19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Інтегрований урок математики і природознавства "Карпати. Розв᾽язування прикладів і задач".

Про матеріал
Інтегрований урок математики і природознавства вчителя початкових класів Богдюк Оксани Вікторівни "Карпати. Розв᾽язування прикладів і задач".4 клас
Перегляд файлу

Інтегрований урок. Математика і природознавство.

Тема. Карпати. Розвязування прикладів і задач.

Мета: Формувати в учнів поняття «гори», уявлення про зміну рослинного і тваринного світу від підніжжя до вершин; закріплювати вміння виконувати дії з багатоцифровими числами, розвязувати задачі на різницеве порівняння; розвивати просторове уявлення, пізнавальний інтерес; виховувати, бережливе ставлення до природи, розкривати екологічну, практичну, естетичну цінність природи.

Обладнання: ілюстрації до теми «Карпати», таблиці «Рослини лісу», індивідуальні картки.

                                            Хід уроку

І. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми з вами вирушимо в подорож по нашій рідній країні. Побачимо прекрасні незнайомі місця та перевіримо, як ви навчились виконувати дії з багатоцифровими числами. Щоб подорожувати, нам потрібен транспорт. Яким саме видом транспорту ми скористаємось, ви дізнаєтесь, коли розвяжете вираз:

                   10000 – 604 x 5 – 910 =…

35111                           6070                              4894

поїзд                             літак                              автобус

- Отже, полетимо літаком.

Літак летить над нашою Україною. Які природні зони ми вже вивчили?

(Лісостеп, степ, мішані ліси – учні показують на карті України)

- А зараз розвяжіть рівняння і дізнаєтесь, куди ми потрапимо сьогодні.

х– 954049 = 485803

Шифрограма

к

и

р

а

т

а

п

1

2

3

4

5

8

9

 

ІІ. Робота над новим матеріалом

1. Робота з картою.

Розповідь про утворення гір. Підручник з природознавства – 1 абзац.

- Що дізнались про гори Карпати?

2. «Сходинки».

- Виконайте дії, назвіть, які рослини ростуть на цій території.

 

                                                            + 300

                                         - 3720

                                       

                         × 4

   625 : 5

 

3. Робота з підручником природознавство – 2 абзац.

- Яка найвища вершина Карпат?

4. Робота над задачею.

Висота Говерли – 2061 м, а висота найвищої вершини Кримських гір – 840 м. На скільки метрів Говерла вища?

5. Розгляд ілюстрацій рослин, гербарію.

Повідомлення учнів про флору Карпат. Додаток.

6. Робота над задачею.

Щоб зберегти всю цю красу, про яку нам розповіли діти, школярі допомагають дорослим насаджувати дерева і охороняють їх.

Школярі посадили 156 дубів, а грабів – у 3 рази менше, а сосен стільки, скільки дубів і грабів разом. Скільки всього дерев посадили школярі?

7. Тваринний світ Карпат.

Учні читають 4 абзац підручника, вчитель демонструє їм ілюстрації тварин.

- Назвіть тварин, які вам найбільше запамятались.

- Яку рибу розводять в гірських озерах?

- Хто перший розвяже ці вирази, той більше наловить форелі.

По варіантах

25073 – (785+7453)                                  49507 – (4305 – 947)

8. Робота з підручником.

Читання останнього абзацу.

- Чим займаються люди в Карпатах?

9. Задача.

За день туристи пройшли пішки 2 години, автобусом їхали 3 години. Пішки вони рухались зі швидкістю 4 км\год, автобусом їхали зі швидкістю 45 км\год. Який шлях подолали туристи за день?

10. Кросворд «Карпати».

1) Найвища вершина Карпат.

2) Друга назва озера «Морське око».

3) Інша назва гірських луків.

4) Річка, яка в сиву давнину стерла дні на піску.

5) Назва державного заповідника, створеного в 1968 році у Закарпатській області.

11. Робота на індивідуальних картках.

- Намалюйте, як змінюється природа гір від підніжжя до вершини.

ІІІ. Підсумок уроку

- Чи сподобалась вам наша подорож?

- Яке завдання було найцікавішим?

- Коли у вас виникали труднощі?

ІV. Домашнє завдання

З математики: на вибір №670, 671.

З природознавства: с.80-83.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Богдюк Оксана
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 червня
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку