Інтегрований день "Горіх"

Про матеріал
Матеріал, підібраний для проведення інтегрованого дня, допоможе дітям засвоїти знання в цікавій для них формі з проведенням дослідів.
Перегляд файлу

Інтегрований день

Горіх

1 клас

 

Тема: Міцний горішок.

Мета:

  • поглибити знання учнів про горіхи, їхні властивості, користь для організму людини і їх використання людиною в повсякденному житті;
  • познайомити з найпоширенішими видами горіхів в Україні;
  • дослідити, чому дерево волоського горіха називають охоронцем саду;
  • провести дослід на виявлення олії в ядрі горіха;
  • навчити робити поробки з природного матеріалу – шкаралупи горіха;
  • повторити круглі числа;
  • збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;
  • розвивати зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, дрібну моторику рук, критичне мислення; естетичні смаки, навички вільного спілкування;
  • розвивати вміння робити висновки, інтерес до дослідницької діяльності;
  • виховувати взаємоповагу, бережне ставлення до природи, бажання турбуватися про власне здоров’я.

Очікувані результати навчання:

  • звертається, вітається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
  • з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
  • сприймає монологічне висловлення;
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • обговорює зміст і форму простого медіатексту, виявляє очевидні ідеї в простих медіатекстах;
  • висловлює власні думки й почуття з приводу  переглянутих простих медіатекстів;
  • аналізує звуковий склад слова;
  • обирає букви на позначення звуків на письмі;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу;
  • відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують;
  • читає й записує натуральні числа  та нуль  словами й цифрами;
  • співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом і навпаки;
  • описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (у тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно;
  • оперує числами в межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми;
  • знаходить значення математичних виразів;
  • розв’язує проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму);
  • вирізняє істотну інформацію про природу;
  • розпізнає об’єкти довкілля;
  • добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів;
  • створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи з допомогою дорослих з використанням паперу, картону, ниток, нетканих чи природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів зі штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу);
  • дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань;
  • самостійно чи з допомогою дорослих демонструє результати власної діяльності;
  • розрізняє корисні та шкідливі продукти харчування;
  • визначає, що дає природа людині.

Обладнання: презентація, індивідуальні картки з текстами для читання, математичними завданнями, світлини дерев; горіхи -  волоський, ліщина; білий аркуш паперу та листя волоського горіха для проведення дослідів, скринька, іграшка білочка, цеглинки LEGО, пластилін, стеки, дощечка для пластиліну, пензлик, фарба, склянка.

Перебіг інтегрованого дня

Ранкова зустріч.

1. Привітання.

Діти стають у коло. Учитель вітається з дітьми.

Разом із сонечком встаємо ми.

На ранкову зустріч у школу поспішаємо.

Поділившись настроєм своїм,

Ми частинку серця друзям залишаємо.

Другу руку простягни

І міцніше обніми,

Подаруй йому тепло своїх долонь.

З добрим ранком привітай,

Добра й щастя побажай.

Щоб міцнішим стало

https://fs01.vseosvita.ua/0100a3sp-fb2a/043.jpg
Наше дружне коло.

Рис. 1. Ранкова зустріч

2. Вправа «Побажання»

 Розпочнемо сьогоднішній ранок із побажань: «Доброго ранку, Іванко, я бажаю тобі веселого дня!». Іванко передає наступному учню: «Доброго ранку, Софійко, я бажаю тобі веселого настрою!» і т.д.

         3. Гра «Так – ні»

– Чи веселі йшли до школи? (Так)

– Лінь-дрімоту побороли? (Так)

– Чи готові ви дружити, в колективі дружно жити? (Так)

– Чи, може, хочеться поспати? (Ні)

– Чи, може, з друзями пограти? (Так)

– То ви прийшли сюди навчатись? (Так)

– А може труднощів боятись? (Ні)

4. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

  •          Щоб дізнатися, чому ми сьогодні присвятимо свій навчальний день, відгадайте, що заховалося в чарівній скриньці, яку принесла із собою нам білочка. (Діти передають скриньку по колу, намагаються відгадати, що в ній знаходиться. Можуть задавати уточнюючі запитання, на які вчитель відповідає: «Так» або «Ні». Якщо дітям не вдається відгадати, то загадується загадка:

Skattkista vektor av ©zzve 13452563
Як лісовий плід зветься,

Що на дереві росте,

Міцну шкаралупу має,

Білочка ним ласувати полюбляє?)

Рис. 2. Чарівна скринька

5. Оголошення проблемного запитання, яке буде досліджуватися.

21.09.2019 року - "ДЕНЬ ЗОЛОТОГО ГОРІШКА - 2019"
На всіх уроках  ми будемо досліджувати горішок. Адже саме сьогодні (17 травня кожного року) відзначається подія, присвячена корисному та смачному харчовому продукту – горіху, – День горіха. Дізнаємося багато цікавого про нього.

Рис. 3. Горіх

6. Вправа «Очікування».

- Чого ви очікуєте від сьогоднішнього заняття?

 - Від кого залежить те, чи справдяться ваші очікування?

- Як ви маєте діяти, щоб заняття пройшло якнайкраще?

- Отже, нам сьогодні потрібно:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

7. Заповнення щоденних новин.

  •          Яка зараз пора року?
  •          Який місяць, число, день тижня?
  •          Який день тижня за порядком?
  •          Що ви можете сказати про стан неба?
  •          Сьогодні тепло чи холодно?
  •          Чи були сьогодні опади? Які саме?
  •          Помічники дня …

Особливе – горіх.

Ранкова зустріч. Компонент "Щоденні новини" | Презентація. НУШ
Рис. 4. Щоденні новини

Мовно-літературна галузь

1. Розв’язання проблемного запитання.

- Чому горіх  називають «щедрим годувальником та справжнім цілителем»?

2. Вправа «Асоціативний кущ».

- Які асоціації виникають, коли чуєте слово «горіх»?

(Діти називають слова-асоціації, учитель фіксує їх на дошці ).

3. Вправа «Розкажи».

 - Що ви вже знаєте про горішки?

(Діти розповідають факти, які їм відомі )

4. Словникова робота.

 - Що ж таке горіх?

Горі́х -  плід, що складається з неїстівної твердої шкаралупи (лушпиння) і насіння, яке їстівне.

Природнича освітня галузь

Практична робота

1.Вправа «Поміркуй!».

Учні об’єднуються в групи за будовою стебла рослин («Дерева». «Кущі». «Трави»). У кожної групи в кошиках плоди. Учитель пропонує розглянути їх. Орієнтовні питання до дітей:

  •          Чи схожі плоди?
  •          Чим відрізняються?
  •          Чи однакову назву вони мають, на вашу думку? Обґрунтуйте свою відповідь.

Проведення власного дослідження.

Тема дослідження «Горіхи»

  • Назви поширених видів горіхів в Україні
  • Практична робота

Поставлені задачі: послухати описи горіхів, розподілити плоди в кошику відповідно до цих описів, презентувати свою відповідь.

Хід дослідження

Які поширені види горіхів в Україні?

Волоський (грецький) горіх

 

горіхC:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\F528F4A1.tmp
Плід — несправжня кістянка, дуже різноманітної форми: від округлої до яйцеподібної (до 5 см завдовжки, до 3 см завширшки). Зовнішня оболонка плода спочатку зелена, але з часом чорніє; м'ясиста. Шкаралупа сірувато-коричнева, дерев'яниста, з горбкуватою поверхнею та двома добре розвинутими ребрами.

                                                               

Рис.5. Плід грецького горіху                       Рис.6. Горіх в зовнішній оболонці

Ліщина

Ядра горіхів мають здебільшого сферичну форму з тонкою коричневою шкіркою. За формою плодів також бувають округлі, видовжені, конічні та ін. Колір ядра цих горіхів білий, із жовтуватим , часто з кремовим відтінком.

undefined

 

 

Рис. 7. Плоди ліщини

Діти після прослуховування описів розподіляють плоди за назвами, презентують свої відповіді.

Висновок. Одними з найпопулярніших видів горіхів, що ростуть в Україні, є грецький горіх та ліщина (фундук).

2. Вправа «Поміркуй!»

У кожної групи світлини. Учитель пропонує розглянути їх.

Проведення власного дослідження.

Тема дослідження «Горіхи»

  • На деревах чи кущах ростуть горіхи?
  • Практична робота

Волоський горіх - Juglans regia. Догляд за горіхом волоським, опис сортів,  вирощування горіха, фото
Про вирощування волоського горіха | PLOD.UA
Поставлені задачі: розглянути світлини в групах, дослідити, до якої групи рослин за будовою стебла відносяться ліщина та грецький горіх, презентувати свою відповідь.

 

Ліщина (фундук) на дачі - особливості вирощування: сорти, обрізання,  хвороби, розмноження
Рис.8. Волоський горіх

Рис. 9. Ліщина

Хід дослідження

Діти розглядають світлини, радяться, після чого презентують відповіді: до якої групи рослин за будовою стебла належать плоди грецького горіха та ліщини.

Висновок. Горіх волоський -  високе дерево (до 25 м і вище) з кулеподібною розлогою кроною.

Ліщина звичайна кущ 2-7 м заввишки. Кора — темно-сіра. Гілки дугоподібно розходяться в різні боки, утворюючи оберненоконусоподібну крону. Пагони й молоді листки опушені.

Математична освітня галузь

  1. Кошик з горіхами: картинки, стокові Кошик з горіхами фотографії, зображення  | Скачати з Depositphotos
    Завдання

У  кошиках  зникли записи зібраних білочкою горішків. Поміркуйте та

відновіть їх. Поясніть свою думку.Кошик з горіхами: картинки, стокові Кошик з горіхами фотографії, зображення  | Скачати з Depositphotos
Кошик з горіхами: картинки, стокові Кошик з горіхами фотографії, зображення  | Скачати з Depositphotos
Кошик з горіхами: картинки, стокові Кошик з горіхами фотографії, зображення  | Скачати з Depositphotos
Кошик з горіхами: картинки, стокові Кошик з горіхами фотографії, зображення  | Скачати з Depositphotos
Кошик з горіхами: картинки, стокові Кошик з горіхами фотографії, зображення  | Скачати з Depositphotos
Кошик з горіхами: картинки, стокові Кошик з горіхами фотографії, зображення  | Скачати з Depositphotos
Кошик з горіхами: картинки, стокові Кошик з горіхами фотографії, зображення  | Скачати з Depositphotos

Рис. 10. Кошик з горіхами

  •          У якому кошику найбільше горішків і скільки їх? (В останньому; 80)
  •          А в якому кошику найменше? (У першому)
  •          На скільки менше горішків у першому кошику, ніж в останньому? (на 70)
  •          Як ви дізналися?
  1. Завдання

Розв’яжіть ланцюжок прикладів, а результат викладіть горішками.

23+2-4-1-10-8+4-5=

Руханка

https://www.youtube.com/watch?v=MJUfa3HlCuY

Соціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь

  1. Вправа «Займи позицію».

Учитель пропонує дискусійне питання:

- Як ви вважаєте, чи корисні горіхи?

                            Так           Не знаю               Ні

 - Визначте власну позицію щодо цього запитання. (У різних частинах класу розміщуються плакати з написами «Так», «Не знаю», «Ні». Діти стають біля того плакату, що відображає їхню думку).

Учитель просить дітей обґрунтувати свою позицію, пояснити її. Можна запропонувати такий початок відповіді: «Я вважаю…, тому що…»

  1. Робота в групах. Дослідження корисних властивостей ліщини та волоських горіхів.

Для того, щоб розв’язати питання «Чи корисні горіхи?», учитель пропонує ознайомитися з текстом.                                                                                      

Групи отримують картку з матеріалом, опрацьовують її. Після виконання даного задання одна дитина зачитує  факти, які допомагають розв’язати проблемне запитання.

Приблизно десять століть тому ці плоди привозили до нас волоські (тобто грецькі) купці. Тож і закріпилася за ними назва «волоські горіхи».

Вони – справжня комора потрібних нашому організмові елементів: фосфору, калію, магнію, а також вітаміну молодості – Е, який сповільнює старіння, покращує роботу серця, підтримує здоров’я нервів.

Цікаво, що в їжу можна вживати не тільки тверді горіхи, а й зелені, м’які.

У народній медицині використовують і листя волоського горіха.

 

З історії відомо: ліщину додавали до їжі для римських легіонерів (професійний  піхотинець римської армії), бо цей горіх відновлює сили.

Адже ліщина у 2-3 рази поживніша за хліб й у 8 разів – за молоко та шоколад!

При авітамінозі ( коли людині дуже бракує вітамінів) немає нічого кращого, ніж споживати ліщину з медом.

Вона також очищає організм та зміцнює нашу імунну (захисну) систему.

 

Після проведення цієї вправи вчитель ще раз просить дітей визначити власну позицію щодо питання:

- Як ви вважаєте, чи корисні горіхи?

3. Бесіда

-А хто з вас полюбляє горіхи?

- Чи зустрічали ви їх в інших стравах? У яких?

- Ваша сім’я використовує горіхи? Як саме?

Як бачите, горіхи споживають не лише сирими, а й використовують під час випікання тортів, печива, тістечок; виготовлення цукерок, халви, морозива, шоколаду; додають у салати.

Що приготувати з горіхами: перевірені рецепти десертів і солоних страв -  Simya
Через це горіх справедливо називають щедрим годувальником.

Рис. 11. Солодощі з  горіхом

4. Робота над задачею.

Для приготування тістечок з горіхами кондитер узяв 90 горіхів. Із них 60 горіхів – волоські, а решта – ліщина. Скільки горіхів ліщини використав кондитер?

  •          Чим особливі були тістечка, які хотів готувати кондитер?
  •          Які горіхи він узяв?
  •          Скільки всього горіхів було взято?
  •          Скільки було волоських?
  •          А що говориться про ліщину?
  •          Як знайти решту? Чому?
  •          Пісне тістечко з горіхами та джемом
    Запишіть розв’язання задачі в зошити.

Рис.12. Тістечко з горіхами

Природнича освітня галузь

Дослідницька лабораторія

  1. Розв’язання проблемного запитання.
  •          Чи дійсно мають велику кількість жирів волоські горіхи?
  1. Проведення досліду.

Дослід 1.

Матеріали: волоський горіх, білий аркуш паперу.

Опис досліду:

  1. Дістаньте з волоського горіха насіння.
  2. Покладіть його на підготовлений аркуш паперу.
  3. Розітріть насіння.                         

   – Що ви бачите на аркуші? (Жирна пляма)

Висновок. Це з горіха виділилася олія. Вона дуже смачна й корисна. Використовують її не лише для харчування, вона є чудовим засобом для лікування опіків і ран, які довго не загоюються.  

  1. Розв’язання проблемного запитання.
  •          Дерево горіха називають охоронцем саду. Чому ж?
  1. Проведення досліду.

Дослід 2.

Матеріали: листя волоського горіху.

Опис досліду:

1. Візьміть листочки  горіха  в руки.

2.Розімніть  його.

3. Що ви відчуєте? (Його запах)

Висновок.

Цього запаху не переносять шкідливі комахи.  Тому горіх – охоронець саду від шкідників

    - Пригадайте з прочитаного тексту, як ще використовують листя горіха. (Застосовують  для лікування).

Так. Його висушують й перетирають на порошок і  ним засипають рани. 

Ось який цілющий плід і листя!

5. Рубрика «У світі цікавого»      

gall-syn2
Жителі села Волоського, що на Дніпропетровщині,  де горіхових дерев – цілі сади , відкрили пам’ятник заввишки 3 м волоському горіху. Кажуть, волоський горіх нагадує людський мозок. І це не випадково. Китайські вчені впевнені: ці горіхи поліпшують пам’ять й активують роботу мозку. Також є історичні свідчення про те, що мудреці вживали в їжу горіхи, щоб поліпшити пам'ять й активізувати роботу мозку. А наукові дослідження показали: у волоських горіхах міститься багато елементів, які, дійсно, поліпшують кровообіг і запобігають старінню мозку.

Рис. 13. Пам’ятник волоському горіху

Мовно-літературна освітня галузь

  1. Робота над віршем Х. Дорожовець
  •          Прочитайте вірш .
  •          Які слова трапилися незнайомі?

Білка, білочка, стрибунка

Лускає горіхи лунко.

Чує цілий ліс і бір,

Що у білочки обід.

В білки хатка невеличка,

Тепла, наче рукавичка.

На полицях аж до стріхи

Казка для читання "Як зайчик шукав друзів"
Там насипані горіхи.

Рис.14. Білка

Словникова робота

Бір – сосновий ліс.

Стріха – солом'яна або очеретяна покрівля.

Лунко – гучно.

  •          Про кого у віршику йде мова?
  •          Чим обідає білка?
  •          Викладіть першу літеру  слова горіх за допомогою плодів. Який звук позначає ця буква?
  •          Знайдіть звукову модель , що відповідає слову горіхи. Покажіть відповідь  цеглинкою LEGO.

 

 

 

 

Рис.15. Звукові моделі на цеглинках LEGO

  •          Запишіть якомога більше слів з буквою «Гг» за 1 хвилину. Зачитайте  їх один одному. Найдовше слово поділіть на склади для переносу різними способами.
  1. Вправа «Дотепник»

Білочка принесла склади.

Швидше слово з них склади! 

  •          Прочитайте слова й дізнаєтесь, які тварини полюбляють ласувати горішками, окрім білочки.

бакани          суборки

ніоле             медівед

  •          До якої групи тварин вони належать? Чому? (Кабани, борсуки, олені, ведмеді – це звірі).
  1. Опис горішка
  •          Розгляньте горішок. Опишіть, який він?

 

 

Рис.16. Опис горішка

  1. Робота з фразеологізмами
  •          Чи легко видобути плід зі шкаралупи?

Образний вираз «міцний горішок» виник у зв’язку з труднощами розколювання деяких видів горіхів і складністю добування їх їстівної частини.

В українській мові існує й  такий фразеологізм. Що він означає?

 Міцний горішок – сильний, упертий.

 1. Людина зі складним характером.

 2. Складний, важкий (для вивчення, виготовлення і т. ін.)

 3. Те, що складно, важко здійснити

Складіть усно речення з цим висловом.

4. Побудуй речення з цеглинок

Білки – це тварини, які люблять запасатися різною їжею, у тому числі – горіхами. Ось тільки ці тварини дуже часто забувають, куди вони заховали свої горіхи. Через це у всьому світі щороку зростають понад 10 тисяч нових дерев. Так білки «саджають» дерева.

Допоможіть трудівниці білочці скласти речення із цеглинок.

 

 

Руханка

https://www.youtube.com/watch?v=8kwLh_JAing

  1. Групова робота. Складання сенкану зі словом «горіх»

Діти в групі усно складають  сенкан про горіх. Кожна група презентує свою роботу.

Мистецька освітня галузь

Назва поробки. Мишеня зі шкаралупи горіха

Матеріали: шкаралупа волоського горіху; фарби, пензлик, склянка, килимок для малювання; пластилін, вовняна нитка сірого кольору;

Інструктаж

Білочка хоче мати багато друзів. Тож давайте зі шкаралупи волоського горіха виготовимо для неї приятеля – мишеня.

  1. Покладіть шкаралупу волоського горіха на килимок для малювання.
  2. Розфарбуйте її в сірий колір. Дайте час для висихання.
  3. Зліпіть з пластиліну оченята, вушка.
  4. Для хвостика підготуйте  нитку сірого кольору завдовжки 4-5 см.
  5. Прикріпіть оченята, вушка, хвостик до розфарбованої шкаралупи.
  6.  Виріб готовий!

https://4.bp.blogspot.com/-ihYPzRKV1wo/WB4xV7BNpnI/AAAAAAAABO8/7WzOjWKcvnUQGJMhF3Ifu0fCnGwBQSfWQCEw/s1600/podelki_iz_skorlupy_greckogo_oreha_7.jpg
Білочка дякує за величезну кількість друзів-мишенят!

Рис. 17. Виріб зі шкаралупи грецького горіха

Руханка

https://www.youtube.com/watch?v=3PaLLyuLnEg

Рефлексія

  1. Кубування

Для проведення цієї стратегії  вчителю знадобиться кубик, на кожній

грані якого написано запитання стосовно теми. Можливі такі надписи на

гранях:

1. Опиши (Яка форма, колір, розмір?)

2. Порівняй (На що схоже? Які має особливості?)

3. Встанови асоціацію (З якими спогадами, фантазіями? Що спадає на

думку?)

4. Проаналізуй (З яких частин складається? З чого зроблено?)

5. Використай (Як це може бути використано в житті?)

6. Оціни, визнач «За» і «Проти» (Які позитивні і негативні сторони

характерні для цього об’єкта).

Учитель повертає кубик в руках різними гранями, учні описують або

розповідають про горіх.

1.Опиши. Коричневий, округлої чи сферичної форми, невеликий за розміром.

2. Порівняй. Схожий на маленьке яйце…

3. Встанови асоціації. Поживні речовини, їжа, білочка, солодощі….

4. Проаналізуй. Для того, щоб виріс горіх, потрібні світло, вода, ґрунт….

5. Знайди застосування. Споживають дикі звірі, люди використовують для зміцнення здоров'я, для приготування тістечок, солодощів, у медицині.

6. Оціни. Це – здоров'я, краса, ….

Рис.18. Кубик

  1. Самооцінювання «Смайлик»


Оберіть відповідну цеглинку LEGO, яка вказує на вашу діяльність сьогодні.

Рис.19. Самооцінювання «Смайлик»

Презентацію до розробки інтегрованого дня можна завантажити за QR кодом.

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\qr-code (1).png

 

Список використаних джерел

1. Білка. Картинка: веб-сайт. URL:      https://vseosvita.ua/library/embed/01001kg1-bf39.docx.html (дата звернення: 23.03.2024).

2. Весела рухлива вправа для учнів: веб-сайт. URL:        https://www.youtube.com/watch?v=3PaLLyuLnEg (дата звернення: 25.03.2024).

3. Горіх волоський. Матеріали з Вікіпедії: веб-сайт. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%85_%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9  (дата звернення: 21.03.2024).

4. Горішок. Картинка: веб-сайт. URL:    https://golden-nuts.com.ua/latest-news/news--22.html (дата звернення: 23.03.2024).

5. Екскурсія до саду «Цілющий горіх». На Урок: веб-сайт. URL: https://naurok.com.ua/ekskursiya-do-sadu-cilyuschiy-gorih-146757.html

(дата звернення: 21.03.2024).

6. Загадки про горіх на українській мові для дітей: веб-сайт. URL: http://korusno-znatu.in.ua/inshe/zagadky/pro-gorih/ (дата звернення: 21.03.2024).

7.  Картинки. Горіхи: веб-сайт. URL:  https://depositphotos.com/ua

 (дата звернення: 27.03.2024).

8. Ліщина (фундук) на дачі – особливості вирощування. Свій садок: веб-сайт. URL: https://sviisadok.com.ua/sadok/lishhyna-funduk-na-dachi-osoblyvosti-vyroshhuvannya (дата звернення: 21.03.2024).

9. Ліщинові горіхи. Матеріали з Вікіпедії: веб-сайт. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%96%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%96_%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%85%D0%B8

(дата звернення: 21.03.2024).

10. Міцний горішок. Маленький читайлик : веб-сайт. URL: https://nbu4kids.wordpress.com/2012/12/12/ (дата звернення: 21.03.2024).

11. Пам’ятник волоському горіху. Волоське дивує: веб-сайт. URL: https://voloske.com.ua/places/303-voloskii-gorh.html (дата звернення: 21.03.2024).

12. Поробки з волоських горіхів. Пізнайки: веб-сайт. URL: https://piznayki.blogspot.com/2016/10/blog-post_7.html (дата звернення: 21.03.2024).

13. Про вирощування волоського горіха: веб-сайт. URL: https://plod.net.ua/ua/blog/sad/pro-vyrashchivanie-gretskogo-orekha/ (дата звернення: 21.03.2024).

14. Ранкова зустріч: веб-сайт. URL:  https://vseosvita.ua/library/embed/0100a3sp-fb2a.docx.html (дата звернення: 23.03.2024).

15. Ранкові зустрічі «Пізнавальні та цікаві привітання». На Урок: веб-сайт. URL:

https://naurok.com.ua/rankovi-zustrichi-piznavalni-ta-cikavi-privitannya-142546.html

(дата звернення: 21.03.2024).

16. Руханка. Білочки: веб-сайт. URL: https://www.youtube.com/watch?v=MJUfa3HlCuY (дата звернення: 25.03.2024).

17. Руханка. Білочки. Розвиток і навчання дітей українською : веб-сайт. URL:       https://www.youtube.com/watch?v=8kwLh_JAing (дата звернення: 25.03.2024).

18. Скринька. Картинка: веб-сайт. URL:   https://depositphotos.com/se/vector/treasure-chest-13452563.html (дата звернення: 23.03.2024).

19. Тістечко з горіхами: веб-сайт. URL:      https://ye.ua/gurman/41205_Pisne_tistechko_z_gorihami_ta_dzhemom.html

(дата звернення: 23.03.2024).

20. Українська казка: Віршики: веб-сайт. URL: https://kazky.org.ua/zbirky/barvysta/chrystyna-dorozhovecj-virszyky (дата звернення: 21.03.2024).

21. Фразеологічний словник : веб-сайт. URL: http://korusno-znatu.in.ua/frazeologizmy/mitsnyj-gorishok/ (дата звернення: 21.03.2024).

22. Цікаві факти про горіхи: веб-сайт. URL: https://pro-cikave.com.ua/cikavi-fakty-pro-gorihy/ (дата звернення: 21.03.2024).

23. Щоденні новини. Всеосвіта: веб-сайт. URL:     https://vseosvita.ua/library/rankova-zustric-komponent-sodenni-novini-278971.html

(дата звернення: 23.03.2024).

24. Що приготувати з горіхами: перевірені рецепти десертів і солоних страв: веб-сайт. URL:  https://simya.com.ua/shho-prygotuvaty-z-gorihamy-perevireni-reczepty-desertiv-i-solonyh-strav/(дата звернення: 23.03.2024).

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 жовтня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку