Інтегроване заняття для 4 класу ( Математика.Природознавство)

Про матеріал

Тема заняття. Світовий океан. Тихий океан. Діаграми . Розв'язування задач на знаходження різниці .

Мета уроку : сформувати уявлення про Світовий океан та Тихий океан; навчати читати карту та працювати з нею ; аналізувати і порівнювати інформацію за допомогою діаграм ; ознайомити із стовпчастими діаграмами ; вчити будувати діаграми та переводити інформацію задану у формі діаграм у табличну форму; розв'язувати задачі на знаходження різниці ; виховувати допитливість і зацікавленість природою планети .

Перегляд файлу

                                           Конспект  інтегрованого  заняття

               з математики і природознавства   для 4  класу.

Тема  заняття.  Світовий  океан. Тихий  океан. Діаграми . Розв’язування  задач  на  знаходження  різниці .

 Мета  уроку : сформувати  уявлення  про Світовий  океан та Тихий  океан; навчати  читати карту  та  працювати  з нею ; аналізувати  і порівнювати  інформацію  за допомогою  діаграм ; ознайомити  із  стовпчастими  діаграмами ; вчити  будувати  діаграми  та  переводити  інформацію  задану  у формі  діаграм  у  табличну   форму; розв’язувати задачі на  знаходження різниці ; виховувати  допитливість і зацікавленість  природою  планети .

 

Обладнання: глобус, презентація, контурі  карти , зошити , кольорові  олівці.

                                                                   Хід  уроку.

  1. Організація класу.
    1. Привітання. Побажання продуктивної  праці та хороших  успіхів.

                       Я – школяр , я особистість  творча

                       Я – думаю , порівнюю

                       Я – аналізую

                       Я хочу  більше  знати ,тож буду працювати.

 

1.2.Перевірка готовності  до  уроку.

 

  1. Повідомлення  теми  і завдань  уроку.

2.1.  Гра « Чи можемо  ми  відповісти  на  запитання» ( Слайд  3)

Після гри констатуємо , що не на всі запитання  маємо  відповіді . Обіцяємо  повернутися  до  них  вкінці уроку.

 

  1. Вивчення  нового  матеріалу.

3.1.  Робота  з глобусом.          

                                                         Вода з’являється    із потічка,

                                                        Струмки по дорозі збирає  ріка,

                                                        Річка повноводне біжить на просторі,

                                                        Поки  , нарешті , не вливається в море.

                                                        Моря  поповняють  запас  океану…

 

- Який  колір переважає  на глобусі і чому?

- Розгляньте  глобус  і  познайомтеся  із Світовим  океаном.( слайд4)

- Найбільшим  океаном  на планеті  є Тихий  океан.

 Він  займає  третину  поверхні  планети.( слайд 5)

            3.2.  Знайомство з відкриттям океану 

  ( Першовідкривач  Васко Нуньє де Бальбо ( іспанець ) – 1513 р.  Дав  йому  назву Південне  море.  )            

                                Сучасну  назву  океану  дав сам Фернандо Магеллан

                                Цей океан найбільший в світі , про це відомо  навіть  дітям

 

          3.3.  Робота  з контурними  картами

-  Позначимо  на  контурній  карті  Тихий  океан

 

                                                               Фізкультхвилинка

                                    Один , два  - всі пірнають  ( присідаємо)

                                   Три , чотири  - виринають  ( встаємо)

                                    П’ять , шість  - на воді кріпнуть  руки  молоді(  пливемо)

                                    Сім , вісім -  що є сили  всі до берега  приплили

                                   Дев’ять  , десять – розгорнулись

                                    Обсушились , потягнулись 

 

 

 

3.4.  Тваринний  світ Тихого  океану

 

У Півнячних  морях Тихого океану  близько  800  видів  риб. В тропічних  морях  західної  частини  океану  2000  видів  риб :  лосось ,  оселедець ,  анчоус , кальмар , восьминіг,анчоус  каліфорнійській .ю анчоус  японський , анчоус перуанський , акула  біла , акула  тигрова , акула – молот та ще багато  видів  акул. Розміри  їх  тіла  від 10 см до 15- 20  метрів.

             3.5 .Ознайомлення  з  діаграмою

 -      Визначення  діаграми у підручнику з математики  Богдановича № 482 .

  • Переведення  інформації  у діаграму та її побудова.( слайд 7)  .
  • Малюємо  діаграму у зошитах  з математики.
  • Розв’язування  задач на знаходження  різниці  ( слайд 8)  і записування  задачі  у зошитах з математики.

 

        4.        Підсумок  уроку  .

        4.1.    Робота  в зошитах з природознавства. 

        4.2 .    Відповіді  на запитання  ( Слайд № 3.)

 

     5. Рефлексія.     Вірш  Мазур Наталії 

 

                                     Ти знаєш  ,як зітхає  океан  ?

                                     Як  хвиля  стомлено  накочує  на  хвилю?

                                    Пройшовши не одну безкрайню  милю

                                     Лягає на  тонкий  коралів  стан.

 

docx
Додано
18 березня 2018
Переглядів
1136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку