Інтерактивний урок хореографії

Про матеріал
навчати вихованців виконувати відповідні пластичні й танцювальні рухи під музичний супровід; продовжувати вчити орієнтуватися в просторі; запам'ятовувати й дотримуватися послідовності танцювальних рухів
Перегляд файлу

План-конспект

тренування Боді балет

для ІІІ групи

 

керівник гуртка

КПНЗ ЦСДЮМ «Олімп» КМР

м. Кривий Ріг

Онищенко І.А

 

 

 

Тема заняття: Вивчення нового руху « У чарівному лісі»

Мета заняття:

  •           C:\Users\Фантазёр\Downloads\Урок хореографії у 1 класі _У чарівному лісі_.htmlНавчальна        навчати вихованців виконувати відповідні пластичні й танцювальні рухи під музичний супровід; продовжувати вчити орієнтуватися в просторі; запам'ятовувати й дотримуватися послідовності танцювальних рухів;
  •           C:\Users\Фантазёр\Downloads\Урок хореографії у 1 класі _У чарівному лісі_.htmlРозвивальна        формувати в вихованців уміння втілювати музично - руховий образ, розвивати навички пластичності, виразності, граціозності; уміння працювати в парах, у колективі; розвивати сприйняття ритмічності рухів; розвивати уяву, фантазію, образну пам'ять.
  •           C:\Users\Фантазёр\Downloads\Урок хореографії у 1 класі _У чарівному лісі_.htmlВиховна        виховувати емоційно-ціннісне ставлення до танцювального мистецтва, художньо-естетичний смак; зацікавленість до занять з Боді балету, любов до природи загалом і тваринного світу в цілому; направляти вихованців у вивченні нескладних танцювальних рухів, вчити передавати їх виразно і емоційно.
  •           C:\Users\Фантазёр\Downloads\Урок хореографії у 1 класі _У чарівному лісі_.htmlОздоровча         укріпити здоров’я вихованців, формувати правильну постав, розвивати гнучкість, пластичність, сприяти профілактиці плоскостопості й виробленню гарної ходи.

Методи і прийоми:

  •           Словесні: бесіда, розповідь, пояснення;
  •           Наочні: демонстрація;
  •           Практичні: виконання танцювальних рухів, метод вправ;
  •           Інтерактивні методи: технологія проблемного навчання;

Обладнання: колонки, аудіо записи.

Час:60 хв.

Керівник гуртка : Онищенко І.А

 


 

Зміст заняття

 

Час

 

Організаційно-методичні

вказівки

Вступна частина

20 хв

 

1. Організація гуртка.

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки!

Хай тупають ніжки!

Працюють голівки!

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаємо всім  ми здоров’я й добра!

 Уклін. 

 

2.Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку.

 Вступне слово тренера:

 Діти, рада вас бачити на сьогоднішньому тренуванні. Воно буде незвичайним. Пропоную вам закрити очі, послухати звуки і уявити місце, у яке ми сьогодні перенесемося.

 Слухання.

 Чи знайомі вам ці звуки?

 Кого ви почули?

 Швидка чи повільна лунала мелодія?

 Так звідки ж лунає ця гарна музика?

Отже, діти, наше сьоднішне тренування пройде в чарівному, незвичайному  лісі. Подорожуючи, ми згадаємо і відпрацюємо вправи класичного танцю, вивчимо  нову вправу Demi plie.  А також  зустрінемося з лісовими мешканцями.

Відправляємось в похід,

Не шкодуймо своїх ніг.

Ми крокуєм раз-два-три,

І до лісу всі зайшли

(Діти стають в коло)

 Розминка по колу (під музику):.

 

3. Крок з носка.

 - Діти, тут дуже вузька стежка, і нам треба йти один за одним з витягнутого носка. Спинки прямі, маківкою тягнемося до стелі, шийки витягнуті, дивимося прямо, носочок тягнемо.

2.Ходьба на носках.

- А он дивіться як ходить хитра лисичка. Тихенько аби її ніхто не почув.

3.Ходьба на п’ятках.

- Діти, які тут глибокі калюжі і що б нам не промочити наші ніжки,  ми з вами підемо на п'яточках. Спинки прямі, маківкою тягнемося до стелі. Руки на поясі, пальчики зібрали разом, животики втягнуті.

4.Ходьба з підніманням стегна.

- Діти, а он біля болота – чапля. Піднімаємо ніжки як вона, аби її не злякати.

5.Легкий біг.

- Ой, за нами женеться вовк і ми повинні від нього втекти. Побігли на носочках легким бігом. Біжимо легко, дивимося прямо, животики підтягнули, шийки витягли.

6.Біг захлестом.

- Діти за нами вже стадо вовків женеться. Нам потрібно від них обов'язково тікати. Руки тримаєио на поясі, побігли швидше намагаємося дістати п'ятою рук.

7. Галоп

- А яка тут вузька стежина, ми зможемо пройти  її якщо заскачемо галопом. Повернулися обличчям у коло і помчали галопом. Спинки прямі, руки на поясі.

            8. Відновлення дихання.

-  Відновлюємо дихання:  вдихаємо носиком, видихаємо ротиком.

Тренер. Діти, ми дійшли до чарівного місточка. І щоб його пройти, треба виконати вправи біля танцювального станка.

 

4. Вправи для вирівнювання дихання обличчям в коло:

- вправа «Квітка».

 

 

-вправа « До сонечка».

 

 

 

5. Вихід на робочі місця біля станка.

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

Під звуки маршу зайти до зали.

Перевірка  постави й рівняння.

Перевірити наявність учнів.

Провести інструктаж з техніки безпеки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розігріти мязи ніг і ступнів.

Використовувати показ, заохочення, похвалу.

Підготувати мязи тіла до більшого навантаження.

Кожен рух виконується на 1-8 такти.

Під час ходи діти тримають руки на талії. Правильно тримати корпус, руки, голову.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зробити носом спокійний тривалий вдих. Затримка дихання. На тривалому видиху тихо промовити «АХ!».

 

Підняти руки через сторони вгору, зробити вдих через ніс. Через боку опустити руки і тихо промовити на видиху «Ф-ф-ф».

Діти йдуть  по колу один за одним та шикуються у лінії.

 

 

 

Основна частина

32 хв

 

1. 3. Повторення раніше вивчених вправ, опрацювання нової вправи Demi plie.

 Вправи біля станка.

1.Позиції ніг(І,ІІ,ІІІ)

Тримаючись правою рукою за станок, ліва – на поясі. Виконуємо І позицію ніг, ковзним рухом відводимо ліву ногу в ІІ позицію, таким же чином переводимо ліву ногу в ІІІ позицію. Те саме лівим боком до станка.

2. Battement tendu по ІІІ позиції.

 Висування ноги на носок в трьох напрямках по ІІІ позиції.

3. Releve по І і ІІІ позиціях.

Піднімання на пів пальці по І і ІІІ позиції виконується на рахунок раз-два, або на раз-два підіймаємось на носочки на три-чотири опускаємось на всю ступню.

     Тренер. Наступна вправа нова для вас – Demi plie по І позиції

Напівприсідання по І позиції не відриваючи п’ят від підлоги. На рахунок раз-два, присідаємо, на три-чотири повертаємось у вихідне положення.

(повторення вправи разом з вихованцями)

5. Вправи для корпусу і спини.

Правою рукою тримаємось за опору, ліва знаходиться у підготовчій позиції. На 1- ліва рука підіймається в І позицію, на 2 - в ІІ позицію, на 3 – в ІІІ, на 4 – прогинаємо корпус назад, на 5 повертаємось в ІІІ позицію, на 6 – в І, на 7 – в ІІ і на 8 – повертаємо руку у підготовчу позицію.

Тренер.  Ми з вами дійшли до  галявини лісових дзвіночків.

В цей ранковий добрий час

Музика луна для нас.

В нас енергію вселяє

І до танцю закликає

Тренер. Застосуємо вивчені рухи в танці.

 Танець лісових квітів (імпровізація)

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв

 

 

5 хв

 

 

 

 

12 хв

 

 

 

 

 

 

5хв

Вправи виконуються в повільному темпі. Максимально слідкувати за корпусом.  Виконувати в повільному темпі. Дихання спокійне.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

При цьому лопатки, сідниці, гомілки ніг і п’яти повинні фіксуватися,відчуття постави контролюється самою дитиною.

 

 

Заключна частина

8 хв

 

1. 4. Підсумок уроку.

Тренер.  Ми з вами повертаємося додому і  ви розкажете своїм батькам  та друзям про нашу цікаву і веселу мандрівку.

  Де ви сьогодні бували?

 Рухи яких тварин імітували?

 Яку нову вправу вивчали?

Ось і скінчився урок,

І дзвенить для вас дзвінок!

Завдання виконали, друзі,

Відпочиньте по заслузі!

 

2.Підсумки тренування.Уклін.

 

 

 

6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

Похвалити учнів, підвести підсумки уроку. Організовано вивести дітей з хореографічної зали.

 

 

1

 

doc
Додано
26 березня 2020
Переглядів
597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку