Інтегрований урок - гра "Цирк - дитинства свято!

Про матеріал

Інтегрований урок "Цирк - дитинства свято!" у формі гри дає можливість провести узагальнення за темою тижня "Цирк". Діти за завданнями циркових артистів закріплюють вивчений матеріал з математики, виявлюючи свою компетентність з даної теми, логіку, критичне мислення, культуру спілкування та поведінки в групах, творчисть та фантазію. Школярі активізують свій словникоий запас, пізнають цікавий світ природи

Перегляд файлу

І. Організаційна частина.

Відомі звуки вам лунають

На незвичайний урок закликають.

(Звучить пісня В. Шаїнського «Цирк! Цирк! Цирк!»)                  (Слайд   1)

  1. Вправа «Криголами»

Який би ви  хотіли провести урок?

Ц - …(цікавий…)

И - … (дивний…)                                                                             (Слайд 2)

Р - … (радісний…)

К - … (красивий…)

ІІ. Оголошення теми уроку.

  • А зараз пропоную тему уроку назвати. Для цього треба  від 1 до 19 порахувати. (на дошці картки «Числа/Букви»)           

Цирк – дитинства свято!                                                           (Слайд 3)

ІІІ. Актуалізація знань учнів.

  • Сподіваюсь, швидко можете пригадати, від якого латинського слова пішла назва. («Ціркус» - коло, кругла арена)
  1. Хвилинка каліграфії.
  • Прошу довжину через центр арени назвати, щоб це число каліграфічно цифрами записати. (13м)
  • Яке буде число, якщо цифри поміняти? (31)
  • Визначте, що означає цифра 3 у кожному числі.
  • Розкладіть число 13 на розрядні доданки . Запишіть приклад.(13=10+3)
  1. Вправа «Вузлики»
  • Щоб на циркову виставу потрапити, треба квиток придбати та «вузлики» довгої черги розв'язати. Таким чином гасло уроку відгадати. (У кожному ряді, де потрібно, закреслити 2 однакові літери).

Ц

А

И

С

Р

С

А

К

О

Н

Ц

Н

О

Е

М

З

Л

А

М

В

Ж

Л

Д

И

У

В

Ф

Е

У

С

Е

Ф

Л

О!

 

Цирк – це завжди весело!                                                (Слайд 4)

- Отже, квитки придбано.

- Порахуйте кількість букв у І слові. (4 букви)

- У ІІ слові. (2 букви)

- У ІІІ слові. (6 букв)

- У ІV слові. (6 букв)

Тож  програму будемо переглядати у  ІV секторі, на ІІ  і VІ ряду, 6 циркових номерів.

ІV. Оголошення мети уроку.

  • Гадаю, протягом уроку будете весело й активно працювати:

виразно читати, правильно рахувати, фантазувати, логічно міркувати, про природу цікаве пізнавати та високий рівень поведінки й спілкування  тримати.

VІ. Закріплення вивченого матеріалу.

  • 1. І так, циркове шоу починається.

Конферансьє з вами радісно вітається.

І пропонує визначити, з яких геометричних фігур він складається.

2. Удосконалення обчислювальних навичок .

На арену раді запросити умільця м'ячами жонглювати,

 а вам швидко приклади обчислити та з відповідями з'єднати.

(Робота з індивідуальними картками)                                  (Слайд 5)

 3.Обчислення прикладу «цікавої математики»

– З веселим номером артист бажає виступати,

але вам необхідно незвичайний приклад розв'язати.

Клас – ас + оса – са + удав - дав  + н = КЛОУН                    (Слайд 6)

Клоун нас завжди веселить й смішить.

А зараз вірш-жарти пропонує закінчить.

 

            VII. Виконання веселої руханки. «Роби разом з нами» (Відео)

4.Робота над задачею.                                                                                                      Наступні артисти будуть виступати й кіньми керувати,

трюки з ними демонструвати.

Вони відомі дітворі складним словом … (Берейтори)

  • До виступу коневі у діжці було 7 л води налито. Вони 7 л випили. А після виступу скільки літрів води залишилося випити?

(Визначення карткою виду задачі)                                             (Слайд 7)

 

 

VII. Динамічна фізкультхвилинка                                           (Слайд 8)                                 

5. Далі запрошують на арену найбільшого циркового звіра виступати.

А він пропонує веселковий текст складати та цікавий світ природи пізнати                                                                            (Слайди 9-14)        6.-Діти,  погляньте :

  • Літають, але не птахи.

Висоти не бояться.

Під куполами обертаються ,

На землю повертаються.

Хто це? Можете впізнати.

Це ж….. (повітряні акробати)

  • У нас незвичайні акробати. Сірники!
  • Якщо 1 сірник перемістити,

То зможете рівність відновити. (Перегляд відеоролика)   (Слайд 15- 16)

(6 – 4 = 2)

  • 7. Ось китайський маг «Танграм» пропонує пофантазувати,

та фокус нам показати. (Учні з 7 геометричних фігур складають циркового звіра.)                                                                     (Слайд 17)

IX. Підсумок уроку . Рефлексія.

  • Сподіваюсь, що циркову програму весело переглядали й

цікаво працювали .

  • Надійшов час усе підсумувати та сенкан складати.                 (Слайд 18)
  1. Цирк.
  2. Веселий, феєричний.
  3. Розважає, смішить, захоплює.
  4. Ми любимо  відвідувати його.
  5. Шапіто.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 липня 2018
Переглядів
1245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку