Інтелектуально-пізнавальна гра "Еврика"

Про матеріал
Позакласний захід до тижня математики, інформатики та фізики для учнів 7-9 класів
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Інтелектуально-пізнавальна  гра «Еврика»

 

7-9 класи

 (математика,інформатика, фізика)

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель математики

та інформатики

Маргіта Н.Ю.

 

2020
Інтелектуально-пізнавальна  гра «Еврика»

7-9 класи (математика,інформатика, фізика)

У грі беруть участь дві команди,  учасниками яких є учні 7-х,8-го і 9-го класів. Проводиться 6 конкурсів.

 

Хто сьогодні стане найкращим, визначить журі у складі:

 

1.____________________________________________

 

2.____________________________________________

 

3.____________________________________________

 

Почнемо з привітання команд. Зустрічайте учасників!

Правила конкурсу прості. Журі оцінює цей конкур у 3 бали. Спочатку команди виходять і представляють себе.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 Просимо журі оголосити результати привітання наших команд. Максимальна кількість балів – 3.

 

  1. Представлення команд (назва і девіз)

І команда

Команда "Кмітливі"

 

Девіз:

Кмітливість і старанність

Ми будем розвивати.

І максимум сміливості

Ми будем проявляти.

ІІ команда

Команда «Допитливі»

Девіз:

Самостійно ми працюємо

Помилок не буде, факт!

Дуже добре ми міркуємо,

Щоб вийшов гарний результат.

  1. Математичне лото.

На екрані ми побачите завдання . команди по черзі відповідають на питання. Кожна правильна відповідь оцінюється у 1 бал

  1. Конкурс капітанів (Kahoot). 

Попрошу вийти капітанів наших команд. Капітан І команди _______________ і капітан ІІ команди ____________________.

Зараз ви виконуєте завдання у програмі Kahoot можете набрати максимум 10 балів.

4.Практичне завдання на комп’ютері (Point).

Результат пошуку зображень за запитом малюнок у пейнт Результат пошуку зображень за запитом малюнок у пейнт

Один учасник з кожної команди виконує практичне завдання на комп’ютері, а інші відповідають на питання.

Практичне завдання оцінується максимум 10 балів

Бліц опитування.

Кожне питання – 1 бал

Питання для І команди:

  1. Фізик, прізвищем якого «опираються» електричні провідники. (Ом.)
  2. Як ви думаєте, що означає німецька приказка «потрапити у дроби»?(Потрапити у скрутне становище)
  3. Комп’ютери з’єднані між собою лініями зв’язку. (Мережа)
  4. З іменем якого із учених пов'язана найвідоміша теорема геометрії? (звісно це Піфагор і теорема Піфагора)
  5. На честь якого із вчених названо одиницю вимірювання в системі СІ? (Паскаль -це одиниця вимірювання тиску, а Ньютон - одиниця вимірювання сили).
  6. Всесвітня глобальна мережа. (Інтернет)
  7. Боязнь якого числа отримала спеціальну назву «ТРИКАДЕКАФОБІЯ»?(13).
  8. Назва якого математичного терміна в буквальному перекладі звучить як «спиця колеса»?(радіус).
  9. Кому із вчених належить вислів «Дайте мені точку опори і я підніму землю»? (це був Архімед).
  10. Як звуть засновника корпорації Майкрософт (Білл Гейс)

Питання для ІІ команди

  1. Шведський учений, завдяки якому ми всі ходимо «під градусом». (Цельсій.)
  2. . Точний прилад серед знаків зодіаку. (Терези.)
  3. Складова частина презентації. (Слайд)
  4. «Істина, яка не викликає сумнівів» - так казали в давнину. Як кажемо ми?(аксіома).
  5. Хто із вчених відкрив закон всесвітнього тяжіння? (це був Ісаак Ньютон)
  6. Найменша одиниця пам’яті комп’ютера. (Біт)
  7. Які числа математики давнини називали «абсурдними»?(від’ємні).
  8. Які числа на Русі називали «ламаними»?(дробові).
  9. Його використовують для вимірювання площ і для позначення родовищ кам`яного вугілля на географічних картах, він магічний – змальований на гравюрі Дюрера – і чорний – на картині Малевича. Про що мова?(квадрат)
  10. Як звуть автора соціальної мережі «FaceBook»(Марк Цу́керберг)

 

  1. Знайти центр фігури.

У кожної команди на столі знаходиться геометрична фігура. Вам потрібно знайти центр цієї фігури, не використовуючи лінійки. Завдання оцінюється у 3 бали.

  1. Загадки Шерлока Холмса (фізика)

Для кожної команди ми підготували по 2 загадки від  Шерлока Холмса. Правильність відповіді  оцінить журі. За кожне завдання ви можете отримати по 5 балів.

 

І команда

  1. Шерлок Холмс увійшов до квартири й почав розмову з господарями. Через хвилину він сказав: “Шановна господине, у Вас на кухні кипить чайник.” Як він це визначив, якщо знаходився в кімнаті, з якої не видно кухні.

(Коли чайник кипить, то його кришка побрязкує завдяки утвореній парі.)

  1. Була зима. Шерлок Холмс зайшов до кімнати з вулиці. Крізь замерзлі вікна було видно лише  край дороги. “Господарка квартири неекономна ”, - подумав він. Чому Шерлок Холмс зробив такий висновок?

(Вікна квартири замерзли. Значить в простір між рамами проникло з кімнати тепле вологе повітря, дотикаючись до холодного скла, замерзло на ньому. Тобто, вікна не заклеєні.)

ІІ команда

 

  1. Господарка дому, де був Холмс, підійшла до дверей і впустила кішку до кімнати. Подивившись на кішку Холмс сказав: “Погода на вулиці погана”. Як він це визначив?

(У холодну погоду  хутро кішки стає особливо пухким, щоб у проміжках між ворсинками було більше повітря.)

 

  1. Щоб швидше остудити каструлю з молоком господарка дому поставила її на лід. Холмс подивився і подумав: “А з фізикою вона не дружить.” Чому в нього виникла така думка?

(У цьому випадку лише нижня частина охолоджуватиметься за рахунок теплопровідності).

 

Ми вдячні нашим командам за гарну участь. Ви показали, що володієте знаннями з різних предметів таких, як математика, інформатика та фізика . Хочу побажати всім присутнім учасникам всебічно розвивайтесь, цікавтесь новими розробками у цих галузях і показуйте, що ви інформаційно обізнані.

Поки журі підводить підсумки давайте подивимось відео.

 

Наші змагання добігли до кінця.

 

Запрошуємо журі, щоб дізнатись хто ж переміг у всіх конкурсах.

 

Журі оголошує результати конкурсу. Вручаються грамоти і призи. Підводяться підсумки конкурсу.

1

 

docx
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
912
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку