Історико-пізнавальна гра "Древні цивілізації"

Про матеріал

Історико-пізнавальна гра «Древні цивілізації»

Мета. Перевірити та узагальнити набуті знання учнів з історії Стародавнього Світу, виховувати почуття шани та поваги до минулого людства.

Перегляд файлу

Історико-пізнавальна гра «Древні цивілізації»

Мета. Перевірити та узагальнити набуті знання учнів з історії Стародавнього Світу, виховувати почуття шани та поваги до минулого людства.

Конкурс І. Привітання. Команди представляють назву, емблему, гасло. Максимальна оцінка – 5 б.

Конкурс 2. Розминка «Хто швидше». Раунд складається з 10 запитань. Відповідь дається після звукового сигналу. За правильну відповідь журі виставляє 1 бал., всього – 10б.

1. Наука, що вивчає життя людей за речовими джерелами (археологія).

2. Єгипетська статуя у вигляді лева з головою людини (сфінкс).

3.  Правитель Китаю(імператор).

4. Залежні люди, позбавлені будь яких прав (Раби).

5.  Бог підземного царства у Греції...( Аїд).

6.  Річки Месопотамії.( Тигр і Євфрат).

7.  Хто автор «Ілліади» та « Одіссеї»? (Гомер).

8.  Замкнені соціальні групи  людей в Давній Індії.(касти).

9. За якого царя Персія досягла могутності?(Дарія).

10.    «Лігвом левів»  називали місто…(Ніневію).   

 Конкурс  3. «Конкурс капітанів».

Учасники називають терміни, повторюючи їх і додаючи свій.Оцінка- 2б.

Конкурс 4. "Подивись, подумай і скажи".

Представники команд вибирають по 8 ілюстрацій. Кожна команда має  хвилину на обговорення зображень. Після цього кожний гравець встає і пояснює зображення. За вірну відповідь журі виставляє по 1 балу.  

 Конкурс  5.Картографи.Команди складають карту з пазлів на швидкість. Оцінка – 2 б.

Музична пауза. Відеоролик про Грецію.

Журі оголошує результати 5 конкурсів.

Конкурс 6.Шифрування.

Команди отримують текст з помилками. Потрібно їх виправити. За кожну виправлену помилку – 1 бал.

Конкурс 7. "Впізнай споруду ".

Перегляд відеоролика. Назвати  кожну пам’ятку архітектури. Правильна відповідь – 1 бал.

Відповіді:

Піраміди, Висячі сади Семіраміди,Ворота богині Іштар, Вавилонська вежа, Велика Китайська стіна,Парфенон, давньогрецький театр, руїни Херсонеса, Александрійський маяк, Римська тріумфальна арка.

Конкурс  8. Джерелознавці.

Учасники читають документи , дають на них відповіді, хто швидше.

За правильну – 1 бал.

 Конкурс 9.  «Чорний ящик».

Виносять чорний ящик. Команди повинні визначити, що знаходиться в ящи- ку.Відповідати після звукового сигналу. За правильну відповідь журі виставляє 5 б.

Послухайте уривок тексту: "Веселилися боги. Одна тільки богиня розбрату Еріда не брала участі у весільному бенкеті. Глибоко затаївши образу за те, що не покликали її на весілля. Для всіх непомітна, кинула на стіл подарунок богам.

Скінчився бенкет суперечкою богинь. Швидко полинули богині до Паріса. Зніяковів юнак. Почала кожна з богинь умовляти його віддати приз. Гера обіцяла владу над усією Азією, Афіна воєнну славу, Афродіта обіцяла йому за дружину найвродливішу з жінок. Недовго думав Паріс, віддав подарунок Афродіті. Який подарунок отримала Афродіта від Паріса?(Яблуко).

 Конкурс 10Домашнє завдання».

Команди по черзі задають одна одній підготовлені вдома запитання. За правильну відповідь - 1 бал.

Оголошення результатів гри. Нагородження переможців.

 

 Додаток до VІ  конкурсу «Шифрування»   

І текст

Греція розташована у Малій Азії. Афіни знаходяться у південній Греції. Рабів в Афінах не було. Влада знаходилася в руках іноземців. Народні збори збиралися в амфітеатрі.

ІІ текст

Спарта розташована у Середній Греції. Спартанці були дуже освідчені і не займались спортом.У школах Спарти навчалися тільки дівчата.Рабів у Спарті називали періеки.Спартанці любили розмовляти лаконічно, тобто довго і незрозуміло.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
16 липня 2018
Переглядів
315
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку