Інтегрований урок з математики "Цифра і число 5" з елементами методу "6 цеглинок" НУШ

Про матеріал

Урок розроблений для1 класу за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Дата  ____________ № _________        Математика 1 клас

 

Тема тижня Моє довкілля        

Тема уроку: Вивчаємо число і цифру 5

Мета тематичного дня:  формувати поняття про число як про кількісну

характеристику класу скінченних еквівалентних множин; актуалізувати вміння порівнювати предметні множини способом складання пар; актуалізувати поняття більше, менше, стільки ж; формувати поняття про число 5; учити співвідносити число предметів і цифру; учити писати цифру 5; формувати поняття про відношення рівності та нерівності, вчити позначати їх знаками «=» і «≠»; ознайомити учнів зі способом утворення числа 5; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння; актуалізувати й закріпити поняття ближче, далі.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

  •       Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу.
  •       Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками.
  •       Об'єднує об'єкти навколишнього світу у групу за спільною ознакою.
  •       Відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо).
  •       Оперує числами в межах 10.
  •       Співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом (до 10).
  •       Порівнює числа до 10.
  •       Встановлює розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо), використовуючи математичну мову.
  •       Визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації.
  •       Моделює об’єкти навколишнього світу, використовуючи готові геометричні фігури.
  •       Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію.
  •       Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми.

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали, яблука.

Інтегруються предмети: математика, образотворче та музичне мистецтво,

природознавство.

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

- Візьміть папір на обведіть на ньому свою руку. Скільки пальчиків на вашій руці?

В кожної дитини на парті сховано яблуко в мішечок.

  •       У вас в мішечках щось є спробуйте відчути на дотик, що це, якої форми? Відповіді дітей
  •       Що допомогло визначити предмет у мішечку? Дотик
  •       Тепер не дістаючи з мішечка наш предмет понюхайте його? Що нагадує вам цей запах?
  •       Що допомогло вам визначити запах? Ніс
  •       Закрийте очі та послухайте пісеньку.

https://www.youtube.com/watch?v=vfk8C2b9mkI

  •       Про що пісня? Що допомогло вам про це дізнатися? Вуха
  •       Тепер витягніть з мішечка предмети чи правильно ви його вгадали?
  •       Роздивіться ваше яблуко? Чи всі яблука однакові? Чим вони відрізняються? Кольором, формою, розміром
  •       Що допомогло вам визначити це все? Очі
  •       А тепер скуштуйте яблука на смак? Який смак у ваших яблук? Відповіді учнів
  •       Що допомогло вам про це дізнатися? Язик
  •       Тепер на своїй намальованій руці наклейте 5 органів чуття.

Похожее изображение

 

ІІ. Етап цілепокладання

Вивчаємо п’ять органів чуття

Сьогодні наш урок про цифру 5 та органи чуття людини.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Казка про цифри

В будинку № 5 жила сім’я, яка складалася з мами, тата і двох діток.

Картинки по запросу цифра 2 png цифра 3 - Татьяна Петровна ПисаревскаяКартинки по запросу цифра 2 png Цифра 4 - Татьяна Петровна Писаревская

Формування поняття про число 5. Позначення числа 5 цифрою.

Визначення місця числа 5 у натуральному ряді. Способи одержання числа 5.

Полічіть числа 1–5 у прямому та зворотному порядках. Число 5 йде безпосередньо за числом 4. Як одержати число 5 із попереднього до нього числа 4? Назвіть наступне число до числа 5. Як одержати 5 із наступного до нього числа 6?

Робота з друкованою цифрою.

Розгляньте друковану цифру 5. На що вона схожа?

Похожее изображениеКартинки по запросу цифра 5 на що схожа

Поетична хвилинка

П’ять – мов гак

На автокрані,

Що вантаж

Підносить плавно.

Ось п’ятірка жартівлива,

Діток всіх розвеселила.

Як на хвостик повернеться,

В цифру два враз обернеться.

Валеохвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=c3fxUviMHi0

Робота з рукописною цифрою.

Картинки по запросу цифра 5 писана

Письмова робота

Картинки по запросу цифра 5 прописи

Уважно розгляньте рукописну цифру 5. Визначимо елементи, з яких складається цифра 5: із двох паличок і правого півовала: похила паличка вліво, правий півовал та горизонтальна паличка вправо.

Пропишіть цифру 5 у повітрі, називаючи вголос її елементи.

Музична пауза.

Давайте послухаємо пісню про те скільки простих речей ми не помічаємо, бо звикли, що кожен день ми це можемо бачити, чути та відчувати.

https://www.youtube.com/watch?v=9XARaatDjuM

Бесіда про важливість ранкових гігієнічних процедур

Картинки по запросу памятка про ранкові роцедуриПохожее изображение

Робота з рахувальним матеріалом.

Порахуйте та запишіть, скільки малюнків у кожній клітинці.

Картинки по запросу цифра 5 прописи

Похожее изображение

Цікаві завдання

Картинки по запросу цифра 5 прописи

Метод «Доміно»

Похожее изображение

Розфарбуйте 5 вишень червоним кольором, а решту зеленим.

Похожее изображение

Знайдіть та розфарбуйте 5.

Похожее изображение

Робота з геометричним матеріалом.

Розташуйте геометричні фігури у порядку зростання кількості сторін.

Картинки по запросу памятка про ранкові роцедури

Метод «6 цеглин»

Завдання:

Наш носик може відчувати різноманітні запахи.

  • Аромат якої квітки вам подобається?
  • А хто любить літати біля квітів?
  • Давайте спробуємо з 6 цеглинок побудувати метелика.

Запитання:

  • Чи важко вам було зробити метелика?
  • Чи всі метелики вийшли однакові?

C:\Users\Admin\Pictures\31_учим цифры_цифра 3_nataliigromaster.jpg

Робота за підручником.

Творча хвилинка.

Домалюйте обличчя

Картинки по запросу домалюй обличчяПохожее изображение

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Рефлексія.

Підійміть свої метелики. Уявіть як вони можуть літати. Пропоную поглянути невеличке відео

https://www.youtube.com/watch?v=jCMEWI_jO8A

  • Що вивчили на уроці?
  • Що вам сподобалося?
  • Чого ви навчилися?

 

Використані матеріали:

https://childdevelop.com.ua/worksheets/903/

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Назарчук Кристина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 липня 2018
Переглядів
6676
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку