Фізична культура
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
І семестр |
|||
1 |
Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров’я людини. Спортивний одяг і взуття. Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
2 |
Правила безпечної поведінки в процесі рухової та загальної діяльності. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети. Визначення вихідних даних фізичної підготовленості учнів. |
|
|
3 |
Життєво важливі способи пересування людини. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети. Визначення вихідних даних фізичної підготовленості учнів. |
|
|
4 |
Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
5 |
Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Рухливі ігри, естафети. |
|
|
6 |
Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Різновиди ходьби. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
7 |
Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Біг з високим підніманням стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до 30 м. Рухлива гра. |
|
|
8 |
Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Біг із високим підніманням стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до 30 м. Рухлива гра. |
|
|
9 |
Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Біг із зміною напрямку та з високого старту до 30м. Рухлива гра. |
|
|
10 |
Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Біг із зміною напрямку та з високого старту до 30м. Рухлива гра. |
|
|
11 |
Організовуючі вправи. ЗРВ в русі. Біг із зміною напрямку. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
|
|
12 |
Організовуючі вправи. ЗРВ в русі. Бігові вправи. Біг із різних вихідних положень. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
|
|
13 |
Організовуючі вправи. ЗРВ в русі. Бігові вправи. Біг із різних вихідних положень. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
|
|
14 |
Організовуючі вправи. Вправи на релаксацію. ЗРВ в русі. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
15 |
Організовуючі вправи. ЗРВ в русі. Бігові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
16 |
Організовуючі вправи. ЗРВ в русі. Бігові вправи. Стрибки на місці на одній, двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Рухлива гра. |
|
|
17 |
Організовуючі вправи. ЗРВ Бігові вправи. Стрибки на двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Рухлива гра. |
|
|
18 |
Організовуючі вправи. ЗРВ . Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки з просуванням. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
|
|
19 |
Організовуючі вправи. ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
|
|
20 |
Організовуючі вправи. ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра. |
|
|
21 |
Організовуючі та ЗРВ. Різновиди ходьби; бігові та стрибкові вправи. Вправи дія розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухл. гра. |
|
|
22 |
Правила техніки безпеки під час занять з м’ячем. Організовуючі вправи. ЗРВ з м’ячем. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра. |
|
|
23 |
Організовуючі вправи. ЗРВ з м’ячем. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра. |
|
|
24 |
Організовуючі вправи. ЗРВ з м’ячем. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра. |
|
|
25 |
Організовуючі вправи. ЗРВ з м’ячем. Передавання м’яча. Рухлива гра, естафета. |
|
|
26 |
Організовуючі вправи. ЗРВ з м’ячем. Передавання м’яча. Рухлива гра, естафета. |
|
|
27 |
Організовуючі та ЗРВ. Різновиди ходьби, бігові вправи. Перекидання м’яча у парах. Рухлива гра. |
|
|
28 |
Організовуючі та ЗРВ. Різновиди ходьби; бігові вправи. Перекидання м’яча у парах. Рухлива гра. |
|
|
29 |
Організовуючі та ЗРВ. Різновиди ходьби, бігові вправи. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра. |
|
|
30 |
Організовуючі та ЗРВ. Різновиди ходьби, бігові вправи. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра, естафета. |
|
|
31 |
Організовуючі вправи. ЗРВ з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
32 |
Організовуючі вправи. ЗРВ з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
33 |
Організовуючі вправи. ЗРВ з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
34 |
Організовуючі вправи. ЗРВ з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра. |
|
|
35 |
Організовуючі вправи. ЗРВ з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра. |
|
|
36 |
Організовуючі вправи. ЗРВ з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра. |
|
|
37 |
Постава як основа здоров’я. Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
38 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
39 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
40 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
41 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
42 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
43 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. |
|
|
44 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. |
|
|
45 |
Організовуючі вправи. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. |
|
|
46 |
Організовуючі вправи. ЗРВ. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для гнучкості. Рухлива гра. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів. |
|
|
47 |
Організовуючі вправи. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів. |
|
|
ІІ семестр |
|||
48 |
ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. |
|
|
49 |
Одяг і взуття на заняттях лижною підготовкою. Правила безпеки на заняттях з лижної підготовки. Організовуючі команди і прийоми. ЗРВ. Рухлива гра. |
|
|
50 |
Спорядження лижника. ЗРВ. Організовуючі команди і прийоми. Повороти на місці переступанням. Рухлива гра. |
|
|
51 |
ЗРВ. Вправи для навчання диханню. Вправи для оволодіння навичками плавання. Рухлива гра. |
|
|
52 |
ЗРВ. Вправи для навчання диханню. Вправи для оволодіння навичками плавання. Рухлива гра. |
|
|
53 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Рухлива гра |
|
|
54 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби, бігу. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі, стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямах. Рухлива гра |
|
|
55 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби, бігу. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямах. Застрибування на підвищену опору (3-4 мати) і зістрибування вигнувшись. Рухлива гра |
|
|
56 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямах. Рухлива гра. |
|
|
57 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямах. Застрибування на підвищену опору і зістрибування вигнувшись. Рухлива гра. |
|
|
58 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики.. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку рівноваги. Лазіння по горизонтальній і похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямах. Застрибування на підвищену опору і зістрибування вигнувшись. Рухлива гра. |
|
|
59 |
Організовуючі вправи. ЗРВ дня формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Рухлива гра. |
|
|
60 |
Організовуючі вправи. ЗРВ дня формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскок із гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра. |
|
|
61 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскок із гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра. |
|
|
62 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскок із гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра. |
|
|
63 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. |
|
|
64 |
Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземленням. Рухлива гра. |
|
|
65 |
Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземленням. Рухлива гра. |
|
|
66 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземленням. Рухлива гра. |
|
|
67 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземленням. Рухлива гра. |
|
|
68 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземленням. Рухлива гра |
|
|
69 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та біту. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземленням. Рухлива гра |
|
|
70 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м’яким приземленням. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодо. Рухлива гра. |
|
|
71 |
Організовуючі та ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра. |
|
|
72 |
Організовуючі та ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості: Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Рухлива гра. |
|
|
73 |
Організовуючі та ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра. |
|
|
74 |
Організовуючі та ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра. |
|
|
75 |
Організовуючі й ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра. |
|
|
76 |
Організовуючі й ЗРВ. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра. |
|
|
77 |
Організовуючі й ЗРВ. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра. |
|
|
78 |
Організовуючі Й ЗРВ. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухливі ігри. |
|
|
79 |
Організовуючі й ЗРВ. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямота розбігу. Рухливі ігри. |
|
|
80 |
Організовуючі й ЗРВ. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямота розбігу. Рухливі ігри. |
|
|
81 |
Організовуючі й ЗРВ. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри. |
|
|
82 |
Організовуючі й ЗРВ. Вправи для релаксації. Вправи для розвитку витривалості. Біг до 400 м. Рухливі ігри. |
|
|
83 |
Організовуючі й ЗРВ. Вправи для релаксації. Вправи для розвитку витривалості. Біг до 400 м. Рухливі ігри |
|
|
84 |
Організовуючі й ЗРВ. Вправи для релаксації. Вправи для розвитку витривалості. Біг до 400 м. Рухливі ігри |
|
|
85 |
Організовуючі й ЗРВ. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра. |
|
|
86 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра. |
|
|
87 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра. |
|
|
88 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухливі ігри. |
|
|
89 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для. опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухливі ігри. |
|
|
90 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухливі ігри. |
|
|
91 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухливі ігри. |
|
|
92 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра. |
|
|
93 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра. |
|
|
94 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухлива гра. |
|
|
95 |
Організовуючі вправи. ЗРВ для метання м’яча. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з малим м’ячем). Рухливі ігри. |
|
|
96 |
Організовуючі й ЗРВ. Рухливі народні ігри та естафети. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів. |
|
|
97 |
Організовуючі й ЗРВ. Рухливі народні ігри та естафети. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів. |
|
|
98 |
Організовуючі й ЗРВ. Рухливі народні ігри та естафети. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів. |
|
|
99 |
Організовуючі й ЗРВ. Рухливі народні ігри та естафети. Підсумок за рік. |
|
|
Я досліджую світ
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
І семестр |
|||
|
Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду? с. 4-5 |
|
|
|
Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?» с. 6-7 |
|
|
|
Хто ти?Щоб не забувати, як кожного звати… с. 8 |
|
|
|
Хто ти?Будемо знайомі! Виготовлення бейджа с. 9 |
|
|
|
Дорога до школи.Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху с. 10-11 |
|
|
|
Тут я вчуся.Напрацювання правил та впровадження рутин с. 12 |
|
|
|
Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин с. 13 |
|
|
|
Для чого ходять у школу?Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським с. 14-15 |
|
|
|
З чого складається світ?Що оточує мене? с. 16 |
|
|
|
Жива і нежива природа. Що в природі створила людина? с. 17 |
|
|
|
Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені». с. 18-19 |
|
|
|
Рослини восени.Спостереженняза особливостями сезонних змін у природі с. 20 |
|
|
|
Рослини восени (продовження).Конструювання з природного матеріалу с. 21 |
|
|
|
На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо-сперечаємось. с. 22-23 |
|
|
|
Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються? с. 24-25 |
|
|
|
Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»? с. 26 |
|
|
|
Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний? с. 27 |
|
|
|
Хто що робить? Вивчаємо професії с. 28 |
|
|
|
Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати? с. 29 |
|
|
|
Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя/-льки, працює в нашій школі? с. 30-31 |
|
|
|
День школяра. Як правильно його спланувати? с. 32 |
|
|
|
Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров’я – це найважливіше? с. 33 |
|
|
|
Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель? с. 34 |
|
|
|
Що потрібно для навчання?Куди загублені речі ховаються? с. 35 |
|
|
|
Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик? с. 36 |
|
|
|
Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе? с. 37 |
|
|
|
Чим я пізнаю світ?Мої очі. Чому важливо зберігати зір? с. 38-39 |
|
|
|
Чим я пізнаю світ?У світі незвичайних звуків.Чим я чую? с. 40-41 |
|
|
|
Чим я пізнаю світ?Смаки с. 42 |
|
|
|
Чим я пізнаю світ?Запахи с. 43 |
|
|
|
Чим я пізнаю світ?Для чого нам зуби? с. 44-45 |
|
|
|
У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось. с. 46-47 |
|
|
|
Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла с. 48 |
|
|
|
Сонце(Продовження).Куди вночі сонечко ховається? с. 49 |
|
|
|
Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода с. 50 |
|
|
|
Повітря.Чому летить літак? Конструювання з паперу с.51 |
|
|
|
Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? с. 52 |
|
|
|
Вода. Чому її потрібно берегти? с. 53 |
|
|
|
Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? с. 54 |
|
|
|
Ґрунт.Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки с. 55 |
|
|
|
Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини?Де вони ростуть? с. 56 |
|
|
|
Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом с. 57 |
|
|
|
Тварини. Які тварини живуть на Землі? с. 58 |
|
|
|
Тварини. Жива та нежива природа. Міркуємо, повторюємо, аналізуємо. с. 59 |
|
|
|
Свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі? с.60 |
|
|
|
Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…» |
|
|
|
Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…». ( Продовження) |
|
|
|
Підсумковий урок за семестр |
|
|
ІІ семестр |
|||
|
Святковий календар зими. Практична робота. Виготовлення власноруч привітальної листівки. с. 76 (І частина) |
|
|
|
Як святкують Новий рік у різних країнах світу. Янголятко –символ Нового року та Різдва. с. 78 |
|
|
|
Новий рік і Різдво. Як зустрічають зимові свята у твоїй родині. с. 79 |
|
|
|
Жива і нежива природа взимку. с.68-69 |
|
|
|
Навчальний проект «Як допомогти тваринам взимку» с.70 |
|
|
|
Навчальний проект (продовження) «Щоб пташка голосно співала» Виготовлення годівничок власноруч. с.71 |
|
|
|
Навчальний проект (узагальнення матеріалів) |
|
|
|
Зимові розваги. Як дбати про своє здоров’я взимку с.72-73 |
|
|
|
Дбай про своє здоров’я взимку (продовження). Як зробити, щоб не боліло горлечко. с.74 |
|
|
|
Дбай про своє здоров’я взимку (продовження) Складання пам’ятки «Як слід вдягатися взимку» с.75 |
|
|
|
Зміни в природі взимку. Як зимують тварини. с.4 (ІІ частина) |
|
|
|
Сторінка дослідника. Про що розкаже лупа? Виготовлення сніжинки-витинанки с. 6 |
|
|
|
Сторінка дослідника. Що розкаже тобі термометр? Що собою уявляє лід? с.6-7 |
|
|
|
Праця людей узимку. Чим займаються люди в селі та у місті. . Як доглядають за свійським та дикими тваринами с.8-9 |
|
|
|
Людина – от що найцікавіше у світі. Хто така людина? А що називають суспільством? с.10-11 |
|
|
|
Я та інші. Найближчі для тебе люди. Наші рідні під час подорожі у часі. с.12 |
|
|
|
Я і моя родина . Практична робота «Моє родовідне дерево» с.13 |
|
|
|
Почуття людини, емоції. Складання пам’ятки «Як навчитися стримувати емоції» с. 14 -15 |
|
|
|
Який буває в мене день. Що впливає на зміни у настрої? с.16-17 |
|
|
|
Моє улюблене заняття. Ми усі різні й неповторні. Складання колажу «Світ наших захоплень» с.18-19 |
|
|
|
Винаходи, які придумали діти. Винаходи людства, які змінили світ. Гра «Ми – винахідники» с.20-21 |
|
|
|
Я тут живу. Конструювання з конструктора «Оселя моєї мрії», «Дитяча кімната моєї мрії» (за вибором учнів) с. 22-23 |
|
|
|
Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях. Розв’язування ситуаційних задач та моделювання з власного досвіду, пов’язаних із правилами поведінки у громадських місцях. с.25-26 |
|
|
|
Я живу в селі. Практична робота «Мапа нашого села» с.26-27 |
|
|
|
У музеї. Правила поведінки у музеї. с.28-29 |
|
|
|
Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. с.30-31 |
|
|
|
У супермаркеті. Складання пам’ятки «Правила поведінки у супермаркеті» с.32-33 |
|
|
|
Дбаю про свою безпеку. Виховний потенціал наших улюблених казок. с.34-35 |
|
|
|
Оглядаю моє житло. Школа самообслуговування. Що мені можна і чого неможна робити у оселі? с.36 |
|
|
|
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Небезпечні предмети будинку. с.37 |
|
|
|
Коли ґаджет заважає. Моделювання ситуацій за сюжетними зображеннями. Диспут « Ґаджет чи гра?» с.38 |
|
|
|
Коли ґаджет заважає (продовження). Основне призначення телефону. с. 39 |
|
|
|
Які ви вдома. Складання пам’ятки «Щоб сяяла кімната» Які ви вдома.(продовження) Обговорення вірша В.Симоненка. Коло думок «Чому діти скаржаться на рідних?» с.40-41 |
|
|
|
Турбуюся про здоров’я. Корисна та шкідлива їжа. Практична робота «Складання меню для дитини молодшого шкільного віку» с.42 |
|
|
|
Турбуюся про здоровя (продовження). Гігієна. Засоби гігієни. Дослідження «Як правильно чистити зубки» с.43 |
|
|
|
Як дізнатися, що вже весна. Практична робота «Створюємо «Книжку весни»» с.45 |
|
|
|
Сторінка дослідника. Твій город на підвіконні. с.46-47 |
|
|
|
Турботи тварин навесні. Складання розповідей про турботи тварин навесні. с.48-49 |
|
|
|
Свійські тварини навесні. Чим схоже і чим різняться життя диких та свійських тварин навесні. с.50-51 |
|
|
|
Весняні роботи в місті та в селі. Практична робота «Складання плану роботи на тиждень із врахуванням погодних умов». с.52-53 |
|
|
|
Святковий календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка. с.54 |
|
|
|
Святковий календар весни (продовження). Мамине свято. Конкурс «Найкращі 5 ідей» (Як можна привітати маму с.55 |
|
|
|
Як ставитися до інших. Не будь жадібним. Коло думок «Чому не слід випрошувати в інших?» с.56-57 |
|
|
|
Умій дружити. Що таке дружити? Коло вибору для друзів. с.58-59 |
|
|
|
Чемним треба бути скрізь. Чарівні слова відкривають серця. Абетка ввічливості. с.60-61 |
|
|
|
Твоя країна – Україна. Дивовижні імена (за А.Григоруком) . Хто такий громадянин, європеєць, житель Землі? с.62-63 |
|
|
|
Державні символи –прапор, герб, гімн. Де можна побачити Державний Прапор України? Де можна побачити Державний Герб України? Де можна почути Державний Гімн України? с.64-65 |
|
|
|
Я маю право на права . У світовій Книзі прав дитини зазначено, що… (обговорення сутності піктограм) с.66 |
|
|
|
Я маю право на права (продовження) Про порушення прав дитини сторінками улюблених казок. Складання пам’ятки « Правила поводження із незнайомцями» с.67 |
|
|
|
Про акуратність. П’ять кроків до акуратності. Конкурс «Найохайніший портфель класу»/ «Найохайніша парта класу» Конкурс «Зошити всміхаються» (за вибором вчителя) с.68-69 |
|
|
|
Зустрічаємо літо. Практична робота «Створюємо «Книжку літа»». Як зберегти здоров’я влітку. с.70-71 |
|
|
|
Сторінка дослідника. Як у домашніх умовах можна отримати веселку? с.72-73 |
|
|
|
Тварини улітку. Як доглядають за свійськими тваринами улітку. с.74-75 |
|
|
|
Праця людей улітку. Практична робота «План роботи на тиждень з урахуванням погодних умов» с.76-77 |
|
|
|
Ми всі різні, в світ у нас - один на всіх. Усі ми різні, - і цим одне одному дуже цікаві. с.78-79 |
|
|
|
Ми всі різні, в світ у нас - один на всіх. Усі ми різні, - і цим одне одному дуже цікаві. |
|
|
|
Підсумковий урок за семестр. |
|
|
Дизайн і технології
За альбомом-посібником «Умійко» О.Головатої,А.Кононюк
(1 година на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата
|
Примітка |
1. |
Організація робочого місця. Правила безпеки праці на уроках. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Виготовлення бейджика. |
|
|
2. |
Папір та його призначення. Властивості паперу. Аплікація із рваних частин паперу. Створення аплікації «Кетяги калини». |
|
|
3. |
Аплікація із рваних частин паперу. Створення аплікації «Диво-дерево». |
|
|
4. |
Природні матеріали рідного краю. Підготовка природних матеріалів до роботи. Створення аплікації з природних матеріалів «Їжачок». |
|
|
5. |
Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з природних матеріалів «Метелик». |
|
|
6. |
Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з природних матеріалів «Півник». |
|
|
7. |
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Створення аплікації «Натюрморт». |
|
|
8. |
Шкільна бібліотека. Виготовлення виробів із паперу. Виготовлення закладки для книжки. |
|
|
9. |
Симетрія у природі. Вирізання деталей виробів симетричної форми. Створення аплікації «Грибочки». |
|
|
10. |
Копіювання зображення за допомогою шаблону. Вирізання найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону. Створення аплікації «Смачні фрукти». |
|
|
11. |
Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Весела гусінь». |
|
|
12. |
Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Пейзаж». |
|
|
13. |
Різання паперу. Інструменти та пристосування для різання паперу. Різання по прямій лініі і по лінії згину. Виготовлення аплікації «Весела багатоніжка». |
|
|
14. |
Згинання і складання паперу. Раціональне використання паперу. Ознайомлення з технікою оригамі. Створення найпростіших виробів в техніці оригамі («Собачка»). |
|
|
15. |
Прикраси з паперу. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення новорічної іграшки з паперу «Синичка». |
|
|
16. |
Прикраси з паперу Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення новорічної гірлянди з паперу. |
|
|
17. |
Прикраси з паперу. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення новорічної листівки. |
|
|
18. |
Робота з пластиліном. Послідовність дій під час виготовлення виробів з пластиліну на площині. Прийоми роботи з пластиліном. Картина із пластиліну «Котик» |
|
|
19. |
Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення аплікації з геометричних фігур «Робот» за зразком чи власним задумом. |
|
|
20. |
Прикраси з паперу. Оздоблення виробів з паперу. Валентинка |
|
|
21. |
Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація з паперу «Канапка». |
|
|
22. |
Пальчиковий театр. Створення фігурок казкових героїв. |
|
|
23. |
Догляд за одягом і взуттям. |
|
|
24. |
Поділ одягу і взуття відповідно до сезону. |
|
|
25. |
Згинання і складання паперу.Ознайомлення з технікою орігамі. Створення орігамі «Тюльпани». |
|
|
26. |
Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація «Веселі вівці»(з паперу і серветок). |
|
|
27. |
Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація «Вербові котики»(з паперу і вати). |
|
|
28. |
Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація «Весняні пташки». |
|
|
29. |
Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація «Писанки». |
|
|
30. |
Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація «Великодній кошик». |
|
|
31. |
Створення листівки. Листівка «Квіти для мами»(з паперу і серветок). |
|
|
32. |
Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація з паперу «Золота рибка». |
|
|
33. |
Робота з пластиліном. Картина з пластиліну «Квіти і метелики на луках». |
|
|
34. |
Аплікація з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Аплікація з паперу «Дельфін». |
|
|
35. |
Комбіновані роботи. Виготовлення іграшки «Горіховий човник». Підсумок за рік. |
|
|
Мистецтво
За альбомом – посібником «Чарівний пензлик»
А. Бровченко, Н. Копитіної.
( 1 година на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
1 |
Загальне ознайомлення з поняттям «образотворче мистецтво», з матеріалами й інструментами, якими працює художник. Лінія. Практичне завдання: малювання мистецької стежинки. |
|
|
2 |
Аплікація. Різноманітність форм навколишнього світу. Прості геометричні форми. Практичне завдання: виготовлення аплікації «Чарівна школа» |
|
|
3 |
«У світі іграшки» Розміщення зображення на площині аркуша. Практичне завдання: малювання улюбленої іграшки. |
|
|
4 |
Орнамент. Робота з природним матеріалом. Практичне завдання: виготовлення панно із природних матеріалів за зразком або із власної уяви. |
|
|
5 |
Щедра осінь. Прості об’ємні фігури. Правила роботи з пластиліном. Практичне завдання: ліплення овочів і фруктів. |
|
|
6 |
Осінній краєвид. Основні і похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. Палітра. Практичне завдання: зображення осіннього краєвиду. |
|
|
7 |
Мистецькі професії. Художники. Скульптори. Практичне завдання: створення, домальовуючи лінію, цифру, літеру. |
|
|
8 |
Завітаємо до театру. Декорації сцени і костюми акторів. Практичне завдання: виготовлення маски лисиці до вистави «Коза – дереза». |
|
|
9 |
Мої захоплення. Ліплення з пластиліну. Практичне завдання: створення «акваріуму». |
|
|
10 |
Ми – актори. Ми – костюмери. Костюмер. Практичне завдання: малювання орнаменту для сорочки героя казки «Коза – дереза» |
|
|
11 |
Зимові свята. Практичне завдання: прикрашання ялинкової іграшки. |
|
|
12 |
Зима – чарівниця. Холодні кольори. Практичне завдання: малювання засніженого села. |
|
|
13 |
Зустрічаємо Святочного діда. Практичне завдання. Зображення казкового годинника цікавої форми. |
|
|
14 |
Резервне заняття |
|
|
15 |
Зимові розваги. Ліплення. Практичне завдання: ліплення сніговика. |
|
|
16 |
Зима – чарівниця. Аплікація. Практичне завдання: створення аплікації на тему: «Зимовий ліс». |
|
|
17 |
Світ навколо тебе. Контур. Практичне завдання: малювання автомобіля. |
|
|
18 |
Мої захоплення. Практична робота: малювання дітей, які весело танцюють. |
|
|
19 |
Моя Україна багата й гостинна. Аплікація. Смайлик. Практичне завдання: малювання українського смайлика. |
|
|
20 |
Світ навколо тебе. Аплікація. Практичне завдання: виготовлення квіткової композиції. |
|
|
21 |
Світ навколо тебе. Ліплення. Практичне завдання: ліплення лисички. |
|
|
22 |
Весна на порозі. Способи утворення похідних кольорів. Практичне завдання. Виконання малюнку на тему: «Краса весни» |
|
|
23 |
Краса рідної землі. Теплі кольори. Практичне завдання: малювання фруктів та овочів, забарвлених в теплі кольори. |
|
|
24 |
У світі спорту. Практичне завдання: малювання медалі переможцю спортивного змагання. |
|
|
25 |
Свято Великодня. Писанкарство. Практичне завдання: прикрашання писанки візерунком. |
|
|
26 |
У світі казки чарівної. Практичне завдання: малювання ілюстрації до української народної казки: «Колосок» |
|
|
27 |
Моє довкілля. Прості геометричні фігури. Практичне завдання: малювання будинку |
|
|
28 |
Козацькому роду нема переводу! Практичне завдання: малювання козака. |
|
|
29 |
Веселковий дивограй. Ознайомлення з кольорами веселки(спектральними кольорами) та їх послідовністю. Практичне завдання: малювання веселки. |
|
|
30 |
На галявині. Практичне завдання: створення композиції на тему: «Зустрічаємо літо» |
|
|
31 |
Перевір себе. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
32 |
Перевір себе. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
33 |
Свято мистецтва. Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання колективної роботи. Створення рамок для кращих малюнків. |
|
|
34 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підготовка виставки дитячих малюнків. Підсумок за рік. |
|
|
№ |
Тема уроку |
Сторінки
|
Дата |
Примітка |
Ознаки предметів. Ознаки, пов’язані із поняттям величини. Просторові відношення (5 год) |
||||
1. |
Розпізнавання та порівняння об’єктів навколишнього світу за кольором, розміром, формою, призначенням. Поняття «кожний», «усі», «усі, крім», «деякі», «один із», «хоча б один». Сполучники «і», «або», «якщо…, то…» |
Урок у додатку. |
|
|
2. |
Аналіз спільних та відмінних ознак об’єктів навколишнього світу. Порівняння предметів за матеріалом. Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою. |
Урок у додатку.
|
|
|
3. |
Співставлення об’єктів навколишнього світу за їх розміром, довжиною, висотою, товщиною. |
Урок у додатку. |
|
|
4. |
Розміщення об’єктів на площині та в просторі: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч |
Урок у додатку. |
|
|
5 |
Напрямки руху об’єктів: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору. |
Урок у додатку. |
|
|
Лічба. Натуральні числа 1 - 10 (18 год) |
||||
6. |
Група об’єктів навколишнього світу, що мають спільну ознаку. Встановлення кількості елементів у групі – кількісна лічба. Назви чисел у межах 10. Лічба. Правила лічби. |
П – c. 4-7
|
|
|
7. |
Поняття «однакова кількість» або «порівну», «різна кількість», «стільки ж», «більше, ніж», «менше, ніж». |
П – c. 8-10 |
|
|
8. |
Порядкова лічба предметів. Порядкові відношення.
|
П – c. 10-12 |
|
|
9. |
Число «один». Позначення числа цифрою. Цифра 1. Написання цифри 1. |
П – c. 13-14 |
|
|
10. |
Число «два». Цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння числа 2 з одиницею. Поняття «передує», «слідує за». Практичні дії із групами об'ктів – об’єднання, вилучення. Визначення кількості елементів групи після об’єднання; вилучення. |
П – c. 14-15
|
|
|
11. |
Знаки «+», «–», «=». Читання записів зі знаками «+» та «–». Доповнення записів знаками «+» і «–». |
П – c. 16-17 |
|
|
12. |
Число «три». Цифра 3. Утворення числа 3 способом прилічування одиниці і числа 2 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 3. Складання записів за малюнком. Зростання і спадання чисел. |
П – c. 17-18 |
|
|
13. |
Знаки порівняння і рівності: «>», «<», «=». Порівняння чисел в межах трьох. |
П – c. 19-20 |
|
|
14. |
Число «чотири». Цифра 4. Утворення числа 4 способом прилічування одиниці і числа 3 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 4. Порівняння чисел. |
П – c. 20-22
|
|
|
15. |
Наступне число. Попереднє число. Сусідні числа. Математичний диктант. |
П – c. 22-24 |
|
|
16. |
Число «п’ять». Цифра 5. Утворення числа 5. Утворення числа 4 способом відлічування одиниці. Написання цифри 5. Перевірка правильності запису, зробленого за малюнком. Порівняння чисел. |
П – c. 24-26
|
|
|
17. |
Число «шість». Цифра 6. Утворення числа 6. Утворення числа 5 способом відлічування одиниці. Написання цифри 6. Порівняння чисел. |
П – c. 27-28
|
|
|
18. |
Число «сім». Цифра 7. Утворення числа 7. Утворення числа 6 способом відлічування одиниці. Написання цифри 7. Порівняння чисел. Складання запису за малюнком. Підбір відповідного запису до кожного малюнка. |
П – c. 29-30
|
|
|
19. |
Число «вісім». Цифра 8. Утворення числа 8. Утворення числа 7 способом відлічування одиниці. Написання цифри 8. Порівняння чисел. Доповнення записів. |
П – с. 31-32 |
|
|
20. |
Число «дев'ять». Цифра 9. Утворення числа 9. Утворення числа 8 способом відлічування одиниці. Написання цифри 9. Порівняння чисел. |
П – с. 33-34
|
|
|
21. |
Число 10. Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10. Утворення числа 9 способом відлічування одиниці. Натуральні числа. Одноцифрові і двоцифрові числа. |
П – c. 35-37
|
|
|
22. |
Числа першого десятка. Найменше й найбільше число серед чисел першого десятка. Лічба в прямому і зворотному порядку. |
П – c. 38 |
|
|
23. |
Закріплення чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта. |
П – c. 39-40
|
|
|
Вимірювання величин Час (2 год) |
||||
24. |
Час. Доба та її частини. |
П – c. 40-41 |
|
|
25. |
Дні тижня. Встановлення днів тижня за поняттями «вчора», «сьогодні», «завтра», «передує», «слідує». |
П – c. 42-43 |
|
|
Просторові відношення. Геометричні фігури (6 год) |
||||
26. |
Точка. Пряма. Крива. |
П – c. 44-45 |
|
|
27. |
Замкнена лінія. Незамкнена лінія. |
П – c. 46-47 |
|
|
28. |
Промінь. Відрізок. Побудова відрізків. |
П – c. 47-49 |
|
|
29. |
Порівняння і вирівнювання відрізків. Побудова відрізків. |
П – c. 50-51 |
|
|
30. |
Ламана. Ланки і вершини ламаної. Моделювання ламаної з підручного матеріалу |
П – с. 51-52
|
|
|
31. |
Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної. Моделювання кривих і ламаних ліній із підручного матеріалу. |
П – c. 53-54
|
|
|
Числа. Дії з числами. Натуральні числа 1 – 10. Цифра 0 (8 год) |
||||
32. |
Склад чисел 2, 3, 4, 5. |
П – c. 55-58 |
|
|
33. |
Закріплення складу чисел 2 – 5. |
П – c. 58-60 |
|
|
34. |
Закріплення складу чисел 2 – 5. |
П – c. 60-61 |
|
|
35. |
Склад чисел 6, 7. |
П – c. 62-64 |
|
|
36. |
Склад числа 8. |
П – c. 65-67 |
|
|
37. |
Склад числа 9. |
П – c. 67-69 |
|
|
38. |
Склад числа 10. |
П – c. 70-71 |
|
|
39. |
Закріплення складу чисел 6–10. |
П – c. 72-73 |
|
|
Арифметичні дії додавання і віднімання з числами в межах 10 (10 год) |
||||
40. |
Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і «різниця». Читання прикладів. |
П – c. 74-75
|
|
|
41. |
Розв’язування задач на об’єднання та вилучення груп об’єктів. Кругові приклади. |
П – c. 76-77
|
|
|
42. |
Число «нуль». Утворення числа 0. Віднімання рівних чисел. Порівняння нуля з числами першого десятка. |
П – c. 77-78
|
|
|
43. |
Додавання і віднімання нуля. |
П – с. 79-80 |
|
|
44. |
Числовий ряд. Місце числа у ряді чисел від 1 до 10. Числовий промінь. Додавання і віднімання за числовим променем. |
П – с. 81-83
|
|
|
45. |
Додавання й віднімання за числовим променем. |
П – с. 84-85 |
|
|
46. |
Поняття «пара». Парні й непарні числа. |
П – с. 86-87 |
|
|
47. |
Лічба парами. |
Урок у додатку. |
|
|
48. |
Додавання в межах 10. |
П – с. 88-89 |
|
|
49. |
Віднімання в межах 10. |
П – с. 90-91 |
|
|
Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (сюжетні задачі). Загальні прийоми розв’язування простих задач (12 год) |
||||
50. |
Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми двох чисел. Задача на знаходження різниці двох чисел. |
П – с. 92-93
|
|
|
51. |
Складання і розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією розв’язування. Постановка запитання до задачі. |
П – с. 94-95
|
|
|
52. |
Скорочений запис умови задачі. |
П – с. 95-96 |
|
|
53. |
Задача із зайвими даними. |
Урок у додатку. |
|
|
Відношення різницевого поріняння |
||||
54. |
Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. |
П – с. 97-99 |
|
|
55. |
Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. |
П – с. 99-101 |
|
|
56. |
Творча робота над задачею. Складання задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. |
П – с. 101-102 |
|
|
57. |
Розв’язування задач вивчених типів. |
П – с. 102-104 |
|
|
58. |
Задача на різницеве порівняння. |
П – с. 104-105 |
|
|
59. |
Розв’язування задач різних типів. Складання задач за схемами. |
П – с. 106-107 |
|
|
60. |
Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання. |
П – с. 107-109 |
|
|
61. |
Читання прикладів різними способами. Закріплення вмінь встановлювати взаємозв’язок між додаванням і відніманням. |
П – с.110-111
|
|
|
Числа. Дії з числами Математичні вирази (4 год) |
||||
62. |
Числовий вираз та його значення. Числові вирази на 2 дії. |
П – с.111-113 |
|
|
63. |
Порівняння числа та значення числового виразу. |
П – с. 113-114 |
|
|
64. |
Порівняння числа та значення числового виразу, складеного за малюнком. |
П – с. 115-116 |
|
|
65. |
Порівняння двох числових виразів.
|
П – с. 117-118 |
|
|
Числові рівності та нерівності (2 год) |
||||
66. |
Числова рівність і числова нерівність. Правильні й неправильні числові рівності та нерівності. |
П – с. 118-121 |
|
|
67. |
Складання, запис і читання числових нерівностей. |
П – с. 121-122 |
|
|
Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10 (7 год) |
||||
68. |
Назви компонентів та результату дії додавання. Переставний закон додавання. |
П – с.123-124 |
|
|
69. |
Назви компонентів та результату дії віднімання. |
П – с. 125-126 |
|
|
70. |
Закріплення вивченого. |
П – с. 127-128 |
|
|
71. |
Закріплення вивченого. |
П – с.129-130 |
|
|
72. |
Закріплення вивченого. Розв’язування задач. |
П – с.130-131 |
|
|
Просторові відношення. Геометричні фігури (6 год) |
||||
73. |
Геометрична фігура — круг. Предмети, круглі за формою. |
П – с.132-133 |
|
|
74. |
Кут. Моделювання кутів із підручного матеріалу. Зображення кутів на папері. |
П – с.134-135 |
|
|
75. |
Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник. Моделювання многокутників із підручного матеріалу. |
П – с.136-138
|
|
|
76. |
Форми многокутників. Класифікація фігур за певними ознаками. |
П – с.138-139 |
|
|
77. |
Просторові фігури: куб, піраміда, куля, циліндр, конус. |
П – с.140-141 |
|
|
78. |
Закріплення вивченого. |
П – с.142-144 |
|
|
Вимірювання величин. Довжина. Сантиметр. Дециметр. Дії з іменованими числами (величинами) (7 год) |
||||
79. |
Вимірювання довжини предметів іншими предметами.
|
П – с.144-146 |
|
|
80. |
Вимірювання довжини предметів умовними одиницями. |
П – с.146-148 |
|
|
81. |
Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини. |
П – с.148-150
|
|
|
82. |
Розв’язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах. |
П – с.150-151 |
|
|
83. |
Дециметр як одиниця довжини. Побудова відрізків. Порівняння довжин відрізків. Розв’язування задач. |
П – с.152-153 |
|
|
84. |
Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах та дециметрах. Розв’язування задач, які містять одиниці довжини. |
П – с.153-154
|
|
|
85. |
Порівняння іменованих чисел. |
П – с.155-156 |
|
|
Лічба. Числа. Дії з числами. Нумерація чисел у межах сотні. Десяток ( 3 год) |
||||
86. |
Лічильна одиниця — десяток. Лічба десятками. Круглі числа. |
П – с.156-159 |
|
|
87. |
Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел – десятків. |
П – с.160-161 |
|
|
88. |
Додавання і віднімання розрядних чисел – десятків. |
П – с.162-163 |
|
|
Усна та письмова нумерація в межах 100 (6год) |
||||
89. |
Усна і письмова нумерація чисел 11–20. Читання й запис чисел від 11 до 20. |
П – с.163-166 |
|
|
90. |
Утворення чисел 11 – 20. Додавання одноцифрових чисел до числа 10. Віднімання від двоцифрових чисел їх десятків або одиниць в межах 20. |
П – с.166-168
|
|
|
91. |
Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні і непарні числа другого десятка. |
П – с.168-170
|
|
|
92. |
Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа. |
П – с.170-172 |
|
|
93. |
Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13-2. Розв’язування задач. |
П – с.173-174 |
|
|
94. |
Порівняння чисел в межах 20. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів. |
П – с.174-175
|
|
|
Знаходження невідомого компонента арифметичних дій (5 год) |
||||
95. |
Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого доданка. |
П – с.175-176 |
|
|
96. |
Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка Обчислення виразів з невідомим доданком. |
П – с.177-178 |
|
|
97. |
Знаходження невідомого зменшуваного. Задача на знаходження невідомого зменшуваного. |
П – с.179-180 |
|
|
98. |
Знаходження невідомого від’ємника. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Творча робота над задачею. |
П – с.181-182 Урок у додатку. |
|
|
Усна та письмова нумерація чисел в межах 100. Додавання і віднімання чисел в межах 100 без переходу через розряд (ознайомлення) (6 год) |
||||
99. |
Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Порівняння чисел в межах 100 на основі порядку слідування. |
П – с.183-185
|
|
|
100. |
Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Визначення кількості десятків та кількості одиниць у числі. Читання чисел за розрядними таблицями. |
П – с.185-186
|
|
|
101. |
Віднімання розрядного числа. Розвʼязування задач. |
П – с.187-188 |
|
|
102. |
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. |
П – с.188-189 |
|
|
103. |
Додавання круглого числа до двоцифрового. Додавання двоцифрових чисел. |
П – с.189-191 |
|
|
104. |
Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання двоцифрових чисел. |
П – с.192-193 |
|
|
Вимірювання величин. Довжина. Метр (1 год) |
||||
105. |
Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра. Співвідношення: метр-дециметр, метр-сантиметр. Порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях довжини. |
П – с.193-195
|
|
|
Час. Година (4 год) |
||||
106. |
Час. Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником. Позначення стрілками часу на годиннику. |
П – с.195-196
|
|
|
107. |
Поняття «минула 1 год». Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події. |
П – с.197-199
|
|
|
108. |
Розв’язування задач на визначення закінчення, початку і тривалості події. |
П – с.200-201 |
|
|
109. |
Закріплення вивченого у розділі «Час». |
П – с.201-204 |
|
|
Маса (5 год) |
||||
110. |
Маса. Поняття рівноваги і нерівноваги. Встановлення «що важче?», «що легше?» за малюнками або «на руку». Прилади для зважування. |
П – с.204-207
|
|
|
111. |
Одиниця вимірювання маси – кілограм. Запис результатів вимірювання маси тіл (за малюнками). Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в кілограмах. |
П – с.207-209
|
|
|
112. |
Задачі на порівняння і вирівнювання маси тіл «на руку» і за малюнками. |
П – с.210-212 |
|
|
113. |
Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах. |
П – с.212-213
|
|
|
114. |
Закріплення вмінь розв’язувати задачі з одиницями маси. |
П – с.214-215 |
|
|
Місткість (2 год) |
||||
115-116. |
Місткість. Одиниця вимірювання місткості – літр. Порівняння об’єктів за місткістю. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у літрах. Вимірювання місткості посудини за допомогою літрової мірки. Запис результатів вимірювання місткості посудини. Розв’язування задач на місткість. |
П – с.216-220
|
|
|
Вартість (7 год) |
||||
117. |
Гроші. Паперові гроші і монети. Співвідношення між гривнею і копійками. Поняття «дорожчий-дешевший», «найдорожчий-найдешевший». Підбір копійок та гривень на задану суму. |
П – с.220-222
|
|
|
118. |
Розв’язування задач на знаходження вартості покупок. Порівняння іменованих чисел, виражених в однойменних одиницях вартості. |
Урок у додатку.
|
|
|
119. |
Задачі на знаходження невідомого доданка у задачах про вартість. |
Урок у додатку.
|
|
|
120. |
Порівняння вартостей. Розв’язування задач на різницеве порівняння грошей. |
Урок у додатку. |
|
|
121. |
Формування поняття решти (здачі). Розв’язування задач на знаходження залишку. |
Урок у додатку. |
|
|
122. |
Задачі на знаходження невідомого зменшуваного та невідомого від’ємника у задачах про вартість. |
Урок у додатку. |
|
|
123. |
Закріплення вмінь розв’язувати різні типи задач з одиницями вартості. Формування уявлень: «вистачить грошей», «не вистачить грошей». |
Урок у додатку. |
|
|
Робота з даними Діаграми (2 год) |
||||
124. |
Стовпчикові діаграми. Читання та побудова діаграм. |
Урок у додатку. |
|
|
125. |
Діаграми Вена. Істинні та хибні висловлювання.
|
Урок у додатку. |
|
|
126. |
Повторення за рік. Додавання і віднімання в межах 10. |
|
|
|
127. |
Додавання і віднімання в межах 100. |
|
|
|
128. |
Повторення вивчених видів задач. |
|
|
|
129. |
Робота з нерівностями. |
|
|
|
130. |
Повторення за рік. |
|
|
|