Календарне планування 1 клас.

Про матеріал
Я досліджую світ (Бібік), мистецтво (Аристова), дизайн і технології(альбом "Умійко"), фізкультура, математика(Гісь).
Перегляд файлу

Фізична культура

Тема уроку

Дата

Примітка

І семестр

1

Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров’я людини. Спортивний одяг і взуття. Правила без­печної поведінки на уроках фізкультури. Рухливі ігри та естафети.

 

 

2

Правила безпечної поведінки в процесі рухової та загаль­ної діяльності. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети. Визначення вихідних даних фізи­чної підготовленості учнів.

 

 

3

Життєво важливі способи пересування людини. Організо­вуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети. Визначення вихідних даних фізичної підготовленості учнів.

 

 

4

Організовуючі вправи. ЗРВ  на місці без предметів. Рухливі ігри та естафети.

 

 

5

Організовуючі вправи.  ЗРВ на місці без предметів. Рухливі ігри, естафети.

 

 

6

Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Різновиди ходьби. Рухливі ігри та естафети.

 

 

7

Організовуючі вправи.  ЗРВ на місці без предметів. Біг з високим підніманням стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до 30 м. Рух­лива гра.

 

 

8

Організовуючі вправи.  ЗРВ на місці без предметів. Біг із високим підніманням стегна, закидан­ням гомілок. Біг із високого старту до 30 м. Рухлива гра.

 

 

9

Організовуючі вправи.  ЗРВ на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Біг із змі­ною напрямку та з високого старту до 30м. Рухлива гра.

 

 

10

Організовуючі вправи.  ЗРВ на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Біг із змі­ною напрямку та з високого старту до 30м. Рухлива гра.

 

 

11

Організовуючі вправи.  ЗРВ в русі. Біг із зміною напрямку. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

 

12

Організовуючі вправи.  ЗРВ в русі. Бігові вправи. Біг із різних вихідних положень. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

 

13

Організовуючі вправи.  ЗРВ в русі. Бігові вправи. Біг із різних вихідних положень. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

 

14

Організовуючі вправи. Вправи на релаксацію.  ЗРВ в русі. Вправи для розвитку витривалос­ті. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра.

 

 

15

Організовуючі вправи.  ЗРВ в русі. Бігові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра.

 

 

16

Організовуючі вправи.  ЗРВ в русі. Бігові вправи. Стрибки на місці на одній, двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом дво­ма ногами. Рухлива гра.

 

 

17

Організовуючі вправи.  ЗРВ Бігові вправи. Стрибки на двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Рухлива гра.

 

 

18

Організовуючі вправи.  ЗРВ . Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки з про­суванням. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

 

19

Організовуючі вправи.  ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

 

20

Організовуючі вправи.  ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра.

 

 

21

Організовуючі та  ЗРВ. Різновиди ходьби; бігові та стрибкові вправи. Вправи дія розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухл. гра.

 

 

22

Правила техніки безпеки під час занять з м’ячем. Органі­зовуючі вправи.  ЗРВ з м’ячем. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра.

 

 

23

Організовуючі вправи.  ЗРВ з м’ячем. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра.

 

 

24

Організовуючі вправи.  ЗРВ з м’ячем. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра.

 

 

25

Організовуючі вправи.  ЗРВ з м’ячем. Передавання м’яча. Рухлива гра, естафета.

 

 

26

Організовуючі вправи.  ЗРВ з м’ячем. Передавання м’яча. Рухлива гра, естафета.

 

 

27

Організовуючі та  ЗРВ. Різновиди ходьби, бігові вправи. Перекидання м’яча у парах. Рухли­ва гра.

 

 

28

Організовуючі та  ЗРВ. Різновиди ходьби; бігові вправи. Перекидання м’яча у парах. Рухли­ва гра.

 

 

29

Організовуючі та  ЗРВ. Різновиди ходьби, бігові вправи. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра.

 

 

30

Організовуючі та ЗРВ. Різновиди ходьби, бігові вправи. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра, естафета.

 

 

31

Організовуючі вправи.  ЗРВ з гім­настичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

32

Організовуючі вправи.  ЗРВ з гім­настичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

33

Організовуючі вправи.  ЗРВ з гім­настичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

34

Організовуючі вправи. ЗРВ  з пре­дметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.

 

 

35

Організовуючі вправи. ЗРВ  з пре­дметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.

 

 

36

Організовуючі вправи. ЗРВ  з пре­дметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.

 

 

37

Постава як основа здоров’я. Організовуючі вправи. ЗРВ  для формування правильної пос­тави. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

38

Організовуючі вправи. ЗРВ  для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

39

Організовуючі вправи. ЗРВ  для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

40

Організовуючі вправи. ЗРВ  для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

41

Організовуючі вправи. ЗРВ  для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

42

Організовуючі вправи. ЗРВ  для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

43

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієніч­ної гімнастики. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвит­ку гнучкості. Рухлива гра.

 

 

44

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієніч­ної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі ска­калкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

 

 

45

Організовуючі вправи. ЗРВ  зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакал­кою. Вправи для розвитку гнучкості.

 

 

46

Організовуючі вправи. ЗРВ. Різно­види ходьби, бігу. Вправи для гнучкості. Рухлива гра. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів.

 

 

47

Організовуючі вправи. ЗРВ  зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакал­кою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Визна­чення динаміки фізичної підготовленості учнів.

 

 

ІІ семестр

48

ЗРВ  зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

 

 

49

Одяг і взуття на заняттях лижною підготовкою. Правила безпеки на заняттях з лижної підготовки. Організовуючі команди і прийоми. ЗРВ. Рухлива гра.

 

 

50

Спорядження лижника. ЗРВ. Організовуючі команди і прийоми. Повороти на місці переступанням. Рухлива гра.

 

 

51

ЗРВ.  Вправи для навчання диханню. Вправи для оволодіння навичками плавання. Рухлива гра.

 

 

52

ЗРВ.  Вправи для навчання диханню. Вправи для оволодіння навичками плавання. Рухлива гра.

 

 

53

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнасти­ки. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Рухлива гра

 

 

54

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнасти­ки. Різновиди ходьби, бігу. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі, стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямах. Рухлива гра

 

 

55

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнасти­ки. Різновиди ходьби, бігу. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямах. Застрибування на підвищену опору (3-4 мати) і зістрибування вигнувшись. Рухлива гра

 

 

56

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнасти­ки. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямах. Рухлива гра.

 

 

57

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнасти­ки. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямах. Застрибування на підвищену опору і зістрибування вигнувшись. Рухлива гра.

 

 

58

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики.. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку рівноваги. Лазіння по горизонтальній і похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямах. Застрибування на підвищену опору і зістрибуван­ня вигнувшись. Рухлива гра.

 

 

59

Організовуючі вправи. ЗРВ дня фор­мування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Рухлива гра.

 

 

60

Організовуючі вправи. ЗРВ дня фор­мування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскок із гімнасти­чної лави вигнувшись. Рухлива гра.

 

 

61

Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскок із гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра.

 

 

62

Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскок із гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра.

 

 

63

Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу.

 

 

64

Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземленням. Рух­лива гра.

 

 

65

Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземленням. Рух­лива гра.

 

 

66

Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземлен­ням. Рухлива гра.

 

 

67

Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземлен­ням. Рухлива гра.

 

 

68

Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземлен­ням. Рухлива гра

 

 

69

Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та біту. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземлен­ням. Рухлива гра

 

 

70

Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземлен­ням. Перелізання через перешкоду, підлізання під переш­кодо. Рухлива гра.

 

 

71

Організовуючі та ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра.

 

 

72

Організовуючі та ЗРВ. Різновиди ходь­би та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості: Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Рухлива гра.

 

 

73

Організовуючі та ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра.

 

 

74

Організовуючі та ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра.

 

 

75

Організовуючі й ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра.

 

 

76

Організовуючі й ЗРВ. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухли­ва гра.

 

 

77

Організовуючі й ЗРВ. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухли­ва гра.

 

 

78

Організовуючі Й ЗРВ. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухли­ві ігри.

 

 

79

Організовуючі й ЗРВ. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямота розбігу. Рухливі ігри.

 

 

80

Організовуючі й ЗРВ. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямота розбігу. Рухливі ігри.

 

 

81

Організовуючі й ЗРВ. Вправи для роз­витку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри.

 

 

82

Організовуючі й ЗРВ. Вправи для рела­ксації. Вправи для розвитку витривалості. Біг до 400 м. Рухливі ігри.             

 

 

83

Організовуючі й ЗРВ. Вправи для рела­ксації. Вправи для розвитку витривалості. Біг до 400 м. Рухливі ігри

 

 

84

Організовуючі й ЗРВ. Вправи для рела­ксації. Вправи для розвитку витривалості. Біг до 400 м. Рухливі ігри

 

 

85

Організовуючі й ЗРВ. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра.

 

 

86

Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра.

 

 

87

Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра.

 

 

88

Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухливі ігри.

 

 

89

Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для. опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухливі ігри.

 

 

90

Організовуючі вправи. ЗРВ для ме­тання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухливі ігри.

 

 

91

Організовуючі вправи. ЗРВ для ме­тання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухливі ігри.

 

 

92

Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра.

 

 

93

Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра.

 

 

94

Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра.

 

 

95

Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухливі ігри.

 

 

96

Організовуючі й ЗРВ. Рухливі на­родні ігри та естафети. Визначення динаміки фізичної підго­товленості учнів.

 

 

97

Організовуючі й ЗРВ. Рухливі на­родні ігри та естафети. Визначення динаміки фізичної підго­товленості учнів.

 

 

98

Організовуючі й ЗРВ. Рухливі на­родні ігри та естафети. Визначення динаміки фізичної підго­товленості учнів.

 

 

99

Організовуючі й ЗРВ. Рухливі на­родні ігри та естафети. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     Я досліджую світ

№ з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

І семестр

  1.  

Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду? с. 4-5

 

 

  1.  

Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?» с. 6-7

 

 

  1.  

Хто ти?Щоб не забувати, як кожного звати… с. 8

 

 

  1.  

Хто ти?Будемо знайомі! Виготовлення бейджа с. 9

 

 

  1.  

Дорога до школи.Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху с. 10-11

 

 

  1.  

Тут я вчуся.Напрацювання правил та впровадження рутин с. 12

 

 

  1.  

Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин с. 13

 

 

  1.  

Для чого ходять у школу?Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським с. 14-15

 

 

  1.  

З чого складається світ?Що оточує мене? с. 16

 

 

  1.  

Жива і нежива природа. Що в природі створила людина? с. 17

 

 

  1.  

Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені».  с. 18-19

 

 

  1.  

Рослини восени.Спостереженняза особливостями сезонних змін у природі

с. 20

 

 

  1.  

Рослини восени (продовження).Конструювання з природного матеріалу

с. 21

 

 

  1.  

На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо-сперечаємось. с. 22-23

 

 

  1.  

Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються? с. 24-25

 

 

  1.  

Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»? с. 26

 

 

  1.  

Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний? с. 27

 

 

  1.  

Хто що робить? Вивчаємо професії с. 28

 

 

  1.  

Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати? с. 29

 

 

  1.  

Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя/-льки, працює в нашій школі? с. 30-31

 

 

  1.  

День школяра. Як правильно його спланувати? с. 32

 

 

  1.  

Стій, сиди, ходи, носи – правильно.  Чому здоров’я – це найважливіше?

с. 33

 

 

  1.  

Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель? с. 34

 

 

  1.  

Що потрібно для навчання?Куди загублені речі ховаються? с. 35

 

 

  1.  

Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик? с. 36

 

 

  1.  

Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе? с. 37

 

 

  1.  

Чим я пізнаю світ?Мої очі. Чому важливо зберігати зір? с. 38-39

 

 

  1.  

Чим я пізнаю світ?У світі незвичайних звуків.Чим я чую? с. 40-41          

 

 

  1.  

Чим я пізнаю світ?Смаки с. 42

 

 

  1.  

Чим я пізнаю світ?Запахи с. 43

 

 

  1.  

Чим я пізнаю світ?Для чого нам зуби? с. 44-45

 

 

  1.  

У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось. с. 46-47

 

 

  1.  

Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла с. 48

 

 

  1.  

Сонце(Продовження).Куди вночі сонечко ховається? с. 49

 

 

  1.  

Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода с. 50

 

 

  1.  

Повітря.Чому летить літак? Конструювання з паперу с.51

 

 

  1.  

Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? с. 52

 

 

  1.  

Вода. Чому її потрібно берегти? с. 53

 

 

  1.  

Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку?  с. 54

 

 

  1.  

Ґрунт.Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки с. 55

 

 

  1.  

Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини?Де вони ростуть? с. 56

 

 

  1.  

Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом с. 57

 

 

  1.  

Тварини. Які тварини живуть на Землі? с. 58

 

 

  1.  

Тварини. Жива та нежива природа. Міркуємо, повторюємо, аналізуємо.

с. 59

 

 

  1.  

Свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі?  с.60

 

 

  1.  

Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…»

 

 

  1.  

Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…». ( Продовження)

 

 

  1.  

Підсумковий урок за семестр

 

 

ІІ семестр

  1.  

Святковий  календар  зими. Практична робота. Виготовлення  власноруч  привітальної листівки. с. 76 (І частина)

 

 

  1.  

Як святкують  Новий рік  у  різних країнах світу. Янголятко –символ Нового  року  та  Різдва. с. 78

 

 

  1.  

Новий рік і  Різдво. Як зустрічають  зимові свята  у  твоїй  родині. с. 79

 

 

  1.  

Жива  і  нежива  природа  взимку. с.68-69

 

 

  1.  

Навчальний  проект «Як допомогти  тваринам  взимку»  с.70

 

 

  1.  

Навчальний  проект (продовження) «Щоб пташка  голосно  співала» Виготовлення годівничок  власноруч. с.71

 

 

  1.  

Навчальний  проект (узагальнення  матеріалів)

 

 

  1.  

Зимові розваги. Як дбати  про  своє  здоров’я  взимку  с.72-73

 

 

  1.  

Дбай  про  своє здоров’я  взимку (продовження). Як зробити,  щоб  не  боліло  горлечко. с.74

 

 

  1.  

Дбай про  своє здоров’я  взимку (продовження) Складання  пам’ятки «Як слід  вдягатися  взимку» с.75

 

 

  1.  

Зміни  в  природі  взимку. Як зимують тварини. с.4  (ІІ частина)

 

 

  1.  

Сторінка дослідника. Про  що  розкаже  лупа? Виготовлення  сніжинки-витинанки с. 6

 

 

  1.  

Сторінка  дослідника.  Що  розкаже тобі термометр? Що  собою  уявляє лід? с.6-7

 

 

  1.  

Праця  людей  узимку. Чим  займаються  люди  в  селі  та  у  місті. . Як доглядають  за  свійським  та  дикими  тваринами с.8-9

 

 

  1.  

Людина – от що найцікавіше  у  світі. Хто  така  людина? А  що  називають  суспільством? с.10-11

 

 

  1.  

Я та  інші. Найближчі  для  тебе люди. Наші  рідні  під  час  подорожі  у  часі. с.12

 

 

  1.  

Я і моя  родина . Практична  робота «Моє  родовідне  дерево» с.13

 

 

  1.  

Почуття  людини,  емоції. Складання  пам’ятки  «Як навчитися  стримувати  емоції» с. 14 -15

 

 

  1.  

Який  буває  в  мене  день. Що  впливає  на  зміни  у  настрої? с.16-17

 

 

  1.  

Моє  улюблене  заняття. Ми  усі  різні  й  неповторні. Складання  колажу «Світ  наших  захоплень» с.18-19

 

 

  1.  

Винаходи,  які  придумали  діти. Винаходи  людства,  які  змінили  світ. Гра «Ми – винахідники» с.20-21

 

 

  1.  

Я  тут  живу. Конструювання  з  конструктора «Оселя  моєї  мрії», «Дитяча  кімната моєї мрії» (за  вибором  учнів) с. 22-23

 

 

  1.  

Я живу  в  місті. Які  місця  називають  громадськими? Правила  поведінки у  громадських  місцях. Розв’язування  ситуаційних  задач  та  моделювання  з  власного  досвіду,  пов’язаних  із  правилами  поведінки  у  громадських  місцях.   с.25-26

 

 

  1.  

Я  живу  в  селі. Практична  робота «Мапа  нашого  села» с.26-27

 

 

  1.  

У музеї.  Правила  поведінки  у  музеї. с.28-29

 

 

  1.  

Запрошуємо  до  театру. Моделювання  правил  поведінки  за  серією  сюжетних  зображень. с.30-31

 

 

  1.  

У супермаркеті. Складання  пам’ятки «Правила  поведінки  у  супермаркеті» с.32-33

 

 

  1.  

Дбаю  про  свою  безпеку.  Виховний  потенціал   наших  улюблених  казок.  с.34-35

 

 

  1.  

Оглядаю  моє  житло. Школа  самообслуговування. Що мені   можна  і  чого  неможна робити у  оселі?  с.36

 

 

  1.  

Коли  ми  самі  вдома. Служби  допомоги. Небезпечні  предмети  будинку. с.37

 

 

  1.  

Коли  ґаджет  заважає. Моделювання  ситуацій  за  сюжетними  зображеннями. Диспут « Ґаджет  чи  гра?» с.38

 

 

  1.  

Коли  ґаджет  заважає (продовження). Основне  призначення  телефону.

с. 39

 

 

  1.  

Які  ви  вдома. Складання  пам’ятки «Щоб  сяяла  кімната» Які ви  вдома.(продовження)  Обговорення вірша В.Симоненка. Коло  думок «Чому діти  скаржаться на  рідних?»   с.40-41

 

 

  1.  

Турбуюся  про  здоров’я. Корисна  та  шкідлива  їжа.

Практична робота «Складання  меню  для  дитини  молодшого  шкільного  віку» с.42

 

 

  1.  

 Турбуюся  про  здоровя (продовження). Гігієна. Засоби  гігієни. Дослідження «Як правильно  чистити  зубки» с.43

 

 

  1.  

Як дізнатися,  що  вже  весна. Практична  робота  «Створюємо  «Книжку весни»» с.45

 

 

  1.  

 Сторінка  дослідника. Твій  город  на  підвіконні. с.46-47

 

 

  1.  

Турботи  тварин  навесні. Складання  розповідей про  турботи  тварин навесні. с.48-49

 

 

  1.  

Свійські  тварини  навесні. Чим  схоже  і  чим  різняться  життя  диких  та свійських  тварин  навесні. с.50-51

 

 

  1.  

Весняні  роботи  в  місті  та  в  селі. Практична робота «Складання  плану  роботи  на  тиждень із  врахуванням  погодних умов». с.52-53

 

 

  1.  

Святковий  календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка.

с.54

 

 

  1.  

Святковий  календар  весни (продовження). Мамине  свято.  Конкурс «Найкращі 5 ідей» (Як можна  привітати  маму с.55

 

 

  1.  

Як  ставитися до  інших. Не  будь  жадібним.  Коло  думок «Чому не  слід випрошувати  в  інших?» с.56-57

 

 

  1.  

Умій  дружити. Що  таке  дружити? Коло  вибору для  друзів. с.58-59

 

 

  1.  

Чемним  треба  бути  скрізь. Чарівні  слова  відкривають  серця.  Абетка  ввічливості. с.60-61

 

 

  1.  

Твоя країна – Україна. Дивовижні імена (за А.Григоруком)  . Хто такий  громадянин, європеєць, житель  Землі? с.62-63

 

 

  1.  

Державні  символи –прапор, герб,  гімн. Де можна  побачити Державний Прапор України? Де  можна  побачити  Державний Герб України? Де  можна  почути Державний  Гімн України? с.64-65

 

 

  1.  

Я  маю  право на  права . У  світовій Книзі  прав  дитини  зазначено,  що… (обговорення  сутності  піктограм) с.66

 

 

  1.  

Я  маю право на  права (продовження) Про  порушення  прав  дитини  сторінками  улюблених  казок. Складання пам’ятки «  Правила  поводження  із  незнайомцями» с.67

 

 

  1.  

Про  акуратність. П’ять  кроків  до  акуратності. Конкурс «Найохайніший  портфель  класу»/ «Найохайніша  парта  класу» Конкурс «Зошити  всміхаються» (за  вибором  вчителя) с.68-69

 

 

  1.  

Зустрічаємо  літо. Практична  робота «Створюємо «Книжку літа»». Як  зберегти  здоров’я  влітку. с.70-71

 

 

  1.      

Сторінка  дослідника. Як  у  домашніх умовах можна  отримати  веселку?

с.72-73

 

 

  1.      

Тварини  улітку. Як доглядають  за  свійськими  тваринами улітку.

с.74-75

 

 

  1.      

Праця  людей улітку. Практична  робота «План  роботи на  тиждень  з  урахуванням  погодних  умов» с.76-77

 

 

  1.      

Ми всі  різні,  в  світ  у  нас  - один на  всіх. Усі  ми  різні, - і цим  одне  одному  дуже  цікаві. с.78-79

 

 

  1.      

Ми всі  різні,  в  світ  у  нас  - один на  всіх. Усі  ми  різні, - і цим  одне  одному  дуже  цікаві.

 

 

  1.      

Підсумковий  урок  за  семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дизайн і технології

За альбомом-посібником «Умійко» О.Головатої,А.Кононюк

(1 година на тиждень)

Тема уроку

Дата

 

Примітка

1.

Організація робочого місця. Правила безпеки праці на уроках. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Виготовлення бейджика.

 

 

2.

Папір та його призначення. Властивості паперу. Аплікація

із рваних частин паперу. Створення аплікації «Кетяги

калини».

 

 

3.

Аплікація із рваних частин паперу. Створення аплікації

«Диво-дерево».

 

 

4.

Природні матеріали рідного краю. Підготовка природних

матеріалів до роботи. Створення аплікації з природних

матеріалів «Їжачок».

 

 

5.

Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з

природних матеріалів «Метелик».

 

 

6.

Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з

природних матеріалів «Півник».

 

 

7.

Аплікація з паперу. Види аплікацій. Створення аплікації

«Натюрморт».

 

 

8.

Шкільна бібліотека. Виготовлення виробів із паперу. Виготовлення закладки для книжки.

 

 

9.

Симетрія у природі. Вирізання деталей виробів симетричної форми. Створення аплікації «Грибочки».

 

 

10.

Копіювання зображення за допомогою шаблону. Вирізання

найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону.

Створення аплікації «Смачні фрукти».

 

 

11.

Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення

аплікацій. Створення аплікації «Весела гусінь».

 

 

12.

Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення

аплікацій. Створення аплікації «Пейзаж».

 

 

13.

Різання паперу. Інструменти та пристосування для різання

паперу. Різання по прямій лініі і по лінії згину. Виготовлення

аплікації «Весела багатоніжка».

 

 

14.

Згинання і складання паперу. Раціональне використання

паперу. Ознайомлення з технікою оригамі. Створення найпростіших виробів в техніці оригамі («Собачка»).

 

 

15.

Прикраси з паперу. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення новорічної іграшки з паперу «Синичка».

 

 

16.

Прикраси з паперу Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення новорічної гірлянди з паперу.

 

 

17.

Прикраси з паперу. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення новорічної листівки.

 

 

18.

Робота з пластиліном. Послідовність дій під час виготовлення виробів з пластиліну на площині. Прийоми роботи з пластиліном. Картина із пластиліну «Котик»

 

 

19.

Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення аплікації з геометричних фігур «Робот» за зразком чи власним задумом.

 

 

20.

Прикраси з паперу. Оздоблення виробів з паперу. Валентинка

 

 

21.

Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація з паперу «Канапка».

 

 

22.

Пальчиковий театр. Створення фігурок казкових героїв.

 

 

23.

Догляд за одягом і взуттям.

 

 

24.

Поділ одягу і взуття відповідно до сезону.

 

 

25.

Згинання і складання паперу.Ознайомлення з технікою орігамі. Створення орігамі «Тюльпани».

 

 

26.

Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація «Веселі вівці»(з паперу і серветок).

 

 

27.

Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація «Вербові котики»(з паперу і вати).

 

 

28.

Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація «Весняні пташки».

 

 

29.

Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація «Писанки».

 

 

30.

Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація «Великодній кошик».

 

 

31.

Створення листівки. Листівка «Квіти для мами»(з паперу і серветок).

 

 

32.

Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація з паперу «Золота рибка».

 

 

33.

Робота з пластиліном. Картина з пластиліну «Квіти і метелики на луках».

 

 

34.

Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація з паперу «Дельфін».

 

 

35.

Комбіновані роботи. Виготовлення іграшки «Горіховий човник». Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Мистецтво

    За альбомом – посібником «Чарівний пензлик»

А. Бровченко, Н. Копитіної.

( 1 година на тиждень)

  

Тема уроку

Дата

Примітка

1

Загальне ознайомлення з поняттям «образотворче мистецтво», з матеріалами й інструментами, якими працює художник. Лінія. Практичне завдання: малювання мистецької стежинки.

 

 

2

Аплікація. Різноманітність форм навколишнього світу. Прості геометричні форми. Практичне завдання: виготовлення аплікації «Чарівна школа»

 

 

3

«У світі іграшки» Розміщення зображення на площині аркуша. Практичне завдання: малювання улюбленої іграшки.

 

 

4

Орнамент. Робота з природним матеріалом. Практичне завдання: виготовлення панно із природних матеріалів за зразком або із власної уяви.

 

 

5

Щедра осінь. Прості об’ємні фігури. Правила роботи з пластиліном. Практичне завдання: ліплення овочів і фруктів.

 

 

6

Осінній краєвид. Основні і похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. Палітра. Практичне завдання: зображення осіннього краєвиду.

 

 

7

Мистецькі професії. Художники. Скульптори. Практичне завдання: створення, домальовуючи лінію, цифру, літеру.

 

 

8

Завітаємо до театру. Декорації сцени і костюми акторів. Практичне завдання: виготовлення маски лисиці до вистави «Коза – дереза».

 

 

9

Мої захоплення. Ліплення з пластиліну. Практичне завдання: створення «акваріуму».

 

 

10

Ми – актори. Ми – костюмери. Костюмер. Практичне завдання: малювання орнаменту для сорочки героя казки «Коза – дереза»

 

 

11

Зимові свята. Практичне завдання: прикрашання ялинкової іграшки.

 

 

12

Зима – чарівниця. Холодні кольори. Практичне завдання: малювання засніженого села.

 

 

13

Зустрічаємо Святочного діда. Практичне завдання. Зображення казкового годинника цікавої форми.

 

 

14

Резервне заняття

 

 

15

Зимові розваги. Ліплення. Практичне завдання: ліплення сніговика.

 

 

   16

Зима – чарівниця. Аплікація. Практичне завдання: створення аплікації на тему: «Зимовий ліс».

 

 

17

Світ навколо тебе. Контур. Практичне завдання: малювання  автомобіля.

 

 

18

Мої захоплення. Практична робота: малювання дітей, які весело танцюють.

 

 

19

Моя Україна багата й гостинна. Аплікація. Смайлик. Практичне завдання: малювання українського смайлика.

 

 

20

Світ навколо тебе. Аплікація. Практичне завдання: виготовлення квіткової композиції.

 

 

21

Світ навколо тебе. Ліплення. Практичне завдання: ліплення лисички.

 

 

22

Весна на порозі. Способи утворення похідних кольорів. Практичне завдання. Виконання малюнку на тему: «Краса весни»

 

 

23

Краса рідної землі. Теплі кольори. Практичне завдання: малювання фруктів та овочів, забарвлених в теплі кольори.

 

 

24

У світі спорту. Практичне завдання: малювання медалі переможцю спортивного змагання.

 

 

25

Свято Великодня. Писанкарство. Практичне завдання: прикрашання писанки візерунком.

 

 

26

У світі казки  чарівної. Практичне завдання: малювання ілюстрації до української народної казки: «Колосок»

 

 

27

Моє довкілля. Прості геометричні фігури. Практичне завдання: малювання будинку

 

 

28

Козацькому роду нема переводу! Практичне завдання: малювання козака.

 

 

   29

Веселковий дивограй. Ознайомлення з кольорами веселки(спектральними кольорами) та їх послідовністю. Практичне завдання: малювання веселки.

 

 

30

На галявині. Практичне завдання: створення композиції на тему: «Зустрічаємо літо»

 

 

31

Перевір себе. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

32

Перевір себе. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

33

Свято мистецтва. Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання колективної роботи. Створення рамок для кращих малюнків.

 

 

34

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підготовка виставки дитячих малюнків. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      Математика

       (авт. Гісь О. М., Філяк І. В.)

Тема уроку

Сторінки

 

Дата

Примітка

Ознаки предметів. Ознаки, пов’язані із поняттям величини. Просторові відношення (5 год)

1.

Розпізнавання та порівняння об’єктів навколишнього світу за кольором, розміром, формою, при­зна­ченням. Поняття «кожний», «усі», «усі, крім», «деякі», «один із», «хоча б один». Сполучники «і», «або», «якщо…, то…»

Урок у додатку.

 

 

2.

Аналіз спільних та відмінних ознак об’єктів навколишнього світу. Порівняння предметів за матеріалом. Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів  на підгрупи за спільною ознакою.

Урок у додатку.

 

 

 

3.

Співставлення об’єктів навколишнього світу  за їх розміром, довжиною, висотою, товщиною.

Урок у додатку.

 

 

4.

Розміщення об’єктів на площині та в просторі: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч

Урок у додатку.

 

 

 5

Напрямки  руху об’єктів: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору.

 Урок у додатку.

 

 

Лічба. Натуральні числа 1 - 10 (18 год)

6.

Група об’єктів навколишнього світу, що мають спільну ознаку. Встановлення кількості елементів у групі –  кількісна лічба.  Назви чисел у межах 10. Лічба. Правила лічби.

П – c. 4-7

 

 

 

7.

Поняття «однакова кількість» або «порівну», «різна кількість», «стільки ж», «більше, ніж», «менше, ніж».

П – c. 8-10

 

 

8.

Порядкова лічба предметів. Порядкові відношення.

 

П – c. 10-12

 

 

9.

Число «один». Позначення числа цифрою. Цифра 1. Написання цифри 1.

П – c. 13-14

 

 

10.

Число «два». Цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння числа 2 з одиницею. Поняття «передує», «слідує за». Практичні дії із групами об'ктів – об’єднання, вилучення. Визначення кількості елементів групи після об’єднання; вилучення.

П – c. 14-15

 

 

 

11.

Знаки «+», «–», «=». Читання записів зі знаками «+» та

«–». Доповнення записів знаками «+» і «–».

П – c. 16-17

 

 

12.

Число «три». Цифра 3.  Утворення числа 3 способом прилічування одиниці і числа 2 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 3. Складання записів за малюнком. Зростання і спадання чисел.

П – c. 17-18

 

 

13.

Знаки порівняння і рівності: «>», «<», «=». Порівняння чисел в межах трьох.

П – c. 19-20

 

 

14.

Число «чотири». Цифра 4. Утворення числа 4 способом прилічування одиниці і числа 3 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 4. Порівняння чисел.

П – c. 20-22

 

 

 

15.

Наступне число. Попереднє число. Сусідні числа. Математичний диктант.

П – c. 22-24

 

 

16.

Число  «п’ять». Цифра 5. Утворення числа 5. Утворення числа 4  способом відлічування одиниці. Написання цифри 5.  Перевірка правильності запису, зробленого за малюнком. Порівняння чисел.

П – c. 24-26

 

 

 

17.

Число  «шість». Цифра 6. Утворення числа 6. Утворення числа 5 способом відлічування одиниці. Написання цифри 6. Порівняння чисел.

П – c. 27-28

 

 

 

18.

Число  «сім». Цифра 7. Утворення числа 7. Утворення числа 6 способом відлічування одиниці. Написання цифри 7. Порівняння чисел. Складання запису за малюнком. Підбір відповідного запису до кожного малюнка.

П – c. 29-30

 

 

 

19.

Число  «вісім». Цифра 8. Утворення числа 8. Утворення числа 7 способом відлічування одиниці. Написання цифри 8. Порівняння чисел. Доповнення записів.

П – с. 31-32

 

 

20.

Число  «дев'ять». Цифра 9. Утворення числа 9. Утворення числа 8 способом відлічування одиниці. Написання цифри 9. Порівняння чисел.

П – с. 33-34

 

 

 

21.

Число 10. Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10. Утворення числа 9 способом відлічування одиниці. Натуральні числа. Одноцифрові і двоцифрові числа.

П – c. 35-37

 

 

 

22.

Числа першого десятка. Найменше й найбільше число серед чисел першого десятка. Лічба в прямому і зворотному порядку.

П – c. 38

 

 

23.

Закріплення чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта.

П – c. 39-40

 

 

 

Вимірювання величин Час (2 год)

24.

Час. Доба та її частини.

П – c. 40-41

 

 

25.

Дні тижня. Встановлення днів тижня за поняттями «вчора», «сьогодні», «завтра», «передує», «слідує».

П – c. 42-43

 

 

Просторові відношення. Геометричні фігури (6 год)

26.

Точка. Пряма. Крива.

П – c. 44-45

 

 

27.

Замкнена лінія. Незамкнена лінія.

П – c. 46-47

 

 

28.

Промінь. Відрізок. Побудова відрізків.

П – c. 47-49

 

 

29.

Порівняння і вирівнювання відрізків. Побудова відрізків.

П – c. 50-51

 

 

30.

Ламана. Ланки і вершини ламаної. Моделювання ламаної з підручного матеріалу

П – с. 51-52

 

 

 

31.

Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної. Моделювання кривих і ламаних ліній із підручного матеріалу.

П – c. 53-54

 

 

 

Числа. Дії з числами.

Натуральні числа 1 – 10. Цифра 0 (8 год)

32.

Склад чисел 2, 3, 4, 5.

П – c. 55-58

 

 

33.

Закріплення складу чисел 2 – 5.

П – c. 58-60

 

 

34.

Закріплення складу чисел 2 – 5.

П – c. 60-61

 

 

35.

Склад чисел 6, 7.

П – c. 62-64

 

 

36.

Склад числа 8.

П – c. 65-67

 

 

37.

Склад числа 9.

П – c. 67-69

 

 

38.

Склад числа 10.

П – c. 70-71

 

 

39.

Закріплення складу чисел 6–10.

П – c. 72-73

 

 

Арифметичні дії додавання і віднімання з числами в межах 10 (10 год)

40.

Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і «різниця». Читання прикладів.

П – c. 74-75

 

 

 

41.

Розв’язування задач на об’єднання та вилучення груп об’єктів. Кругові приклади.

П – c. 76-77

 

 

 

42.

Число «нуль». Утворення числа 0. Віднімання  рівних чисел. Порівняння нуля з числами першого десятка.

П – c. 77-78

 

 

 

43.

Додавання і віднімання нуля.

П – с. 79-80

 

 

44.

Числовий ряд. Місце числа у ряді чисел від 1 до 10. Числовий промінь. Додавання і віднімання за числовим променем.

П – с. 81-83

 

 

 

45.

Додавання й віднімання за числовим променем.

П – с. 84-85

 

 

46.

Поняття «пара». Парні й непарні числа.

П – с. 86-87

 

 

47.

Лічба парами.

Урок у додатку.

 

 

48.

Додавання в межах 10.

П – с. 88-89

 

 

49.

Віднімання в межах 10.

П – с. 90-91

 

 

Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (сюжетні задачі). Загальні прийоми розв’язування простих задач (12 год)

50.

Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми двох чисел. Задача на знаходження різниці двох чисел.

П – с. 92-93

 

 

 

51.

Складання і розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією розв’язування.

Постановка запитання до задачі.

П – с. 94-95

 

 

 

52.

Скорочений запис умови задачі.

П – с. 95-96

 

 

53.

Задача із зайвими даними.

Урок у додатку.

 

 

Відношення різницевого поріняння

54.

Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.

П – с. 97-99

 

 

55.

Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

П – с. 99-101

 

 

56.

Творча робота над задачею. Складання задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

П – с. 101-102

 

 

57.

Розв’язування задач вивчених типів.

П – с. 102-104

 

 

58.

Задача на різницеве порівняння.

П – с. 104-105

 

 

59.

Розв’язування задач різних типів. Складання задач за схемами.

П – с. 106-107

 

 

60.

Взаємозв’язок  дій додавання  і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання.

П – с. 107-109

 

 

61.

Читання прикладів різними способами. Закріплення вмінь встановлювати взаємозв’язок між додаванням і відніманням.

П – с.110-111

 

 

 

Числа. Дії з числами

Математичні вирази (4 год)

62.

Числовий вираз та його значення. Числові вирази на 2 дії.

П – с.111-113

 

 

63.

Порівняння числа та значення числового виразу.

П – с. 113-114

 

 

64.

Порівняння числа та значення числового виразу, складеного за малюнком.

П – с. 115-116

 

 

65.

Порівняння двох числових виразів.

 

П – с. 117-118

 

 

Числові рівності та нерівності (2 год)

66.

Числова рівність і числова нерівність. Правильні й неправильні числові рівності та нерівності.

П – с. 118-121

 

 

67.

Складання, запис і читання числових нерівностей.

П – с. 121-122

 

 

Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10 (7 год)

68.

Назви компонентів та результату дії додавання. Переставний закон додавання.

П – с.123-124

 

 

69.

Назви компонентів та результату дії віднімання.

П – с. 125-126

 

 

70.

Закріплення вивченого.

П – с. 127-128

 

 

71.

Закріплення вивченого.

П – с.129-130

 

 

72.

Закріплення вивченого. Розв’язування задач.

П – с.130-131

 

 

Просторові відношення. Геометричні фігури (6 год)

73.

Геометрична фігура — круг. Предмети, круглі за формою.

П – с.132-133

 

 

74.

Кут. Моделювання кутів із підручного матеріалу. Зображення кутів на папері.

П – с.134-135

 

 

75.

Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник. Моделювання многокутників  із підручного матеріалу.

П – с.136-138

 

 

 

76.

Форми многокутників. Класифікація фігур за певними ознаками.

П – с.138-139

 

 

77.

Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус.

П – с.140-141

 

 

78.

Закріплення вивченого.

П – с.142-144

 

 

Вимірювання величин.

Довжина. Сантиметр. Дециметр. Дії з іменованими числами (величинами) (7 год)

79.

Вимірювання довжини предметів іншими предметами.

 

П – с.144-146

 

 

80.

Вимірювання довжини предметів умовними одиницями.

П – с.146-148

 

 

81.

Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини.

П – с.148-150

 

 

 

82.

Розв’язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків.  Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах.

П – с.150-151

 

 

83.

Дециметр як одиниця довжини. Побудова відрізків. Порівняння довжин відрізків.  Розв’язування задач.

П – с.152-153

 

 

84.

Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах та дециметрах. Розв’язування задач, які містять одиниці довжини.

П – с.153-154

 

 

 

85.

Порівняння іменованих чисел.

П – с.155-156

 

 

Лічба. Числа. Дії з числами.

Нумерація чисел у межах сотні. Десяток ( 3 год)

86.

Лічильна одиниця — десяток. Лічба десятками. Круглі числа.  

П – с.156-159

 

 

87.

Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел – десятків.

П – с.160-161

 

 

88.

Додавання і віднімання розрядних чисел – десятків.

П – с.162-163

 

 

Усна та письмова нумерація в межах 100 (6год)

89.

Усна і письмова нумерація чисел 11–20. Читання й запис чисел від 11 до 20.

П – с.163-166

 

 

90.

Утворення чисел 11 – 20. Додавання одноцифрових чисел до числа 10. Віднімання від двоцифрових чисел їх десятків або одиниць в межах 20.

П – с.166-168

 

 

 

91.

Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні і непарні числа другого десятка. 

П – с.168-170

 

 

 

92.

Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа.

П – с.170-172

 

 

93.

Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13-2. Розв’язування задач.

П – с.173-174

 

 

94.

Порівняння чисел в межах 20. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів.

П – с.174-175

 

 

 

Знаходження невідомого компонента арифметичних дій (5 год)

95.

Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого доданка.

П – с.175-176

 

 

96.

Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка  Обчислення виразів з невідомим доданком.

П – с.177-178

 

 

97.

Знаходження невідомого зменшуваного. Задача на знаходження невідомого зменшуваного.

П – с.179-180

 

 

98.

Знаходження невідомого від’ємника.  Задача на знаходження невідомого від’ємника. Творча робота над задачею.

П – с.181-182

Урок у додатку.

 

 

Усна та письмова нумерація чисел  в межах 100. Додавання і віднімання чисел в межах 100 без переходу через розряд (ознайомлення)  (6  год)

99.

Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Порівняння чисел в межах 100 на основі порядку слідування.

П – с.183-185

 

 

 

100.

Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Визначення кількості десятків та кількості одиниць у числі.   Читання чисел за розрядними таблицями.

П – с.185-186

 

 

 

101.

Віднімання розрядного числа. Розвʼязування задач.

П – с.187-188

 

 

102.

Додавання одноцифрового числа до двоцифрового.

Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового.

П – с.188-189

 

 

103.

Додавання круглого числа до двоцифрового. Додавання двоцифрових чисел.

П – с.189-191

 

 

104.

Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання двоцифрових чисел.

П – с.192-193

 

 

Вимірювання величин.  Довжина. Метр (1 год)

105.

Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра. Співвідношення: метр-дециметр, метр-сантиметр. Порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях довжини.

П – с.193-195

 

 

 

Час. Година (4 год)

106.

Час. Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником. Позначення стрілками часу на годиннику.

П – с.195-196

 

 

 

107.

Поняття «минула 1 год». Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події.

П – с.197-199

 

 

 

108.

Розв’язування задач на визначення закінчення, початку і тривалості події.

П – с.200-201

 

 

109.

Закріплення вивченого у розділі «Час». 

П – с.201-204

 

 

Маса (5 год)

110.

Маса. Поняття рівноваги і нерівноваги.  Встановлення «що важче?», «що легше?» за малюнками або «на руку». Прилади для зважування.

П – с.204-207

 

 

 

111.

Одиниця вимірювання маси – кілограм. Запис результатів вимірювання маси тіл (за малюнками). Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в кілограмах.

П – с.207-209

 

 

 

112.

Задачі на порівняння і вирівнювання маси тіл «на руку» і за малюнками.

П – с.210-212

 

 

113.

Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах.

П – с.212-213

 

 

 

114.

Закріплення вмінь розв’язувати задачі з одиницями маси.

П – с.214-215

 

 

Місткість (2 год)

115-116.

Місткість. Одиниця вимірювання місткості – літр. Порівняння об’єктів за місткістю. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у літрах. Вимірювання місткості посудини за допомогою літрової мірки. Запис результатів вимірювання місткості посудини. Розв’язування задач на місткість.

П – с.216-220

 

 

 

Вартість (7 год)

117.

Гроші. Паперові гроші і монети. Співвідношення між гривнею і копійками. Поняття «дорожчий-дешевший», «найдорожчий-найдешевший». Підбір копійок та гривень на задану суму.

П – с.220-222

 

 

 

118.

Розв’язування задач на знаходження вартості покупок. Порівняння іменованих чисел, виражених в однойменних одиницях вартості.

Урок у додатку.

 

 

 

119.

Задачі на знаходження невідомого доданка у задачах про вартість.

 Урок у додатку.

 

 

 

120.

Порівняння вартостей. Розв’язування задач на різницеве порівняння грошей.

 Урок у додатку.

 

 

121.

Формування поняття решти (здачі). Розв’язування задач на знаходження залишку.

Урок у додатку.

 

 

122.

Задачі на знаходження невідомого зменшуваного та невідомого від’ємника у задачах про вартість.

Урок у додатку.

 

 

123.

Закріплення вмінь розв’язувати різні типи задач з одиницями вартості. Формування уявлень: «вистачить грошей», «не вистачить грошей».

Урок у додатку.

 

 

Робота з даними

Діаграми (2 год)

124.

Стовпчикові діаграми. Читання та побудова діаграм.

Урок у додатку.

 

 

125.

Діаграми Вена. Істинні та хибні висловлювання.

 

Урок у додатку.

 

 

126.

Повторення за рік. Додавання і віднімання в межах 10.

 

 

 

127.

Додавання і віднімання в межах 100.

 

 

 

128.

Повторення вивчених видів задач.

 

 

 

129.

Робота з нерівностями.

 

 

 

130.

Повторення за рік.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
23 вересня 2021
Переглядів
2170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку