислення та уважність під час виконання індивідуальних та групових завдань.
Види діяльності:
1.Обчислення виразів за вибором.
2. Робота над задачею).
Обладнання: інструкція, індивідуальні картки.
Ц е н т р у к р а ї н с ь к о ї м о в и
Тема. Будова слова.
Мета. Спрямувати роботу учнів на удосконалення умінь правильного написання слів з ненаголошеними голосними звуками в коренях слів, закріплювати знання про будову слова. Розвивати зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас. Виховувати самостійність.
Види діяльності:
1.Складання слів з поданих букв.
2.Творча вправа.
3.Завдання за вибором.
4.Допоможи птахам знайти свої гнізда.
Обладнання: інструкція, індивідуальні картки.
Ц е н т р л і т е р а т у р н о г о ч и т а н н я
Тема. Урок позакласного читання. Птахи.
Мета. Створити умови для удосконалення навички швидкого, свідомого читання; розвитку зв’язного мовлення; збагачувати активний словниковий запас учнів, розвивати вміння відповідати на питання за прочитаним.
Види діяльності:
1.Вивчення та проговорення скоромовки.
2.Читання тексту.
3.Тест.
4.Творче завдання.
Обладнання: інструкція, тест.
Н а у к о в и й ц е н т р
Тема. Птахи.
Мета. Заохочувати учнів поповнювати знання новою інформацією про птахів. Створити умови для розвитку логічного мислення, вміння аналізувати і синтезувати, порівнювати і робити висновки. Розвивати спостережливість та самостійність.
Види діяльності:
1.Перегляд відеоматеріалів .
2.Ознайомлення з цікавими фактами у житті птахів.
3.Розгляд опудала сойки.
4.Запис спостережень.
Обладнання: інструкція, індивідуальні картки, довідкова література.
М и с т е ц ь к и й ц е н т р
Тема. Птахи.
Мета. Створити умови для розвитку вмінь учнів передавати форму та об’ємне зображення птахів використовуючи різні техніки ліплення;розвивати моторику кистей рук, уяву, фантазію, естетичні смаки; виховувати любов до світу птахів.
Види діяльності:
1.Відгадування загадок.
2.Ліплення казкових птахів.
Обладнання: пластилін, дощечка, стеки, серветки, пір’я, гілка дерева.
ЦЕНТР ЧИТАННЯ
Інструкція
1. Оберіть лідера.
2. Прочитайте скоромовки. Вивчіть одну напам’ять.
Летів горобчик, сів на стовпчик.
Прибіг хлопчик, утік горобчик.
Лелеко, лелеко, ти бачиш далеко.
Хитру сороку спіймати морока,
А на сорок сорок – сорок морок.
3. Текст Г.Скребицького «Як птахи готуються летіти у вирій».
а) Прочитайте самостійно.
б) Читання «ланцюжком» абзацами.
в)Визначте послідовність відльоту птахів у вирій (покажіть цифрами під малюнками на пересувній дошці).
4. Тест. Картка 1.
5.Робота в групі. Складіть прислів’я.
там пташок - Де нема
багато комашок.
6.Робота в групі. Картка 2.
МОЛОДЦІ!
Науковий центр
Інструкція
1.Оберіть лідера.
2.Перегляньте відеоматеріали про птахів.
3.Познайомтеся з цікавими фактами у житті птахів в додатковій літературі.
4.Розгляньте уважно опудало сойки (будову тіла, зовнішній вигляд).
Виберіть інформацію, яка вам потрібна.
5.Запишіть свої спостереження. Картка 1.
Молодці !!!
Центр математики
Інструкція
1.Оберіть лідера.
2. Хвилинка каліграфії.
Знайдіть закономірність, запишіть пропущені числа.
1) 6, 12, 18, , , 30, , , 48.
2) 81, 72, , , 45, 36, , 18.
4. Виконайте завдання за вибором. Картка 1.
Прочитайте цікаву інформацію.
5. Робота в групі.
Підручник ст.52 №370(2).
МОЛОДЦІ!
Центр української мови
Інструкція
1.Оберіть лідера.
2..Хвилинка каліграфії.
Складіть якнайбільше слів,НАЗВ ПТАХІВ, з поданих букв, каліграфічно їх запишіть.
3.Творча вправа.
а) Зі слів кожного рядка побудуйте речення. Запишіть, вставте пропущені букви.
* З’являються, у, з..мою, пташенята, шишкаря.
* Найменша, з..млі, колібрі -, на, пташка.
б) У виділених словах позначте корінь.
4.Виконайте завдання за вибором. Картка 1.
5.Додаткове завдання. Картка 2
МОЛОДЦІ!
Мистецький центр
Інструкція
Молодці !