ІНТЕРНЕТ-СЕРВІСИ Kahoot та Quizizz НА ДОПОМОГУ УЧИТЕЛЮ ІСТОРІЇ

Про матеріал

Досвід використання Інтернет-сервісів. Додаються посилання на розроблені в Kahoot та Quizizz власні тести та вікторини з історії для 7 та 9 класу, а також з інформатики «Безпечний Інтернет» для 7-9 класів.

Перегляд файлу

ДОЛИНСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

 

 

 

 

 

 

 

ІНТЕРНЕТ-СЕРВІСИ

KAHOOT ТА QUIZIZZ

НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ ІСТОРІЇ

 

 

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу quizizz это

 

 

 

 

 

                                                                       Марциновська Людмила Олексіївна,

                                                                       вчитель історії та правознавства              

 

 

 

 

 

2017-2018 Н.Р.

                 

 

Сучасні учні практично не уявляють життя без смартфона. Адже з його використанням сучасними підлітками здійснюються більшість повсякденних дій: спілкування у соціальних мережах, переглядання фільмів, розваги, пошук потрібної інформації, прослуховування музики тощо. Тому залучення технологій з використанням мобільного телефону на уроках додатково заохотить школярів до вивчення шкільних предметів!

Розвиток соціальних мереж та Інтернет-технологій відкриває необмежені горизонти для застосування їх в освітній діяльності. Пройшовши тренінг «Інтернет-сервіси в роботі вчителя історії та правознавства» мене найбільше зацікавили саме Kahoot та Quizizz.

      Кahoot! (https://kahoot.com/) Це ігрова платформа для навчання , яка використовується як навчальна технологія в аудиторіях та інших навчальних середовищах. Запущений в серпні 2013 року в Норвегії.
Кahoot! Грає мільйони людей у ​​180 країнах. Його навчальні ігри ("kahoots") - це вікторини з багатьма виборами, які можуть бути створені будь-яким і не обмежені щодо вікового рівня чи предмету. Кahoot! Можна грати за допомогою будь-якого мобільного пристрою, настільного комп'ютера або ноутбука з підключенням до Інтернету та веб-браузером.

Безоплатний онлайн-сервіс Kahoot! (далі — сервіс) дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри,  вікторини, обговорення, опитування (далі —ігри), що складаються з низки запитань із кількома варіантами відповідей. Такі ігрові форми роботи можуть бути застосовані у навчанні — для перевірки знань учнів. А також сервіс може стати у пригоді керівнику та педагогічному колективу навчального закладу для різних форм наукової, методичної та організаційної роботи.

Участь в іграх, створених за допомогою сервісу, сприяє спілкуванню та співпраці у колективі, підвищує рівень обізнаності в інформаційно-комунікаційних технологіях, стимулює критичне мислення.

Сервіс пропонує три форми гри. Мета, з якою вчитель створює гру, допоможе визначитися з формою:

визначити рівень ознайомленості учасників із тою чи тою темою чи рівень її розуміння — вікторина (Quiz)

улаштувати дискусію щодо певного питання, презентувати ідею й отримати щодо неї «зворотній зв’язок» — обговорення (Discussion)

зібрати думки, погляди учасників на ту чи ту проблему — опитування (Survey).

 створити гру із завданнями на визначення послідовності - (Jumble)

Quiziz (https://quizizz.com) - сервіс для створення вікторин та тестів. Учитель створює тест або вікторину на своєму комп'ютері, а учні можуть відповісти на питання зі своїх мобільних пристроїв. Бали нараховуються за правильні відповіді. Учні можуть приєднатися до вікторини, перейшовши за посиланням і ввівши код, присвоєний грі. Вікторини, створені за допомогою Quizizz, можна запропонувати як домашнє завдання.
Всі учні отримують однакові завдання, але кожен з них на своєму мобільному пристрої побачить випадкову послідовність запитань і буде працювати з тестом у власному темпі. На дисплеї учня з'являється все питання із зображенням, яке за бажанням можна збільшити, а також варіанти відповідей.

Учитель може стежити за роботою кожного учня і отримати повну картину роботи класу, а також експортувати отримані дані в таблицю Excel. За бажанням, учитель може скористатися не тільки своїми тестами, але й використовувати готові з бібліотеки Quizizz (пошук вікторини для використання доступний у розділі «Спільне»). Учитель може організувати спільну роботу з вікториною на уроці в класі. Для освітньої діяльності
за допомогою сервісу можна створювати тести та вікторини за різними темами шкільної програми, організувати інтелектуальні ігри та експрес-опитування учнів, пропонувати тести в якості домашньої роботи.

Створеною вікториною (тестом) можна поділитися по електронній пошті та в соціальних мережах (Facebook, Twitter, Google+).

Поступово я почала використовувати Kahoot та Quizizz у процесі актуалізації знань, на початку уроку, та перевірки засвоєного матеріалу, в кінці уроку Дітям до вподоби використовувати свої смартфони для навчання, але не в пошуках відповідей та підказок в Google, а для проходження тестів та опитувань.

Роботи з сервісами Kahoot та Quizizz довела доцільність їх використання у навчальному процесі. Це:

  • підтримка процесу навчання; 
  • проведення ігор та вікторин; 
  • організація змагань; 
  • проведення тестів;
  • виконання домашньої роботи; 
  • відстеження результатів кожного учня; 
  • автоматична зворотний зв'язок.

Функціонал Quizizz нагадує Kahoot, але є дві істотні відмінності.

  • По-перше, при запуску тесту в класі учні відповідають на питання, рухаючись в своєму темпі і незалежний від швидкості відповідей інших учасників.
  • По-друге, виконання тесту, створеного в Quizizz можна запланувати. А це означає, що його можна пропонувати в якості домашньої роботи.

Отже, створення власних вправ, завдань, робіт вчителем та залучення учнів до цього виду діяльності доводить про співпрацю вчителя з учнем для досягнення головної цілі – засвоєння матеріалу, вмінню застосовувати його на практиці.

 

Розроблені власні тести та вікторини:

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ, 9 КЛ

  • Культура України в середині 19 – на початку 20 ст. Освіта, наука. Література, театр, музика.

https://create.kahoot.it/details/19-20/fdae05d2-1d6e-462e-8bdd-184be4621d56

  • Західноукраїнькі землі у складі Австро-Угорської імперії у другій половині ХІХ ст..

https://create.kahoot.it/details/afb59d1d-46e9-4c7c-aca4-352bcbfb56f9

        ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ, 9 КЛ

  • Російська імперія в другій половині ХІХ-на початку ХХ ст..

https://create.kahoot.it/details/370800ae-78b1-40d0-9e8e-8548f9797af0

  • Австро-Угорщина в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст.

https://quizizz.com/admin/quiz/5a77479c55503200243ef336/

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ, 7 КЛ

  • Утворення Галицько-Волинської держави. Походи монголів.

https://quizizz.com/admin/quiz/5a761855ea09110025d6d58c/

ІНФОРМАТИКА

  • Безпечний Інтернет

https://create.kahoot.it/details/63cbc195-b562-426f-aca7-41d34e196478

 

 

 

 

Використані джерела:

 

 https://www.pedrada.com.ua/news/276-kahoot-onlajjn-servis-dlja-stvorennja-viktorin-didaktichnikh-igor-i-testiv

https://lyudmilabakay.blogspot.com/2017/09/mobile-e-learning-kahoot-kahoot.html

https://sites.google.com/site/itkompetentnosti/servisi/stvorenna-interaktivnih-vprav

 

doc
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1987
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку