Тема: Вимірювання. Для чого ми проводимо вимірювання. Обчислення в межах 10. Задачі.
Мета:
формування предметних компетентностей:
закріпити знання таблиць додавання та віднімання в межах 10; вправляти у розв’язуванні задач вивчених видів; порівнювати вираз та число;
формувати вміння вимірювати та креслити відрізки; учити розрізняти прилади вимірювання; вчити проводити вимірювання;
розвивати логічне мислення; діалогічне мовлення, пам’ять, увагу;
виховувати старанність, активність, бажання допомагати іншим.
формування ключових компетентностей:
уміння вчитися: контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлюватися; сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, самоорганізовуватися до навчальної діяльності, співпрацювати в парі та у групі, виконувати розумові операції й практичні дії;
загальнокультурної: розвивати культуру міжособистих відносин, толерантну поведінку;
комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);
соціальної: оволодіння навичками стосунків; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати зосередженість та уважність;
інформаційної: вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вдосконалювати уміння аргументувати й відстоювати свою думку;
здоров’язберігаючої: формувати навички дбайливого ставлення до здоров’я; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, навички співпраці в колективі.
Обладнання та наочність: підручники, зошити, мультимедійна презентація, LEGO.
Клас:1.
Тип уроку: інтегрований СТЕМ-урок з використанням інтерактивних технологій.
Обладнання: презентація у програмі Power Point, предметні та сюжетні малюнки, олівці, запис музичного супроводу для руханки.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
На уроці ми будемо з вами додавати і віднімати в межах 10, розв’язувати задачі. Вчитися вимірювати
Девіз уроку:
Наш девіз - усе узнати,
Вміти добре рахувати.
Сил, натхнення на весь день!
А ще - праці і старання!
Тож вперед, всі до навчання!
То ж давайте розпочнемо урок і я бажаю вам успіхів
Каліграфічна хвилинка
Давайте напишемо красиво каліграфічно цифру 7 у зошиті.
(знайти суму і різницю чисел)
- як називаються числа при додаванні?
-Який результат діі додавання?
-Як знайти невідомий доданок?
- як називаються діі при відніманні? Який результат діі віднімання?
-Прочитайте задачу і скажіть, якого типу ця задача?
Робота над задачею
Робота з кубиками ЛЕГО
Робота в парах.
10-син 9-гол 8-зел 5-жовт 0[П1]-черв1-оранж
1+9 8+0 5+5
10-9 8-8 10-5
10-1 8-0 5-5
Давайте перевіримо
(попередити учнів, щоб не розбирали кубики, бо будемо виконувати з ними ще завдання)
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Актуалізація опорних знань:
Відкрийте друкований зошит на ст________(запропонувати свою жовту лінійку довжиною 1м)
І виміряйте довжину відрізків, зробіть відповідні записи
згадати мультфільм, як вимірювали довжину удава
У яких мірах його вимірювали? (папугах, мавпочках, слоненятах)
Щоб було зручно вимірювати і виміри були у всіх однакові домовилися користуватися спеціальними приладами
Робота над новим матеріалом
-То ж для чого ми проводимо вимірювання?