Інтегрований урок з фізичної культури 7 клас

Про матеріал
Матеріал для використання вчителями фізичної культури. Можна використовувати для дітей віком від 12 до 15 років
Перегляд файлу

                                         Інтегрований урок

                                 фізичної культури 7-й клас.

Завдання уроку: 1) виховання в учнів розуміння того, що олімпізм –

                                     це життєва філософія, що звеличує в гармонійне

                                     ціле якості тіла, волі та розуму.

               2) розвивати уявлення про між предметні зв’язки: 

                    геометрія, української мови.

              3) Розвивати кмітливість, спритність, логіку, стимулювати  азарт, інертність.

Інвентар:  гімнастичні палиці, м’ячі, пляшки, геометричні позли, 2     дерев’яних щита, кульки, олівці, папір.

 

Частина

уроку

              Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

1. Шикування в одну шеренгу, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку, інструктаж з правил безпеки під час уроку.

2 хв.

Перевірити самопочуття учнів.

 

2.  Вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС) за 6 с.

30 с.

У нормі-80 уд/хв.

 

3.  Загальнорозвиваючі вправи із скакалкою.

 

 

 

4.   Різновиди ходьби: на носках, руки вперед, на п’ятках, руки вгору, переступаючи через скакалку, у присіді, руки вперед. 

2 хв

У колоні по одному, скакалка складена двічі.

 

5.   Біг обертаючи скакалку.

1 хв.

Довга скакалка, дистанція між учнями 2м.

 

6.   В. п-руки до плечей.

      1-крок лівою, поворот тулуба

       праворуч.

       2-крок правою поворот тулуба

       ліворуч.

1 хв.

 

 

7.    Стрибки на місті із скакалкою.

30 с.

Скакалка довга.

 

8.   Вправи для відновлення дихання.

30 с.

Вдих-носом, видих-ротом.

Основна

Учень 1. Обрати датою проведення

  перших Олімпійських ігор 776 р. до

  н.е. переконав усіх давньогрецький

  математик та філософ Гіпій, який

  жив у 5 ст. до н.е. Він прочитав на

  мармуровій дошці ім’я першого

  олімпійського чемпіона. Це був

  звичайний кухар Коройб-перемо-

жець змагань збігу.

Учень 2. Сам Піфагор брав участь у

   кулачному бою на 58-й Олімпіаді,

  яка проходила в 548 році до н.е.

  Переказують, що через малий зріст

  Піфагора судді не хотіли допускати

  Його до змагань.

Учень 3. Можливо, - заперечив Піфа-

гор, -мій вигляд і не викликає у вас

  довір’я, але я буду наносити удари

  з такою математичною точністью,

  що супернику стане жарко.

Учень 4. І він дотримав свого слова

  став чемпіоном з цього виду спорту

  й утримував цей титул ще на кількох

  Олімпіадах.

Учитель;однак через певні причини на довгі століття Олімпійські ігри були припинені і відродились тільки у 1896р. Ініціатором віродження сучаних Олімпійських ігор є французький громадяньський діяч, педагог, історик, П'єр де Кубертен. Гуманістичні ідеали Олімпізму він висловив у віршованій формі у поетичному творі “Ода спорту”.

Пропоную провести міні–олімпійські ігри.

 Теорема Піфагора має багату історію. За 8 століть до нашої ери вона була відома індійцям під назвою“Правила мотузки”

 

 

 

 

1 Естафета  кут – правила мотузки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 Естафета «мотузяний тетріс»

 

Дві команди шикуються в колони за загальною стартовую лінією. За сигналом учителя перший учасник біжить до фініша і не відриваючи руки креслить мутузкою два два кути і повертається до своєї команди, стає в кінець колони. Другий учасник біжить і знімає мутузку(витирає трикутник). Перемагає команда, яка швидше завершить естафету.

 

Мотузка зв’язана кільцем. За сигналом учителя команди повинні утворити за допомогою мотузки загадану фігуру. Перемагає команда, яка швидше і цікавіше виконає завдання. (Орієнтовний перелік можливих завдань: трикутник, квадрат, коло, прямокутник, зірочка, квітка та ін.)

 

2 Естафета  “Слалом”

Для кожної команди потрібні дві доріжки, одна гладка, друга с фішками для Слалому.

 

Команди стоять у колонах, за сигналом учителя перший учасник біжить до фінішу по гладкій доріжці, а назад біжить оббігаючи фішки “Слалом”.

Перемагає команда, яка швидше завершить естафету.

 

3 Естафета Геометрична

 

Проводять за правилами попередньої естафети. На старті стоїть стілець, на ньому лежить циліндир (кубик) і дві палиці. За сигналом вчителя треба палицями взяти циліндир (кубик) і пронести до фінішу и назад. Невспутивши циліндр (кубик).

 

4 Естафета  Стрибунець

 

Біля старту лежать два мішки і м’яч. За сигналом вчителя треба на кожну ногу одіти мішок, однією рукою тримати мішки, а другою м’яч. Стрибати на двох ногах до фынышу и назад.

 

5 ЕстафетаГеометричний художник

 

На фініші на стільцю лежать геометричні фігури (пазли) і на дожці намальована собака. Перший учасник команди біжить до фінішу і бере один пазл і прикріплюючи магнітом пазл на малюнок, і так вся команда, яка команда швидше і правильно викладе малюнок.

 

6 Естафета Кулачний бій

Тревалість гри 1-2 хв.

До ноги кожного учасника прив’язана кулька. Треба рухатися так, щоб свою кульку захистити, а на кульку соперника наступити. Виграє та команда у якоїзалишитьсябільшикульок.

 

7 Естафета Коликтивний малюнок

 

Командам роздаються оліці і папір. Треба за 2хв. Накреслити геометричні фігури, які були використані на уроці. Виграє та команда, яка швидше і більше накреслить геометричних фігур.

Заключна

1.Шикуапння в колону по одному.

 

 

 

2. Гра карлики та велетні.

 

Учні йдуть по колу у колоні. Коли вчитель каже: “Велетні, учні повинні стати навшпиньки и підняти руки вгору ,коли скаже “Карлики” – присісти, руки за голову. Інтервалміжучнями 1 крок. Учасникякийпомиливсястає в кинець колони.

 

3. Вимірювання ЧИСС за 6С.

До 30С

У нормі – до 90 ут/хв.

 

4. Підбиття підсумків уроку.

 

Визначити команду – переможницю. Відзначити кращих учнів.

 

На завершення уроку запам’ятаємо вірш Піфагора, які мають багато спільного з Oдою спорту” Кубертена!

 

 

 

1)Робилиш те що в майбутньому не засмутить тебе.

2)Не робиніколи того Що не знаєш. Але вчисьусьому, щопотрібно знати і тодібудеш вести спокійнежиття.

3)Не нехтуйздоров’ямсвоготіла. Давай йомувчасноїжу і пиття, і вправиякихвонопотребує.

4)Не заплющуй очей коли хочешспати, не розглянувши усіх своїх вчинків у минулий день!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 лютого 2019
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку