Удосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії, розв'язувати задачі на зустрічний рух, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів та виховувати любов до людей.
Тема: Закріплювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії, розв’язувати рівняння. Вчити учнів розв’язувати задачі на зустрічний рух
Мета: удосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії, розв'язувати задачі на зустрічний рух, вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів та виховувати любов до людей.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Визначити з яким настроєм діти прийшли на урок
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Перед нами карта нашої подорожі. Ось корабель, на якому ми попливемо. У кожної команди мандрівників повинен бути капітан. Наш капітан Данило сидить за першою партою. Він перевіряє правильність вашої відповіді й дає вам кружечок: зелений – відповідь правильна, червоний- не правильна. У кінці уроку, враховуючи ваші кружечки, я назву вашу оцінку.
1.Маршрут лежить до берегів Північної Америки. Там живе папуга Кеша. Від нього вам завдання.
Графічний диктант.
2. Вирушаємо до берегів Південної Америки. І тут нас зустрічає пелікан Гоша.
Математична розмальовка.
3.Далі наш шлях веде нас до берегів Африки. Там у лісах живуть мави,а у водах ріки Ніл плавають крокодили. Щоб безпечно пройти лісами й пропливти рікою, розв яжемо задачу.
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
4.Тепер ми пливемо до берегів Індії. Там живе слоненятко Амат. Воно навчилося добре виконувати фізичні вправи. А вам пропонує вчитись розв язувати задачі.
Повертаємось до берегів Азії. Тигренятко Аматі приніс вам завдання.
V. Підсумок уроку
- Чи сподобалась вам наша подорож?
- Що найбільше вам сподобалося в подорожі?
- У кого найбільше кружечків?(Виставляння оцінок)
Домашнє завдання