Інтегрований урок для 4 класу на тему " Узагальнення знань про нумерацію багатоцифрових чисел. Вітаміни та їх значення для здоров'я. Народні промисли, звичаї українського народу"

Про матеріал

Інтегрований урок , який я провела у 4 класу присвячений математичній ярмарці на тему "Узагальнення знань про нумерацію багатоцифрових чисел.

Вітаміни та їх значення для здоров'я.

Народні промисли, звичаї і пісня українського народу."

Перегляд файлу

 

  ЗОШ І-ІІІ ступенів села Постолівка

 

 

 

 

         Інтегрований урок

    Математичний ярмарок

  (4 клас)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: вчитель поч. класів
         Сіньковська З.В.

 

 

   Тема.    Узагальнення знань про нумерацію багатоцифрових чисел.
                  Вітаміни та їх значення для здоров’я.    
                 Народні промисли,  звичаї і пісня українського народу.

Мета .  Вдосконалювати навички усних обчислень; нумерації багатоцифрових чисел; вчити дітей логічно мислити,працювати в парах; удосконалювати навички здорового харчування; виховувати любов до праці, до природи і до всього свого рідного.

Тип уроку. Інтегрований.

Обладнання: бублики, яблука,картки з ілюстраціями,глиняний посуд, цибуля, часник, гарбуз, ноутбук.

    Хід уроку

І. Організаційна частина.
(звучить музика «Ярмарок»)

- Увага! Увага! Спішіть, поспішайте.
Господарі й гості – глядіть, не минайте
На ярмарку прошу, гуртом, поодинці.
Чекають на вас там чудові гостинці!

- На ярмарку нашім веселім, багатім
Є чим дивувати і є що придбати!
На ярмарок прошу заходить до нас
Чекають завдання цікаві для вас.

Вчитель. А що таке ярмарок?
(діти )

Вчитель. Ярмарок – це торг, який влаштовують регулярно в певну пору року і певні місяці для продажу і купівлі товару.

- Скільки людей поспішають на ярмарок, сюди летять на літаках, їдуть на поїздах, машинах. А колись в далекі часи з’їжджалися на возах запряжених кіньми або волами.

- Тож давайте ми з вами подамося на ярмарок. Щось купимо, щось продамо, повеселимось, та розуму наберемось!

Вчитель. Ви знаєте, для того щоб щось купити треба гроші, але нам вони сьогодні непотрібні. Замість грошей будуть ваші знання. А за товар який ви купуєте своїми знаннями ви отримаєте сертифікат знань у вигляді клаптика паперу, який подарує в кінці уроку солодкий сюрприз.

- На сьогоднішньому уроці ми будемо працювати в парах.

1 Завдання.( Усний рахунок.)
Бублики купуйте , продавця шануйте!
Дірка від бублика дам за п’ятак!
А як обчислити – можу й за так!
(До бубликів прикріпленні карточки з прикладами)

520 × 10=5200
950 × 100=95000
735 × 1000=735000
3856 × 10=38560

54000/9000=6

360/40=9

 

2 Завдання.( Розв’язування задач)
Ящиків із яблуками не залишайте,
Які до смаку вам такі вибирайте,
Сортів так багато – усі вони різні,
Ось яблука рясні,- ось яблука пізні!

Вчитель. Складаємо і розв’язуємо задачі про яблука.

У підвалі було 6 ящиків ранніх яблук по 40 кг в кожному і 5 ящиків пізніх яблук по 60 кг. Скільки всього кг яблук було у підвалі.

6 ящ. – по 40 кг - ранніх       ?, кг яблук
5 ящ. по 60 кг – пізніх

  1. 6 × 40 = 240 (кг) – ранніх яблук
  2. 5 × 60 = 300 (кг) – пізніх яблук
  3. 240 + 300= 540 (кг)

Відповідь: 540 кг яблук було на складі.

Фізкультхвилинка.
-Діти, а що за ярмарок без пісень і танців? Нумо до танцю.

Гей музики награвайте,
Та від нас не відступайте.
Хай притупне каблучок,
Ми танцюєм гопачок.
(Учні танцюють)

3 Завдання. (Іде дівчина, несе окуня. Співає «Ой я молода на базар ходила»)

Вчитель. Гарненький окунь. Купили рибу?
- Скільки важить риба яку ви купили?( 6 кг)
-А скільки будуть важити 10 таких окунів? (60 кг)
-А 100 окунів? (600кг)

4 Завдання.
- Продається цибуля!
Пекуча й солодка!
Гарні ліки від застуди 12 гривень віночок!

Вчитель. У мене є 25 грн, то скільки я можу купити на ці гроші?
25 ÷ 12 = 2(в) ( 1 грн ост)
-А часнику хочете? 25 грн віночок!
- Скільки віночків можна купити за 75 грн ?
75 ÷ 25 = 3 (в)
Вчитель. Так діти це справжні ліки від застуди. Цибуля і часник – це вітаміни для нашого здоров’я.

5 Завдання.
Вчитель. Царівна математика пропонує купити щось самостійно на  ярмарку. Адже ви знаєте, що на ярмарку продається дуже всього багато. А особливо восени. Осінь щедра пора року і цьогоріч вона багата на плоди, зернові культури і не тільки.  На ярмарку продається ще багато живності: корови, кози, кури, гуси, свині, різні звірята. І дуже багато різноманітних виробів майстрів.

-У вас на партах листочки.
- Яка геометрична фігура на них зображена?(коло)
- Спробуйте оживити коло в якихось плодах, звірах чи інших предметах. Домалювати до кола щоб вийшло те, що ви хотіли б купити, а ми виберемо хто краще намалював.

6 Завдання.
Приходьте сюди дорогі господині.
Та виберіть посуд всій ваші родині.
Тут ложки і миски і всякі горнятка.
Макітру купіть щоб натерти вам маку.
І глек щоби пити смачне молоко.
(Глечик, горщик, макітра, ложки)

Вчитель. Горщик або горнятко – глиняний посуд у якому варили їжу.
Макітра – велика глиняна посудина у вигляді глибокої миски для розтирання маку та іншої їжі.
Глек – висока, кругла, глиняна посудина, в яку наливали молоко, узвар.
- Може купити той, хто виконав завдання які знаходяться в посудин.

Ребуси.
7 ’ я (сім’я)
3 зуб (тризуб)
пі 2 л (підвал)
ві 3 на (вітрина)
100лиця (столиця)
При 5 (Прип’ять)
р 1 а (родина)

Вчитель. Я бачу що все продано і забрані всі сертифікати знань. Давайте подивимось чи багато у нас знань. Кожен бере свій сертифікат. На ньому написана цифра. В кого перша підходимо і прикріплюємо до дошки по порядку, тоді подивимося, що у нас вийшло. (глечик)
- Сьогодні ви вторгували повний глечик знань.

 

 

Підсумок уроку.
Вчитель. Діти, дивіться лишився гарбуз не проданий. Давайте купимо і зваримо з нього кашу.  Адже гарбузова каша дуже смачна і корисна, має багато вітамінів. (Беремо гарбуз витягуємо листочок. А там пише: «Солодкий приз за знання учням 4 класу»
- Сподобався вам урок?
-А приз?


- На доброму ярмарку ми побували.
Одні продавали, другі купували.
Співали, сміялись і жартували
На цьому слові бувайте здорові.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Прокопова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
13 лютого 2018
Переглядів
897
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку