Інтегрований урок
математика , я досліджує світ
Тема: Тест як ефективний засіб контролю
Мета:
Математика:
повторити і закріпити вивчений матеріал;
удосконалити знання про багато цифрові та дробові числа;
перевірити вміння застосовувати математичні знання при розв’язання задач здорова мета задачі на рух;
узагальнити уміння розв’язання виразів;
Я досліджую світ:
більше дізнатися про життя і користь комах, підкреслити важливість бджіл для світового еко-балансу і підтримки «здоров’я» планети, вміло поєднувати математичні обрахунки з оточуючим світом;
розвивати математичні уміння та навички, логічне мислення, пізнавальну активність та мінливість, пам’ять, увагу, мистецькі здібності;
виховувати дружні відносини, взаємодопомогу та повагу, любов до рідного краю, бережне ставлення до природи.
Обладнання: друкований зошит з тестами, геометричний матеріал, схеми до задач.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо привітне!
Доброго ранку, в небі пташки!
Доброго ранку, весняні квітки!
Доброго ранку, люди привітні!
Ми всім бажаємо, щоб посмішки квітли!
ІІ. Оголошення теми і мети уроку
ІІІ. Актуалізації опірних знань
Сьогодні на уроці математики ми зможемо вміло використати свої знання та систематизувати їх.
-- Цілеспрямування .
-- Що ви очікуєте від цього уроку? (відповіді учнів)
У нас сьогодні незвичайний урок, а урок цікавинка, бо сьогодні ми більше дізнаємось про комах, які виробляють таку їжу, що її може їсти людина. Вони мають свій спосіб життя, але бджолярі уміють спостерігати за ними, допомагати їм та надлишок меду забирати. Про них нам варто знати більше, бо вони дуже добрі математики.
1. Усний рахунок
Той розпочнемо з усного рахунку.
320 : 40 50 × 40
720 : 80 1000 × 6
140 : 20 23 × 20
5000 : 5000 45 × 100
850 : 5 60 × 20
200 : 25 50 × 50
1000 : 100 25 × 20
200 : 20 55 × 20
2) Поділ дітей на команди
МЕДОВІ БДЖОЛИ та БДЖОЛИ ОХОРОНЦІ
Вибір капітанів команди.
Шановні учні, сьогодні ми виконуємо роботу бджілок. У вас є бейжики і назва кожної бджілки, також є намальована дерев’яна діжка, на який ви вкажете, скільки меду ви зібрали.
IV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу
Перша важлива робота це тести. Відкрийте друковані зошити для діагностичних робіт видавництво «Навчальна книга – Богдан» Тернопіль Н.О.Будна.
- Вкажіть дату написання. Виконуємо завдання, до задач є намальовані схеми, які допоможуть краще зрозуміти умову задачі.
1) Діагностична робота
Час підтримки
2) Самооцінка
Ви виконали роботу. Перевіримо її самостійно. Гляньте на дошці є зразок правильно зробленої діагностичної роботи з двох варіантів, а окремо вказано, які ви можете оцінити її.
Правильно виконане завдання записуємо на 1-й дошці 2 кг меду, а частково виконане – 1 кг. На вашій діжці є 7 дощечок і завдань 7, то на кожній ви маєте вказати результат виконаної роботи, коли робота не виконана або неправильно зроблена ставите прочерк (риску).
- Зверху на діжці вкажіть скільки принесли кілограм меду для вашої команди.
- Капітани записують результат цілої команди.
3) Фізкультхвилинка «Бджілка Ляля»
Я - весела і старанна бджілонька,
Всім відома і цікава комашка,
Опускаю хоботок, поїдаю весь пилок,
Працьовита і кмітлива Бджілка Ляля я!
Приспів:
Жу-жу-жу-жу! Я квіточку люблю! |
Жу-жу-жу-жу! Із медом я дружу! |
Жу-жу-жу-жу! Я літечко люблю! |
Жу-жу-жу-жу! До сонечка лечу! | (2)
4) Цікаві факти про життя бджіл
Кожен учень по черзі від різних команд розказує цікаві факти про комах.
5) Логічні задачі
Кожна команда слухає відео і вказує відповіді. В кінці самі перевіряють свої відповіді і вказують скільки команд зібрала за задачі кілограм меду. Правильна відповідь 0,5 кг меду.
6) Математична розмальовка
У кожної команди є аркуш із малюнком, який намальований простим олівцем на ньому вказаний математичні приклади. Коли учні усно їх розв’язують, то дізнаються, як можна замалювати його.
Колективна робота учнів над малюнком.
За найбільш замальовану роботу - 5 кг меду, а менш – 3 кг .
V. Підсумок уроку
Сьогодні на уроці ми повторювали вивчений матеріал.
Підводимо підсумки роботи команди.