Інтегрований курс «Я досліджую світ»

Про матеріал
Інтегрований курс «Я досліджую світ» за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: - мовно-літературна - 2; - математична - 1; - природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом 4 відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна) І СЕМЕСТР. 7 год на тиждень
Перегляд файлу

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником Інтегрований курс «Я досліджую світ» авт. Большакова І.О., Пристінська М.С

Орієнтовний розподіл годин між освітніми галузями: 

-          мовно-літературна - 2; 

-          математична - 1; 

-          природнича, технологічна, соціальна і здоровʹязбережна, громадянська та історична – разом  4

відповідно до додатку 1 Типової освітньої програми початкової освіти (за ред. Р. Б. Шияна)

І СЕМЕСТР

7 год на тиждень

Дата

Тема

Ключові компетентності

Наскрізні змістові лінії

Примітка

Розділ 1. ПРО МЕНЕ

 

Тема 1. Я у школі

 

1

01.09

Перший день у школі. 

- Допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї,

- вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти,

- виявлення простих математичних залежностей у навколишньому світі.

- Екологічна безпека та сталий розвиток,

 

- здоров’я і безпека,

 

- читаємо,

 

- я пізнаю природу.

 

2

04.09

 

Я виконую шкільні правила. Порівняння предметів у класі за розміром.

 

 

3

05.09

Правила нашого класу. Усне мовлення.

 

 

4

5

06.09

06.09

Змійка грамотійка. Виготовлення закладки.

Мій робочий день. Обговорюємо правила.

 

6

7

07.09

07.09

Складання усної розповіді про себе.

Який я? Яка я?

 

8

08.09

Що мені подобається?

 

 

9

 

11.09

 

Лічба та порівняння предметів. Розміщення їх у просторі.

 

 

10

 

12.09

 

Підсумковий урок з теми. Мої домашні улюбленці. Мовні і немовні звуки.

 

 

Тема 2. Я піклуюся про своє здоров’я

 

11

12

13.09

13.09

Весела перерва. Виготовлення гри «Веселе жабенятко».

Я – пішохід.

 

 

 

13

14

14.09

14.09

Складання діалогу «Чому не варто гратися сірниками».

Я виконую правила, щоб зберегти своє здоров'я.

 

 

15

15.09

Я стежу за чистотою.

 

 

16

18.09

 

Виконання завдань на порядкову лічбу.

 

 

17

19.09

Вправи на вдосконалення читання складів та слів з букв а, о, м.

 

 

18

19

20.09

20.09

 

Виготовлення мозаїки «Прогулянка під дощем».

Моє харчування.

 

20

21

21.09

21.09

Друкування букв, складів та слів за допомогою вивчених букв.

Я займаюся спортом.

 

 

22

22.09

Підсумковий урок з теми.

 

 

Тема 3. Я відчуваю

 

23

25.09

Завдання для знаходження та написання цифри 1 та 2.

 

 

 

 

24

26.09

Я можу радіти і сумувати. Слухання та аналіз казки «Подарована радість».

 

 

25

26

27.09

27.09

Виготовлення аплікації «Їжачок – сто голочок».

Я дивуюсь і цікавлюсь.

 

 

27

28

28.09

28.09

Вправи для підготовки до написання рукописних букв.

Я злюсь.

 

 

29

29.09

Я відчуваю різні емоції.

 

 

30

02.10

Виконання вправ на порівняння чисел.

 

 

31

03.10

Я спілкуюсь. Складання діалогу «Розмова з другом».

 

32

 

33

 

04.10

 

04.10

 

Виготовлення аплікації з природніх матеріалів «Ловись, рибко…».

Підсумковий урок з теми.

 

Тема 4. Як я сприймаю світ

 

34

35

05.10

05.10

Читання та поділ слів на склади.

Мої органи чуття. Мої очі. Мої вуха.

 

 

 

 

36

06.10

Мої органи чуття. Мій ніс. Мій язик.

 

 

37

 

09.10

 

Складання і обчислення виразів на додавання.

 

 

38

10.10

Звуковий аналіз слів.

 

 

39

40

 

11.10

11.10

 

Виготовлення рушничка за допомогою шаблону.

Мої органи чуття. Моя шкіра.

 

 

Тема 5. Я пізнаю світ

 

41

42

12.10

12.10

Підсумковий урок з теми.

 Театралізація казки «Рукавичка».

 

 

 

 

43

13.10

Я спостерігаю.

 

44

16.10

Я вимірюю.

 

 

45

17.10

Виконання завдань на порівняння чисел в межах 4.

 

46

 

47

18.10

 

18.10

 Я досліджую. Вправи для підготовки руки до написання рукописних букв.

Ліплення на тему «Різнобарвний льодяник».

 

 

48

49

19.10

19.10

Я досліджую довкілля: рукотворні та природні об’єкти.

 Вправи на повторення правопису імен людей.

 

 

Тема 6. Я досліджую природне довкілля

 

50

20.10

Підсумок з теми.

 

- Екологічна компетентність,

- навчання впродовж життя,

- усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини.

- Екологічна безпека та сталий розвиток,

 - здоров’я і безпека,

- я – людина,

- я у природі.

 

51

52

01.11

01.11

Я розрізняю неживу і живу природу

Складання і обчислення виразів на віднімання.

 

 

53

54

02.11

02.11

Друкування букв, складів, слів і речень.

Виготовлення паперової іграшки «Робот Броніслав».

 

 

55

03.11

Я досліджую неживу природу.

 

 

56

06.11

Виконання вправ на звуковий аналіз слів.

 

 

57

07.11

Я досліджую живу природу.

 

 

58

59

 

08.11

08.11

Я досліджую взаємозв’язки в природі.

 Підсумковий урок з теми. Доповнення виразів за малюнками.

 

Тема 7.  Я досліджую зміни в довкіллі восени

 

60

 

61

09.11

 

09.11

 

Я досліджую зміни в довкіллі восени. Складання розповіді «Золота осінь».

Виготовлення риби в техніці оригамі «Чудо-юдо Риба-кит».

 

 

 

62

10.11

Я досліджую осінні зміни в житті рослин, тварин

 

 

63

13.11

Читання текстів та підбір до них заголовків.

 

64

14.11

Осінь – грибна пора.

 

Розділ 2. МІЙ ДІМ

 

Тема 1. Дім, у якому я живу

 

65

66

15.11

15.11

 

Що я святкую восени. Підсумковий урок з теми.

Виконання завдань на обчислення суми грошей.

- Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження,

 - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства,

- співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети.

- Здоров’я і безпека,

- екологічна безпека та сталий розвиток,

- читаємо,

 

- безпека,

- я серед людей.

 

67

68

16.11

16.11

Дім, у якому я живу. Слухання та аналіз казки «Свій дім».

Виготовлення гри «Пальчиковий театр».

 

69

17.11

 

Світло і тепло у моєму домі. Електричні прилади – помічники в моєму домі.

 

70

20.11

Вправи на пошук твердих та м’яких приголосних звуків.

 

71

21.11

Вода у моєму домі. Я бережу воду.

 

72

73

22.11

22.11

Повітря в моєму домі.

Грунт  у моєму домі.

 

74

75

23.11

23.11

Побудова відрізків та їх вимірювання.

Світ гри. Виготовлення одягу для ведмежаток.

 

 

76

24.11

З чого побудовано мій дім?

 

 

Тема 2. Хто живе у моєму домі?

 

77

27.11

Друкування букв, складів та слів.

 

 

 

 

78

28.11

Що з чого зроблено? Підсумковий урок з теми.

 

 

79

80

29.11

29.11

Моя родина.

Побудова геометричних фігур за зразком.

 

 

81

82

30.11

30.11

Розповідь «Я шаную традиції своєї родини».

Виготовлення бурульки за зразком «Крижана морквина».

 

 

83

01.12

Мої домашні улюбленці.

 

 

84

04.12

Читання текстів. Визначення головної думки.

 

 

85

05.12

Рослини у моєму домі. Я доглядаю за кімнатними рослинами. Догляд за фіалкою.

 

 

86

87

06.12

06.12

Коли я вдома один.

Порядкова лічба. Порівняння предметів.

 

88

89

07.12

07.17

Підготовчі вправи до написання рукописних букв.

Виготовлення зимової композиції «сипле, сипле сніг…».

Куди зникає сміття?

 

90

 

08.12

Робота з прислів’ями.

Підсумковий урок з теми

 

Тема 3. Зимові свята у моєму домі

 

91

11.12

Мої забави взимку

 

 

 

92

12.12

Тренувальні вправи для закріплення обчислювальних навичок.

 

93

94

13.12

13.12

Вправи на вдосконалення техніки читання.

Виготовлення виробу «Візити інопланетян».

 

95

96

14.12

14.12

Я чекаю на Святого Миколая

Переказ улюбленої казки.

 

97

15.12

Я прикрашаю ялинку до Нового року

 

 98

18.12

Написання листа Святому Миколаю.

 

 99

19.12

Порівняння чисел в межах 10.

 

100

101

20.12

20.12

Робота з графічними звуковими схемами слів.

Виготовлення ялинкової іграшки за зразком «Скоро свято – Новий рік».

 

102

103

21.12

21.12

Я зустрічаю Діда Мороза

Робота над загадками та анаграмами.

 

 

104

22.12

 

Традиції святкування Нового Року в моїй родині.

 

105

25.12

Цикл різдвяно-новорічних свят.

 

106

26.12

Складання і розв’язування задач за малюнками

 

107

108

27.12

27.12

Читання слів. Вправи на доповнення незавершених речень

Вироби із пластиліну. Ліплення композиції «Розумна сова».

 

109

110

28.12

28.12

Правила безпеки під час зимових ігор.

 Робота над загадками. Складання звукових схем слів. Складання слів зі складів.

 

111

 

29.12

Екологічний проєкт «Допомога зимуючим птахам». Підсумковий урок з теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Примітка. Передбачено резервні уроки. які вчитель використовує відповідно до освітніх потреб учнів конкретного класу: для проведення підсумкових уроків з теми, організації дослідницької діяльності за запитами учнів, організації проектної діяльності, практичної роботи, екскурсій та прогулянок в природу тощо ).

Детальніше про організацію уроків з курсу «Я досліджую світ» у 1 класі в посібнику для вчителя «Методичні рекомендації. Я досліджую світ. 1 клас» (авт. - І. О. Большакова, М. С. Пристінська).

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
17 жовтня 2023
Переглядів
513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку