23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Інтегрований урок (ТЕО+СЗО) 1 клас Тема. Дружний клас (виготовлення спільного виробу)

Про матеріал

Розробка інтегрованого уроку (ТЕО+СЗО). Урок №2. 1 клас Тема. Дружний клас (виготовлення спільного виробу)

Очікувані результати:

- планує послідовність технологічних операцій з допомогою дорослих (використання технологічних карт) [2 ТЕО 1-1.1-2]

- створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу [2 ТЕО 1-1.4-4];

- дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею та ножиць) [2 ТЕО 2-4.3-1];

- організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих [2 ТЕО 2-4.3-2]

- прогнозує, яким має бути виріб [2 ТЕО 1-1.1-1];

- дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях [2 СЗО 3-1.4-6];

- підтримує та приймає інших [2 СЗО 2-1.2-2];

- описує свої почуття в різних ситуаціях [2 СЗО 2-2.2-4];

Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________              Інтегрований урок 1  клас

 

Тема. Дружний клас (виготовлення спільного виробу)

Мета: сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування; виробляти

вміння поводження у класному колективі; розвивати у дітей потребу спілкуватися і підтримувати товариські відносини у класі; формувати вміння працювати колективно, вчити розподіляти обов’язки під час командної роботи; формувати навички роботи з папером та клеєм;  виховувати ввічливість, тактовність, порядність, повагу і чесність.

Освітні галузі:

  • Технологічна (ТЕО);
  • Соціальна і здоров’язбережувальна (СЗО).

Формувати групи компетентностей:

-Підприємницьку компетентність для проектування власної професійної

діяльності відповідно до своїх схильностей;

-Компетентність спілкування державною мовою для усного та письмового

оперування технологічними поняттями; для правильного використання термінологічного апарату, спілкування під час пояснення навчального матеріалу; популяризувати Конвенції ООН з прав дитини;

- Компетентність загальнокультурної грамотності шляхом ознайомлення з

творами мистецтва та самостійного створення мистецьких творів.

Очікувані результати:

- планує послідовність технологічних операцій з допомогою дорослих (використання технологічних карт) [2 ТЕО 1-1.1-2]

- створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу [2 ТЕО 1-1.4-4];

- дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею та ножиць) [2 ТЕО 2-4.3-1];

- організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих [2 ТЕО 2-4.3-2]

- прогнозує, яким має бути виріб [2 ТЕО 1-1.1-1];

- дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях [2 СЗО 3-1.4-6];

- підтримує та приймає інших [2 СЗО 2-1.2-2];

- описує свої почуття в різних ситуаціях [2 СЗО 2-2.2-4];

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,

відеоматеріали,  кольорові олівці та фломастери.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

 

ІІ. Етап цілепокладання

Слухання та обговорення вірша А. Костецького «Велосипед»


Славкові,

Що з квартири сорок

велосипед

купили вчора.

Він зразу

в двір його потяг.

Прудкого та дзвінкого

Все хизувався ним

і нас не підпускав до нього.

Просив Юрко:

- Ну дай хоч раз

проїду метрів двісті!

А він Юркові:

- Ач який!

Свого купи та їзди.

І я просив.

Та він:

- Моє! -

І нам кататись не дає...

Ну й що, нехай!

А ми зате

разом в кіно ходили,

разом у нашому дворі

співали, скільки сили,

а потім

грали у квача,

аж поки вечір не почавсь.

А що Славко?

Він сам-один

сидів з велосипедом

і вже кататись не хотів.

Отак йому і треба.

- Кому було весело?

- Хто виявився покараним?

- Чому так трапилось?


Сьогодні ми поговоримо про відносини між людьми, про те, як ви ставитесь одне до одного, зокрема про дружбу у класному колективі. Мені дуже хочеться, щоб після цього уроку ви стали уважнішими і щирішими одне до одного.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Бесіда

- Розкажіть, з ким з однокласників ви дружите.

- А хто хоче розповісти про свого друга?

- Що означає слово «дружити»?

- Що означає слово «взаємодія»?

- Як взаємодія може виявлятися у класному колективі?

- Які творчі завдання ви Виконували зі своїми товаришами?

Робота з підручником 

Робото у групах

група 1 — намалювати емблему класу;

група 2 — скласти і написати девіз класу;

група 3 — записати правила, за якими житиме колектив класу.

Презентація робіт у групах

Фізкультхвилинка

Один, два, три, чотири, п'ять —

Час прийшов відпочивать.

Вглиб річок ми поринаємо,

Рибок там спостерігаємо.

Летимо ми в небесах —

Подивись, яка краса!

В лісі йдемо тихо-тихо,

Нікому не зробим лиха.

Зупиніться, роззирніться

І за парти поверніться.

Читання вчителем казки Івана Франка «Ріпка»

Бесіда за прочитаним матеріалом

- Хто посадив ріпку?

- Чи зміг дід самотужки витягти ріпку?

- Хто йому допомагав?

- Чи справді Мишка виявилася такою сильною?

- У чому причина успіху?

- Наведіть приклади ситуацій, коли всім разом вдається вирішити одну справу.

- Що хотіли зробити Лебідь, Щука і Рак?

- Куди кожен із них тягнув хуру?

- Чи вдалося їм витягнути воза?

- У чому ж причина їхнього неуспіху?

- Чи трапляються такі випадки у житті людей? Наведіть приклади.

- Який висновок можна зробити з прочитаної байки?

Інтерактивна вправа «Мікрофон»

- Як ви вважаєте, як мали б поводитись герої байки?

- А що могли б зробити ще герої казки «Ріпка», щоб показати силу колективу?

Гра «Розсипанка»

Учитель. Зберіть і прочитайте прислів'я. Як ви їх розумієте?

Прислів’я роздруковані на різнокольорових листах, а потім розрізані на великі пазли. Діти складають вчитель зачитує

● за, всі, Один, одного, всіх,за.

(Один за всіх, всі за одного.)

● в, Друг,біді, пізнається.

(Друг пізнається в біді.)

● туга, велика, друга. Без, вірного.

(Без вірного друга велика туга.)

● корінням. Дерево, а, друзями, міцне, людина.

(Дерево міцне корінням, а людина - друзями.)

● солі, без, Людина, їжа, друга, що, без.

(Людина без друга, що їжа без солі.)

● каже, Не, правду, той, хто, друг, той, що, а, медом, маже.

(Не той друг,що медом маже, а той,хто правду каже.)

Учитель. Прислів'я, яке вам найбільше сподобалося, запишіть у свій зошит.

Практична робота

  • Сьогодні ми з вами створимо спільний виріб. Це буде дуже гарна аплікація про наш клас, про наші бажання та мрії.

Необхідні матеріали: ватман, клей сухий, фото дітей можна роздруковане на папері, кольорові олівці та фломастери, акварельні фарби.

По центрі на ватмані вчитель малює велике коло і роздає дітям вирізати літери наш клас. В коло приклеюють напис. Далі діти фарбують собі долоньку жовтим кольором і від кола роблять ніби промінчики долоньку. Зверху над долонькою клеється фото дітей, а на краях ватмана можна поклеїти різні малюнки, які дати дітям повирізати зі старих журналів та газет. Про що діти мріють морозиво, ігри, друзі, мультфільми і т. д. Що вони умію дружити, ділитися, вчитися, допомагати.

Техніка безпеки під час роботи з клеєм та ножицями

Картинки по запросу техніка безпеки з ножицями

Картинки по запросу техніка безпеки з клеєм

Можливі варіанти

Картинки по запросу коллаж наш класс

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Музична хвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=w_B1EZs6O64&t=72s

То що таке справжня дружба?

- Чи можна сказати, що наш клас дружний?

- Якщо взяти кожному по сірнику, то ви легко зможете їх переламати. А якщо всі сірники взяти пучечком, то чи зможете його переламати? Отож бажаю і вам бути такими ж міцними.

 

1

 

doc
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку