Тема дня Б. Грінченко « На волю»
Автор: Данкіна Ірина Олександрівна
Мова і читання |
Математика |
Я досліджую світ |
Мистецтво |
1.Робота з скоромовкою. Піктограми, щоб краще запам’ятати. (Додаток1)
2.Читання вірша з поступовим підсиленням голосу (пошепки…дуже голосно) ( Додаток2) 3. Зберемо тільки весняні слова до кишені. ( Додаток 3)
4 Позначимо смайлами настрій пташечки на початку і в кінці вірша.Поясніть від чого залежить настрій. ( Додаток 4)
3. Сенкан «Весна» (Додаток 5)
|
1.Математичний диктант (правильні відповіді слово – «весна») Додаток 6
2 Повторення одиниць маси та довжини. ( розміри пташок, що прилітають першими) ( Додаток 7)
3. Задачі на різницеве порівняння про пташок (Додаток 7)
4. Гра «Допоможи пташечці» — Який знак загубився? Біля дошки — три команди. (Додаток 8)
|
1.Загадки про весняні місяці (Додаток 9)
2. Гра « Добери загальні назви»(додаток 10)
3. Ознаки весни у живій та неживій природі. Робота в групах. (додаток 11)
4. Дослідження. Яких пташок називають вісниками весни? |
1. Групова робота Створення коллажу « Воля-найкращий подарунок»
2. Слухання фрагменту П. І. Чайковського « Пори року»
3.Розучування весняних закличок.(додаток 12)
4. Виготовлення фігур птахів за схемою у техніці ори гамі (Додаток 13)
|
Додаток1.
Килимом зеленим зазеленіли поля.
Додаток2
НА ВОЛЮ!
Похнюпилась сумно у клітці пташина,
До клітки припала дівчатко-дитина.
«Чого ти, пташино, такая сумна?
Дивися: надворі весела весна;
І небо сіяє, і ліс зеленіє,
Лука, квітоньками убрана, леліє,
І співом пташиним дзвенить увесь гай, —
Радій же, пташинко, весні і співай!»
І пташка неначе слова зрозуміла:
Ураз розгорнула маленькії крила
І битись об клітку грудьми почала,
І рвалась туди, де весна зацвіла.
І билась так довго, так тяжко об грати,
Що стала дитину журба обнімати
І клітку вона одчинила тісну:
«Лети, і на волі вітай ти весну!».
І пташка зника серед лук і гаїв
І голосно чуть її радісний спів:
Співає вона з-під ясної блакиті,
Що воля — найбільше добро на цім світі.
Додаток3
Мовна кишеня весни.
- Зберімо її для весни. Називайте тільки весняні слова. (Сонечко — яскраве, святкове, радісне, приємне, ласкаве. Бурульки — сумні, схудлі, плакси, заслаблі. Струмочки - дзвінкі, говірливі, прозорі. Травичка - молода, зелена, духмяна).
Додаток 4
Додаток 6
Математичний диктант
Знайдіть різницю чисел 12 і 7 В
Суму чисел 5 і 6 зменшити на 4 Е
Від 15 відняти 5 С
Число 17 зменшити на 5 Н
Перший доданок – 4, другий доданок – 3, третій доданок – 3. Чому буде дорівнювати сума? А
Додаток 7
Повторення одиниць маси та довжини.
Вага – 100г Вага – 27 г
Розмір – 22см Розмір – 15 см
Яка пташка важча?
Яка менша за розміром?
На скільки ластівка менша від шпака?
Додаток 8
Додаток 9
Ще вітер зимовий з дощем гуде,
Ще сніг острівками блищить де-не-де
Береза сережки свої розпукає .
Чи ви здогадались , коли це буває ? (Березень)
Вже пташки вернулися в наш край .
Про весну співають поле і гай .
Ніжаться на сонці трави і квіти.
Вже настав ласкавий місяць … (Квітень )
А в цім місяці підряд
Маємо багато свят.
Зеленіють буйно трави ,
То іде веселий …(Травень )
Додаток 10
Додаток 11
Попрацюємо в групах. Вам потрібно серед запропонованих явищ природи вибрати лише ті, які властиві весні.
1 група
2 група
3 група
4 група
5 група
6 група
( Після опрацювання завдань у групах, діти прикріплюють стікери)
Додаток 12
Я беру пташку , дивлюся у віконце , піднімаю пташку вгору до весняного
Сонечка , до неба блакитного.
Весно , весно , красна !
Прийди , весно , з радістю ,
З великою милістю !!! (2 рази )
Я беру пташку , дивлюся у віконце , піднімаю пташку вгору до весняного
Сонечка , до неба блакитного.
Весно , весно , красна !
Прийди , весно , з радістю ,
З великою милістю !!! (2 рази )