Історія України (Вступ до історії) 5 клас
(35 годин / 1година на тиждень)
№ уроку |
Дата |
Кть год |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
Домашнє завдання |
Повторення |
|
Розділ І. ЗВІДКИ І ЯК ІСТОРИКИ ДОВІДУЮТЬСЯ ПРО МИНУЛЕ |
|||||||
1 |
|
10 |
Істоpiя як наука. |
Учень/ учениця:
|
|
|
|
2
|
|
Українські вченіісторики. Історія і час. Історична карта. |
|
|
|||
|
|
||||||
3 |
|
Речові історичні джерела. Музеї. |
|
|
|||
4 |
|
Практичне заняття. Про що можна довідатися з сімейного фотоальбому. Родинне дерево. |
|
|
|||
5 |
|
Писемні джерела. Архіви. |
|
|
|||
|
|
||||||
6 |
|
Мова як джерело знань про минуле. Фольклор |
|
|
|||
7 |
|
Географічні назви в історичній науці. |
|
|
|||
8 |
|
Практичне заняття. Які назви в моєму рідному місті (селі) нагадують про минуле |
|
|
|||
9 |
|
1 |
Урок узагальнення і систематизування із теми. |
|
|
||
Розділ ІІ. ПРО ЩО І ПРО КОГО РОЗПОВІДАЄ ІСТОРІЯ |
|||||||
10 |
|
11 |
Люди в історії: історичні діячі, групи людей і народи. |
Учень/ учениця:
|
|
|
|
11 |
|
|
Події та явища в історії: відкриття, битви, подорожі, господарське та повсякденне життя. |
|
|
||
12 |
|
|
Житло і побут давніх мешканців України. |
|
|
||
13
14 |
|
|
Київські князі.
Запровадження християнства. |
|
|
||
15
16 |
|
|
Українське козацтво у битвах і походах.
Урок узагальнення і систематизування. |
|
|
||
17 |
|
|
Українське село і місто |
|
|
||
18 |
|
|
Відкриття Харківського університету та його вплив на українську культуру. |
|
|
||
19 |
|
|
Українська революція 1917—1920 рр. |
|
|
||
20 |
|
|
Україна в роки Другої світової (1939—1945) та Великої Вітчизняної (1941—1945) воєн. |
|
|
||
21 |
|
|
Проголошення незалежності України. |
|
|
||
22 |
|
|
Практичне заняття. Про що і про кого розповідає історія рідного краю |
|
|
||
23 |
|
1 |
Урок узагальнення і систематизування. |
|
|
||
Розділ ІІІ. Що історичні пам’ятки розповідають про минуле |
|||||||
24 |
|
8
|
Храми та ікони. |
Учень/ учениця:
|
|
|
|
25 |
|
Софійський собор і КиєвоПечерська лавра. |
|
|
|||
26 |
|
Книги і мініатюри. |
|
|
|||
27 |
|
Остромирове Євангеліє та «Апостол» Івана Федорова. |
|
|
|||
|
|
Замки і палаци. Генуезька і Кам’янецьПодільська фортеці. Бахчисарайський та Маріїнський палаци. |
|
|
|||
29 |
|
Вулиці та площі. Вулиця Хрещатик у Києві. Площа Ринок у Львові. |
|
|
|||
30 |
|
Парки і сади. |
|
|
|||
31 |
|
«Софіївка» в Умані та заповідник «Качанівка» на Чернігівщині |
|
|
|||
32 |
|
Практичне заняття. Які історичні пам’ятки мого міста (села), рідного краю розповідають про минуле. |
|
|
|||
33 |
|
Практичне заняття. Моя уявнаподорож історичними місцями України |
|
|
|||
34 |
|
1 |
Урок узагальнення і систематизування. |
|
|
||
35 |
|
1 |
Узагальнення до курсу: «Роль громадян, історичної науки, музеїв та архівів у збереженні минулого України» |
Учень/ учениця:
|
|
|
|