Календарно-тематичне планування з англійської мови у 7 класі І семестр
(3 години навчання) 48 год. (фактична кількість 4 год.)
№ уроку |
Дата |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||||||||
Unit 1 “This is London” Повторення |
|||||||||||||||
1 |
|
Це Лондон.Повторення. |
|
ЛО теми |
Впр.1, с.10 Впр.3, с.11 |
Впр.4, с.11 |
Впр.2, с.10 Впр.4, с.11
|
|
|
||||||
2 |
|
Канікули в Лондоні |
Past Simple Present Perfect |
ЛО теми |
Впр.1,с.12 Впр. |
|
Впр.3,с.12 Впр.5,с.13 |
Впр.1,с.12 Впр.2,с.12 Впр.4,с.13 |
|
||||||
3 |
|
Визначні місця Лондона |
Adjectives Adverbs Time phrases Linking words |
|
Впр.2, с.14 |
Впр.2,с.14 |
Впр.1, с.14 Впр.2,с.14 |
Впр.1, с.16
|
|
||||||
4 |
|
Моя подорож до Лондона. Написання листа |
Adjectives Adverbs Time phrases Linking words |
ЛО теми |
Впр.1(b), с.16 |
|
|
Впр.2,с.16 |
|
||||||
5 |
|
Моя подорож до Лондона |
Past Simple
|
ЛО теми |
Впр.1,с.17 |
|
Впр.1,с.17 |
|
|
||||||
6 |
|
Як мені пройти/проїхати до...? Метро. |
|
|
|
|
Впр.2(а), с.18 Впр.3(а), с.18 |
Впр.2(b), с.18 Впр.3(b), с.18
|
|
||||||
7 |
|
У громадському транспорті |
Airport Railway station underground |
ЛО теми |
|
Впр.3(а),с.19 |
Впр.3(b),с.19 Впр.4(b),с.19 |
Впр.4(а),с.19 |
|
||||||
8 |
|
Давай подивимося крікет. Present Perfect Continuous |
Present Perfect Continuous |
ЛО теми |
Впр.1, с. 20 |
|
Впр.2,с.20 Впр.3,с.20 |
Впр.1, с.21 |
|
||||||
9 |
|
Як довго...? |
Present Perfect Continuous For\Since |
ЛО теми |
|
|
Впр.3, с.21
|
Роздатковий матеріал |
|
||||||
10 |
|
Світ позаду картини |
|
|
|
Впр.1(b),с.22 Впр.1(с),с.22
|
Впр.1(d),с.22 Впр.2,с.22
|
Впр.1, с.22 |
|
||||||
11 |
|
Безкоштовний відпочинок у Лондоні.Написання твору « Який Лондон знаю я» |
|
ЛО теми |
с.23 |
|
|
|
|
||||||
12 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Present Simple Past Simple |
|
Роз. матеріал |
|
Роз. матеріал |
Роз. матеріал |
|
||||||
13 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Present continuous Past continuous |
ЛО теми |
Роз. матеріал |
Роз. матеріал |
|
Роз. матеріал |
|
||||||
14 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Present Perfect Past Perfect |
ЛО теми |
Роз. матеріал |
|
|
Роз. матеріал |
|
||||||
15 |
|
Урок читання The Notting Hill Carnival Parade |
|
ЛО теми |
с.24 |
|
Роздатковий матеріал |
|
|||||||
16 |
|
Урок читання The Notting Hill Carnival Parade |
|
ЛО теми |
с.25 |
|
Впр.1,с.25 |
Впр.2, с.25
|
|
||||||
17 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу |
|
ЛО теми |
с.24-25 |
|
|
Роз. матеріал |
|
||||||
18 |
|
Підсумковий урок з теми 1 « Це Лондон » |
|
||||||||||||
Unit 2 “ Відвідаймо Київ ” |
|||||||||||||||
19 |
|
Київ |
|
ЛО теми |
Впр.1,с.27 |
|
с.26 |
с.26 |
|
||||||
20 |
|
Театр |
|
ЛО теми |
Впр.2, с.29 |
|
Впр.3,с.28 Впр.2 (b),с.29 |
Впр.1,с.29 Слова у словник |
|
||||||
21 |
|
Розвиток діалогічного мовлення |
Predictions I think I will…/ I won’t… |
ЛО теми |
Впр.1, с.30 |
|
Впр.1(b),с.30 Впр.2,с.30 |
Впр.1, с.30 Впр.2(с), с.30 |
|
||||||
22 |
|
Розвиток діалогічного мовлення |
Future going to (intentions) |
|
Впр.4, с.31 |
|
Впр.3, с.31 |
Впр.4, с.31 |
|
||||||
23 |
|
Прогулянка вздовж річки |
|
|
Впр.1, с.32 |
|
Впр.2,с.32 Впр.3,с.32 |
Впр.2, с.44 Впр.2 (b),с.32 |
|
||||||
24 |
|
Навколо Києва на двоповерховому автобусі |
|
|
|
Впр.3,с.33 |
|
Впр.3 (b), с.33 |
|
||||||
25 |
|
Ступені порівняння |
“ …faster than…”, “…is younger than…” |
|
|
|
Впр.1,с.34 |
Впр.2, с.34
|
|
||||||
26 |
|
Ступені порівняння |
Superlatives |
ЛО теми |
Впр.4, с.35
|
|
|
Впр.3, с.35 Впр.4, с.35 |
|
||||||
27 |
|
Формування граматичних навичок |
Past Perfect |
|
Роз. матеріал |
|
|
Роз. матеріал |
|
||||||
28 |
|
Розвиток монологічного мовлення |
|
|
с.98-99 |
|
Роздатковий матеріл |
|
|||||||
29 |
|
Огляд граматики |
Злічувані і незлічувані іменники |
|
Роздатковий матеріл |
|
|
Роздатковий матеріл |
|
||||||
30 |
|
Цікаві факти про столицю України |
|
ЛО теми |
с.36 |
|
|
с.36 |
|
||||||
|
|
Розвиток навичок письма |
. |
ЛО теми |
Впр.1, с.37 |
|
|
Впр.1, с.37 Впр.2, с.37 |
|
||||||
31 |
|
Розвиток навичок письма |
|
ЛО теми |
|
|
|
Впр.3,(a,b) с.37
|
|
||||||
32 |
|
Похід у кіно |
|
ЛО теми |
Впр.1, с.38
|
|
Впр.3, с.38
|
Впр.2,с.38 |
|
||||||
33 |
|
Розвиток навичок читання |
|
ЛО теми |
с.101-102 |
|
|
Впр.1,2, с.102 |
|
||||||
34 |
|
Світи кінофільмів |
|
Впр.1, с.39 |
|
|
|
Впр.1 (b,c),с.39 |
|
||||||
35 |
|
Формування граматичних навичок |
Модальні дієслова |
Роз. матеріал |
|
|
|
Роз. матеріал |
|
||||||
36 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Модальні дієслова |
|
|
|
Роз. матеріал |
|
|||||||
37 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Reflexive pronouns |
ЛО теми |
Впр.2, с.40 |
|
|
Впр.1, с.40 Впр.2, с.40 Впр.3, с.40 |
|
||||||
38 |
|
Семестровий контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
39 |
|
Розвиток навичок написання неофіційного листа |
|
|
с.43 |
|
с.43 |
|
|
||||||
40 |
|
Семестровий контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
41 |
|
Огляд граматики |
Past Perfect, Past Simple, Present Perfect |
|
Роз. матеріал |
|
|
|
|
||||||
42 |
|
Семестровий контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
43 |
|
Узагальнення і систематизації вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
44 |
|
Семестровий контроль навичок говоріння |
|
||||||||||||
45 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
||||||||||||
46 |
|
Повторення. « Засновники Києва» |
|
||||||||||||
47 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||||||||||||
Календарно-тематичне спілкування з англійської мови у 7 класі (Несвіт А. М.) ІIсеместр
(3 години навчання)
№ уроку |
Дата |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||
Граматика |
Лексика |
Фон-ка |
Читання |
Ауд-ння |
Мовлення |
Письмо |
|||||
Unit 4:“The World of Cinema and Theatre” Тема: «Світ кіно та театру» |
|||||||||||
|
|
Дозвілля |
What are you going to do? |
ЛО теми |
[s] [ʃ] |
Впр.3, с.81 |
|
Впр.1, с.80 Впр.2, с.80 Впр.4, с.82 |
|
Написати про свій вільний час Впр.5, с.82, вивчити ЛО |
|
|
|
Улюблені фільми |
|
ЛО теми |
[f] |
Впр.1, с.82 |
Впр.3, с.83 |
Впр.1, с.82 Впр.2, с.83 Впр.4, с.84 Впр.5, с.84 |
Впр.6 a), с.84 |
Написати про фільм Впр.6b), с.84, вивчити ЛО |
|
|
|
Сучасний кінотеатр |
|
ЛО теми |
[tʃ] |
Впр.2, с.86 Впр.3, с.86 |
Впр.1, с.85 |
Впр.4, с.87 |
|
Скласти речення Впр.5, с.87 |
|
|
|
Розвиток писемного мовлення |
A film Review |
|
[f] |
Впр.3, с.88 |
|
Впр.1, с.88 Впр.2, с.88 |
|
Написати огляд фільму Впр.7, с.89 |
|
|
|
У кінотеатрі |
|
ЛО теми |
[e] [ᴂ] |
|
|
Впр.5, с.89 Впр.6, с.89 |
|
Розповідь “At the Cinema” |
|
|
|
У театрі |
|
ЛО теми |
[θ] |
Впр.3, с.91 Впр.4, с.92 Впр.5, с.93 |
Впр.1, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Вивчити ЛО |
|
|
|
Відвідування театру |
|
ЛО теми |
[θ] |
Впр.2, с.94 Впр.5, с.96 |
|
Впр.1, с.94 Впр.2, с.94 Впр.3, с.95 Впр.6, с.96 |
Впр.4, с.96 |
Написати про театральну виставу Впр.7, с.96 |
|
|
|
Дивлячись виставу |
The Theatrical Performance Review |
|
[p] |
Впр.2, с.97 |
Впр.1, с.97 |
Впр.3, с.97 Впр.4, с.98 |
с.98 |
Написати огляд вистави Впр.5, с.98 |
|
|
|
Мій візит до театру |
|
ЛО теми |
[ð] |
Впр.2, с.99 |
|
|
Впр.5, с.100 |
Розповідь “At the Theatre” |
|
|
|
Узагальнення і систематизація матеріалу |
Артикль Часи дієслова |
ЛО теми |
|
|
|
Впр.4, с.100 |
Впр.1, с.98 Впр.3, с.99 |
Повторити л-г матеріал теми |
|
|
|
Підсумковий урок з теми 4 TheWorldofCinemaandTheatre” |
|||||||||
Unit 5: “Sport” Тема 5: «Спорт» |
|||||||||||
|
|
Спорт у нашому житті |
Часи дієслова |
ЛО теми |
[p] |
Впр.2, с.104 |
Впр.2, с.104 |
Впр.1, с.104 Впр.3, с.105 Впр.4, с.105 |
Впр.5, с.105 |
Розкрити дужки Впр.5, с.105 вивчити ЛО |
|
|
|
Формування граматичних навичок |
The Present Perfect Continuous |
|
[d] [t] |
Впр.3, с.107 |
Впр.1, с.106 |
Впр.2, с.106 Впр.4, с.108 |
|
Розкрити дужки Впр.5, с.108 |
|
|
|
У спортивному центрі |
|
|
[ə] |
|
Впр.3, с.109 |
Впр.1, с.108 Впр.2, с.109 Впр.4, с.110 |
|
Описати урок фізкультури Впр.5, с.110 |
|
|
|
Сучасні види спорту |
I go in for… |
Види спорту |
[ŋ] |
Впр.2, с.110 |
|
Впр.1, с.110 Впр.4, с.110 |
|
Написати про улюблений вид спорт Впр.6, с.111 |
|
|
|
Золоте правило спорту |
Прислівники |
|
[w] |
Впр. 8 с. 113 |
Впр.1, с.111 Впр.2, с.112 |
|
Впр.7, с.113 |
Написати про спортивні правила Впр. 9 с. 113 |
|
|
|
Розвиток граматичних навичок |
ThePresentPer-fectvs.PresentPerfect–Conti-nuous |
|
[m] |
|
|
Впр.4, с.112 |
Впр.5, с.112 |
Розкрити дужки Впр.6, с.113 |
|
|
|
Спортивні вболівальники |
AReportaboutaSportingEvent |
ЛО теми |
[b] |
Впр.3, с.114 |
Впр.2, с.114 |
Впр.1, с.114 Впр.5, с.115 |
|
Описати спортивну подію Впр.6, с.115 |
|
|
|
Відомі спортсмени |
|
ЛО теми |
[t] |
Впр.2, с.116 Впр.3, с.117 |
Впр.1, с.116 |
Впр.4, с.117 Впр.5, с.117 |
|
Написати про улюбленого спортсмена Впр.6, с.117 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація матеріалу |
|
ЛО теми |
[ŋ] |
|
|
Впр.3, с.118 Впр.4, с.118 |
Впр.1, с.118 Впр.2, с.118 |
Розповідь “Sport and Games” |
|
|
|
Підсумковий урок з теми 5 “Sport” |
|||||||||
Unit 6: “GreatBritain: London” Тема 6: «Велика Британія: Лондон» |
|||||||||||
|
|
Лондон |
|
ЛО теми |
[b] |
Впр.4, с.124 |
Впр.2, с.123 |
Впр.1, с.122 Впр3 с.123 |
|
Вивчити ЛО |
|
|
|
Визначні місця Лондона |
will/to be going to |
|
[k] |
Впр. 6,с. 124 |
|
|
Впр.7, с.125 |
Розкрити дужки Впр.5, с.124 |
|
|
|
Це – Лондон |
So/ NeitherDoI |
|
[ɔu] [ð] |
Впр.2, с.126 Впр.3, с.127 |
Впр.4, с.128 |
Впр.1, с.126 Впр.5, с.129 |
|
Написати відповіді Впр.7, с.129 |
|
|
|
Екскурсія Лондоном |
|
ЛО теми |
[ɔu] [ð] |
Впр.4, с.131 |
|
Впр.1, с.130 Впр.6, с.132 |
|
Заповнити табличку Впр.2, с.130 |
|
|
|
Розвиток граматичних навичок |
Артикль з власними назвами |
|
[ð]
|
|
|
|
|
Доповнити артиклями Впр.7, с.132 |
|
|
|
Музеї Лондона |
|
ЛО теми |
[ᴧ] |
Впр.2, с.133 |
Впр.3, с.134 |
Впр.1, с.132 |
|
Повідомлення про парки Лондона |
|
|
|
Парки Лондона |
|
ЛО теми |
інтон. питань |
Впр.4, с.135 |
Повідомлення учнів |
|
Впр.5, с.136 |
Скласти питання Впр. 6 с. 136 |
|
|
|
Музей Мадам Тюссо |
|
ЛО теми |
|
Впр.4, с.138 |
|
Впр.1, с.136 |
|
Розповідь “LondonSights” |
|
|
|
Узагальнення і систематизація матеріалу |
|
ЛО теми |
|
Впр.5, с.138 |
|
|
Впр.2, с.137 Впр.3, с.137 |
Відповісти на питання Впр.5, с.138 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми 6 “GreatBritain: London” |
|||||||||
Unit 7 “Ukraine: Kyiv” Тема 7 « Україна: Київ» |
|||||||||||
|
|
Київ |
|
ЛО теми |
[tʃ] [ʃ] |
Впр.3, с.143 Впр.4, с.143 |
|
Впр.1, с.142 Впр.2, с.142 |
|
Погодитися чи не з твердженнями Впр.4, с.143 |
|
|
|
Формування граматичних навичок |
So as an adjective and a conjunction |
|
[d] [t] |
Впр. 5 с.144 |
|
Впр. 5 с.144 |
Впр.6 b), с.144 |
Доповнити Впр.6 a), с.144 |
|
|
|
Визначні місця Києва |
|
ЛО теми |
[p] |
Впр.2, с.145 Впр.3, с.146 |
Впр.2, с.145 |
Впр.1, с.144 |
Впр.4, с.146
|
Описати Впр.5, с.147 |
|
|
|
Давній Київ: історія Подолу |
|
ЛО теми |
[k] |
Впр.5, с.148 Впр.6, с.149 |
|
Впр.2, с.148 Впр.3, с.148 Впр.4, с.148 Впр.7, с.149 |
Впр.1, с.147 |
Впр.9, с.150 |
|
|
|
Серце столиці – Хрещатик |
|
ЛО теми |
інтон. питань |
Впр.2, с.151 Впр.4, с.152 |
Впр.4, с.152 |
Впр.1, с.150 Впр.3, с.151 |
Впр.5, с.152 |
Впр.7, с.153 |
|
|
|
Майдан Незалежності |
|
ЛО теми |
[ea] |
Впр.2, с.153 |
Впр.2, с.153 |
Впр.1, с.153 Впр.3, с.154 Впр.6, с.155 |
Впр.4, с.155 Впр.5, с.155 |
Впр.7, с.155 |
|
|
|
Екскурсія Києвом |
Часи дієслова |
ЛО теми |
[ɔu] |
Впр.5, с.158 Впр.6, с.158 |
|
|
Впр.2, с.156 |
Розповідь “Kyiv Sights” |
|
|
|
Узагальнення і систематизація матеріалу |
Типи запитань |
|
[w] |
|
|
Впр.3, с.156 |
Впр.1, с.156 |
Відповісти на питання Впр.4b), с.157
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми 7 “Ukraine: Kyiv” |
|||||||||
Unit 8“School Life” Тема 8 «Шкільне життя» |
|||||||||||
|
|
Шкільне життя |
|
ЛО теми |
[u] |
Впр.3, с.163 |
|
Впр.1, с.162 Впр. 2 с. 163 |
Впр.4, с.164 |
Вивчити ЛО |
|
|
|
Після уроків |
|
ЛО теми |
[n] [ŋ] |
Впр.5, с.164 |
Впр.6, с.165 |
|
|
Написати е-листа Впр.7, с.165 |
|
|
|
Шкільні гуртки |
SoandSuch |
|
[tʃ] |
Впр.3, с.166 Впр.4, с.167 |
Впр.2, с.166 |
Впр.1, с.166 Впр.6, с.168 |
Впр.5, с.167 |
Написати про гурток Впр.7, с.168 |
|
|
|
Соціальні проекти |
|
ЛО теми |
[p] |
Впр.4, с.170 Впр.5, с.171 |
|
Впр.1, с.169 Впр.2, с.169 |
|
Вивчити ЛО |
|
|
|
Проекти у нашій школі |
|
ЛО теми |
[p] |
|
|
Впр.7, с.172 |
Впр.6, с.171 |
Написати статтю Впр.8, с.172 |
|
|
|
Мовна школа |
|
|
[ʃ] |
Впр.4, с.173 |
|
Впр.1, с.172 Впр.2, с.173 |
|
Відповісти на питання Впр.5, с.174 |
|
|
|
Англійська –міжнародного спілкування |
|
ЛО теми |
[u] [w] [θ] |
Впр. 7 с. 175 |
|
Впр. с. 173 Впр. 7 с. 175 |
Впр.6, с.174 |
Написати про вивчення англ. мови Впр.8, с.175 |
|
|
|
Розвиток граматичних навичок |
Неозначені та заперечні займенники |
|
[i:] |
|
|
|
|
Розповідь “Importance of English” |
|
|
|
Позашкільна діяльність |
Відносні займенники |
|
[t] [d] |
|
|
Впр.1, с.175 Впр.2, с.176 |
|
Скласти по реченню з кожним займенником |
|
|
|
Узагальнення і систематизація матеріалу |
Часи дієслова |
ЛО теми |
[t] [d] |
Впр.3, с.176 |
|
Впр.4, с.176 Впр. 5 с. 177 |
|
Оформити оголошення Впр.6, с.177 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми 8 “SchoolLife” |
Повторити матеріал |
||||||||
|
|
Семестровий контроль навичок читання |
Повторити матеріал |
||||||||
|
|
Семестровий контроль навичок аудіювання |
Повторити матеріал |
||||||||
|
|
Семестровий контроль навичок письма |
Повторити матеріал |
||||||||
|
|
Семестровий контроль навичок говоріння |
|
||||||||
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||||||||
|
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
||||||||