Інтегрований урок з математики "Цифра і число 3" з элементами методу "6 цеглинок" НУШ

Про матеріал

Урок розроблений для1 класу за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Дата  ____________ № _________        Математика 1 клас

 

Тема тижня Моє довкілля       

Тема уроку: Вивчаємо число і цифру 3

Мета тематичного дня:  формувати поняття про число як про кількісну

характеристику класу скінченних еквівалентних множин; актуалізувати вміння порівнювати предметні множини способом складання пар; актуалізувати поняття більше, менше, стільки ж; формувати поняття про число 3; учити співвідносити число предметів і цифру; учити писати цифру 3; формувати поняття про відношення рівності та нерівності, вчити позначати їх знаками «=» і «≠»; ознайомити учнів зі способом утворення числа 3; продовжити формувати поняття про трикутник як многокутник, в якого три вершини й три сторони; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

  •       Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.
  •       Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.
  •       Об'єднує об'єкти навколишнього світу у групу за спільною ознакою.
  •       Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).
  •       Оперує числами в межах 10.
  •       Співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом (до 10).
  •       Порівнює числа до 10.
  •       Встановлює розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову.
  •       Визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації.
  •       Моделює об’єкти навколишнього світу, використовуючи готові геометричні фігури.
  •       Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.
  •       Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми.

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

Інтегруються предмети: математика, образотворче та музичне мистецтво,

природознавство, навчання грамоти.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Казкотерапія.

  • Чи любите ви казки?
  • Які казки ваші улюблені?
  • Розгляньте ілюстрації до картинок. Чи знаєте ви ці казки?
  • Що спільного між ними зображеннями? казками?

Картинки по запросу три поросяКартинки по запросу три горішка для золушки

Похожее изображениеКартинки по запросу золота рибка

Похожее изображениеКартинки по запросу три богатирі

  • Про що розповідається у казках?
  • Чи можуть казки чогось навчити?

 

ІІ. Етап цілепокладання

Картинки по запросу число 3 в казках

Отже, сьогодні ми з вами будемо вивчати цифру 3 та її склад.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Формування поняття про число 3. Позначення числа 3 цифрою.

  • Огляньте наш клас. Що у класі в кількості трьох?

Робота з друкованою цифрою.

Розгляньте друковану цифру 3. На що вона схожа?

Казка про цифри.

В будинку № 3 жили Одиничка, яка любила вирощувати квіти та двієчка, яка дружила з Капітошком і поливала квіти для Одинички, коли та забували це зробити.

Картинки по запросу цифра 1Картинки по запросу цифра 2 png    Картинки по запросу склад числа 3

Поетична хвилинка

Три – щаслива цифра дуже.

Але трохи вона тужить:

- Буква «Зе» на мене схожа – 

Переплутати нас можуть!

Цифра три – то чарівниця,

Невеличка й круглолиця.

Яку казку не візьмеш,

Цифру три завжди знайдеш.

Раз гачок і два гачок,

А між ними - язичок.

Цифра нас зачарувала.

Трійка, ми тебе впізнали.

Валеохвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=c3fxUviMHi0

Робота з рукописною цифрою.

Картинки по запросу цифра 3 писана

Письмова робота

Картинки по запросу цифра 3 прописи

Уважно розгляньте рукописну цифру 3. Визначимо елементи, з яких складається цифра 3.

Пропишіть цифру 3 у повітрі, називаючи вголос її елементи.

Визначення місця числа 3 у натуральному ряді. Способи одержання числа 3.

Полічіть до трьох у прямому порядку та від 3 у зворотному порядку. Число 3 йде безпосередньо за числом 2. Яке число попереднє до числа 3? Як одержати число 3 із попереднього до нього числа 2? Назвіть наступне число до числа 3. Здогадайтеся, як одержати число 3 із наступного до нього числа 4.

Музична пауза.

Давайте послухаємо пісеньку про три білих коня.

https://www.youtube.com/watch?v=nKWlaDLK5Lo

Робота з рахувальним матеріалом.

C:\Users\Admin\Pictures\31_учим цифры_цифра 3_nataliigromaster.jpg

Робота з геометричним матеріалом. Робота з поняття «трикутник»

Метод «6 цеглин»

Завдання:

З 6 цеглинок виготовіть трикутник.

Запитання:

  • Чи важко вам було зробити трикутник?
  • Чи всі трикутники однакові?
  • Чи знаєте ви цього героя?

Картинки по запросу трикуття Похожее изображение

Це Трикуття.

https://www.youtube.com/watch?v=PXoFBnbtAJg

https://novashkola.ua/1-klas/matematika-1-klas/urok-06/

Отже, що ми дізналися про трикутник?

Творча хвилинка

Давайте спробуємо намалювати Трикуття.

Метод «Доміно»

Намалюйте крапки в нижніх частинах так само, як вони намальовані у верхніх.

Можна виготовити пусті доміно і щоб діти проклеювали на них за малюнком горошинки пластиліну, і у верхніх за зразком і аналогічно у нижніх.

Картинки по запросу завдання з цифрою  3

Цікаві завдання

Розфарбуйте три гриби жовтим кольором, а решту коричневим.

Картинки по запросу завдання з цифрою  3

Знайдіть та розфарбуйте цифру 3.

Картинки по запросу завдання з цифрою  3

Робота за підручником.

Творча хвилинка.

Запам’ятайте, який колір має кожна цифра і розфарбуйте малюнок.

1 – червоний, 2 – синій, 3 – жовтий.

Картинки по запросу завдання з цифрою  3

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

  • Що вивчили на уроці?
  • Що вам сподобалося?
  • Чого ви навчилися?

 

В роботі використані матеріали:

https://naurok.com.ua/naturalni-chisla-prezentaciya-do-uroku-matematiki-u-5-klasi-27180.html

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 липня 2018
Переглядів
8446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку