Інтегрований урок у 1 класі "Пригоди з гусачком Гогою"

Про матеріал
Інтегрований урок у 1 класі - це урок навчання грамоти, на якому вивчають букву "ге", та урок "Я досліджую світ", на якому закріпляються знання про різноманітніст тварин, небезпечність грози, правила поводження під час грози. На уроці намагалась ознайомити з буквою "ге" та її звуковим значенням; розвивати вміння читати вголос доступні тексти, слова з вивченими літерами; збагачувати словникового запасу здобувачів освіти; навчати висловлювати свою думку, встановлювати найпростіші взаємозвꞌязки в живій і неживій природі, розрізняти свійських і диких тварин, уважно слухати текст, бути обережним під час грози; взаємодіяти з однокласниками; сприяти розвитку навички порівнювати, робити висновки; сприяти формуванню пізнавальної активності, уяви, сприяти вихованню любові до природи, бажання допомагати тваринам взимку. Використовувала зображення диких і свійських тварин, сюжетні малюнки «Допомога тваринам взимку», гра «Що зайве?», музичну композицію з "Ютуба" - "Гуси-потягусі".
Перегляд файлу

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК У 1 КЛАСІ

Тема. Пригоди з гусачком Гогою

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

Тема. Вимовляю звук [г], вчу букву г - с.4-5

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Тема. Людина і природа. Які бувають тварини? – с.94-95

Мета: ознайомити з буквою г та її звуковим значенням; розвивати вміння читати вголос доступні тексти, слова з вивченими літерами; збагачувати  словникового запасу здобувачів освіти; навчати висловлювати свою думку, встановлювати найпростіші взаємозвꞌязки в живій і неживій природі, розрізняти свійських і диких тварин, уважно слухати текст, бути обережним під час грози; взаємодіяти з однокласниками; сприяти розвитку навички порівнювати, робити висновки; сприяти  формуванню пізнавальної активності, уяви, сприяти вихованню любові до природи, бажання допомагати тваринам взимку

Обладнання: зображення диких і свійських тварин, сюжетні малюнки «Допомога тваринам взимку», гра «Що зайве?»

Тип уроку: вивчення знань, формування вмінь і навичок

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

«Сріблом виблискує зима довкола:

Світиться радістю, гомоном школа,

А ми на урок несемо по сніжинці,

Кожному подаруємо по усмішці.»

ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МОТИВАЦІЯ

– Пропоную вам подорож по світу мови і природи. Сьогодні нашим провідником буде  той, хто…

«білий , як сніг, надутий, як міх

лопатами ходить, а рогом їсть»

- Здогадалися?(гусачок Гога). Що ви про нього знаєте?

Разом із гусачком Гогою ми будемо досліджувати українську мову, вивчимо нову букву, будемо читати і дізнаватися про нове у світі, навчимося бути обережними.

 ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

А) Артикуляційна розминка:

- У країні мови і природи всі вміють гарно  вимовляти звуки, тому налаштуємо свій мовний апарат:

 вправа «Парканчик», вправа «Млинець»

- Гога запрошує вас на пташиний двір.

- Як ви гадаєте, кого побачите і почуєте там?

 Б)Гра «Вимовляймо, як…»

Курка: «Кох!»

Киця: «Няв!»

Каченя: «Ках!»

Щеня: «Гав!»

Кінь: «І-го!»

 Гуска: «Га!»

В) Знайомство з новою буквою г, її місцем у алфавіті

- Вимовте звук улюблений звук гусочки -[г].

- До якої групи звуків віднесете цей звук? Чому?

- У яких словах «ховається» звук [г]? Придивіться – навколо багато слів зі звуком[г]!

- Впіймайте звук[г] у словах і назвіть склад:

* Богдан, Ольга, газета, гарбуз, голова, друг, дорога, голос, гном, гриб, город, магазин, горобина, городина, гірка, магніт

- Подивіться, що це зꞌявилось біля гусочка Гоги?( буква Г)

- На що схожа буква г? Між якими буквами в абетці сховалась буква Г?

* Га-га-га та ге-ге-ге.

Це напевно буква «ге»

Бо вона якраз така,

Наче шия в гусака

- Викладіть на листку А4 з різних матеріалів: фасолі, камінців, жолудів, «цеглинок» букву г. Перетворіть цю літеру на незвичайну тваринку.

- Гусачку сподобалися ваші тваринки.

- До яких груп ви їх віднесете: комах, риб, птахів, звірів? Чому?

Г)Скоромовка- руханка :

- Яких тварин ми почули і наслідували?(свійських)

- Чим свійські тварини відрізняються від диких?

-До якої групи віднесемо горобців?

- Повправляємось у скоромовленні:

«Летів горобчик, сів на стовпчик,
Прибіг хлопчик, утік горобчик.»

ІV. ФІЗХВИЛИНКА «Гуси»

- Гиля, гиля, гусенята,

 до водички до ставка.

Гусенятам любо гратись

 біля татка – гусака.

Я і сам би з ними грався,

 якби гусак той не кусався.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

А)Чистомовка:

- Наш друг-гусачок пропонує вам побути поетами і придумати риму у  чистомовці:

Гу – я малюю… (райдугу)

Гі- у веселки смужки …(довгі)

Ги – пече бабуся …(пироги.)

Га – для любого… (Олега.)

Б) Читання складової таблиці з вивченими літерами на сніжинках

- Подаруємо нашому гостю гарне читання складів і утворимо  з них слова:

Па-пу-га, сні- гу- рі, вів-сян-ки, го-роб-чи-ки, го-лу-би, сой-ки .

- Яке слово «зайве»? Чому?

- Як треба допомагати птахам взимку? Чому це важливо?

В)Гра «Закінчи розповідь»

*Біля годівнички зібралися…

VІ. ФІЗХВИЛИНКА «Гуси - потягусі»

VІІ. ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗНАНЬ

А) Слухання аудіотекста з букваря – с. 5

- Гусачок Гога пропонує вам  впіймати звук [г], порахувати кількість слів з буквою г у вірші Людмили Савчук:

Грім вгорі гримів сердито:

- Нумо, по домівках, діти.

Я з хмаринками біжу,

Несемо страшу грозу.

- Назвіть усі слова зі звуком[г], які запамꞌятали. Скільки їх?( 4 слова)

- Поясніть значення слова «гроза»? Чим небезпечна гроза? Як поводитися під час грози?

Б) Робота над виразністю- вірш «Був на світі грізний Грім»

- Поясніть гусачку вислів: «говірлива Злива»
- Знайдіть в тексті речення до малюнка.

- З якою інтонацією треба читати вірш?

В) Робота з ілюстрацією- с.5

- Роздивіться ілюстрацію.

- Що зображено на них?

- Розкажіть, як змінився пейзаж, якби не було дощу?

VІІІ. ПІДСУМОК УРОКУ- РЕФЛЕКСІЯ

- Чи сподобалося вам на уроці? Чи допоміг вам гусачок? Що запамꞌяталось?

 

 

 

docx
Додано
31 січня 2019
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку