Інтегрований урок "Цирк - дитинства свято!" у формі гри дає можливість провести узагальнення за темою тижня "Цирк". Діти за завданнями циркових артистів закріплюють вивчений матеріал з математики, виявлюючи свою компетентність з даної теми, логіку, критичне мислення, культуру спілкування та поведінки в групах, творчисть та фантазію. Школярі активізують свій словникоий запас, пізнають цікавий світ природи
І. Організаційна частина.
Відомі звуки вам лунають
На незвичайний урок закликають.
(Звучить пісня В. Шаїнського «Цирк! Цирк! Цирк!») (Слайд 1)
Який би ви хотіли провести урок?
Ц - …(цікавий…)
И - … (дивний…) (Слайд 2)
Р - … (радісний…)
К - … (красивий…)
ІІ. Оголошення теми уроку.
Цирк – дитинства свято! (Слайд 3)
ІІІ. Актуалізація знань учнів.
Ц |
А |
И |
С |
Р |
С |
А |
К |
||||
О |
Н |
Ц |
Н |
О |
Е |
||||||
М |
З |
Л |
А |
М |
В |
Ж |
Л |
Д |
И |
||
У |
В |
Ф |
Е |
У |
С |
Е |
Ф |
Л |
О! |
||
Цирк – це завжди весело! (Слайд 4)
- Отже, квитки придбано.
- Порахуйте кількість букв у І слові. (4 букви)
- У ІІ слові. (2 букви)
- У ІІІ слові. (6 букв)
- У ІV слові. (6 букв)
Тож програму будемо переглядати у ІV секторі, на ІІ і VІ ряду, 6 циркових номерів.
ІV. Оголошення мети уроку.
виразно читати, правильно рахувати, фантазувати, логічно міркувати, про природу цікаве пізнавати та високий рівень поведінки й спілкування тримати.
VІ. Закріплення вивченого матеріалу.
Конферансьє з вами радісно вітається.
І пропонує визначити, з яких геометричних фігур він складається.
2. Удосконалення обчислювальних навичок .
На арену раді запросити умільця м'ячами жонглювати,
а вам швидко приклади обчислити та з відповідями з'єднати.
(Робота з індивідуальними картками) (Слайд 5)
3.Обчислення прикладу «цікавої математики»
– З веселим номером артист бажає виступати,
але вам необхідно незвичайний приклад розв'язати.
Клас – ас + оса – са + удав - дав + н = КЛОУН (Слайд 6)
Клоун нас завжди веселить й смішить.
А зараз вірш-жарти пропонує закінчить.
VII. Виконання веселої руханки. «Роби разом з нами» (Відео)
4.Робота над задачею. Наступні артисти будуть виступати й кіньми керувати,
трюки з ними демонструвати.
Вони відомі дітворі складним словом … (Берейтори)
(Визначення карткою виду задачі) (Слайд 7)
VII. Динамічна фізкультхвилинка (Слайд 8)
5. Далі запрошують на арену найбільшого циркового звіра виступати.
А він пропонує веселковий текст складати та цікавий світ природи пізнати (Слайди 9-14) 6.-Діти, погляньте :
Висоти не бояться.
Під куполами обертаються ,
На землю повертаються.
Хто це? Можете впізнати.
Це ж….. (повітряні акробати)
То зможете рівність відновити. (Перегляд відеоролика) (Слайд 15- 16)
(6 – 4 = 2)
та фокус нам показати. (Учні з 7 геометричних фігур складають циркового звіра.) (Слайд 17)
IX. Підсумок уроку . Рефлексія.
цікаво працювали .