Інтелектуальна гра "Колесо історії". Дана розробка може бути використана для проведення підсумкового заняття з теми «Стародавні цивілізації Азії та Африки» або для проведення позаурочного заходу для учнів 6 класу
Інтелектуальна гра «Колесо історії» для 6 класу
Цілі і завдання:
І конкурс. Візитка
Кожен учень повинен себе представити та привітати суперників.
Максимальна кількість балів – 5.
ІІ конкурс. Розминка
Учням ставляться 20 запитань. Той учень, який першим дасть правильну відповідь, отримує 1 бал.
Одне запитання – один бал.
ІІІ конкурс «Вгадай що це?»
Учням пропонуються по 2 зображення. Кожне вгадане зображення оцінюється в один бал. (Додаток)
ІV конкурс «Математика – цариця наук»
Цей конкурс складається з двох завдань:
651 р. до н.е.; 700 р; 725 р. до н.е.; 625 р.
У 612 р. до н.е. – об'єднана армія Вавилона та Мідії захопили і зруйнували столицю Ассирії – Ніневію. Через сім років Ассирія припинила своє існування. Скільки років тому Ассирія припинила своє існування?
612-7=605 2018+605-1=2622
V конкурс. «Брехун»
Учням пропонується вигадане оповідання. Їхнє завдання - знайти помилки, довести свою думку.
Розповідь брехуна
«Країна ця розташована в Африці, там завжди тепло, тому люди ходять майже роздягненими. Із півночі на південь Єгипет перетинає ріка Ніл, у долинах якої вирощують чудовий білосніжний рис. Кожного ранку тисячі невільників вирушають на важку і виснажливу працю – будівництво піраміди для своїх королів із величезних кам'яних брил, які з'єднують одна з одною за допомогою спеціального клею. Там уперше в житті я побачив, що, виявляється, бавовна росте просто на кущах. А коли я застудився і захворів, місцевий лікар призначив мені гіркий та несмачний напій під назвою «чай». Я навіть рецепт прихопив, щоб показати, чим вони там лікуються, але ви його все одно не зможете прочитати, бо у єгиптян не існує голосних літер, тому слова мають багато значень…»
Помилки:
VІ конкурс «Знайди мене»
Учні повинні знай ти назви країн Стародавнього Сходу та Африки. Серед них є слово із назви гри. (9 слів)
м |
е |
с |
о |
п |
о |
т |
а |
м |
і |
я |
е |
є |
г |
и |
п |
е |
т |
с |
і |
з |
і |
м |
к |
о |
л |
е |
с |
о |
с |
з |
р |
к |
ф |
і |
в |
и |
р |
ф |
х |
и |
у |
а |
і |
і |
к |
р |
б |
с |
ц |
ч |
р |
н |
ї |
н |
с |
н |
а |
с |
і |
щ |
з |
і |
ь |
л |
і |
р |
к |
л |
ш |
я |
ю |
н |
я |
м |
ь |
ф |
(Месопотамія, Мемфіс, Ізраїль, Фінікія, Колесо, Персія, Єгипет, Фіви, Ассирія)
Підбиття підсумків та оголошення результатів
Додаток