Конспект уроку з математики ": Закріплення вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії, розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на зустрічний рух."

Про матеріал

Удосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії, розв'язувати задачі на зустрічний рух, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів та виховувати любов до людей.

Перегляд файлу

Тема: Закріплювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії, розв’язувати рівняння. Вчити учнів розв’язувати задачі на зустрічний рух

Мета: удосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії, розв'язувати задачі на зустрічний рух, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів та виховувати любов до людей.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Визначити з яким настроєм діти прийшли на урок

ІІ. Перевірка домашнього завдання

  • Які запитання виникли при виконанні домашнього завдання?
  • На скільки дій задача? Яка в ній відповідь?

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Сьогодні я пропоную подорож по цікавій країні «Математика». Дуже давно мореплавці відкривали нові землі. Ми теж попливемо на зустріч пригодам.

Перед нами карта нашої подорожі. Ось корабель, на якому ми попливемо. У кожної команди мандрівників повинен бути капітан. Наш капітан Данило сидить за першою партою. Він перевіряє правильність вашої відповіді й дає вам кружечок: зелений – відповідь правильна, червоний- не правильна. У кінці уроку, враховуючи ваші кружечки, я назву вашу оцінку.

1.Маршрут лежить до берегів Північної Америки. Там живе папуга Кеша. Від нього вам завдання.

Графічний диктант.

2. Вирушаємо до берегів Південної Америки. І тут нас зустрічає пелікан Гоша.

Математична розмальовка.

3.Далі наш шлях веде нас до берегів Африки. Там у лісах живуть мави,а у водах ріки Ніл плавають крокодили. Щоб безпечно пройти  лісами й пропливти рікою, розв яжемо задачу.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

4.Тепер ми пливемо до берегів Індії. Там живе слоненятко Амат. Воно навчилося добре виконувати фізичні вправи. А вам  пропонує вчитись розв язувати задачі.

Повертаємось до берегів Азії. Тигренятко Аматі приніс вам завдання.

  • Повернулись ми назад, але нової землі так і не побачили. Але коли ми були в подорожі нам надійшла посилка.
  • Що ж ми тут бачимо? Наша школа. Ось нова земля-земля незвіданих знань, які ви будете здобувати протягом навчання. Бажаю Вам вчитись добре і стати справжніми творцями нового світу.

V. Підсумок уроку

- Чи сподобалась вам наша подорож?

- Що найбільше вам сподобалося в подорожі?

- У кого найбільше кружечків?(Виставляння оцінок)

Домашнє завдання

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 лютого 2018
Переглядів
807
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку