«Їстівне – не їстівне» Інтерактивна логопедична вправа
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета: закріплення навиків узагальнення предметів, збагачення активного словника.
Хід вправи: Доброго дня, дітки! Сьогодні ми з вами розберемо тему, про їжу, а саме що їстівне, а що ні. Саме на це заняття я запросила до нас Нолика, мені здається йому буде цікаво розібратися в цьому питанні. Нолик, ти де? Нолик: «Привіт, друзі. Як ваші справи? (Діти відповідають). Круто, у мене теж все добре. Мені повідомили, що сьогодні буде мова про смачну їжу, тому я одразу до вас. Так, а де…смачненька їжа? Там, котлетки, супчик, макарони?»
Логопед: Нолик, любий, ми не їсти тут будемо, а розмовляти і розбиратися, що їстівне, а що ні.
Нолик: Ну це теж важно. Давайте тоді, питайте, я готовий».
Логопед: Добре, давайте починати. Я буду читати слова, якщо почуєте щось не їстівне, то ви плескаєте в долоньки і трішки розказуєте для чого цей продукт або предмет.
Нолик: «Я один раз помилився, уявляєте. Подумав, що тюльпан, це банан і його можна їсти, а потім згадав, що це квітка. Це було цікаво, дякую вам. Я розкажу моїм друзям - фіксикам, щоб вони теж знали, що їстівне, а що ні. Все, бувайте, до зустрічі!».
Логопед: Дітки, хочу сказати, що ви молодці, впорались швидше блискавки. Давайте тепер зробимо висновок, можливо я помиляюсь і комусь було нелегко.
Рефлексія: Працювали ви сумлінно, працювали на „відмінно”
Час занять уже скінчився, то скажи чого навчився ?