16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Інтегровані вправи на уроках читання в початкових класах.

Про матеріал
Інтегровані вправи та ігри для уроків читання в початкових класах,які спрямовані на розвиток мислення, новий досвід, комунікацію.
Перегляд файлу

Діти  перестають  думати, коли  перестають  читати. ( Д. Дідро)

Дітям  подобаються  такі  вправи,  вони  із  задоволенням  їх  виконують  і  продовжують  цю  роботу  вдома.

1.Читання  тексту  ,,Бджілка.

Вчитель  говорить: ,,Бджілки у вулику.Діти читають  тихенько. Коли  кажу:,,Бджілки  вилетіли!” - читають  голосно.

2.,, Дощик

Дощик  накрапає. ( Читають  тихенько).

Дощик  сильнішає. ( Голосніше).

Злива. ( Голосно).

Дощ  затих. ( Замовкають).

3. Гра ,, Ану,  наздожени або  ,,Вовк  і  заєць

Беруть  участь  двоє учнів. Перший  починає  читати,  а  другий  продовжує  після  того,  як  перший  прочитає  перше  речення  і  намагається  його  наздогнати.

4.,,Хвиля

Діти читають  текст  і за  сигналом  вчителя  змінюють  швидкість.( ,,Повільно  ,  ,,Швидше,   ,,Блискавка).

5.Гра ,,Незнайко’’

Один учень (або вчитель) читає текст, а інший плескає в долоні на помилку.

6.Гра ,, Сніжинка

Читає  той учень, на парту якого впала сніжинка.

7.Гра  ,,Хвостик

Вчитель  читає  речення,  а  учні  відшукують і вставляють  слово,  якого  не  вистачає.

8. Гра  ,,Плутанка

9.,,Розвідники”. Після того, як діти прочитали текст, учитель дає завдання скільки разів у тексті зустрічається якесь слово. Учні читають текст мовчки і дають відповідь.

10.,,Засічка – кидок При слові кидок всі починають читати для фіксування часу; коли пролунає засічка – школярі зупиняються, помічаючи останнє засвоєне слово. Відводять погляд. Відпочинок 10 – 20 сек.

11.,,Буксир”. Спочатку веде учитель, беручи на буксир весь клас. Потім сильніший учень – слабших товаришів. Тривалість 2 – 3 хв. – повторювати 3 – 4 рази за урок.

12. ,,Блискавка”. Вправи спрямовані на прискорення сприйняття тексту. Школярі читають різні тексти у звичайному для себе темпі. При слові блискавка вмикається метроном найвищої швидкості. Діти квапляться дочитати. після вимикання метронома переказують опановане.

13. “Віконце”. Класовод використовує прямокутник 10Х20 см. з прорізом на рядок чи абзац. Діти читають однакові тексти на час. Далі переказують зміст або відповідають на контрольні запитання.

14. ,,Розсипані склади”. З поданих складів утворюються слова.

15. ,,Луна”. Один школяр сильніший веде, а другий, як луна, повторює читання першого.

16. ,,Диктор телебачення’’. Дитина читає текст, періодично відриваючи погляд, щоб подивитися на глядачів.

17. Гра ,,Друкарі’’. Друкують слово за таблицею.

18. Гра ,,Актори’’. Учитель дає завдання  прочитати: здивовано, докірливо, з гнівом, з жалем, з радістю…

 

Вчитися легко, коли вчитись доступно та цікаво
 

docx
Додав(-ла)
Мартинюк Ольга
Додано
25 березня
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку