Інтегрований урок (ТЕО+СЗО) 1 клас Тема. Дружний клас (виготовлення спільного виробу)

Про матеріал

Розробка інтегрованого уроку (ТЕО+СЗО). Урок №2. 1 клас Тема. Дружний клас (виготовлення спільного виробу)

Очікувані результати:

- планує послідовність технологічних операцій з допомогою дорослих (використання технологічних карт) [2 ТЕО 1-1.1-2]

- створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу [2 ТЕО 1-1.4-4];

- дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею та ножиць) [2 ТЕО 2-4.3-1];

- організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих [2 ТЕО 2-4.3-2]

- прогнозує, яким має бути виріб [2 ТЕО 1-1.1-1];

- дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях [2 СЗО 3-1.4-6];

- підтримує та приймає інших [2 СЗО 2-1.2-2];

- описує свої почуття в різних ситуаціях [2 СЗО 2-2.2-4];

Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________              Інтегрований урок 1  клас

 

Тема. Дружний клас (виготовлення спільного виробу)

Мета: сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування; виробляти

вміння поводження у класному колективі; розвивати у дітей потребу спілкуватися і підтримувати товариські відносини у класі; формувати вміння працювати колективно, вчити розподіляти обов’язки під час командної роботи; формувати навички роботи з папером та клеєм;  виховувати ввічливість, тактовність, порядність, повагу і чесність.

Освітні галузі:

  • Технологічна (ТЕО);
  • Соціальна і здоров’язбережувальна (СЗО).

Формувати групи компетентностей:

-Підприємницьку компетентність для проектування власної професійної

діяльності відповідно до своїх схильностей;

-Компетентність спілкування державною мовою для усного та письмового

оперування технологічними поняттями; для правильного використання термінологічного апарату, спілкування під час пояснення навчального матеріалу; популяризувати Конвенції ООН з прав дитини;

- Компетентність загальнокультурної грамотності шляхом ознайомлення з

творами мистецтва та самостійного створення мистецьких творів.

Очікувані результати:

- планує послідовність технологічних операцій з допомогою дорослих (використання технологічних карт) [2 ТЕО 1-1.1-2]

- створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу [2 ТЕО 1-1.4-4];

- дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею та ножиць) [2 ТЕО 2-4.3-1];

- організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих [2 ТЕО 2-4.3-2]

- прогнозує, яким має бути виріб [2 ТЕО 1-1.1-1];

- дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях [2 СЗО 3-1.4-6];

- підтримує та приймає інших [2 СЗО 2-1.2-2];

- описує свої почуття в різних ситуаціях [2 СЗО 2-2.2-4];

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,

відеоматеріали,  кольорові олівці та фломастери.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

 

ІІ. Етап цілепокладання

Слухання та обговорення вірша А. Костецького «Велосипед»


Славкові,

Що з квартири сорок

велосипед

купили вчора.

Він зразу

в двір його потяг.

Прудкого та дзвінкого

Все хизувався ним

і нас не підпускав до нього.

Просив Юрко:

- Ну дай хоч раз

проїду метрів двісті!

А він Юркові:

- Ач який!

Свого купи та їзди.

І я просив.

Та він:

- Моє! -

І нам кататись не дає...

Ну й що, нехай!

А ми зате

разом в кіно ходили,

разом у нашому дворі

співали, скільки сили,

а потім

грали у квача,

аж поки вечір не почавсь.

А що Славко?

Він сам-один

сидів з велосипедом

і вже кататись не хотів.

Отак йому і треба.

- Кому було весело?

- Хто виявився покараним?

- Чому так трапилось?


Сьогодні ми поговоримо про відносини між людьми, про те, як ви ставитесь одне до одного, зокрема про дружбу у класному колективі. Мені дуже хочеться, щоб після цього уроку ви стали уважнішими і щирішими одне до одного.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Бесіда

- Розкажіть, з ким з однокласників ви дружите.

- А хто хоче розповісти про свого друга?

- Що означає слово «дружити»?

- Що означає слово «взаємодія»?

- Як взаємодія може виявлятися у класному колективі?

- Які творчі завдання ви Виконували зі своїми товаришами?

Робота з підручником 

Робото у групах

група 1 — намалювати емблему класу;

група 2 — скласти і написати девіз класу;

група 3 — записати правила, за якими житиме колектив класу.

Презентація робіт у групах

Фізкультхвилинка

Один, два, три, чотири, п'ять —

Час прийшов відпочивать.

Вглиб річок ми поринаємо,

Рибок там спостерігаємо.

Летимо ми в небесах —

Подивись, яка краса!

В лісі йдемо тихо-тихо,

Нікому не зробим лиха.

Зупиніться, роззирніться

І за парти поверніться.

Читання вчителем казки Івана Франка «Ріпка»

Бесіда за прочитаним матеріалом

- Хто посадив ріпку?

- Чи зміг дід самотужки витягти ріпку?

- Хто йому допомагав?

- Чи справді Мишка виявилася такою сильною?

- У чому причина успіху?

- Наведіть приклади ситуацій, коли всім разом вдається вирішити одну справу.

- Що хотіли зробити Лебідь, Щука і Рак?

- Куди кожен із них тягнув хуру?

- Чи вдалося їм витягнути воза?

- У чому ж причина їхнього неуспіху?

- Чи трапляються такі випадки у житті людей? Наведіть приклади.

- Який висновок можна зробити з прочитаної байки?

Інтерактивна вправа «Мікрофон»

- Як ви вважаєте, як мали б поводитись герої байки?

- А що могли б зробити ще герої казки «Ріпка», щоб показати силу колективу?

Гра «Розсипанка»

Учитель. Зберіть і прочитайте прислів'я. Як ви їх розумієте?

Прислів’я роздруковані на різнокольорових листах, а потім розрізані на великі пазли. Діти складають вчитель зачитує

● за, всі, Один, одного, всіх,за.

(Один за всіх, всі за одного.)

● в, Друг,біді, пізнається.

(Друг пізнається в біді.)

● туга, велика, друга. Без, вірного.

(Без вірного друга велика туга.)

● корінням. Дерево, а, друзями, міцне, людина.

(Дерево міцне корінням, а людина - друзями.)

● солі, без, Людина, їжа, друга, що, без.

(Людина без друга, що їжа без солі.)

● каже, Не, правду, той, хто, друг, той, що, а, медом, маже.

(Не той друг,що медом маже, а той,хто правду каже.)

Учитель. Прислів'я, яке вам найбільше сподобалося, запишіть у свій зошит.

Практична робота

  • Сьогодні ми з вами створимо спільний виріб. Це буде дуже гарна аплікація про наш клас, про наші бажання та мрії.

Необхідні матеріали: ватман, клей сухий, фото дітей можна роздруковане на папері, кольорові олівці та фломастери, акварельні фарби.

По центрі на ватмані вчитель малює велике коло і роздає дітям вирізати літери наш клас. В коло приклеюють напис. Далі діти фарбують собі долоньку жовтим кольором і від кола роблять ніби промінчики долоньку. Зверху над долонькою клеється фото дітей, а на краях ватмана можна поклеїти різні малюнки, які дати дітям повирізати зі старих журналів та газет. Про що діти мріють морозиво, ігри, друзі, мультфільми і т. д. Що вони умію дружити, ділитися, вчитися, допомагати.

Техніка безпеки під час роботи з клеєм та ножицями

Картинки по запросу техніка безпеки з ножицями

Картинки по запросу техніка безпеки з клеєм

Можливі варіанти

Картинки по запросу коллаж наш класс

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Музична хвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=w_B1EZs6O64&t=72s

То що таке справжня дружба?

- Чи можна сказати, що наш клас дружний?

- Якщо взяти кожному по сірнику, то ви легко зможете їх переламати. А якщо всі сірники взяти пучечком, то чи зможете його переламати? Отож бажаю і вам бути такими ж міцними.

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Манзюк Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
886
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку