Інтерактивна логопедична вправа "Їстівне - не їстівне"

Про матеріал
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Перегляд файлу

«Їстівне – не їстівне» Інтерактивна логопедична вправа

Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа   допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.

Мета: закріплення навиків узагальнення предметів, збагачення активного словника.

Хід вправи: Доброго дня, дітки! Сьогодні ми з вами розберемо тему, про їжу, а саме що їстівне, а що ні. Саме на це заняття я запросила до нас Нолика, мені здається йому буде цікаво розібратися в цьому питанні. Нолик, ти де? Нолик: «Привіт, друзі. Як ваші справи? (Діти відповідають). Круто, у мене теж все добре. Мені повідомили, що сьогодні буде мова про смачну їжу, тому я одразу до вас. Так, а де…смачненька їжа? Там, котлетки, супчик, макарони?»

Логопед: Нолик, любий, ми не їсти тут будемо, а розмовляти і розбиратися, що їстівне, а що ні.

Нолик: Ну це теж важно. Давайте тоді, питайте, я готовий».

Логопед: Добре, давайте починати. Я буду читати слова, якщо почуєте щось не їстівне, то ви плескаєте в долоньки і трішки розказуєте для чого цей продукт або предмет.

  1. Хліб, малина, банан, апельсин.
  2. Яблуко, олівець, шуба, морква.
  3. Тюльпан, морозиво, цукерка, листок.
  4.  Каштан, помідор, огірок, зошит.
  5.  Буряк, цибуля, капуста, петрушка.
  6. Слива, м’ячик, кулька, солодка вата.
  7. Іграшка, фарби, ножиці, вишня.
  8. Горіхи, капелюх, м’ясо, чайник.
  9. Абрикос, полуниця, помада, мітла.
  10.   Печиво, альбом, дзеркало, шоколад.

 Нолик: «Я один раз помилився, уявляєте. Подумав, що тюльпан, це банан і його можна їсти, а потім згадав, що це квітка. Це було цікаво, дякую вам. Я розкажу моїм друзям - фіксикам, щоб вони теж знали, що їстівне, а що ні. Все, бувайте, до зустрічі!».

Логопед: Дітки, хочу сказати, що ви молодці, впорались швидше блискавки. Давайте тепер зробимо висновок, можливо я помиляюсь і комусь було нелегко.

Рефлексія:  Працювали ви сумлінно, працювали на „відмінно”

 Час занять уже скінчився, то скажи чого навчився ?

                                                                           

docx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
358
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку